Speeldag 25: Westerlo-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Jones »

Een ding is zeker : we kunnen veel beter. Alleen op verplaatsing spelen al onze trainers van de laatste jaren angsthazen, behalve Brepoels.
Waarom altijd op die nul speculeren ? Iedere fan ziet dat je wacht bijna op die tegengoal.
We hebben Westerlo helpen redden. We zullen terug uit onze pijp moeten komen. Tegen Genk veel goede wil maar gaan we het kunnen.

Proschwitz had hier nooit mogen zijn, dat was piemelgewijs die transfer, Raman is nooit met zijn hoofd bij STVV geweest en Boli is qua gestel niet klaar voor eerste. Toch interesse vanuit Fulham. Tja, na wat ik vandaag zag, ook al was het een dip, het is geen koele afwerker. Hij worstelt met eigen benen en voeten en scoort het makkelijkst met de kop.
Hij moet complementair worden met Vetokele en Janssens en dan gaan we nog iets zien ipv voor eigen succes te gaan. Hoeveel assists heeft Boli eigenlijk ? Bitter weinig. Dat gaat zich tegen hem keren.

Hij heeft ook met de Pros nooit enige vorm van samenwerking getoont. Spijtig.
Een match om snel te vergeten dus. Volgens Degryse volstaat 23-24 ptn om u te redden dit seizoen. Ik ben benieuwd. Ik denk eerder 26-27 of meer.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door weekenders »

scoormachine schreef:
Mikman schreef:Het verschil tussen de uit- en de thuismatchen is abnormaal groot. Zowel in cijfers als in prestaties. Mag Leko toch eens uitleggen.
Het verschil zit hem in uw kunstgras....waar alle ploegen het moeilijk hebben.
Nog geen enkele ploeg mooi voetbal zien brengen op stayen.
Gaat minder snel.....kan je sneller terug in positie staan....enz....
Gaat minder snel op het kunstgras ?????? :D
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door weekenders »

Tompie schreef:Dat sommigen de waarde van Boli zo onderschatten, dat gaat er bij mij niet in. Dan zit je toch iedere week meer zat dan nuchter nr STVV te kijken en zie je toch enkel de gemiste kansen.

Maar idd, na zijn wissel vandaag speelden we plots veel beter, produceerden we betere kansen en werkten we ze mooi af. Ahum.

Haal die stront toch uit de ogen. Boli is top voor STVV, moest geblesseerd of niet zoveel mogelijk opdraven, vaak als enige spits. En die gaan we nu massaal afkraken en roepen om godbetert Pros ofJanssens die nog absoluut niks bewezen heeft?

Als hij er vrijdag een of twee binnenramt tegen Genk, is hij plots weer de held.
Tompie ik moet u dik gelijk geven. Iedereen jankt maar over de kansen die Boli mist, maar een Pros moet die kansen niet missen, want die krijgt die niet, wat natuurlijk veel met hem zelf te maken heeft. Laat Boli er eens een paar binnen trappen en ik wil het vervolg wel eens zien, remember Sidibe ??
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door scoormachine »

weekenders schreef:
scoormachine schreef:
Mikman schreef:Het verschil tussen de uit- en de thuismatchen is abnormaal groot. Zowel in cijfers als in prestaties. Mag Leko toch eens uitleggen.
Het verschil zit hem in uw kunstgras....waar alle ploegen het moeilijk hebben.
Nog geen enkele ploeg mooi voetbal zien brengen op stayen.
Gaat minder snel.....kan je sneller terug in positie staan....enz....
Gaat minder snel op het kunstgras ?????? :D
Inderdaad.....ooit op kunstgras gespeeld ????
Balaanname is anders, draaien is anders.....steunbeen staat minder stevig.....enz.....bepalen allemaal de snelheid vzn uitvoering.....den bal zal misschien ies sneller rollen ja...maar das ook alles
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Mikman »

Voor Vetokele maakt het kunstgras toch een groot verschil. Op de schandalige pattatenvelden van Anderlecht en Westerlo kwam hij nauwelijks in het stuk voor, op kunstgras is hij quasi onhoudbaar.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door scoormachine »

Mikman schreef:Voor Vetokele maakt het kunstgras toch een groot verschil. Op de schandalige pattatenvelden van Anderlecht en Westerlo kwam hij nauwelijks in het stuk voor, op kunstgras is hij quasi onhoudbaar.
Inderdaad Mikman.....is ook een typische speler ervoor...klein...wendbaar.
En een 5-3-2 is voor stvv ideaal thuis...je hebt meer tijd om uw organisatie te zetten vanachter.

Toch niet normaal dat je maar 4 punten hebt buitenshuis, kan nie alleen aan de arbiters en slecht velden liggen he.

Daarmee dat ik in 1 van mijn vorige posts eens aangaf om sommige matchen eens met een ander systeem te starten. Je kan dan nog terugvallen op een 5-3-2.....

Soit....vrijdag beter.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door AirMontella »

Afbeelding


Objectief gezien is dit dus het derde punt dat door arbitraal falen wordt afgenomen. ('penalty' Vossen, vrije trap Schoofs 6 meter naar voor en dan dit).

Dus Boli die gisteren kansen mist (maar hoeveel helpt hij er wel niet mee afdwingen?) of de scheidsrechters die falen, het laatste kost ons ook zeker punten.

Zoals gezegd, wees blij dat je Boli hebt. Kritiek geven op hem na zijn gemiste kansen, of al zeker hem afdoen als een miskleun, is heel erg populistisch en kort door de bocht. Beetje blaffen op z'n Trumps, maar toch vooral veel alternatieve feiten.
Laatst gewijzigd door AirMontella op 06 feb 2017, 07:18, 2 keer totaal gewijzigd.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Steeds die lange lellen naar voor hebben niks met kundtgras te maken.
Wanneer Boli zijn kansen afwerkt of niet egoistisch is win je deze match ondanks een archie slechte match van gans Stvv.
Boli heeft blijkbaar meer krediet dan een Cuevas en anderen. :beer:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door scoormachine »

toyotacorolla schreef:Steeds die lange lellen naar voor hebben niks met kundtgras te maken.
Wanneer Boli zijn kansen afwerkt of niet egoistisch is win je deze match ondanks een archie slechte match van gans Stvv.
Boli heeft blijkbaar meer krediet dan een Cuevas en anderen. :beer:
Ik heb het niet over het spel van stvv op ons kunstgras. Ik wil zeggen dat er geen enkele ploeg snel en goed voetbql kan op brengen. Heb er geen enkele ploeg goed zien op spelen....dus ja, dt is zeker ons voordeel.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Dreke »

Daarop was het nog wachten: den arbiter. Jongens, toch. Aan de rust moest ge 0-2 voor staan. Ze hadden de abonnementhouders beter de helft van hun kaart cadeau gedaan want ze hebben ook maar één helft gevoetbald. Deze mag je gerust op het conto van Leko schrijven. Als die Proswitch nog één minuut speelt dit seizoen (los van mogelijke blessures), snap ik het ook niet meer. Wat was mich dat...
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door enrique »

Ik denk nog altijd dat KV Mechelen en Sint-Truiden liever hebben dat Westerlo in 1e blijft ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Jacques »

toyotacorolla schreef:Steeds die lange lellen naar voor hebben niks met kundtgras te maken.
Wanneer Boli zijn kansen afwerkt of niet egoistisch is win je deze match ondanks een archie slechte match van gans Stvv.
Boli heeft blijkbaar meer krediet dan een Cuevas en anderen. :beer:
Dat heeft hij dan ook volledig zelf opgebouwd.
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:Ik denk nog altijd dat KV Mechelen en Sint-Truiden liever hebben dat Westerlo in 1e blijft ...
Wat is dat nu weer voor ne zever, dus gij bedoelt wat precies, dat er gespeeld werd naar nen 1-0 ?
Eerste helft was goed op dit patattenveld en OK , Boli misschien wat minder in vorm (wie niet al eens) maar hoe dat die hier afgeschoten wordt, begrijp ik niet. Match werd verloren in de 2de helft. Lange ballen naar Vetokele werden makkelijk door Weselse defensie geneutraliseerd. Als je ziet dat dit niet werkt dan moest er direct ingegrepen worden ; Maar nee, ballen naar voor, recuperatie Westel en Stvv diep terug gezakt die niet meer van eigen helft geraken De enige redenering dat ik kan vinden om dit te doen is middenveld overslaan aangezien combinatie op dergelijke akker idd niet simpel is, maar als de mayonaise niet pakt dan moet je als trainer ingrijpen
en dan den Duits die opkomt op moment dat je dergelijk systeem met lange ballen speelt, onbegrijpelijk. Op dat moment heb je iemand nodig die vinnig en snel is , bal aan de voet kan houden om spelers mee op te laten komen, nee ik versta dat niet.
Denk dat Jacky wel in zijn handen gevreven zal hebben bij tacktische blunder van onze trainer..
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door AirMontella »

Dreke schreef:Daarop was het nog wachten: den arbiter. Jongens, toch. Aan de rust moest ge 0-2 voor staan. Ze hadden de abonnementhouders beter de helft van hun kaart cadeau gedaan want ze hebben ook maar één helft gevoetbald. Deze mag je gerust op het conto van Leko schrijven. Als die Proswitch nog één minuut speelt dit seizoen (los van mogelijke blessures), snap ik het ook niet meer. Wat was mich dat...
Ik zeg niet dat het de fout is van de arbiter. Mijn post was een reactie op de mensen die op Boli schieten. Ik somde die arbitrale feiten op om net te verduidelijken dat het onjuist is om puntenverlies op 1 persoon te steken. Of dat nu Boli is, een scheidsrechter of,... Mijn punt is dat ze het falen altijd projecteren en dat daar objectief gezien altijd populistische doelen voor te vinden zijn.

Maar dat lost niks op, het is gewoon een collectief mindere wedstrijd die je toch nog altijd had kunnen winnen.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:
enrique schreef:Ik denk nog altijd dat KV Mechelen en Sint-Truiden liever hebben dat Westerlo in 1e blijft ...
Wat is dat nu weer voor ne zever, dus gij bedoelt wat precies, dat er gespeeld werd naar nen 1-0 ?
Eerste helft was goed op dit patattenveld en OK , Boli misschien wat minder in vorm (wie niet al eens) maar hoe dat die hier afgeschoten wordt, begrijp ik niet. Match werd verloren in de 2de helft. Lange ballen naar Vetokele werden makkelijk door Weselse defensie geneutraliseerd. Als je ziet dat dit niet werkt dan moest er direct ingegrepen worden ; Maar nee, ballen naar voor, recuperatie Westel en Stvv diep terug gezakt die niet meer van eigen helft geraken De enige redenering dat ik kan vinden om dit te doen is middenveld overslaan aangezien combinatie op dergelijke akker idd niet simpel is, maar als de mayonaise niet pakt dan moet je als trainer ingrijpen
en dan den Duits die opkomt op moment dat je dergelijk systeem met lange ballen speelt, onbegrijpelijk. Op dat moment heb je iemand nodig die vinnig en snel is , bal aan de voet kan houden om spelers mee op te laten komen, nee ik versta dat niet.
Denk dat Jacky wel in zijn handen gevreven zal hebben bij tacktische blunder van onze trainer..
De bal moet wel nog naar die kerel geraken en DAT is nu juist het probleem op zo een patattenveld. Die bal rolt niet op zo een veld, dus hoe geraakt die bal vooraan? Dat die speler hem komt ophalen op het middenveld? En dan? Dan moet hij een Hazard zijn om die bal voor de goal te brengen?

Voor de rest volledig akkoord met uw post.

Snertmatch. Als je 0-2 voorstaat aan de rust heeft Westel geen kloten te zeggen. Als je dan ziet dat de lijnrechter stekeblind is bij de goal van Acolatse. Bal duidelijk over de zijlijn, dan is het extra zuur, omdat die goal er nooit mocht komen, maar je hebt het zuiver en alleen aan jezelf te danken dat je die match verliest.

Zoals iemand hier terecht aanhaalt: bij een verliesmatch heb je altijd een pagina of 2 meer commentaar dan met een winstmatch. Dat is de mentaliteit van een deel van de mensen op dit forum. Ze staan klaar met hun boor om onder de grond te gaan. Dat is spijtig en dat is het probleem met dit forum. Dit vind ik persoonlijk dan niet meer met (terechte) kritiek te maken, maar gewoon met het zuiver afbreken.
En kom nu maar met die reacties van: "zet uwe roze bril toch af". Ik ben ook niet blij met zo een match hoor, verre van, maar ik dril niet altijd iedereen de grond in omdat we een totale non-match hebben gespeeld.... .

Nu nog een geluk dat Moeskroen verloren heeft, zo duurt het nog een week of 2 meer eer we zeker zijn van het behoud.

PS: ik bekijk net de goal terug op sporza. The fuck? De lijnrechter staat er langs :D staat er met zijn snuit op te kijken en het is nu niet dat de bal juist wel of juist niet over de lijn is. Was wel overduidelijk.... :shock: maar goed, arme grensrechter toch, one job, one job only. Was in slaap gevallen vanwege de slechte match en dat kunnen we hem uiteraard niet kwalijk nemen, is het niet Dreke? :grappig:
Plaats reactie