Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door lakie »

scoormachine schreef:
Mikman schreef:
miel schreef:
Mikman schreef:
Since '54 schreef:


Welke match heeft u gezien Mikman? Genk deed STVV de ganse tweede helft achter een ongrijpbare bal hollen
Precies mijn punt. Je doet lyrisch over een ploeg om wat ze toonden toen ze vanuit een gewonnen positie speelden. Met 0-3 is het makkelijker voetballen dan met 0-0. Brugge, Anderlecht of Oostende zouden hier met zo'n tussenstand waarschijnlijk ook gedemonstreerd hebben. Ik zeg dus niet dat Genk slecht was, wel dat we niet weten hoe goed Genk werkelijk was omdat het tot de 0-1 geen match was want Genk kon niet voetballen omdat STVV niet wou ( wat Bart Raes en De Coninck ook meermaals letterlijk zeiden ) , we weten niet hoe het zou gegaan zijn moest STVV wel meer initiatief getoond hebben.

Hoe vond jij Genk tot aan de blunder van Bagayoko? Welke kansen telde je?
Denk je dat Genk volgende week tegen Charleroi hetzelfde voetbal zal kunnen brengen als vrijdag in de tweede helft?
Het is zo , dat Stvv niet wou voetballen ( lees kon voetballen ) omdat Genk u volledig vast zette , en we daar geen enkel antwoord op hadden. Toon maar initiatief ge moet ook kunnen hé , in alle eerlijkheid ik zag een uitstekend Genk dat een klasse te sterk was .
En inderdaad Genk had tot aan de 0-1 nog geen kansen gehad . , maar je voelde het zo aankomen , dat elke misstap zou afgestraft worden , wat ook gebeurde , op 5 minuten tijd beslissen ze de match
Stvv speelden niet anders dan tegen KVO op papier althans , en waarschijnlijk met dezelfde bedoeling , op het veld was het andere koek .
Gewoon de wet van de sterkste moeten ondergaan , zo simpel is het .
Trossaert en Schrijvers hielden onze flanken achterin , Valdivia en Peeters kregen geen vat op het spel , bleef er niet veel meer over dan de lange bal , met het gekende gevolg .
Wat de ploeg wel verweten kan worden is dat ze zich zo gewillig hebben laten afslachten

Klopt helemaal niks van wat hierboven staat, sorry. Als je het verschil niet ziet tussen onder druk gezet worden of er zelf niet willen uitkomen -je zal nochtans nooit een beter verschil zien dan vrijdagavond- heeft een verdere discussie dan ook totaal geen zin ( niet arrogant bedoeld ).
Hoe wil je er zelf uitkomen in een 5-3-2.....in deze opstelling kies je om de nul te houden.
Das toch de geloofkoosde opstelling van 80 % van dit forum. Als dan uw 2 buitenverdedigers nog worden vastgezet.....hoe ga je dan in godsnaam kansen creeren. Schrijvers en Trossard hadden een schitterende avond...aanvallen en niets verdedigen.
Dit Genk is veeeeel te sterk voor stvv. Op alle vlak.
Ik denk dat velen eens moeten snappen dat het niet zozeer de formatie is maar de invulling hiervan die belangrijk is om goed te kunnen voetballen. Of dat nu een 5-3-2 een 4-2-3-1 of een simpele 4-4-2. Vrijdag stond ge voortdurend met 5 achteraan en dat had helemaal niets te maken met de druk van Genk...dat was een keuze. Je liet Genk voetballen van op hun eigen helft. Van druk naar voren waarbij die 5-3-2 een 3-5-2 kan worden kwam er niets in huis. Je speelde gewoon met 10 achter de bal en laat dan ook nog eens je belangrijkste spits op de bank. Nu pas bleek voor velen (hopleijk!) hoe belangrijk Boli hier is. Zelfs op 80% van zijn paraatheid laat hij deze ploeg (beter) voetballen doordat er een aanspeelpunt is voorin, waardoor de rest gan bijsluiten en er gecombineerd kan worden. Nu was het voortdurende de lange bal (als je al eens balbezit had), maar daar wisten Vetokele en Janssens nog minder raad mee.
Ik ga dan ook volledig mee in het verhaal van Mikman... De spelers verdienen mss wel een beschuldigende vinger, maar ook zeker de trainersstaf. Het eerste halfuur was zeker niet van niet beter kunnen, maar van niet willen...
Voor de rest vond ik Genk goed voetballen de 2e helft, maar wat wil je, met 0-3 voorsprong?? Vooral Schrijvers vond ik sterk, Genk zal blij zijn dat ze deze hebben teruggehaald!
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door tesneusdoek »

lakie schreef:
scoormachine schreef:
Mikman schreef:
miel schreef:
Mikman schreef:
Precies mijn punt. Je doet lyrisch over een ploeg om wat ze toonden toen ze vanuit een gewonnen positie speelden. Met 0-3 is het makkelijker voetballen dan met 0-0. Brugge, Anderlecht of Oostende zouden hier met zo'n tussenstand waarschijnlijk ook gedemonstreerd hebben. Ik zeg dus niet dat Genk slecht was, wel dat we niet weten hoe goed Genk werkelijk was omdat het tot de 0-1 geen match was want Genk kon niet voetballen omdat STVV niet wou ( wat Bart Raes en De Coninck ook meermaals letterlijk zeiden ) , we weten niet hoe het zou gegaan zijn moest STVV wel meer initiatief getoond hebben.

Hoe vond jij Genk tot aan de blunder van Bagayoko? Welke kansen telde je?
Denk je dat Genk volgende week tegen Charleroi hetzelfde voetbal zal kunnen brengen als vrijdag in de tweede helft?
Het is zo , dat Stvv niet wou voetballen ( lees kon voetballen ) omdat Genk u volledig vast zette , en we daar geen enkel antwoord op hadden. Toon maar initiatief ge moet ook kunnen hé , in alle eerlijkheid ik zag een uitstekend Genk dat een klasse te sterk was .
En inderdaad Genk had tot aan de 0-1 nog geen kansen gehad . , maar je voelde het zo aankomen , dat elke misstap zou afgestraft worden , wat ook gebeurde , op 5 minuten tijd beslissen ze de match
Stvv speelden niet anders dan tegen KVO op papier althans , en waarschijnlijk met dezelfde bedoeling , op het veld was het andere koek .
Gewoon de wet van de sterkste moeten ondergaan , zo simpel is het .
Trossaert en Schrijvers hielden onze flanken achterin , Valdivia en Peeters kregen geen vat op het spel , bleef er niet veel meer over dan de lange bal , met het gekende gevolg .
Wat de ploeg wel verweten kan worden is dat ze zich zo gewillig hebben laten afslachten

Klopt helemaal niks van wat hierboven staat, sorry. Als je het verschil niet ziet tussen onder druk gezet worden of er zelf niet willen uitkomen -je zal nochtans nooit een beter verschil zien dan vrijdagavond- heeft een verdere discussie dan ook totaal geen zin ( niet arrogant bedoeld ).
Hoe wil je er zelf uitkomen in een 5-3-2.....in deze opstelling kies je om de nul te houden.
Das toch de geloofkoosde opstelling van 80 % van dit forum. Als dan uw 2 buitenverdedigers nog worden vastgezet.....hoe ga je dan in godsnaam kansen creeren. Schrijvers en Trossard hadden een schitterende avond...aanvallen en niets verdedigen.
Dit Genk is veeeeel te sterk voor stvv. Op alle vlak.
Ik denk dat velen eens moeten snappen dat het niet zozeer de formatie is maar de invulling hiervan die belangrijk is om goed te kunnen voetballen. Of dat nu een 5-3-2 een 4-2-3-1 of een simpele 4-4-2. Vrijdag stond ge voortdurend met 5 achteraan en dat had helemaal niets te maken met de druk van Genk...dat was een keuze. Je liet Genk voetballen van op hun eigen helft. Van druk naar voren waarbij die 5-3-2 een 3-5-2 kan worden kwam er niets in huis. Je speelde gewoon met 10 achter de bal en laat dan ook nog eens je belangrijkste spits op de bank. Nu pas bleek voor velen (hopleijk!) hoe belangrijk Boli hier is. Zelfs op 80% van zijn paraatheid laat hij deze ploeg (beter) voetballen doordat er een aanspeelpunt is voorin, waardoor de rest gan bijsluiten en er gecombineerd kan worden. Nu was het voortdurende de lange bal (als je al eens balbezit had), maar daar wisten Vetokele en Janssens nog minder raad mee.
Ik ga dan ook volledig mee in het verhaal van Mikman... De spelers verdienen mss wel een beschuldigende vinger, maar ook zeker de trainersstaf. Het eerste halfuur was zeker niet van niet beter kunnen, maar van niet willen...
Voor de rest vond ik Genk goed voetballen de 2e helft, maar wat wil je, met 0-3 voorsprong?? Vooral Schrijvers vond ik sterk, Genk zal blij zijn dat ze deze hebben teruggehaald!
Inderdaad...de omzetting van uw fameuze 5-3-2 naar een 3-5-2 viel weg omdat er met te weinig "grinta" werd gespeeld en daar bovenop Genk ons de adem afsneed en overblufte met sterk presterende flankspelers en een paar goals op korte tijd... Als je zelf eerst scoort of Genk zijn kansen niet afmaakt en je spelers zien dat ze hun slag kunnen thuis halen, dan was er waarschijnlijk wel geregeld overgeschakeld naar de 3-5-2...maar het kwam er niet van. Als de mayonaise niet pakt.... :mrgreen: En ja, van Boli gaat altijd dreiging uit en die houdt de tegenploeg bezig...ook al scoort hij niet.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Dreke »

tesneusdoek schreef:de omzetting van uw fameuze 5-3-2 naar een 3-5-2 viel weg omdat er met te weinig "grinta" werd gespeeld en daar bovenop Genk ons de adem afsneed en overblufte met sterk presterende flankspelers en een paar goals op korte tijd...
Dat is nu net niét het punt. Als de trainer aan uw vleugels vraagt om niet op te schuiven en aan uw middenveld en spitsen om geen druk te zetten, krijgt je dit. Dat heb je voor een stuk in eigen hand.
A loyal football fan only supports the shirt...
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Smurf »

Is er ergens een topic degradatiestrijd, waar we een beetje nutteloze voorspellingen in kunnen plaatsen?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door tesneusdoek »

Dreke schreef:
tesneusdoek schreef:de omzetting van uw fameuze 5-3-2 naar een 3-5-2 viel weg omdat er met te weinig "grinta" werd gespeeld en daar bovenop Genk ons de adem afsneed en overblufte met sterk presterende flankspelers en een paar goals op korte tijd...
Dat is nu net niét het punt. Als de trainer aan uw vleugels vraagt om niet op te schuiven en aan uw middenveld en spitsen om geen druk te zetten, krijgt je dit. Dat heb je voor een stuk in eigen hand.
Zou Leko (of om het even welke trainer) zo een instructies (durven) geven? Dat zou me zeer verwonderen... Misschien dat er werd gewaarschuwd om niet in de rug gepakt te worden en op te passen met het naar voor schuiven...en dat de jongens vooraan zich moesten "bewaren" voor een snelle tegenprik en zich niet moesten leeglopen om verdedigende taken te vervullen , maar de rest van de instructies (niet opschuiven, geen druk zetten...) komt erop neer om voor uw goal te blijven hagen en afwachten tot er een tegengoal valt... zo lomp kan niemand zijn....(allez, dat denk ik toch), ofwel zou het om een match voor het goede doel tegen Rode Kruisvrijwilligers moeten gaan... :zot:
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Mikman »

tesneusdoek schreef:
Zou Leko (of om het even welke trainer) zo een instructies (durven) geven?... komt erop neer om voor uw goal te blijven hagen en afwachten tot er een tegengoal valt... zo lomp kan niemand zijn....
Is nochtans précies wat er gebeurd is. Bekijk de re-run van de match ( de eerste 35 minuten ) op Belgacom/Telenet eens en overtuig uzelf. Ik zag de bevestiging van wat ik vrijdagavond ook al zag. En wat Raes/De Coninck toen al herhaaldelijk aanwezen. Het verschil tussen een ploeg die ingedrukt wordt door de tegenstander of die moedwillig niet uit de loopgraven komt is zeer duidelijk. De dag dat ik dat verschil niet meer opmerk, stop ik met posten op dit forum. Leko heeft gewoon gigantisch geblunderd door deze strategie te gebruiken tegen een tegenstander die -nog eens herhalen- op verplaatsing nauwelijks potten wist te breken en die midden in een druk programma zit. Onbegrijpelijk.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door STimVV »

Inderdaad...
de manier van voetballen is op geen enkele manier goed te praten.
Leko is bij mij heel veel krediet verloren. En dan zijn reacties na de wedstrijd... :roll: Het enige dat ik wil horen is een grote Mea Culpa, de hand mag ook wel eens in eigen boezem gestoken worden. In plaats van af te komen met zever zoals dat hij het al zag aankomen tijdens de week omdat er zogezegd zovelen bezig zijn met transfers, kom seg... Hij hoopt op een reactie van de spelers tegen Zulte en Charleroi want ze hebben iets goed te maken tov de supporters. Kust ze jongen... Zwijg, of geef aan dat je in de fout bent gegaan en heel de club hebt laten belachelijk maken. Zelfs als je 0-4 gaat winnen in Zulte en Charleroi is dit niet vergeven. Dit zal hem, wat mij betreft, blijven achtervolgen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

tesneusdoek schreef: Zou Leko (of om het even welke trainer) zo een instructies (durven) geven? Dat zou me zeer verwonderen... Misschien dat er werd gewaarschuwd om niet in de rug gepakt te worden en op te passen met het naar voor schuiven...en dat de jongens vooraan zich moesten "bewaren" voor een snelle tegenprik en zich niet moesten leeglopen om verdedigende taken te vervullen , maar de rest van de instructies (niet opschuiven, geen druk zetten...) komt erop neer om voor uw goal te blijven hagen en afwachten tot er een tegengoal valt... zo lomp kan niemand zijn....(allez, dat denk ik toch), ofwel zou het om een match voor het goede doel tegen Rode Kruisvrijwilligers moeten gaan... :zot:
Blijkbaar wel, overduidelijk zelfs !
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:
tesneusdoek schreef: Zou Leko (of om het even welke trainer) zo een instructies (durven) geven? Dat zou me zeer verwonderen... Misschien dat er werd gewaarschuwd om niet in de rug gepakt te worden en op te passen met het naar voor schuiven...en dat de jongens vooraan zich moesten "bewaren" voor een snelle tegenprik en zich niet moesten leeglopen om verdedigende taken te vervullen , maar de rest van de instructies (niet opschuiven, geen druk zetten...) komt erop neer om voor uw goal te blijven hagen en afwachten tot er een tegengoal valt... zo lomp kan niemand zijn....(allez, dat denk ik toch), ofwel zou het om een match voor het goede doel tegen Rode Kruisvrijwilligers moeten gaan... :zot:
Blijkbaar wel, overduidelijk zelfs !
Ok. I rest my case. Toch wel straf dat zo een trainer ons dan in eerste houdt... :o
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

Ik heb dit na 19 minuten gepost op mijne fb :
"Leko, mins toch !!! Begint eens met een beetje grinta hè, ipv anti voetbal !!!!"

Een andere omschrijving was er niet dan anti-voetbal ....
De bal weglellen, meer was het niet, geen enkele intentie tot iets anders, en dan maar hopen ...
Als jij iets anders gezien hebt, proficiat !!!

Hoe vaak is het dit seizoen al gebeurd dat ze plotseling wel konden voetballen, eens ze op achterstand stonden ?
Of omgekeerd, op voorsprong komen, en dan vanachter gaan hangen !!!

Ja Leko, dat zijn toch uw instructies, of niet ?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:Ik heb dit na 19 minuten gepost op mijne fb :
"Leko, mins toch !!! Begint eens met een beetje grinta hè, ipv anti voetbal !!!!"

Als jij iets anders gezien hebt, proficiat !!!
Integendeel...identiek hetzelfde zelfs. Zoals ik hierboven ook al zei "Inderdaad...de omzetting van uw fameuze 5-3-2 naar een 3-5-2 viel weg omdat er met te weinig "grinta" werd gespeeld en daar bovenop Genk ons de adem afsneed en overblufte met sterk presterende flankspelers en een paar goals op korte tijd...".
Het enige wat ik betwist met andere forumleden is dat het me straf lijkt dat een trainer voor een match zijn spelers zegt om als lammetjes het veld op te gaan en zich naar de figuurlijke slachtbank te laten leiden en vooral geen druk uit te oefenen en op de flanken toch vooral niet naar voren te schuiven en zeker niet verder te doen met de omschakeling van 5-3-2 naar 3-5-2 indien de kans zich voordoet...

Volgens andere forumleden was dit blijkbaar het geval en was de match volledig de weergave van Leko zijn "foute" strategie... Ik blijf denken dat de strategie van Leko niet de juiste noch de foute was, maar wel "de enige" die hij de laatste tijd toepast, alleen dat dat soms wat beter uitpakt dan anders. Hier waren ook veel personen ervoor om toch vooral niet te wijzigen van strategie en de "behoudende" 5-3-2 met omschakeling naar 3-5-2 te blijven toepassen, omdat die succesvol bleek en ik denk dat Leko die mening ook toegedaan is en niet (meer) durft te experimenteren (misschien met reden, want zoveel matchen zijn er niet meer). Ik suggereerde anderhalve maande geleden om soms iets ambitieuzer te starten in functie van de puntennood en tegenstander... Ondertussen heeft Leko met zijn strategie ons wel min of meer van het behoud verzekerd, dus geef ik mijn ongelijk toe (ik had nooit gedacht dat ge zo 2 matchen kon winnen, tegen Mechelen en Oostende). Maar vorige vrijdag zorgde het gebrek aan inzet, concentratie en "grinta" ervoor dat uw snelle omschakeling wegviel en er niks druk werd gezet op de tegenstander. Ge bleeft dus wachten op de goals van de tegenstanders die rustig hun aanvallen konden opbouwen.
Een probleem van motivatie, angst en de sterkte en/of het geluk van de tegenstander... indien de motivatie en angst als deel van de strategie worden gezien en als Leko bewust zijn spelers schrik heeft aangejaagd, dan ben ik akkoord dat zijn "strategie" fout was, maar indien strategie verstaan wordt als de spelers die op het bord getekend staan, met pijlen erbij om de omschakeling, looppatronen, zone-/mandekking...aan te duiden, dan denk ik dat Leko zijn tekening weinig of niks verschilde met die van de vorige weken. Het kwam er alleen niet uit. In alle geval, ik was er niet bij in de kleedkamer...dus "you never know"... en mocht Leko echt gezegd hebben van vooral niet om te schakelen omdat Genk ons dan pijn kon doen, dan is hij inderdaad "lomp" :headbang:

Soit, we zullen zien of er de komende matchen "anders" wordt gespeeld. Als de tekening op het bord dezelfde is, dan valt de uitvoering hopelijk wat beter uit, met wat meer inzet en "balls".
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door scoormachine »

tesneusdoek schreef:
Brusselmans schreef:Ik heb dit na 19 minuten gepost op mijne fb :
"Leko, mins toch !!! Begint eens met een beetje grinta hè, ipv anti voetbal !!!!"

Als jij iets anders gezien hebt, proficiat !!!
Integendeel...identiek hetzelfde zelfs. Zoals ik hierboven ook al zei "Inderdaad...de omzetting van uw fameuze 5-3-2 naar een 3-5-2 viel weg omdat er met te weinig "grinta" werd gespeeld en daar bovenop Genk ons de adem afsneed en overblufte met sterk presterende flankspelers en een paar goals op korte tijd...".
Het enige wat ik betwist met andere forumleden is dat het me straf lijkt dat een trainer voor een match zijn spelers zegt om als lammetjes het veld op te gaan en zich naar de figuurlijke slachtbank te laten leiden en vooral geen druk uit te oefenen en op de flanken toch vooral niet naar voren te schuiven en zeker niet verder te doen met de omschakeling van 5-3-2 naar 3-5-2 indien de kans zich voordoet...

Volgens andere forumleden was dit blijkbaar het geval en was de match volledig de weergave van Leko zijn "foute" strategie... Ik blijf denken dat de strategie van Leko niet de juiste noch de foute was, maar wel "de enige" die hij de laatste tijd toepast, alleen dat dat soms wat beter uitpakt dan anders. Hier waren ook veel personen ervoor om toch vooral niet te wijzigen van strategie en de "behoudende" 5-3-2 met omschakeling naar 3-5-2 te blijven toepassen, omdat die succesvol bleek en ik denk dat Leko die mening ook toegedaan is en niet (meer) durft te experimenteren (misschien met reden, want zoveel matchen zijn er niet meer). Ik suggereerde anderhalve maande geleden om soms iets ambitieuzer te starten in functie van de puntennood en tegenstander... Ondertussen heeft Leko met zijn strategie ons wel min of meer van het behoud verzekerd, dus geef ik mijn ongelijk toe (ik had nooit gedacht dat ge zo 2 matchen kon winnen, tegen Mechelen en Oostende). Maar vorige vrijdag zorgde het gebrek aan inzet, concentratie en "grinta" ervoor dat uw snelle omschakeling wegviel en er niks druk werd gezet op de tegenstander. Ge bleeft dus wachten op de goals van de tegenstanders die rustig hun aanvallen konden opbouwen.
Een probleem van motivatie, angst en de sterkte en/of het geluk van de tegenstander... indien de motivatie en angst als deel van de strategie worden gezien en als Leko bewust zijn spelers schrik heeft aangejaagd, dan ben ik akkoord dat zijn "strategie" fout was, maar indien strategie verstaan wordt als de spelers die op het bord getekend staan, met pijlen erbij om de omschakeling, looppatronen, zone-/mandekking...aan te duiden, dan denk ik dat Leko zijn tekening weinig of niks verschilde met die van de vorige weken. Het kwam er alleen niet uit. In alle geval, ik was er niet bij in de kleedkamer...dus "you never know"... en mocht Leko echt gezegd hebben van vooral niet om te schakelen omdat Genk ons dan pijn kon doen, dan is hij inderdaad "lomp" :headbang:

Soit, we zullen zien of er de komende matchen "anders" wordt gespeeld. Als de tekening op het bord dezelfde is, dan valt de uitvoering hopelijk wat beter uit, met wat meer inzet en "balls".
Volledig mee eens....heb ik een paar weken geleden ook gezegd om eens te starten in een ander systeem.
Je wint tegen oostende en Mechelen.....maar tegen mechelen speel je wel 75 min tegen 10 man.
Tegen Westerlo was het de lel naar voren en dan denk je dat ze hieruit leren.....neen dus....tegen Genk was het nog erger. Benieuwd wat we mogen verwachten tegen Zulte.
Als ik sommige opstellingen zie of vervangingen, zit de kans er wel dat dit de instructies zijn van Leko.......maar dan vraag ik mij af hoe zo iemand trainer in eerste klasse kan worden.
Maar op het einde van het seizoen zal hij de held zijn omdat de redding een feit is......en is iedereen zijn geklungel af en toe vergeten.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Dreke »

tesneusdoek schreef:[Ok. I rest my case. Toch wel straf dat zo een trainer ons dan in eerste houdt... :o
Dooddoener. Het ging er niet om wat hij de rest van de matchen gedaan heeft. In déze match heeft hij gefaald.
A loyal football fan only supports the shirt...
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door metser »

Ik ga hier zo ongeveer samenvatten wat ik inalle Posts zo ongeveer lees.... je speelt 90 min voetbal, of wat er voor doorgaat, je hoopt dat iedere bal richting uw doel wel iets treft onderweg,afwijkt op de ene of andere voet, of dat de keeper hem pakt. Aan het andere doel hoop je dat de bal eens goed valt, de keeper een enorme blinder maakt of de verdediger een own goal maakt. Dat en niks anders is de taktiek van mijnheer leko, dat zie je zelfs in derde provinciale niet ! En er wordt nog tussen de 20 en 50 Europoort betaald ook . Datis gewoon onkunde !
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Since '54 »

Dus als je dat allemaal leest is het simpel, met de gepaste tactiek had Leko Genk kunnen opzij zetten ;) met weinig problemen zelfs. Dus veel aanvallender spelen tegen Genk, zoals in de tweede helft ... met een open kans of 5 voor Genk :) Bagajoko en Bolingoli moesten de aanvallende tractiek van de verschroeide aarde gespeeld hebben.
Men vraagt zich niet af of ze dat kunnen of tegen Genk wel konden, nee dat niet. Als je bv ziet dat Bolingoli met het eerste doelpunt 3 meter verder staat dan zijn aangespeelde tegenstander (Schrijvers dacht ik), als je ziet wat voor een steekpass Bagajoko geeft? Mijn God. Beste speler van Slowakije ... dan zitten hier toch wel wat gediplomeerden van de Pro License Cursus aan hun klavierke zulle als je sommige bijdragen leest. Wedde van Leko en Van Kets = geld weggegooid.

Allez vooruit dit zal ook weeral een dooddoener zijn zeker :lol:
Plaats reactie