Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door tesneusdoek »

Als zoiets tijdens een wedstrijd of op training gebeurt, komt daar geen strafrechtelijk staartje aan (of zelden), sinds de zaak Lozano. Nu kan Tchenkoua wel een klacht verwachten voor opzettelijke slagen en verwondingen met werkonbekwaamheid als gevolg. De club zou hem ook een schadevergoeding kunnen eisen, want hij benadeelt de ploeg wel voor de wedstrijd tegen Eupen (minder winstkansen, minder recette...). Stel je voor dat er tegen Eupen een verlengd verblijf in 1ste klasse op het spel stond... :o :o :o

Los van dit alles, is het natuurlijk lamentabel dat we hierdoor in de pers komen...wat onze jongens hun "chaussée d'amour"-gehalte, hun gebrek aan professionele ingesteldheid en pooier/lover boy-gedrag natuurlijk weer wat opkrikt... Ik kan me voorstellen dat de rest van de ploeg "not amused" is met dit spektakel... :bat:

Wat nog maar eens bewijst dat er enkele "parels" tussen zitten, die uitblinken door hun intelligentie en voorbeeldige mentaliteit... :headbang: Ik vind dat de club dit niet mag tolereren en als er de mogelijkheid bestaat om het aanbod van 3 miljoen voor Boli te vernieuwen...zou ik dat serieus overwegen, indien de laatste versie van hblv ("gedeelde" vrouwen en geld) waar is. Dan zit je met een paar rotte appels....

Ik heb al meermaals gepleit om meer jongens uit eigen streek aan te trekken om verschillende redenen: een betere sfeer in de ploeg, meer binding met de club en de supporters, minder rap geneigd om hun hoofd op hol te laten brengen door allerhande makelaars en louche figuren (zowel mannen als vrouwen) die als vliegen rond ne str... rond die mannen draaien als ze 5 frank hebben om uit te geven aan vertier,.... Een club als STVV moet echt alleen de "exotische" toer opgaan als dat gediscplineerde jongens zijn die een gegarandeerde meerwaarde zijn voor de ploeg, zoals vroeger het geval was...met jongens als Coenen, Sleurs, Beckers, Velckeneers... in uw kern die zeker dit soort :yes: op hun plaats zouden zetten.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Mikman »

tesneusdoek schreef:
Ik heb al meermaals gepleit om meer jongens uit eigen streek aan te trekken
Er kan nochtans ook een boek vol geschreven worden over de fratsen van die jongens uit eigen streek. Over de avonturen op de capeau van een Audi TT, tot een speler waarvan de vrouw dacht dat hij op oefenkamp was maar die in werkelijkheid met zijn bijzit in een rendez-vous hotel vertoefde, over local heroes die champagne dronken na het ontslag van een trainer tot een spits die op oefenkamp zo straalbezopen was dat hij niet meer op zijn eigen benen kon staan en door zijn ploegmaats naar de kamer moest gebracht worden ( verschillende getuigen waaronder mezelf ).

De Polleunis'en en Boffin's van deze tijd worden al op jonge leeftijd weg geplukt door de grotere clubs dus je moet je als club ook aanpassen aan een veranderde realiteit. Als ze nu nog hun heel leven bij één club blijven is het omdat ze niet goed genoeg zijn om een stap hoger te zetten.
Boli werd trouwens geboren op +/- 200 km van Sint-Truiden, in nogal wat landen zou dat dus een local hero zijn.

Wat wel is: als deze situatie al langer bekend was bij de club en Boli is (mede)schuldig aan de situatie dan was het een grove blunder om hem aan de winterstop niet te laten gaan voor een recordbedrag.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door tesneusdoek »

Mikman schreef:
tesneusdoek schreef:
Ik heb al meermaals gepleit om meer jongens uit eigen streek aan te trekken
Er kan nochtans ook een boek vol geschreven worden over de fratsen van die jongens uit eigen streek. Over de avonturen op de capeau van een Audi TT, tot een speler waarvan de vrouw dacht dat hij op oefenkamp was maar die in werkelijkheid met zijn bijzit in een rendez-vous hotel vertoefde, over local heroes die champagne dronken na het ontslag van een trainer tot een spits die op oefenkamp zo straalbezopen was dat hij niet meer op zijn eigen benen kon staan en door zijn ploegmaats naar de kamer moest gebracht worden ( verschillende getuigen waaronder mezelf ).

De Polleunis'en en Boffin's van deze tijd worden al op jonge leeftijd weg geplukt door de grotere clubs dus je moet je als club ook aanpassen aan een veranderde realiteit. Als ze nu nog hun heel leven bij één club blijven is het omdat ze niet goed genoeg zijn om een stap hoger te zetten.
Boli werd trouwens geboren op +/- 200 km van Sint-Truiden, in nogal wat landen zou dat dus een local hero zijn.

Wat wel is: als deze situatie al langer bekend was bij de club en Boli is (mede)schuldig aan de situatie dan was het een grove blunder om hem aan de winterstop niet te laten gaan voor een recordbedrag.
Misschien heb je gelijk en is de streekverbondenheid geen garantie op minder crapuleus gedrag... :( al zie ik jongens als Gerkens, Peeters, Schoofs, Pirard,...dit niet zo dadelijk doen. Ik vind enkele kwaliteitsspelers uit verre oorden trouwens goed, maar er moet wel een stevige ruggegraat in de ploeg zitten die zich op de één of andere manier verbonden voelt met de club en de streek, ongeacht nationaliteit, huidskleur...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Brusselmans »

Mikman schreef: Wat wel is: als deze situatie al langer bekend was bij de club en Boli is (mede)schuldig aan de situatie dan was het een grove blunder om hem aan de winterstop niet te laten gaan voor een recordbedrag.
Ge leest ook maar selectief geloof ik !!!
Ga maar eens aan "de vrienden van Stayen" ewa meer uitleg vragen daarover ...
Echt een gezellige club toch !!!!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door tesneusdoek »

Yohan Boli zit in Truiense selectie voor duel tegen Eupen
http://nl.metrotime.be/2017/03/03/news/ ... gen-eupen/
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door scoormachine »

tesneusdoek schreef:Yohan Boli zit in Truiense selectie voor duel tegen Eupen
http://nl.metrotime.be/2017/03/03/news/ ... gen-eupen/
Begrijpen wie begrijpen kan....
Leg dat eens uit aan alle jeugdspelers van sttv en omstreken.
Vechten mag.....enkel wanneer je iemand een gebroken neus slaat ben je er niet bij...en die met de gebroken neus....die selecteren we.....
Moet je eens aan 100 trainers vragen wat ze zouden doen !!!! Denk niet dat er bij 1ne trainer 1van de 2 spelers in de selectie zou zitten.

Wat een schande !!!!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door STVV-fan »

scoormachine schreef:
tesneusdoek schreef:Yohan Boli zit in Truiense selectie voor duel tegen Eupen
http://nl.metrotime.be/2017/03/03/news/ ... gen-eupen/
Begrijpen wie begrijpen kan....
Leg dat eens uit aan alle jeugdspelers van sttv en omstreken.
Vechten mag.....enkel wanneer je iemand een gebroken neus slaat ben je er niet bij...en die met de gebroken neus....die selecteren we.....
Moet je eens aan 100 trainers vragen wat ze zouden doen !!!! Denk niet dat er bij 1ne trainer 1van de 2 spelers in de selectie zou zitten.

Wat een schande !!!!
Gij overdrijft toch een deel hoor.

Alles wat ik gelezen heb over het voorval zegt mij het volgende:
- Mondeling dispuut tussen Boli en Tchenkoua
- Bij instappen in de auto veegt Tchenkoua Boli tegen zijn muil

Dat was het. Niks vechtpartij, niks slaan van Boli naar Tchenkoua.
Behalve als jij ooggetuige was natuurlijk.

Degene die geslagen heeft, Tchenkoua, zit sowieso niet in de kern omdat hij geblesseerd is, hij zal zijn straf niet ontlopen.

Boli, die bij mij weten Tchenkoua niet geslagen heeft, draagt een beschermend masker (iets wat bij mij weten help om te voetballen als ze op uw muil geslagen hebben?). Daarbij zit hij in de 20-koppige selectie, maar is het nog altijd kans dat hij niet in de wedstrijdselectie zit.

Ik geloof dat het hier feller opgeblazen wordt dan dat het is.
Zoiets is erg, je hoort me niets anders beweren, maar weer dat Dramaqueen gedoe. Alstublieft seg
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door luc de kanarie »

tchenkoua gewoon buiten gooien dan is men er ook goed koop vanaf kan toch niets
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door weekenders »

Hier moet ik STVV-fan wel gelijk geven, ik heb ook nergens gelezen dat Boli ook maar één tik zou uitgedeeld hebben.
Maar er is er toch weer dadelijk eentje op het forum dat het beter weet.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door scoormachine »

weekenders schreef:Hier moet ik STVV-fan wel gelijk geven, ik heb ook nergens gelezen dat Boli ook maar één tik zou uitgedeeld hebben.
Maar er is er toch weer dadelijk eentje op het forum dat het beter weet.
Het gaat mij nie over wie of wat gedaan heeft.
Hij zal niet zomaar een tik gegeven hebben.
Beide zijn ze in fout maar met hem in de selectie op te nemen.....waar trek je dan nog de lijn !!!!
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door scoormachine »

luc de kanarie schreef:tchenkoua gewoon buiten gooien dan is men er ook goed koop vanaf kan toch niets
Inderdaad
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Dreke »

"de juiste toedracht ken ik niet"
"ik heb nergens gelezen dat"
"zou"

En maar pagina's vol zeveren...
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Jones »

Dan hoopt Roland op een vredelievende betoging en dat ze zijn kot niet afbreken en dan beginnen zijn spelers te knokken :D
Boli of Tchenkoua naar Charlton ? Geef die laatste al maar mee naar Engeland. Kan niet meer goedkomen tenzij Boli beseft dat Tchen reden te over heeft om zo te reageren.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door STVV-fan »

luc de kanarie schreef:tchenkoua gewoon buiten gooien dan is men er ook goed koop vanaf kan toch niets
Los door de bocht gegaan.
Wat staat er in Tchenkoua zijn contract?
Als je niet oppast zou zoiets wel een dure keer kunnen worden hoor.

Over het niets kunnen: Tchenkoua is een goede wissel
Als hij op de plein kwam zag je vanaf de kant dat hij speelde altijd dreiging uitkomen, meer schwung naar voren.
Dit wordt snel onder de mat geveegd om hem nu maar buiten te kunnen jassen.

@weekenders: Thanks, toont maar aan hoe snel het gaat. Van een slag naar een knokpartij en C4'kes strooien in het wilde weg.
Ik heb niemand horen kajieteren wanneer Dutoit met Ono op de vuist ging op training? Moest Dutoit ook direct zijn C4 krijgen? Want wt zou je ocharm de jeugdspelerkes toch moeten vertellen, knokken op een trainingsveld? een ware veldslag is het geweest. Foei bestuur :rood:

:roll:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Yohan Boli afgevoerd na knokpartij

Bericht door Jack »

Tchenkoua ontslagen.
Plaats reactie