Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door droopy »

We gaan het nog slechter doen dan vorig seizoen (30 ptn)
Proficiat Duchâtelet & Co

Ik snap ook niet dat media het STVV bestuur goede punten gaf na de wintermercato .... we hebben ocharme 6 punten gehaald en een massa tegendoelpunten ... en die mannen van Brugge zijn géén meerwaarde en Vetokele heeft de laatste 3 matchen zelfs geen kans afgedwongen

Goed gewerkt noemen ze dat

"C'est triste" zou Marieke zeggen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door STVV-fan »

stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Op dit moment zijn we virtueel en mathematisch gered ...
Buiten de daaropvolgende 45 minuten voddenvoetbal gerekend ... :cry:
Mathematisch zijn we nog niet gered.

3 matchen = 9 punten nog te verdienen
Wij hebben 8 punt voor op Moeskroen

Iedereen die nu boven ons staat is gered
Wij zijn virtueel gered, maar nog niet mathematisch.
Verliezen we op Charleroi en Moeskroen wint niet, dan zijn we pas gered.

@ Since: Uw "legendarische ploeg" van 6/7 jaar terug heeft ook maar 1 seizoen redelijk gespeeld hoor, toen we PO I haalden, daarna was het ook VEEEEL minder.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Op dit moment zijn we virtueel en mathematisch gered ...
Buiten de daaropvolgende 45 minuten voddenvoetbal gerekend ... :cry:
Mathematisch zijn we nog niet gered.

3 matchen = 9 punten nog te verdienen
Wij hebben 8 punt voor op Moeskroen

Iedereen die nu boven ons staat is gered
Wij zijn virtueel gered, maar nog niet mathematisch.
Verliezen we op Charleroi en Moeskroen wint niet, dan zijn we pas gered.

@ Since: Uw "legendarische ploeg" van 6/7 jaar terug heeft ook maar 1 seizoen redelijk gespeeld hoor, toen we PO I haalden, daarna was het ook VEEEEL minder.
Ambitie 0..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door stvv'er »

STVV-fan schreef:
stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Op dit moment zijn we virtueel en mathematisch gered ...
Buiten de daaropvolgende 45 minuten voddenvoetbal gerekend ... :cry:
Mathematisch zijn we nog niet gered.

3 matchen = 9 punten nog te verdienen
Wij hebben 8 punt voor op Moeskroen

Iedereen die nu boven ons staat is gered
Wij zijn virtueel gered, maar nog niet mathematisch.
Verliezen we op Charleroi en Moeskroen wint niet, dan zijn we pas gered.

@ Since: Uw "legendarische ploeg" van 6/7 jaar terug heeft ook maar 1 seizoen redelijk gespeeld hoor, toen we PO I haalden, daarna was het ook VEEEEL minder.
Dat 1ste bericht was dan ook tijdens de rust geschreven, toen waren we wel gered op dat moment.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door mourinho »

Dit is een logisch resultaat indien je alle klojo's tegelijk moet opstellen ( bagayoko, dussaut , cuevas, ceballos) en wanneer dan ook nog eens de wannabee vedetten het laten afweten ( gerkens , de petter ,bezus , boli ). In principe schieten er dan alleen nog een paar huurlingen over( vetokele , bolingoli) die het resultaat gene fuck interesseert want het zijn maar interim spelers .Dan moet ik nog de arme zwemmende woestijprediker Kotysch vernoemen en standbeeld Pirard . Last but not least onze geweldige tactisch geschoolde trainer die voor mijn part mag opkrassen want hij kan het niet en zal het nooit kunnen . Hij is gewoon een copy paste van die prutsende Schot vorig jaar.STVV haaly geen enkel punt meer en zal op de voorlaatste plaats aan play off 2 beginnen . Dit heb ik in mijne spiegel gezien vanmorgen.Maar who cares er mag nog steeds gedanst worden ....ook met jezelf desnoods :beer:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Jacques »

Since '54 schreef:Men kan, zoals sommigen, een paar dagen wachten om te reageren om op die manier ietwat de kat uit de boom kijken, om dan met een betoog van hier tot Kortenbos de analyse te maken van deze total loss ploeg. Het is nooit nodig geweest, de ganse competitie niet, want heel voetbalminnend België stelt wekelijks vast dat STVV geen haar beter is dan Moeskroen.

Hoe vaak heb ik het al niet geschreven STVV is een ploeg voor 14de of 15de te eindigen? Wat een afkooksel van het historische STVV van een jaar of 6,7 geleden nochtans met dezelfde voorzitter maar zonder spelers van Oekraïne tot Chili. Wat een samenraapsel van voetbalvodden en met een coach die geen enkele match naar zijn hand kan zetten. Arm STVV, beklagenswaardige supporters die zo'n verre reis in de mist naar Haspengouw voor de boeg hebben.

Ik zou beschaamd zijn als ik Kotysch, Bagajoko, Gerkens, Boli, Dussaut, Pirard en Cuevas zou moeten zijn, profs die door een paar spelers van Waregem op een hoopje werden gespeeld.
:roll:

Degelijke 1ste helft, dramatische 2de helft, logische uitslag.
(hopelijk is dit niet te lang)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Since '54 »

STVV-fan schreef:
stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Op dit moment zijn we virtueel en mathematisch gered ...
Buiten de daaropvolgende 45 minuten voddenvoetbal gerekend ... :cry:
Mathematisch zijn we nog niet gered.

3 matchen = 9 punten nog te verdienen
Wij hebben 8 punt voor op Moeskroen

Iedereen die nu boven ons staat is gered
Wij zijn virtueel gered, maar nog niet mathematisch.
Verliezen we op Charleroi en Moeskroen wint niet, dan zijn we pas gered.

@ Since: Uw "legendarische ploeg" van 6/7 jaar terug heeft ook maar 1 seizoen redelijk gespeeld hoor, toen we PO I haalden, daarna was het ook VEEEEL minder.
Deze ploeg heeft wel degelijk twee seizoenen tereke de top gespeeld. Eerst kampioen in 2de klasse met 70 punten of meer. Ten tweede PO I in 1ste klasse met de 4de plaats. Verder en meer kon niet meer omdat de as werd verkocht of niet meer gecontracteerd: Mignolet, Cantaluppi, Chimedza, Sidibé! Tenslotte je mag mij, in de geschiedenis van STVV, nog een andere periode, in de liga, vermelden waar ze langer dan twee seizoenen de top speelden. Geen enkele dus. Dit was niet mijn ploeg alleen hoor maar ook de jouwe en met ons een kleine 10.000 getrouwen op meerdere thuismatchen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Brusselmans »

Ik ga eens gene commentaar geven, het moest maar eens zijn dat er sommigen iets anders gezien hebben, dan heb ik het weer vlaggen !
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Krikke »

Since '54 schreef:
STVV-fan schreef:
stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Op dit moment zijn we virtueel en mathematisch gered ...
Buiten de daaropvolgende 45 minuten voddenvoetbal gerekend ... :cry:
Mathematisch zijn we nog niet gered.

3 matchen = 9 punten nog te verdienen
Wij hebben 8 punt voor op Moeskroen

Iedereen die nu boven ons staat is gered
Wij zijn virtueel gered, maar nog niet mathematisch.
Verliezen we op Charleroi en Moeskroen wint niet, dan zijn we pas gered.

@ Since: Uw "legendarische ploeg" van 6/7 jaar terug heeft ook maar 1 seizoen redelijk gespeeld hoor, toen we PO I haalden, daarna was het ook VEEEEL minder.
Deze ploeg heeft wel degelijk twee seizoenen tereke de top gespeeld. Eerst kampioen in 2de klasse met 70 punten of meer. Ten tweede PO I in 1ste klasse met de 4de plaats. Verder en meer kon niet meer omdat de as werd verkocht of niet meer gecontracteerd: Mignolet, Cantaluppi, Chimedza, Sidibé! Tenslotte je mag mij, in de geschiedenis van STVV, nog een andere periode, in de liga, vermelden waar ze langer dan twee seizoenen de top speelden. Geen enkele dus. Dit was niet mijn ploeg alleen hoor maar ook de jouwe en met ons een kleine 10.000 getrouwen op meerdere thuismatchen.
Nagels met koppen!

Het bestuur had toen een goede basis (trainer/spelers/stadion) . Je was pas terug in eerste klasse. Speelt een prachtig seizoen + PO1. Volle tribunes (toen nog levendig!). Met een beetje ambitie en een beetje knowhow had het bestuur toen voldoende in handen om gestaag een stabiele subtopper te kneden. Er worden zelfs geen lessen uit die blunders getrokken. Vorig jaar gebeurt het gewoon opnieuw! Trainer + Schoofs/Edmilson/Dompe weg (voor'n appel en een ei). Het vervolg is gekend. De supporters zijn het kotsbeu! Ik ben het kotsbeu! Het gevoel dat bij mij overheerst is onverschilligheid. Zo ver is't gekomen. Het stadion/tribunes voelen doods aan. Er is geen sfeer. Niks. Alle respect voor de tsg/sector-L maar als het bestuur geen ambitie heeft (lees:0,0) slaat dat over op alles. Wat me ook stoort is dat je geen eigen jeugd hebt. Welke voeling hebben al die huurlingen en anderen met STVV? Wie neemt de spelers op sleeptouw? Wie? Niemand! Als ik zie dat Genk ons hier komt wegspelen/vernederen met Schrijvers/Trossard uit eigen opleiding. Op de bank talenten Jackers/Wouters/Heynen uit eigen opleiding. Het contrast kan niet groter zijn! Al zal ik nooit enige sympathie koesteren voor Genk, daar is tenminste een visie/doel.
Onze lange termijnvisie is zorgen dat de Rvue vol raakt om de 14 dagen. Brainstormen over welke themafeesten er kunnen gegeven worden.

En last but not least: Nog 1 frustratie die ik jullie zeker niet wil onthouden...
We worden thuis weggespeeld door Genk, supporters grijpen zich bij de haren vol frustratie & ongeloof. En dan gebeurt het. Je hoort een kussend/smakkend geluid door het stadion knallen... De "kisscam" treedt in actie. Echt beschamend! Wat een klucht!

=> Voetbal aub! Ni zievere, speile!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Altijd maar excuses. Tegen Westerlo speelden de heren slecht omdat ze met hun gedachten met de match tegen Genk zaten.
Tegen Genk werd er desastreus gespeeld omdat vele spelers al met volgend seizoen en hun eigen carrière bezig waren. En nu tegen Zulte-Waregem speelden ze in de eerste helft nog degelijk, maar in de tweede helft werd er weer met hun pet naar gegooid.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door enrique »

STVV is een gezelligheidsclubje, weet je nog wel
Er is maar een categorie die daar een einde kan aan maken
De supporters
Maar dat gebeurt niet
Dus is het elk jaar hetzelfde liedje
Ook hier op het forum

Volgend seizoen heb je prijs
De geschiedenis herhaalt zich namelijk nogal eens...
3 seizoenen in eerste...
In POII misschien al een beetje repeteren tegen Tubeke ...
:geelblauw: :geelblauw:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
Dreke schreef:
STVV-fan schreef:
Dat wil je graag geloven maar dat is niet zo.
Neem de huurlingen weg en waar staan we dan? Ik kijk liever op lange termijn dan drie matchen terug.

Over PO. Toedeloe of "to the loo".
Ik sprak niet over Play-offs, nog veel minder over de huurlingen.

Daarenboven kan je totzelfs dan nog niet zieker zijn dan vorig jaar.

Vorig jaar had je ook een deel huurlingen, daar was toen ook al gezaag en gezever over.
Wat je toen nog meer had was dat je een heel deel spelers had die einde contract waren en dat heb je dit jaar niet.

Hoe je het ook keert of draait, of liever gezegd: Hoe jij het wil keren of draaien, zieker dan vorig seizoen kunnen we echt niet meer worden.
Als je niet praat over de huurlingen,
Wat bedoel je dan bij "het roer hebben overgegooid" tijdens de winterstop?
Dat we wel punten hebben gepakt?
Voorlopig 1 punt meer dan vorig jaar na de winterstop. Met nog uit Charleroi, thuis Eupen en uit Club denk ik dat je nog max. 3 punten kunt pakken... Maar we zullen zien, ik vrees echter dat het even desastreus gaat worden als vorig seizoen met dat verschil dat Moeskroen OHL niet is.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Op dit moment zijn we virtueel en mathematisch gered ...
Buiten de daaropvolgende 45 minuten voddenvoetbal gerekend ... :cry:
Mathematisch zijn we nog niet gered.

3 matchen = 9 punten nog te verdienen
Wij hebben 8 punt voor op Moeskroen

Iedereen die nu boven ons staat is gered
Wij zijn virtueel gered, maar nog niet mathematisch.
Verliezen we op Charleroi en Moeskroen wint niet, dan zijn we pas gered.

@ Since: Uw "legendarische ploeg" van 6/7 jaar terug heeft ook maar 1 seizoen redelijk gespeeld hoor, toen we PO I haalden, daarna was het ook VEEEEL minder.
:mrgreen: Dich bes ne goeie, ze laten heel de ruggengraat van de ploeg gaan zonder te vervangen en dan durft gij zoiets te schrijven? Sterk bezig! :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Brusselmans »

van ne blinde ezel .....
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:van ne blinde ezel .....
Over ezels en koerspaarden gesproken... Ik vind dat Coucke onze sportieve cel :clap: :clap: :clap: :clap: nu toch stilletjes mag inviteren op frit-mosselen en ne dame blanche aan zee :heil: :heil: :heil: :clap: :clap: :clap: :clap: :party: :party: :party:
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 19 feb 2017, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie