Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door toyotacorolla »

Benieuwd of we Genk opnieuw kunnen verslaan.
Stvv is het aan zichzelf verplicht de wanprestatie van vorige speeldag uit te wissen.
Voor de ploegopstelling zou ik Wolke Janssens laten starten in de basis, en Boli later inbrengen.
Valdivia op het middenveld, De Petter zit zijn tweede schorsingsdag uit.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldad 26: STVV - Krc Genk

Bericht door the fan »

voor mij mag Bezus nog eens zijn kans krijgen...
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door enrique »

Graag nog wat respect voor Thomas Buffel aub
Het zal u sieren, de sfeertribune ...
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Krikke »

enrique schreef:Graag nog wat respect voor Thomas Buffel aub
Het zal u sieren, de sfeertribune ...
2
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door kedkedet »

Ik hoop op een pittige derby met veel sfeer in de tribunes. Stayen nog eens uitverkocht, da's al effe geleden...
En laten we ons als waardige STVV-supporters/mens gedragen en op de gepaste momenten het nodige respect tonen naar T. Buffel.
Dat zou klasse zijn.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door tweety »

kedkedet schreef: Stayen nog eens uitverkocht,
ECHT uitverkocht of "uitverkocht", zoals ze op de Tiense zeggen ? Uitverkocht waar de lege plaatsen pijn deden aan de ogen... :roll:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door weekenders »

tweety schreef:
kedkedet schreef: Stayen nog eens uitverkocht,
ECHT uitverkocht of "uitverkocht", zoals ze op de Tiense zeggen ? Uitverkocht waar de lege plaatsen pijn deden aan de ogen... :roll:
Lege plaatsen zullen er toch altijd zijn. Hoeveel mensen met een abbo zullen er nog aan het werk zijn op vrijdagavond. Zelf heb ik vroeger ook in ploegensysteem gewerkt, dan heb je uw vrije tijd niet altijd voor het kiezen.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Mikman »

Thematribune is vrijdag niet open dus het zal zeker niet uitverkocht zijn. Maar men wou per sé het bordje "uitverkocht" kunnen ophangen dus dan is het 'handig' om zo'n stuk tribune niet open te stellen. Uitverkocht is voor mij de volledige capaciteit van het stadion benutten.

Ik blijf ook thuis omdat het op vrijdagavond is. Niet getreurd echter, binnen 6 weken is het toch opnieuw derby :)

Uiteraard moet er respect zijn voor Buffel. Wat hij heeft meegemaakt overtreft ruimschoots iedere rivaliteit.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Geel-Blauw »

weekenders schreef:
tweety schreef:
kedkedet schreef: Stayen nog eens uitverkocht,
ECHT uitverkocht of "uitverkocht", zoals ze op de Tiense zeggen ? Uitverkocht waar de lege plaatsen pijn deden aan de ogen... :roll:
Lege plaatsen zullen er toch altijd zijn. Hoeveel mensen met een abbo zullen er nog aan het werk zijn op vrijdagavond. Zelf heb ik vroeger ook in ploegensysteem gewerkt, dan heb je uw vrije tijd niet altijd voor het kiezen.
Klopt, onlangs gelezen dat Gent hier een goede oplossing voor heeft . Als een abonnementhouder niet kan komen kan hij dit online aangeven, zo wordt zijn plaats als ticket verkocht en krijgt de persoon zelf 10€. Vond ik wel een slim systeem maar natuurlijk bij STVV niet echt nodig want er is de laatste tijd genoeg plaats :mrgreen:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

Mikman schreef:Thematribune is vrijdag niet open dus het zal zeker niet uitverkocht zijn. Maar men wou per sé het bordje "uitverkocht" kunnen ophangen dus dan is het 'handig' om zo'n stuk tribune niet open te stellen.
Oei, zijn de thema's opgebruikt ?
Is de inspiratie weg ?

De "I wanna be a VIP, but I can't"-soirée bvb ?
En de mannen van de carnaval ? Of hebben ze die tegen de kar gereden verleden jaar ? :mrgreen:
Was Gary Hagger bezet ?
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door DJ Amiga »

Mikman schreef:Thematribune is vrijdag niet open dus het zal zeker niet uitverkocht zijn. Maar men wou per sé het bordje "uitverkocht" kunnen ophangen dus dan is het 'handig' om zo'n stuk tribune niet open te stellen. Uitverkocht is voor mij de volledige capaciteit van het stadion benutten.
wat opvalt is dat category 3 van de familietribune totaal niet uitverkocht geraakt. niet onlogisch als je 40€ voor een plaats vraagt. Voor 10€ meer zit je aan de overkant in de vip-tribune.

wat ook opvalt is dat in bvb vak e de 2 onderste rijen volledig verkocht zijn terwijl de 2 rijen daarboven nog vrij zijn. bewust niet te koop aangeboden?

bovendien is naast de thematribune, de staanplaatsen en de outsideseats voor de loges ook nog niet te koop aangeboden geweest zijn (vorig jaar wel).

Ik denk dat niet zozeer het publiek niet wilt afzakken maar dat de prijs een struikeblok is. voor 40€ (plaatsen familietribune) kan je ofwel op café gaan kijken en veel bokken drinken ofwel een 2-tal maanden play sports aanschaffen.
Als stvv terug volle tribunes wilt hebben, zullen er veel meer plaatsen à 20-25€ aangeboden moeten worden. Maar prijsverlagingen is geen ideale maatregel als uw budget moet kloppen...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Brusselmans »

tsja, bijna de helft is VIP, 't is me nogal wat, al dei sjieke minse ....
Iemand nie goed nagedacht blijkbaar, :cool: want zoevaul sjikke minse zen ter nè ... Nerreges !!!

Effe tellen :
20 euro x 2 pers. = 40 euro x 500 koppelplaatsen = 20.000 euro
40 euro x 0 pers. = 0 euro x 1000 enkele plaatsen = 0,000 euro
3 euro x 1000 = 3000 voor den RD misgelopen ... die gaat slecht slapen, ondanks de beursberichten ...
Er kan altijd bij op de hoop ....

Ik zou het wel weten ...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Tompie »

Bezus is een luxe op de bank. Maar in wie zijn plaats zou je hem brengen? Gerkens doet het goed op zijn positie.

Zou Bolingoli opnieuw mogen starten? Vond hem defensief niet top in Anderlecht en Westerlo. Ligt voor mij in balans met Ceballos/Cuevas.

Boli is de eerste naam die ik noteer voor de basiself. Al kan hij ook een luxe invaller zijn als Leko opteert voor het snelle duo Janssens-Vetokele. Zolang het Pros maar niet is...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Dreke »

Tompie schreef:Boli is de eerste naam die ik noteer voor de basiself. Al kan hij ook een luxe invaller zijn als Leko opteert voor het snelle duo Janssens-Vetokele. Zolang het Pros maar niet is...
Als Pros aan de atrap staat, geeft ge de trainer beter zijn C4. Gaat niet gebeuren, onmogelijk.
A loyal football fan only supports the shirt...
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 26: STVV - Racing Genk

Bericht door Krikke »

40 euro in een familietribune is echt wel schandalig! Kameraad is neutrale supporter en zou graag eens meegekomen zijn. Helaas onmiddellijk afgehaakt door de prijs. Nochtans was naast mij nog een plekje vrij maar voor 40 euro begrijp ik hem volledig. Imo is 30 de max. prijs. Kun je in de thema in West nog proberen kaartjes te verpatsen aan 40 euro. Het stadion uitverkocht noemen met een volledig lege thema tribune is "once again" beschamend!
Plaats reactie