Speeldag 28: Charleroi-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Sacruzsa »

Jones schreef:Zwakste uitploeg, al jaren, is STVV. Op verplaatsing angsthazenvoetbal. Thuis veel goede wil, voordeel door kunstgras. De HEL van Stayen komt nooit terug. Voetbal, volk en vuur,...
Enkel het eerste nog.
Wat, wie en wanneer gaat de kentering brengen ?
Drie miljoen vangen voor Boli bv. En daarmee bouwen aan de PLOEG. Ze zullen het hun al dik beklaagd hebben dat Boli voor dat bedrag niet laten gaan hebben. Als hij volgende week van geen tel is voor het resultaat al zeker. Die man weet geen blijf met zijn slungelbenen en veel te grote voeten. Hij scoort 90 % van zijn goals met de kop. Te weinig.

Hadden we op begin van het seizoen Pros en Ono laten gaan, 2 goede backs gekocht, 2 waardevolle wingers ipv derderangsspelers. Dan hadden we geen huurlingen van Brugge nodig. Hoeveel jaar contract heeft die Bagayoko hier nog ? Door die pummel zijn we nog altijd niet gered. Die kost ons handenvol punten en geld.
3 a 5 spelers wil Leko voor volgend seizoen. En de beste houden. Gehoord op tvl dacht ik.
3 tot 5 splers halen en de beste houden , tja dan beginnen we elke match met ne man of 8/9 aangezien we er niet veel goei hebben
Same Shit Different Year , en da is een plaat da we hier nog lang gaan horen
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door stedoca »

Ben ik toch niet alleen die zie dat die Bagayoke geen klote kan en U al heel veel punten gekost heeft. En toch staat die of word die , week na week er terug ingezet. Niet verwonderlijk als RD de ploeg opsteld..
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Since '54 »

Vandaag in HBvL nu, op zijn beurt, Bolingoli: 'Er is toch genoeg talent bij STVV'

Wordt steevast gezegd door die mannen die blij zijn dat ze in de ploeg staan en toppunt is, dat zijn ze allemaal, zo blij!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door voetballiefhebber »

Volgend seizoen investeren, maar dat zal de ziener nooit doen. Ik zou proberen er een stuk of 3 bij Waasland-Beveren te halen met een goede mentaliteit en dan denk ik vooral aan Jans, Myny en Gano.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Brusselmans »

Een simpel passke van 5 meter ... Mission impossible !
Het is wat om mekaar heen lopen, totaal niks voetballend vermogen ...
Al een geluk dat Kotysch al bijgetekend heeft. Ze hadden zeker bang dat die anders ging weggekaapt worden zeker ?
Ah ja, 't is waar. Ze gingen de besten houden, en verder bouwen !!! :zot:

Leko en zijn bouwen ... Zelfs de werken in de stad gaan sneller vooruit ...
Jawadde, 40 matchen en een vakantie in Spanje verder ondertussen ... :roll:

En de aanblik op de bezoekende tribune doet me mijne kop diep in mijne col wegsteken.
We zitten op Moeskroen-niveau, remember ...
Ik doe er alles aan om toch maar niet geassocieerd te worden met dit gedrocht ... :oops:

Werkelijk de schande voorbij !
Volgende week tegen Eupen ... Hoeveel ? 3000 ?
Wie zijn ze, wat drijft hun ... :gek:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door enrique »

Ik moet Louwagie en De Witte nog gelijk geven
Zij willen 12 ploegen
Ploegen als Westerlo en STVV horen niet thuis in een landelijke 1e klasse
En da blijft er dan nog in ook
1e amateur, misschien
Weg ermee
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door enerkey »

Amzu schreef:Je ziet de wissel Dussaut/ Bagayoko gebeuren en je vraagt je bij jezelf af.......waarom ? Is Dussaut geblesseerd ? Heb ik iets gemist (op tv) ?
Neen, wij gaan de organisatie effekes door elkaar husselen.. !
Man man man, is 't nie dees jaar, dan toch volgend hoor.... :headbang:
ik zie de laatste 25 jaar buiten het amateurisme maar 1 andere constante : gebrek aan voetbalkennis over de hele lijn !
Daar heb ik het gissen naar. Hij doet dit zowat iedere wedstrijd. Nen back vervangen op het einde. Cuevas voor Ceballos. Ceballos voor Cuevas. Bolongoli voor Cuevas. Cuevas voor Bolongoli. Dusaaut voor Bagayoko,... Om gek van te worden. Dit is niet de eerste keer dat dit ons punten kost.

Nen back vervang je enkel als hij overlopen wordt of geblesseerd.
GrAS
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2017, 14:54

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door GrAS »

Veel ergernis en onmacht, dat is het gevoel van de STVV-supporter anno 2017. Ieder jaar hetzelfde liedje, tijd om er iets aan te doen.

Laat je stem horen tijdens de Mars, nu kunnen we er nog iets aan doen.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door mourinho »

GrAS schreef:Veel ergernis en onmacht, dat is het gevoel van de STVV-supporter anno 2017. Ieder jaar hetzelfde liedje, tijd om er iets aan te doen.

Laat je stem horen tijdens de Mars, nu kunnen we er nog iets aan doen.
Wat gaat ge doen ? :Roland: buitengooien :grappig: Men joenges toch , besef toch eens dat STVV niet meer bestaat in de vorm die er ooit geweest is . Het echte STVV zal nooit of te nimmer nog terugkomen . De volksclub ,de eigenheid , de vechtersmentaliteit die er ooit was is verleden tijd . Ge kunt u erbij neerleggen of ge kunt ergens anders gaan kijken maar zolang die zot :Roland: leeft zal dees jaarlijks uw deel zijn . So be it, niks nada nul aan te doen . En we dansen lekker verder :beer:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Stan »

voetballiefhebber schreef:Volgend seizoen investeren, maar dat zal de ziener nooit doen. Ik zou proberen er een stuk of 3 bij Waasland-Beveren te halen met een goede mentaliteit en dan denk ik vooral aan Jans, Myny en Gano.
Van langendonck ...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door Since '54 »

Zat hier thuis Belgacom 11 te kijken en zei 10 minuten voor tijd tegen mijn kleinzoon: 'Kijk nu gaat Leko Bagayoko inbrengen en die gaat nogmaals een grote fout maken waardoor we de match met 1-0 verliezen'.

Dat Ivoriaans kieken doet het toch niet zeker! Vooreerst wilt hij, voor welke reden ook, op links gaan verdedigen terwijl hij rechtsback is !!!! Hij heeft amper 5 minuten match in zijn benen en laat zich door Tainmont overlopen aan de backlijn!!

Bagayoko mocht van mij, als ik trainer was, niet meer in de eerste ploeg en ik deed er alles aan om hem in juni te verpatsen aan een derde klasser.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door voetballiefhebber »

Stan schreef:
voetballiefhebber schreef:Volgend seizoen investeren, maar dat zal de ziener nooit doen. Ik zou proberen er een stuk of 3 bij Waasland-Beveren te halen met een goede mentaliteit en dan denk ik vooral aan Jans, Myny en Gano.
Van langendonck ...
Is ook iemand met de juiste mentaliteit en dit is nodig! Geen spelers à la De Petter die geen mentaliteit heeft.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door toyotacorolla »

Een speler met iets of wat kwaliteiten zal niet te overhalen zijn om in het circus Rolando toe te treden. :grappig:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door metser »

Hip hip hoera.... we zijn gered en gaan ervoor in de play off 2 hopelijk ook met Genk en standard..mooie affiches ! Maar ik ga gewoon thuisblijven, kwestie van mij niet te ergeren . Hoop dat iedereen de humor inziet van mijn bijdrage. Bende loosers die van ons .
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Wedstrijd in charleroi

Bericht door darion »

Opdracht volbracht denken ze bij STVV...
Hopelijk zien we nog wat in play-off 2, ze hebben immers niks te verliezen.
Begin ook al maar met de ploeg uit te kuisen: Bagayoko en Dussaut al buiten.
Plaats reactie