K.STVV - Cercle Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Iniesta »

Iedereen weet toch hoe goed onze Roland met onze Ludwig overeenkomt :grappig:
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Mikman »

Luc schreef:
lindoke schreef:Ik wil hier de doemdenker niet uithangen. Maar het zou kunnen dat onze volgende 0-5 er zit aan te komen.
Standard-KV Mechelen ook 0-5?

29 december 2010
Volgt er ook een forfaitscore voor de afgelaste wedstrijd Standard-KV Mechelen? Bij de bezoekers vonden ze de afgelasting voorspelbaar, omdat Standard in een sportieve dip zit en een aantal sterkhouders mist. "Er zijn elementen in het bondsreglement om de forfaitzege uit te spreken", stelt KVM-voorzitter Timmermans.

Het Sportcomité van de Belgische voetbalbond buigt zich dinsdag over de afgelastingen van STVV-Cercle Brugge en Standard-KV Mechelen. In beide gevallen weigerde de lokale burgemeester groen licht te geven voor de wedstrijd vanwege de slechte staat van de parkings en een aantal toegangswegen.

Bij Standard zijn ze niet blij met de beschuldigingen uit het KVM-kamp. "De grasmat is perfect bespeelbaar, maar de omgeving houdt te veel gevaren in voor de supporters", vertelt directeur Pierre François.

De Rouches en de burgemeester van Luik hebben een punt. De parkings op en rond Sclessin zijn bedolven onder een sneeuwlaag van 20 à 30 cm, met een groot parkeerprobleem als gevolg. De grotere wegen liggen er goed berijdbaar bij. Dat is echter niet het geval met de kleine straten in de buurt van het stadion.
Als dit zou omgezet worden in een 0-5 mag je er donder op zeggen dat STVV-Cercle Brugge ook een 0-5 wordt. Als we dan het ongeluk gaan hebben dat de ploegen onder ons in het klassement hier en daar puntjes gaan beginnen te sprokkelen zouden we dit seizoen door al die corruptie nog wel eens in vieze papieren tercht kunnen komen.
Ik heb alleszinds geen vertrouwen in de zaak. Standard - KV Mechelen zal gewoon verplaatst worden naar een latere datum, het parkeerprobleem en de gevaarlijke secundaire wegen zullen wel vastgesteld zijn door de nodige personen.

Wanneer de burgemeester van Sint-Truiden dinsdag al zegt dat er donderdagavond niet gespeeld kan worden, zit er waarschijnlijk meer achter dan gewoon de slechte staat van de wegen. Als hij naar het weerbericht geluisterd had wist hij dat het nog 2 dagen zou dooien !Waar zijn er nog gevaarlijke toestanden ? En moesten de wegen nog slecht zijn, hij moest zich schamen, die sneeuw is vorige donderdag gevallen !

Mede door de slechte verstandhouding van onze voorzitter met de voetbalbond zit de tweede 0-5 op 1 week tijd eraan te komen, en dan hebben ze dat volledig zelf gezocht !

Als het Sportcomité ook al het arrest van een burgemeester naast zich neer gaat leggen, is het hek helemaal van dam. Dan wordt er geen enkele wedstrijd meer gespeeld, geloof me. Een burgemeester moet instaan voor de veiligheid, je ziet al van ver aankomen dat die nog gaan willen opdraaien voor de massale inzet van politie-agenten als er toch niet naar hen geluisterd wordt.

VDH heeft gisteren uitleg gegeven waarom de match beter niet kon doorgaan: mensen moeten in de (besneeuwde) bermen parkeren, en er ligt nog sneeuw op het dak van de tribunes. Niemand kan het risico nemen dat er een dak zou instorten. Uiteraard is dat zeker in pakskes, uiteraard heeft VDH zich hier voor de kar van de club laten spannen, maar kan je het STVV kwalijk nemen? Mentaal is de 0-5 FF ongetwijfeld zwaar aangekomen in de hele club. Door de match uit te stellen heeft men op de juiste manier gereageerd. Met als bonus dat de Bond er nog een (kalender)probleem bij heeft.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door patattenboer »

Ze hebben de les goed begrepen in de ivoren toren.
Als burgemeester, politie, brandweer verklaren dat het niet veilig is kan lachend Coiske en de andere pipos op hunne kop gaan staan.
Effe off topic, RD gaat er zoveel geld nu tegen aan gooien ivm de match van Mechelen dat ze nog niet weten wat ze aan de hand gaan hebben.
Want RD is koppige kerel die altijd en overal zijn gelijk wil halen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Krisaias »

Het gezond verstand is ver zoek ondertussen, heb ik de indruk. Tot voor kort werd er niet naar de supporters omgezien, nu maakt men een bocht van meer dan 180 ° want dit is overdreven.

Ik woon in de schaduw van Staaien en krijg het gevoel, als ik al die conclusies lees, dat we aan de Noordpool zitten. Nochtans vanmorgen te voet ontbijtkoeken gaan halen en daarna met de wagen naar Brussel vertrokken naar het werk. Welke risico's zegt U ? :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Rikke »

Mikman schreef:
Luc schreef:
lindoke schreef:Ik wil hier de doemdenker niet uithangen. Maar het zou kunnen dat onze volgende 0-5 er zit aan te komen.
Standard-KV Mechelen ook 0-5?

29 december 2010
Volgt er ook een forfaitscore voor de afgelaste wedstrijd Standard-KV Mechelen? Bij de bezoekers vonden ze de afgelasting voorspelbaar, omdat Standard in een sportieve dip zit en een aantal sterkhouders mist. "Er zijn elementen in het bondsreglement om de forfaitzege uit te spreken", stelt KVM-voorzitter Timmermans.

Het Sportcomité van de Belgische voetbalbond buigt zich dinsdag over de afgelastingen van STVV-Cercle Brugge en Standard-KV Mechelen. In beide gevallen weigerde de lokale burgemeester groen licht te geven voor de wedstrijd vanwege de slechte staat van de parkings en een aantal toegangswegen.

Bij Standard zijn ze niet blij met de beschuldigingen uit het KVM-kamp. "De grasmat is perfect bespeelbaar, maar de omgeving houdt te veel gevaren in voor de supporters", vertelt directeur Pierre François.

De Rouches en de burgemeester van Luik hebben een punt. De parkings op en rond Sclessin zijn bedolven onder een sneeuwlaag van 20 à 30 cm, met een groot parkeerprobleem als gevolg. De grotere wegen liggen er goed berijdbaar bij. Dat is echter niet het geval met de kleine straten in de buurt van het stadion.
Als dit zou omgezet worden in een 0-5 mag je er donder op zeggen dat STVV-Cercle Brugge ook een 0-5 wordt. Als we dan het ongeluk gaan hebben dat de ploegen onder ons in het klassement hier en daar puntjes gaan beginnen te sprokkelen zouden we dit seizoen door al die corruptie nog wel eens in vieze papieren tercht kunnen komen.
Ik heb alleszinds geen vertrouwen in de zaak. Standard - KV Mechelen zal gewoon verplaatst worden naar een latere datum, het parkeerprobleem en de gevaarlijke secundaire wegen zullen wel vastgesteld zijn door de nodige personen.

Wanneer de burgemeester van Sint-Truiden dinsdag al zegt dat er donderdagavond niet gespeeld kan worden, zit er waarschijnlijk meer achter dan gewoon de slechte staat van de wegen. Als hij naar het weerbericht geluisterd had wist hij dat het nog 2 dagen zou dooien !Waar zijn er nog gevaarlijke toestanden ? En moesten de wegen nog slecht zijn, hij moest zich schamen, die sneeuw is vorige donderdag gevallen !

Mede door de slechte verstandhouding van onze voorzitter met de voetbalbond zit de tweede 0-5 op 1 week tijd eraan te komen, en dan hebben ze dat volledig zelf gezocht !

Als het Sportcomité ook al het arrest van een burgemeester naast zich neer gaat leggen, is het hek helemaal van dam. Dan wordt er geen enkele wedstrijd meer gespeeld, geloof me. Een burgemeester moet instaan voor de veiligheid, je ziet al van ver aankomen dat die nog gaan willen opdraaien voor de massale inzet van politie-agenten als er toch niet naar hen geluisterd wordt.

VDH heeft gisteren uitleg gegeven waarom de match beter niet kon doorgaan: mensen moeten in de (besneeuwde) bermen parkeren, en er ligt nog sneeuw op het dak van de tribunes. Niemand kan het risico nemen dat er een dak zou instorten. Uiteraard is dat zeker in pakskes, uiteraard heeft VDH zich hier voor de kar van de club laten spannen, maar kan je het STVV kwalijk nemen? Mentaal is de 0-5 FF ongetwijfeld zwaar aangekomen in de hele club. Door de match uit te stellen heeft men op de juiste manier gereageerd. Met als bonus dat de Bond er nog een (kalender)probleem bij heeft.

Ik kan mij hierin volledig vinden, doch 1 bemerking. Het is allemaal opgezet spel want tijdens de Apres Ski party was er geen sprake van aflassing, ijzel, gevaarlijke wegen etc ( al was dit in realiteit wel anders ) en dan nog eens nen hoop bezopen tieners.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Jacques »

Krisaias schreef:Het gezond verstand is ver zoek ondertussen, heb ik de indruk. Tot voor kort werd er niet naar de supporters omgezien, nu maakt men een bocht van meer dan 180 ° want dit is overdreven.

Ik woon in de schaduw van Staaien en krijg het gevoel, als ik al die conclusies lees, dat we aan de Noordpool zitten. Nochtans vanmorgen te voet ontbijtkoeken gaan halen en daarna met de wagen naar Brussel vertrokken naar het werk. Welke risico's zegt U ? :roll:
²

Al moet ik zeggen dat het hier in hartje nieuw Sintruin wel heel wat anders is, hier kan je je effectief vastrijden in de opgehoopte, half smeltende sneeuw en iedereen weet dat Nief Sintruin de maat van alle dingen is. :lol:


Soit, de bond kan het inderdaad niet maken om een burgemeester te passeren, zoals Mikman al zei. Als er überhaupt al toelating zou komen voro ene voetbalmatch op het grondgebied van de ene of de andere stad, mag de KBVB in zo'n scenario op zoek gaan naar een privé beveiligingsfirma die wekelijks 8 massa manifestaties in goede banen mag leiden en dat gaat hen niet iets te veel kosten.
Trouwens, de eerste 0-5 is dan wel voor die jankers van Mechelen, herinner u mijn ambetante vraag in de andere topic
Jacques schreef:Een vraag van de ambetanterik in mij:
Als KV Mechelen niet kan spelen, omwille van de toestand van de toegangswegen volgens de officiele berichtgeving, maar er kan wel een kerstjumping gehouden worden in hetzelfde Mechelen een goeie 3km verderop, hoe moet je dat dan nog beoordelen? Kunt ge nog wel spreken van te gevaarlijke toegangswegen als dezelfde toegangswegen voor een ander evenement blijkbaar wel berijdbaar zijn?
Als ik Brys en Timmermans was, zou ik mijn grote klep dus maar houden over het misbruiken van bepaalde situaties... Een mens zou sowieso al goesting krijgen om hiervoor klacht in te dienen...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door stvvilvoorde »

Is de match nu eigenlijk echt afgelast?

Op voetbalkrant.com staat de match tussen de matchen die deze avond gespeeld worden en er staat niks bij van afgelast.
Op de site van stvv.com staat de match knal op de voorpagina als volgende match.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door tweety »

stvvilvoorde schreef:Is de match nu eigenlijk echt afgelast?

Op voetbalkrant.com staat de match tussen de matchen die deze avond gespeeld worden en er staat niks bij van afgelast.
Op de site van stvv.com staat de match knal op de voorpagina als volgende match.
Vanop STVV.COM
Geen STVV-Cercle Brugge!Hotnews
28 december om 19:54

Om 12 uur vond er een vergadering plaats in aanwezigheid van de politiediensten (korpschef Pirard en agent Hayen), de brandweer, onze veiligheidsverantwoordelijke Eddy Christis en wedstrijdverantwoordelijke Philippe Bormans.

Deze instanties hebben lastens de Pro League en het Ministerie van Binnenlandse Zaken de veiligheidssituatie besproken rond het stadion met betrekking tot de wedstrijd van donderdagavond.

Vanavond volgde een overlegronde met burgemeester Ludwig Vandenhove, die een negatief advies gaf. Hij verzocht de Kalendercommissie om een andere datum voor te stellen. Met andere woorden: geen STVV-Cercle Brugge deze week.
Vrij duidelijk lijkt me... ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door stvvilvoorde »

Ik dacht dat ook,
mr een collega van me beweerde van niet.
Dan zgen we op de site stvv.com een bericht staan dat volgende match vanavond was (recht int midden van stvv.com)
en in hotnews idd dat de match niet doorging.
Best wel verwarrend.
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Melle »

stvvilvoorde schreef:Ik dacht dat ook,
mr een collega van me beweerde van niet.
Dan zgen we op de site stvv.com een bericht staan dat volgende match vanavond was (recht int midden van stvv.com)
en in hotnews idd dat de match niet doorging.
Best wel verwarrend.

En in HBVL van vandaag staat dan dat STVV tot gisterenavond nog geen officiële mededeling had gekregen van de bond... Ze hadden het ook maar via de media vernomen :grappig:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door lindoke »

Melle schreef: En in HBVL van vandaag staat dan dat STVV tot gisterenavond nog geen officiële mededeling had gekregen van de bond... Ze hadden het ook maar via de media vernomen :grappig:
Pas maar op, als dat waar is zou het wel eens minder grappig kunnen uitvallen. Stel je voor dat de bond inderdaad nog geen toestemming gegeven had om de wedstrijd niet te laten doorgaan door bovenvermelde redenen en er vanuit gaan dat STVV-Cercle Brugge gewoon moet doorgaan, (omdat ze misschien zogezegd de nodige paperassen vanuit het STVV kamp niet toegestuurd gekregen hebben) en de wedstrijd wordt dan daadwerkelijk zonder hun officiele toestemming niet gespeeld.............dan hebben ze een goeie reden om ons een nieuwe 0-5 om de oren te kletesen !!!!!!

Zie je het al gebeuren ?!?!?

Mij zou het in ieder geval niet meer verwonderen !!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Rikke »

lindoke schreef:
Melle schreef: En in HBVL van vandaag staat dan dat STVV tot gisterenavond nog geen officiële mededeling had gekregen van de bond... Ze hadden het ook maar via de media vernomen :grappig:
Pas maar op, als dat waar is zou het wel eens minder grappig kunnen uitvallen. Stel je voor dat de bond inderdaad nog geen toestemming gegeven had om de wedstrijd niet te laten doorgaan door bovenvermelde redenen en er vanuit gaan dat STVV-Cercle Brugge gewoon moet doorgaan, (omdat ze misschien zogezegd de nodige paperassen vanuit het STVV kamp niet toegestuurd gekregen hebben) en de wedstrijd wordt dan daadwerkelijk zonder hun officiele toestemming niet gespeeld.............dan hebben ze een goeie reden om ons een nieuwe 0-5 om de oren te kletesen !!!!!!

Zie je het al gebeuren ?!?!?

Mij zou het in ieder geval niet meer verwonderen !!!!!!

ik denk dat de bond hier in kwestie niks mee te zien heeft.
Als de burgervader beslist dat het niet veilig is dan kan de bond de pot op.
Trouwens, ofwel moeten ze laten weten dat er niet gepeeld zal worden ofwel het tegenovergestelde.
Als ze idd NIETS hebben laten weten dan blijven zij in gebreke.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Goody »

Op de website van de vod kan je de match STVV - Cercle live volgen ... :zot:

http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbal ... nt=art1414" onclick="window.open(this.href);return false;
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Krisaias »

Goody schreef:Op de website van de vod kan je de match STVV - Cercle live volgen ... :zot:

http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbal ... nt=art1414" onclick="window.open(this.href);return false;
Op stvv.com ook. Matchday ! 't is nog 0-0 :grappig:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Jacques »

We missen dan toch niet veel precies. :grappig:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie