Speeldag 28: Charleroi-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Sacruzsa »

Bus of 3 , denk wel da er al zo ne man of 5000 deze situatie moe zijn hoor , hoe kunt ge voor zoeits blijven supporteren
Van het beleid tot de ploeg is daar nu toch eens 0.0% voetbal knowhow
En jaar na jaar blijft da hetzelfde en dan blijven beweren da ze gelijk Zulte willen zijn , jawadde begin dan maar eens heel snel grote schoonmaak te houden
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door stedoca »

10min na de wedstrijd het bericht van STVV dat Chareloi in de 87' de 0-1 scoort !? Alles draait daar weer vierkant. Bende amateurs [POUTING FACE]
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door STVV-fan »

Sacruzsa schreef:Bus of 3 , denk wel da er al zo ne man of 5000 deze situatie moe zijn hoor , hoe kunt ge voor zoeits blijven supporteren
Van het beleid tot de ploeg is daar nu toch eens 0.0% voetbal knowhow
En jaar na jaar blijft da hetzelfde en dan blijven beweren da ze gelijk Zulte willen zijn , jawadde begin dan maar eens heel snel grote schoonmaak te houden
Nogmaals, bol het dan af? Ge zegt al deze dingen, maar blijkbaar blijf je STVV volgen? Zelfkastijding noemen ze zoiets :cool: spreek niet voor 5000 man trouwens....
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Since '54 »

Piet schreef:Hoeveel geeft Brugge op als we volgend seizoen nog met hun huurlingen willen spelen. :grappig:
Bij het tegendoelpunt laat Bolingoli zich knullig inpakken en Mechele vergeet dat de match nog bezig was. :onfire:
Opkuisen de ganse boel.
Niet Bolingoli maar Bagayoko, de grote klungelaar, liet zich aan de cornerlijn inpakken. Sofort abführen die Ivoriaan! De beste speler uit de Slovaakse competitie !!!!! :grappig:
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Sacruzsa »

STVV-fan schreef:
Sacruzsa schreef:Bus of 3 , denk wel da er al zo ne man of 5000 deze situatie moe zijn hoor , hoe kunt ge voor zoeits blijven supporteren
Van het beleid tot de ploeg is daar nu toch eens 0.0% voetbal knowhow
En jaar na jaar blijft da hetzelfde en dan blijven beweren da ze gelijk Zulte willen zijn , jawadde begin dan maar eens heel snel grote schoonmaak te houden
Nogmaals, bol het dan af? Ge zegt al deze dingen, maar blijkbaar blijf je STVV volgen? Zelfkastijding noemen ze zoiets :cool: spreek niet voor 5000 man trouwens....
Dus voor u is alles goed zo , jawadde :gek:
En ja ik volg het nog , niet meer zoals enkele jaren geleden , maar toch af en toe via de sporza app
En af en toe kiezen we er nog eens een wedstrijd uit , zoals tegen KVM , Gent en Oostende en de fantaschtische match tegen de smurfen
NA de die eerste wedstrijden zag ik het nog goed in maar wat is daar vanover gebleven ?? kunnen ze hier nu eens geen kern samenstellen die eens een rustig seizoen draait , RUSTIG is da zo moeilijk of te veel gevraagd ???
Ik verlang zeker niet da ze elk jaar playoff 1 spelen ma komaan elk seizoen beven tot de laatste speeldag ???
Laatst gewijzigd door Sacruzsa op 25 feb 2017, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door voetballiefhebber »

Hoeveel slechte passes en voorzetten zou Bolingoli weer getrapt hebben? En ja die Bagayoko zijn broer hebben ze gestuurd terwijl de echte nog in Afrika zit.
Lichtpunt was Gerkens en een goede invalbeurt van Wolke Janssens. Waarom krijgt Bezus zijn kans niet? Zo'n dure vogel mag de bank warm houden, terwijl het normaal gezien de meest technische speler zou moeten zijn.

Punten zal STVV niet meer pakken. Het wordt rekenen op AA Gent, want anders zie ik Moeskroen nog 9/9 pakken, want is hun enige moeilijke match nog.
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Piet »

Since '54 schreef:
Piet schreef:Hoeveel geeft Brugge op als we volgend seizoen nog met hun huurlingen willen spelen. :grappig:
Bij het tegendoelpunt laat Bolingoli zich knullig inpakken en Mechele vergeet dat de match nog bezig was. :onfire:
Opkuisen de ganse boel.
Niet Bolingoli maar Bagayoko, de grote klungelaar, liet zich aan de cornerlijn inpakken. Sofort abführen die Ivoriaan! De beste speler uit de Slovaakse competitie !!!!! :grappig:
thx voor de correctie ;)
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door smol »

STVV-fan schreef:
Sacruzsa schreef:Bus of 3 , denk wel da er al zo ne man of 5000 deze situatie moe zijn hoor , hoe kunt ge voor zoeits blijven supporteren
Van het beleid tot de ploeg is daar nu toch eens 0.0% voetbal knowhow
En jaar na jaar blijft da hetzelfde en dan blijven beweren da ze gelijk Zulte willen zijn , jawadde begin dan maar eens heel snel grote schoonmaak te houden
Nogmaals, bol het dan af? Ge zegt al deze dingen, maar blijkbaar blijf je STVV volgen? Zelfkastijding noemen ze zoiets :cool: spreek niet voor 5000 man trouwens....
Als je supportersaantallen met enkele duizenden zakken denk ik toch dat je meer als 3 bussen zal nodig hebben.

Het beleid trekt gewoon op geen ballen !!
Amzu
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Amzu »

Je ziet de wissel Dussaut/ Bagayoko gebeuren en je vraagt je bij jezelf af.......waarom ? Is Dussaut geblesseerd ? Heb ik iets gemist (op tv) ?
Niet dat Bagayoko nu in zijn eentje van mij de zwarte piet voor deze nederlaag krijgt, maar enfin. Ik vraag me af waarom Dussaut (ook geen superspeler maar wie wel ?) dan zo nodig vervangen moest worden.
Vermoedelijk was er niemand bij de technische staf op de hoogte dat Charleroi in een tiental matchen de laatste 10 min. een paar goalkes gemaakt heeft die wat puntjes voor hun hebben opgebracht, wor.
Neen, wij gaan de organisatie effekes door elkaar husselen.. !
Man man man, is 't nie dees jaar, dan toch volgend hoor.... :headbang:
ik zie de laatste 25 jaar buiten het amateurisme maar 1 andere constante : gebrek aan voetbalkennis over de hele lijn !
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door STVVninof »

Hoe kinderlijk verdedigd jongens... En je mag zeggen op vetokele en boli wat je wil, maar hoe weinig goede ballen krijgen die toegespeeld...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door toyotacorolla »

Boli op derde klasse niveau, geen enkele balaanname, gewoon te zwak. :zot:
Geen enkele pas in de voeten van een aanvaller.

Gerkens beste kanarie.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door metser »

Geweldige prestatie , weer eens genekt door de scheids, 2 m pass geven is teveel gevraagd aan de heren, instelling 0,00, voetbalinteligentie -0,OO , enz. Voor mij is het duidelijk , deze spelers op een paar na kunnen het niet en zullen het nooit kunnen. Uw huurspelers, stuur ze so snel mogelijkterug, uw buitenlanders, stuur ze aub terug naar afzender. Speel met allemaal Belgen en je staat daar ook ! Onze trainer, man wat een klafkozer, een kalf dat niks anders kan roepen dan "pousse" , waarschijnlijk het enige woord Frans dat hem kent ipv technisch en positioneel bij te sturen . Maar dat kan hij niet, heeft al meermaals bewezen bij zijn wissels, ook vandaag weer. Enkele weken geleden schreven velen hier over een koningskoppel , wel het koppel dat vooraan staat zijn martelaars van de bal. Mij is het duidelijk dat boli nog veel boterhammen zal moeten eten om mee te kunnen, en Vetokele , het is mij ookduidelijk waaromhij overal is mislukt ! Bende amateurs die zich toch het prof profiel aanmeten van kop tot teen. Ik walg ervan.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Sacruzsa »

Ik denk da de bus met mensen die het beu zijn heel snel vol gaat graken eh STVV-fan , maar was het vergeten alles is dik in orde met STVV
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door metser »

Heb juist het interview van leko na de match gehoord op telenet, ....om te grinsen. Ik geloof dat die mens dringend een bril nodig heeft of een spoedcursus " hoe speel ik voetbal" . Die durft nog te beweren dat het spel weer eens goed was en dat het spijtig is dat we, na zo een prestatie, nog niet zeker zijn van het behoud! Je moet maar durven ! Bende onnozelaars die staf daar, ga aub in provincialehet vak leren.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Jones »

Zwakste uitploeg, al jaren, is STVV. Op verplaatsing angsthazenvoetbal. Thuis veel goede wil, voordeel door kunstgras. De HEL van Stayen komt nooit terug. Voetbal, volk en vuur,...
Enkel het eerste nog.
Wat, wie en wanneer gaat de kentering brengen ?
Drie miljoen vangen voor Boli bv. En daarmee bouwen aan de PLOEG. Ze zullen het hun al dik beklaagd hebben dat Boli voor dat bedrag niet laten gaan hebben. Als hij volgende week van geen tel is voor het resultaat al zeker. Die man weet geen blijf met zijn slungelbenen en veel te grote voeten. Hij scoort 90 % van zijn goals met de kop. Te weinig.

Hadden we op begin van het seizoen Pros en Ono laten gaan, 2 goede backs gekocht, 2 waardevolle wingers ipv derderangsspelers. Dan hadden we geen huurlingen van Brugge nodig. Hoeveel jaar contract heeft die Bagayoko hier nog ? Door die pummel zijn we nog altijd niet gered. Die kost ons handenvol punten en geld.
3 a 5 spelers wil Leko voor volgend seizoen. En de beste houden. Gehoord op tvl dacht ik.
Plaats reactie