Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Alles over de wedstrijden van STVV
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door darion »

Mocht Tchenkoua de dader zijn dan kan hij resoluut vertrekken, geen twijfel mogelijk.
Weer een speler minder voor ons..
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door scoormachine »

Dit noemen ze letterlijk "vechten voor uw plaats"....
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door stvv'er »

Jack schreef:
stvv'er schreef:
De dader trok de deur van zijn wagen open en trakteerde Boli op een een vuistslag.
Dat het er soms hevig aan toe kan (en moet) gaan op training, dat ik nog verstaan. Maar speciaal naar uw collega zijn auto stappen om hem een toek te geven? Dit klinkt als een soort wraak, niet? Natuurlijk kennen we het hele verhaal niet, mogelijk wordt het weer opgeblazen door HBvL. Wat is er dan daarvoor gebeurd/gezegd?
Tchenkoua lijkt me wel een licht ontvlambaar ventje...
Opgeblazen? Je ploegmaat een gebroken neus slaan waardoor die naar het ziekenhuis moet, dat zo weergeven is toch niet opblazen, dat is toch gewoon erg!?
Inderdaad Jack, de actie blijft hoe dan ook verwerpelijk.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door toyotacorolla »

Boli neusbreuk.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 02 mar 2017, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door scoormachine »

Opgezet spel.....willen samen gratis naar Kv Oostende .....slag was iets harder dan afgesproken...... :lol:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door lindoke »

Het is wel alweer een "mooie" indicatie van hoe het "groepsgevoel" is waar Leko graag mee uitpakt....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door Condor »

De juiste toedracht van het gebeuren ken ik niet maar Boli loopt al een tijdje rond met een meerwaardigheidscomplex (zie o.a. zijn houding bij het verlaten van het veld (vervanging) tijdens de laatste match.
Zo gaan we nog in schoonheid en als echte teamgenoten het seizoen afsluiten.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door Louis XIV »

Dit is wat er echt gebeurde : Boli zegt tegen Tchenkoua : Roland danst gelijk ne miet
Tchenkoua's Nederlands is niet te best hij verstaat : ' wat is er aan de hand met uwe piet' ...als ge nu één ding niet moet doen is het over Tchenkoua zijne piet hebben...de rest is geschiedenis
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door save-stvv »

Tchenkoua zal wss ontslagen worden wegens grove fout, Boli ontslaan is kapitaalvernietiging en zoals ik het begrijp heeft hij niet geslagen.
Deze dingen gebeuren al is vaker maar nu in het centrum van de stad dus dit kan je niet wegmoffelen
Denk maar aan Dutoit- Ono vorig seizoen of De Bruyne en Courtois (al hebben die geen neuzen gebroken ed)
De sfeer tussen 30 man kan nooit tussen iedereen optimaal zijn
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door Brusselmans »

Ik heb vandaag gehoord dat het voor de gezelligheid en wat beleving was ...
:clap:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Tompie »

We moeten natuurlijk weten wat we willen. "Bloed, zweet en tranen", klonk het na 45 minuten tegen Genk. Wel, dat bloed is al in orde!

We willen een groep die aan elkaar hangt. Wel, dat is exact wat Boli en Tchenkoua deden.

We willen een groep waarbij alle neuzen in dezelfde richting wijzen. Dat is nu niet het geval. Maar de neus kan misschien nog rechtgezet worden.

Nee, alle gekheid op een stokje, de wedstrijden van de voorbije weken en de bijhorende 0 op 12 wijzen al langer op een gebrek aan cohesie in de spelersgroep. Dat was nochtans een van de sterktes in de wedstrijden waar we de cruciale punten pakten. Maar als dat wegvalt, kom je met deze groep hopeloos te kort. Niemand kan zichzelf boven de rest zetten, niemand kan het zich permitteren om een meter minder te lopen, iedereen moet top zijn om punten te kunnen pakken.

Dat er al eens iets voorvalt voor, tijdens of na een training, zal overal wel zo zijn. Maar het is toch weer een slecht teken. Het is ook één van de redenen waarom een verlengd verblijf van Leko voor mij niet moet. Ik heb het gevoel dat hij de spelersgroep niet langer controleert. Dat is geen gezonde basis om volgend seizoen met hem verder te gaan, tenzij hij in PO2 mijn ongelijk zou bewijzen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Spits STVV afgevoerd na knokpartij

Bericht door Halenaar »

Tchenkoua zal wel de gevolgen dragen, het zou me niet verbazen moest die binnen de 24 uur zijn C4 krijgen. Paar maanden terug was hij al uit de kern gezet omwille van zijn slechte mentaliteit, heeft een zware blessure, heeft sportief amper iets laten zien én zorgt hij er in zijn eentje voor dat we zaterdag niet kunnen rekenen op één van onze belangrijkste spelers.

Condor schreef:De juiste toedracht van het gebeuren ken ik niet maar Boli loopt al een tijdje rond met een meerwaardigheidscomplex (zie o.a. zijn houding bij het verlaten van het veld (vervanging) tijdens de laatste match.
Zo gaan we nog in schoonheid en als echte teamgenoten het seizoen afsluiten.
Dan lopen er in onze kern veel rond met een meerwaardigheidscomplex.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Jacques »

Het is al een geluk dat het morgen niks meer uitmaakt, dankzij Moeskroen.
Die C4 ligt voor de hand, maar soit, het is moeilijk te oordelen zonder de ware toedracht van de feiten te kennen.
Het lijkt inderdaad wel weer tweespalt in de groep te suggereren. Gezien de timing, de recente zwakke prestaties en de feiten is het moeilijk om niet terug te denken aan Ono-Dutoit van vorig seizoen, maar dat wil natuurlijk nog niet automatisch zeggen dat de groep terug even rot is als 12 maanden geleden. Als club kom je er natuurlijk weer slecht uit qua imago. Maar soit, zo goed was dat voordien ook al niet. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Brusselmans »

Ik lees net dat Boli een tijdelijke madame Tchenkoua "gepakt" :hug: heeft, zonder betalen nog wel .... :grappig:
Vrouwen/geld is de uitleg ...

Lijkt me vrij duidelijk dat Boli wel iets gedaan heeft wat niet door de Tchenkoua-beugel kon.
Ik ga u toch ook niet op uwe bek kloppen, zomaar.
Maar het zal zijn zoals op een voetbalveld. Degene die een smerige overtreding maakt, en je nog wat bloed van onder de nagels haalt, zal vrijuit gaan wanneer de andere zich revancheert. De laatste mag zich na rood gaan douchen ....

Mij lijkt dit een zaak voor UNIA :o
Of misschien kan Dompé soelaas bieden. Die heeft er toch altijd enkele op overschot :lol:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Mikman »

Volgens Stef Wijnants heeft het niks met de club zelf te maken en gaat het over iets in de privé-sfeer maar niet over vrouwen, wel over het niet nakomen van gemaakte afspraken.

Lees: de één moet de ander waarschijnlijk nog geld.
Plaats reactie