K.STVV - Cercle Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Rikke »

Henri is de man schreef:
Rikke schreef: Toch even corrigeren " Sommige spelers " doen het maximum. Mutombo, heeft mooie acties in zen benen maar lopen, nada. In den 2de time heeft hij een kwartiertje gelopen en toen.... krampen.

Ongelooflijk :roll:
Ik zou de km's wel eens willen zien. Mutombo lopen, nada ? Ik denk da gij den eerste helft nog in uw bed stak. Ik denk niet dat er iemand veel meer gelopen heeft dan Mutombo.

Vrij logisch dat ge dan kapot zit. Mutombo moest EN de flank doen EN nog eens de nr. 10 taken van Deferm.

Ik heb het hier wel gehad op t forum :gek:

Henri, Mutombo heeft geen meter gelopen, echt waar. maakte ook steeds de verkeerde keuze. kan wel een mannetje uitschakelen maar is dan te zelfzuchtig.
begin van de 2de helft heeft hij echt gelopen en dan kreeg hij krampen. ALS ENIGE; Er zijn er die VEEL meer dan hem gelopen hebben hoor. trouwens als je TOPSPORTER bent en je hebt na 60 minuten krampen dan weet ik het niet.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Coach373 »

Wat ene larie zijt gij hier aant verkondigen ...
Sorry hoor man, maar eerst zegt ge da Mutombo gene meter gelopen heeft, en ene regel daar achter schrijft ge da hij 2e helft wel gelopen heeft. Mutombo speelde een slechte match, maar compenseerde dat zeker met inzet. De mensen die zeggen dat het aan inzet ligt kennen niks van voetbal. Die weten gewoon niet beter, ik wil geen hardlopers zien maar voetballers!

Het is gewoon van NIET KUNNEN. Als je een Deferm op de 10 moet zetten, sorry maar dan is je ploeg temenis ziek! Schouterden heeft al 7 slechte wedstrijden gespeeld, en moet nog altijd blijven staan omdat je geen ander hebt. Dan heb je Sidibe die in 3 jaar tijd nog geen enkele tegenstrever heeft kunnen uitschakelen dmv een actie. Een Vanderjeugt in doel die zelfs te zwak was in 2e klasse en dan nog een derde rangs duitser die alleen een beetje gestalte opvult in de selectie.

Trouwens ik zou ook krampen krijgen als ik een heel week amper train, en aan saunakes doe. Geen verkeerd woord over Brepoels, hij kan niet straffer trainen met deze beperkte kern. Brepoels kan je niks verwijten, hij heeft gewoon niets beter.

Als ik nu kon coachen, direkt het systeem veranderen want het systeem met Sidibé is uitgeperst. Met een strik naar timboektoetoe sturen die senegalees. Brepoels is genoodzaakt te veranderen in deze laatste wedstrijden, iedereen heeft gezien dat het niet draait. Als hij niet van zijn systeem afwijkt zakken we. Daarvan ben ik overtuigd!

-------------Castro---------
Waggy-Buyssens-Euvrard-Odoi
------Delorge---Mennes------
Dufer---------------Mutombo
------Tisza---Ishiaku---------

En die Bobo's :Roland: :mangel: moeten nu vooral hun mond houden want het is enkel hun schuld dat we dit weer mogen meemaken!
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Motörhead »

Hij beter beter opvallen met voetballen dan met zijn oranje schoentjes!

Was mich da toch tegenwoordig op da voetbalveld, oranje, blauw, groene, witte... :roll:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Henri is de man »

Rikke schreef: Henri, Mutombo heeft geen meter gelopen, echt waar. maakte ook steeds de verkeerde keuze. kan wel een mannetje uitschakelen maar is dan te zelfzuchtig.
begin van de 2de helft heeft hij echt gelopen en dan kreeg hij krampen. ALS ENIGE; Er zijn er die VEEL meer dan hem gelopen hebben hoor. trouwens als je TOPSPORTER bent en je hebt na 60 minuten krampen dan weet ik het niet.
Dan hebt gij een heel andere match gezien als ik. Er zijn altijd veel spelers die veel lopen. De intensiteit waarmee men loopt, daar draait het om. Deferm heeft ook veel gelopen, Mennes en Delorge ook. Maar er is een verschil tussen lopen en spurten; en dat laatste zag ik Mutombo bijna heel de eerste helft doen. Van voor naar achteren en terug. Ik heb niemand anders voor de voorspelers ballen zien recupereren achteraan... Of hij dan te kwistig met zijn krachten is, kan je wel over discussieren, maar dan zeggen dat hij voor gene meter gelopen heeft, sorry dat vind ik DIKKE ZEVER.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door panter »

Mutombo is een technisch speler maar zal zich toch moeten beginnen te bewijzen !! aanvallend brengt hij de ploeg veel te weinig bij door steeds bal verlies en veel slechte pasjes!! Doelgericht is hij ook nauwelijks dan had ik liever alex de silva maar ja dat is ieder zijn mening hé!!
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Elber »

Henri is de man schreef:
Rikke schreef: Henri, Mutombo heeft geen meter gelopen, echt waar. maakte ook steeds de verkeerde keuze. kan wel een mannetje uitschakelen maar is dan te zelfzuchtig.
begin van de 2de helft heeft hij echt gelopen en dan kreeg hij krampen. ALS ENIGE; Er zijn er die VEEL meer dan hem gelopen hebben hoor. trouwens als je TOPSPORTER bent en je hebt na 60 minuten krampen dan weet ik het niet.
Dan hebt gij een heel andere match gezien als ik. Er zijn altijd veel spelers die veel lopen. De intensiteit waarmee men loopt, daar draait het om. Deferm heeft ook veel gelopen, Mennes en Delorge ook. Maar er is een verschil tussen lopen en spurten; en dat laatste zag ik Mutombo bijna heel de eerste helft doen. Van voor naar achteren en terug. Ik heb niemand anders voor de voorspelers ballen zien recupereren achteraan... Of hij dan te kwistig met zijn krachten is, kan je wel over discussieren, maar dan zeggen dat hij voor gene meter gelopen heeft, sorry dat vind ik DIKKE ZEVER.
Uw visie over de wedstrijd van Mutombo klopt grotendeels. Helaas is Stayen geen athletiekpiste.
Van een aanvallend ingestelde speler verwacht ik dat hij bepalend is en dat is hij veel te weinig dat bewijzen de statistieken.
Dit geldt trouwens niet alleen voor Mutombo maar ook voor Schouterden, Antheunis en vele anderen: veel te weinig rendement.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Brusselmans »

Elber schreef: Van een aanvallend ingestelde speler verwacht ik dat hij bepalend is en dat is hij veel te weinig dat bewijzen de statistieken.
Dit geldt trouwens niet alleen voor Mutombo maar ook voor Schouterden, Antheunis en vele anderen: veel te weinig rendement.
Normaal, dat zijn ook geen eersteklasse-spelers, hoewel zijzelf en nog ene dat denken.
Vraag hun prestaties van dit seizoen maar op.
Hoeveel goals en assists hebben ze elk op hun naam ?
Allemaal niveau Appeltans : tweede klasse misschien, derde kan lukken voor Deferm, Schouterden, Rymenants, Antheunis, Motumbo en co. Bij uitbreiding vergezeld door Delorge, Vanderjeugd en Kotysch. Maar dat zal de psycholoog niet mogen zeggen zekers ?
Hij kan het misschien anders overbrengen : zie da ge nie zakt hè mannekes, want anders geraakt ge nooit nog in eerste.
Met deze spelers niet degraderen is inderdaad een mirakel, dan mag je nog met 100.000 gratis kaarten afkomen, alsof dat helpt.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:
Elber schreef: Van een aanvallend ingestelde speler verwacht ik dat hij bepalend is en dat is hij veel te weinig dat bewijzen de statistieken.
Dit geldt trouwens niet alleen voor Mutombo maar ook voor Schouterden, Antheunis en vele anderen: veel te weinig rendement.
Normaal, dat zijn ook geen eersteklasse-spelers, hoewel zijzelf en nog ene dat denken.
Vraag hun prestaties van dit seizoen maar op.
Hoeveel goals en assists hebben ze elk op hun naam ?
Allemaal niveau Appeltans : tweede klasse misschien, derde kan lukken voor Deferm, Schouterden, Rymenants, Antheunis, Motumbo en co. Bij uitbreiding vergezeld door Delorge, Vanderjeugd en Kotysch. Maar dat zal de psycholoog niet mogen zeggen zekers ?
Hij kan het misschien anders overbrengen : zie da ge nie zakt hè mannekes, want anders geraakt ge nooit nog in eerste.
Met deze spelers niet degraderen is inderdaad een mirakel, dan mag je nog met 100.000 gratis kaarten afkomen, alsof dat helpt.
Dat jij Delorge zo slecht vindt kan ik niet begrijpen. Die zou zeker ook zijn plaats hebben bij een ploeg als Westerlo.
Op 3 jaar tijd heeft hij nu z'n eerste mindere periode. De afgelopen 2 seizoenen was hij je constantste speler.
Ook Mennes is beduidend slechter aan 't spelen.
Denk je niet dat het er vooral mee te maken heeft dat ze echt alle wedstrijden moeten spelen, zonder eens rust te krijgen? Als je spel dan ook nog eens eerder het werkende dan het technische is...
Wat mij betreft is het hun vergeven. Zij hebben nog een hele hoop krediet.

Sent from my HTC Desire
Plaats reactie