Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door miel »

lakie schreef:
miel schreef:
tesneusdoek schreef:
lakie schreef:Ik snap de kritiek op Pirard hier niet...
En nog minder de bewondering voor Dutoit...
Als we tenminste iets (in ruil) voor Dutoit hadden gekregen, zouden de meesten onder ons met de situatie kunnen leven. Maar nu zien, hoe een keeper die je met het grote huisvuil in januari hebt buitengezet, week na week onder de lat staat en het niet slecht doet bij een PO-1 ploeg, doet ons wel voor lul staan als club... Heeft er iemand weet van andere spelers die door 1ste klassers gratis zijn weggegeven en nu titularis zijn bij hoger geklasseerde clubs? Lijkt me niet het geval.... :shock: :shock: :shock:
Dutoit doet het toch niet veel beter dan Pirard
Sinds zijn overgang incasseerde Dutoit 10 doelpunten en Pirard 12
Oostende is dan nog eens een veel betere ploeg , zou toch moeten volgens het beschikbare budget .
Pirard is een jonge keeper die nog geregeld in de fout zal gaan , maar wat kan men die jongen verwijten , de laatste weken is onze verdediging een dan ook zeef .
Wij supporters van STVV hebben weinig geduld met een jonge speler
Hendrickx en Desoleil staan toch maar in de ploeg bij Charleroi .
Boeckx is titularis bij Anderlecht en Vancrombrughe sterk houder bij Eupen .
Exact!
Pirard zal nog foutjes maken, maar dat deed/Dutoit ook, alleen is Pirard een stuk jonger. Pirard is ook minder spectaculair, en daardoor zag Dutoit er gewoon soms beter uit, wat niet altijd het geval was...
Net zoals mijn Mignolet uit de wind zet door ook de verdediging verantwoordelijk te stellen voor de tegengoals, mag dat hier zeker wel met Pirard.
Wat betreft Hendrickx, Desoleil, Boeckx en Van Crombrugge... hier kan je de club niks in verwijten....
De club niet neen , maar ik schreef dan ook over het geduld van de supporters ;)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:Ik vind het vreemd dat de naam Kotysch nooit valt !
Want veel meer dan de lel naar voren zal deze mens nooit te bieden hebben !
Faze 1 van het probleem dat je opbouwend niks kan klaarmaken !
²
Ik denk wat dat betreft al onze centrale verdedigers in hetzelfde bedje ziek zijn .
De enige die probeert om uit te voetballen , is Djene met alle gevolgen van dien door het risico te nemen
Verder is Kotisch niet beter of niet slechter dan de anderen
Verdedigend man tegen man goed genoeg , maar allemaal op Djene na , redelijk traag en zeer kwetsbaar in de rug
Het uitvoetballen en het vooruit inspelen is nagenoeg bij al onze centrale verdedigers onbestaand .
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Man tegen man vind ik Kotysch nog vrij sterk, maar uitvoetballen is voor veel verdedigers een probleem. Wat voor mij Sascha meer heeft is zijn inzet.
Uitverdedigend had ik toch wat meer verwacht van de huurspelers van Club Brugge. Bolingoli heb ik nooit echt goed gevonden. Bij Brugge wordt hij dan nog beter omringd. De jongen is ook straf met de mond door te stellen dat hij technisch beter is dan de broertjes Lukaku. Zet Jordan Lukaku maar in de plaats van Bolingoli, je zou veel meer rendement zien.

Qua mentaliteit vind ik vooral Bagayoko een ramp. Die kan voetballen, maar hij wil precies niet. Dussaut toont wel inzet, maar is dan weer vrij zwak om het zacht uit te drukken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Jacques »

tesneusdoek schreef:
lakie schreef:
miel schreef:
tesneusdoek schreef:
lakie schreef:Ik snap de kritiek op Pirard hier niet...
En nog minder de bewondering voor Dutoit...
Als we tenminste iets (in ruil) voor Dutoit hadden gekregen, zouden de meesten onder ons met de situatie kunnen leven. Maar nu zien, hoe een keeper die je met het grote huisvuil in januari hebt buitengezet, week na week onder de lat staat en het niet slecht doet bij een PO-1 ploeg, doet ons wel voor lul staan als club... Heeft er iemand weet van andere spelers die door 1ste klassers gratis zijn weggegeven en nu titularis zijn bij hoger geklasseerde clubs? Lijkt me niet het geval.... :shock: :shock: :shock:
Dutoit doet het toch niet veel beter dan Pirard
Sinds zijn overgang incasseerde Dutoit 10 doelpunten en Pirard 12
Oostende is dan nog eens een veel betere ploeg , zou toch moeten volgens het beschikbare budget .
Pirard is een jonge keeper die nog geregeld in de fout zal gaan , maar wat kan men die jongen verwijten , de laatste weken is onze verdediging een dan ook zeef .
Wij supporters van STVV hebben weinig geduld met een jonge speler
Hendrickx en Desoleil staan toch maar in de ploeg bij Charleroi .
Boeckx is titularis bij Anderlecht en Vancrombrughe sterk houder bij Eupen .
Exact!
Pirard zal nog foutjes maken, maar dat deed/Dutoit ook, alleen is Pirard een stuk jonger. Pirard is ook minder spectaculair, en daardoor zag Dutoit er gewoon soms beter uit, wat niet altijd het geval was...
Net zoals mijn Mignolet uit de wind zet door ook de verdediging verantwoordelijk te stellen voor de tegengoals, mag dat hier zeker wel met Pirard.
Wat betreft Hendrickx, Desoleil, Boeckx en Van Crombrugge... hier kan je de club niks in verwijten....

Euh... welk deel van "Als we tenminste iets (in ruil) voor Dutoit hadden gekregen, zouden de meesten onder ons met de situatie kunnen leven" hebben jullie niet gelezen? Pirard moet en gaat inderdaad nog verbeteren en is één van de spelers waarop moet verder gebouwd worden (al meermaals vermeld). Maar misschien nog een beetje te groen achter de oren om er zo maar ineens alleen voor te staan bij een 1ste klasser.
Idd. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat je iedere zomer zit te jammeren dat "er geen geld is" en dat je in januari sterkhouders/basisspelers voor een appel & een ei (vorig seizoen) of helemaal niks (dit seizoen) laat gaan. Als je ze in januari laat gaan, moet je in juli ook niet komen janken en allerhande flutexcuses verzinnen. Zelfs al gaat het bij wijze van spreken maar over € 5, dat is kwestie van principe.

Enfin, het laatste wat ik zeg over zaterdag: als onze bestuurders zich toch zo graag spiegelen aan Zulte, hebben ze zaterdag ongetwijfeld ook gezien dat er nog veel moet gebeuren voor hun daden nog maar in de buurt komen van hun woorden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:als onze bestuurders zich toch zo graag spiegelen aan Zulte, hebben ze zaterdag ongetwijfeld ook gezien dat er nog veel moet gebeuren voor hun daden nog maar in de buurt komen van hun woorden.
:lol:
:clap:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Krisaias »

lakie schreef:
miel schreef:
tesneusdoek schreef:
lakie schreef:Ik snap de kritiek op Pirard hier niet...
En nog minder de bewondering voor Dutoit...
Als we tenminste iets (in ruil) voor Dutoit hadden gekregen, zouden de meesten onder ons met de situatie kunnen leven. Maar nu zien, hoe een keeper die je met het grote huisvuil in januari hebt buitengezet, week na week onder de lat staat en het niet slecht doet bij een PO-1 ploeg, doet ons wel voor lul staan als club... Heeft er iemand weet van andere spelers die door 1ste klassers gratis zijn weggegeven en nu titularis zijn bij hoger geklasseerde clubs? Lijkt me niet het geval.... :shock: :shock: :shock:
Dutoit doet het toch niet veel beter dan Pirard
Sinds zijn overgang incasseerde Dutoit 10 doelpunten en Pirard 12
Oostende is dan nog eens een veel betere ploeg , zou toch moeten volgens het beschikbare budget .
Pirard is een jonge keeper die nog geregeld in de fout zal gaan , maar wat kan men die jongen verwijten , de laatste weken is onze verdediging een dan ook zeef .
Wij supporters van STVV hebben weinig geduld met een jonge speler
Hendrickx en Desoleil staan toch maar in de ploeg bij Charleroi .
Boeckx is titularis bij Anderlecht en Vancrombrughe sterk houder bij Eupen .
Exact!
Pirard zal nog foutjes maken, maar dat deed/Dutoit ook, alleen is Pirard een stuk jonger. Pirard is ook minder spectaculair, en daardoor zag Dutoit er gewoon soms beter uit, wat niet altijd het geval was...
Net zoals mijn Mignolet uit de wind zet door ook de verdediging verantwoordelijk te stellen voor de tegengoals, mag dat hier zeker wel met Pirard.
Wat betreft Hendrickx, Desoleil, Boeckx en Van Crombrugge... hier kan je de club niks in verwijten....
Sorry hoor, maar ik zie het niet in Pirard: onzeker, geen uitstraling, komt zelden of nooit van zijn lijn, niet echt sterk op hoge ballen, ...

Foutjes maken kan altijd gebeuren, zelfs bij de beste keeprs, maar ik vrees dat de basis gewoon onvoldoende is bij Pirard. Ik heb hem ook nog niet echt een redding zien verrichten waar ik van te kijken stond of waarvan je kan zeggen dat die het verschil maakte. Hij is (nog ?) geen puntenpakker en mijn vrees is een beetje dat hij het ook niet zal worden. Of er nu een goeie of slechte verdediging voor hem staat.

Maar da's mijn mening...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door STimVV »

Mignolet heeft ons natuurlijk geleerd om een keeper niet te snel te beoordelen. Maar ik neig toch ook om dezelfde mening te hebben als Krisaias.
Gisteren zag ik een samenvatting van Geel-Seraing. De keeper van Seraing (Gilles Deusings) pakt daar uit met een wereldsave op een kopbal, waardoor zijn ploeg de 3 punten pakt. Mijn eerste gedacht was: "Dat heb ik onze Pirard nog niet zien doen."
Een supersave die een gemaakte goal voorkomt... dat had Dutoit wél regelmatig.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door ronnieking »

We komen gewoon klasse te kort. Gelukkig hebben we thuis ons niveau af en toe kunnen overstijgen en de nodige punten kunnen halen om in eerste te blijven. Hoe lang kan je dat op deze manier nog bolwerken ? Ik vrees niet lang meer. Als er niet meer geïnvesteerd wordt in degelijk materiaal kan je niet meer bereiken dan steeds met de hakken over de sloot te geraken. Veel supporters geraken hierop uitgekeken, volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk nog wat minder abonnees zodoende...Het is triestig dat je als Duchatelet zijnde zoveel supporters in de steek laat...
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Dreke »

ronnieking schreef:Het is triestig dat je als Duchatelet zijnde zoveel supporters in de steek laat...
Dreke schreef:
Tompie schreef:Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima.
Is er hier ook maar één poster die zich hierin kan vinden? Want het vat zijn beleid behoorlijk goed samen...
Bobke Peeters had op het EK in 2000 minder moeite om Roemenen te vinden dan hier iemand die RD zijn woorden onderschrijft. Maar kritiek hebben: how, maar. Iemand die zich zo profileert tov zijn achterban... Ziet ge Smeg al naar hun klanten stappen: "Onze frigo's zijn geen koelmachines, maar ze hebben wel een mooi design. Uw eten perfect koelen is van ondergeschikt belang. Zo lang het niet te snel bederft, is het prima." Als ge uw supporters begint te behandelen als klanten, moet ge ook niet verwonderd zijn dat ze zich zo ook gaan gedragen. Maw: als uw product niet goed genoeg is, blijft de klant weg. Die doorzien uw verpakking op den duur ook wel...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Since '54 »

Als we klasse te kort komen betekent dat dat onze spelers en coach individuele klasse tekort komen. Leko is beter dan O'Loughlin maar komt te kort voor 1ste klasse. Alle andere trainers hebben zijn systeem onderhand al door. Is het niet van in de eerste helft dan wel na de rust. Albert Stuyvenberg en Franky Dury gaven Leko na de rust een oplawaai die hij niet gauw zal vergeten.

De spelers dan. Simpel, welke huidige STVV-speler(s) zouden een fanionspeler zijn bij ... pakweg Mechelen, Charleroi, Gent of Genk? Ik denk geen enkele, misschien af en toe eens Stef Peeters aan de aftrap maar meer niet. Het hele zootje Pirards, Bagajoko's, Kotyschen, enz zou in de B-kern verzeilen of hoogstens een bankzitje kunnen versieren (zie Rob Schoofs onze top van de laatste jaren)

En tot spijt van wie het benijdt Nils Schouterden speelt weldra waarschijnlijk PO I.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door tesneusdoek »

ronnieking schreef:We komen gewoon klasse te kort. Gelukkig hebben we thuis ons niveau af en toe kunnen overstijgen en de nodige punten kunnen halen om in eerste te blijven. Hoe lang kan je dat op deze manier nog bolwerken ? Ik vrees niet lang meer. Als er niet meer geïnvesteerd wordt in degelijk materiaal kan je niet meer bereiken dan steeds met de hakken over de sloot te geraken. Veel supporters geraken hierop uitgekeken, volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk nog wat minder abonnees zodoende...Het is triestig dat je als Duchatelet zijnde zoveel supporters in de steek laat...
Ik ben het volledig met u eens. Zoals ik elders op het forum ook al vermeldde:
Ter info nog even herinneren wat de budgetten voor het seizoen 2016-2017 waren (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=110747)... Interessant om daar nu even de rangschikking tegenover te leggen. De mond dan vol hebben over PO1 ambities :Roland: , terwijl je met moeite genoeg investeert om niet te zakken, is uw supporters voor onnozelaars nemen...
Money walks and bullshit talks. PO 1 ambities wil zeggen uw sportief budget minstens verdubbelen en uw geld goed spenderen in functie van wat uw trainer nodig acht en uw scoutingapparaat voorstelt... Niet moeilijk te begrijpen voor iemand die zijn sporen verdiend heeft in de zakenwereld, veronderstel ik...
1 RSC Anderlecht: 40 miljoen euro
2 Club Brugge: 38 miljoen euro
3 AA Gent: 30 miljoen euro
4 Standard: 29 miljoen euro
5 KRC Genk: 25 miljoen euro
6 KV Oostende: 15 miljoen euro
7 Zulte Waregem: 13 miljoen euro
8 KV Kortrijk: 12 miljoen euro
9 KV Mechelen: 9,5 miljoen euro
10 Sporting Charleroi: 9,5 miljoen euro
11 Sporting Lokeren: 9,5 miljoen euro
12 AS Eupen: 9 miljoen euro
13 Waasland-Beveren: 8,5 miljoen euro
14 STVV: 7,5 miljoen euro
15 Excel Moeskroen: 6 miljoen euro
16 KVC Westerlo: 5,5 miljoen euro
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Mikman »

tesneusdoek schreef: Ter info nog even herinneren wat de budgetten voor het seizoen 2016-2017 waren
Heeft er ooit al één journalist de moeite gedaan om die gepubliceerde budgetten te vergelijken met de jaarrekeningen?

Hoe verklaar je de 13 miljoen die Zulte-Waregem opgeeft met dit artikel van enkele dagen geleden?


http://www.hln.be/hln/nl/2739/Zulte-War ... ramp.dhtml


En voor de elfendertigduizenste keer ( het is hier echt wel een race to the bottom wat financiële basiskennis betreft ) : STVV is een vennootschap, daar kan je niet zomaar even geld in of uit halen wanneer het je uitkomt. Dat is niet hetzelfde als wat geld in je portefeuille stoppen om WC-papier in de Aldi te gaan halen en de overschot dan later terug onder je matras steken.

Wat het sportieve betreft: STVV gaat hoogstwaarschijnlijk eindigen met minder punten dan vorig seizoen. Dus moet het functioneren van Leko ook geëvalueerd worden.
Pleit voor hem: ligt nog 2 jaar onder contract, staat blijkbaar op een goed blaadje bij Marieke en Roland, kan voor continuïteit zorgen, had zijn aandeel in de ontwikkeling van Stef Peeters, de puntenoogst in de thuismatchen was goed.
Pleit tegen hem: haalde dus minder punten dan vorig seizoen, zei aan het begin van het seizoen dat de ploeg nog in ontwikkeling was maar op 3 speeldagen van het einde speelt de ploeg slapper dan ooit, buiten Peeters konden zo goed als geen spelers zich ontwikkelen, pakte soms ( = te vaak ) uit met rare tactische vondsten of wissels, beschamende resultaten op verplaatsing. Zou ook aangeworven geweest zijn omwille van zijn contacten in de Balkan maar daar is niks van in huis gekomen.

Dat STVV de 3 miljoen voor Boli niet aannam, blijft bedrijfsmatig nog altijd een zonde. Dat Bormans zich daarmee liet leiden door mogelijk protest van de supporters maakt het alleen nog maar erger. Deze club zit nog niet in een fase waarin het een ploeg kan bouwen en behouden, maar in een fase waarin men spelers moet ontwikkelen en met winst doorverkopen om zo een solide financiële basis op te bouwen. En dan kom je dus weer met de vraag uit of je daar wel de juiste trainer voor hebt.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:
ronnieking schreef:Het is triestig dat je als Duchatelet zijnde zoveel supporters in de steek laat...
Dreke schreef:
Tompie schreef:Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima.
Is er hier ook maar één poster die zich hierin kan vinden? Want het vat zijn beleid behoorlijk goed samen...
Bobke Peeters had op het EK in 2000 minder moeite om Roemenen te vinden dan hier iemand die RD zijn woorden onderschrijft. Maar kritiek hebben: how, maar. Iemand die zich zo profileert tov zijn achterban... Ziet ge Smeg al naar hun klanten stappen: "Onze frigo's zijn geen koelmachines, maar ze hebben wel een mooi design. Uw eten perfect koelen is van ondergeschikt belang. Zo lang het niet te snel bederft, is het prima." Als ge uw supporters begint te behandelen als klanten, moet ge ook niet verwonderd zijn dat ze zich zo ook gaan gedragen. Maw: als uw product niet goed genoeg is, blijft de klant weg. Die doorzien uw verpakking op den duur ook wel...
Maar wat is het product?
Velen op dit forum beweren ook al jarenlang dat voetbal van ondergeschikt belang is op Stayen.

Dus is voetbal niet het uiteindelijke product dat Roland u aanbiedt, maar wel de beleving (zie naar wat Marieke op het begin van het seizoen zei) en de mening van een "twintigtal" verzuurde supporters interesseert :Roland: geen reet

@Mikman: The beast unleashed :heil:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door tesneusdoek »

Mikman schreef:
tesneusdoek schreef: Ter info nog even herinneren wat de budgetten voor het seizoen 2016-2017 waren
Heeft er ooit al één journalist de moeite gedaan om die gepubliceerde budgetten te vergelijken met de jaarrekeningen?

Hoe verklaar je de 13 miljoen die Zulte-Waregem opgeeft met dit artikel van enkele dagen geleden?


http://www.hln.be/hln/nl/2739/Zulte-War ... ramp.dhtml


En voor de elfendertigduizenste keer ( het is hier echt wel een race to the bottom wat financiële basiskennis betreft ) : STVV is een vennootschap, daar kan je niet zomaar even geld in of uit halen wanneer het je uitkomt. Dat is niet hetzelfde als wat geld in je portefeuille stoppen om WC-papier in de Aldi te gaan halen en de overschot dan later terug onder je matras steken.

Wat het sportieve betreft: STVV gaat hoogstwaarschijnlijk eindigen met minder punten dan vorig seizoen. Dus moet het functioneren van Leko ook geëvalueerd worden.
Pleit voor hem: ligt nog 2 jaar onder contract, staat blijkbaar op een goed blaadje bij Marieke en Roland, kan voor continuïteit zorgen, had zijn aandeel in de ontwikkeling van Stef Peeters, de puntenoogst in de thuismatchen was goed.
Pleit tegen hem: haalde dus minder punten dan vorig seizoen, zei aan het begin van het seizoen dat de ploeg nog in ontwikkeling was maar op 3 speeldagen van het einde speelt de ploeg slapper dan ooit, buiten Peeters konden zo goed als geen spelers zich ontwikkelen, pakte soms ( = te vaak ) uit met rare tactische vondsten of wissels, beschamende resultaten op verplaatsing. Zou ook aangeworven geweest zijn omwille van zijn contacten in de Balkan maar daar is niks van in huis gekomen.

Dat STVV de 3 miljoen voor Boli niet aannam, blijft bedrijfsmatig nog altijd een zonde. Dat Bormans zich daarmee liet leiden door mogelijk protest van de supporters maakt het alleen nog maar erger. Deze club zit nog niet in een fase waarin het een ploeg kan bouwen en behouden, maar in een fase waarin men spelers moet ontwikkelen en met winst doorverkopen om zo een solide financiële basis op te bouwen. En dan kom je dus weer met de vraag uit of je daar wel de juiste trainer voor hebt.
Vanwege een financiële "border liner" :mrgreen: , Als :Roland: geld in de vennootschap wil steken, kan hij dat natuurlijk of moeten alle vennootschappen op elk moment zelfbedruipend zijn????
Er zijn grosso modo twee manieren om geld aan een vennootschap te verstrekken: ofwel onder de vorm van een kapitaalverhoging ofwel door het toestaan van een lening. In geval van een kapitaalverhoging door :Roland: verkriigt hij (bijkomende) aandelen in de vennootschap. Zo wordt het eigen vermogen van de vennootschap versterkt waardoor de banken meer geneigd gaan zijn om u krediet te verstrekken, indien er bijkomende financiële middelen nodig zouden zijn. In geval van een lening door :Roland: , dan krijgt hij (nog) een vordering op de vennootschap die hem dat geld plus de interesten dus vroeg of laat zal moeten terugbetalen (als vastgelegd in de leenovereenkomst tussen de vennootschap en :Roland:).
Het nadeel van een lening is dat de schuldgraad van de vennootschap omhoog gaat, waardoor de banken niet echt geneigd gaan zijn om u krediet te verstrekken, indien er bijkomende financiële middelen nodig zouden zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 27 - Zulte Waregem - STVV

Bericht door Brusselmans »

Ondertussen ... de 3 miljoen van Boli ...
Blijkbaar toch waar, maar Lammens eiste zijn deel, en RD was niet akkoord ...
Geen goede vriendjes meer blijkbaar ...
Plaats reactie