K.STVV - Cercle Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Goody »

Motörhead schreef:Het was slecht, hoewel er goede wil was, maar ze kunnen niet beter...
Voor mij was Waggie de beste man bij ons.

Hier is maar één schuldige: en dat is onze voorzitter! Hij heeft het verzuimd om de club te versterken!
Niet de spelers, niet de trainer en zeker niet de supporters zijn hier fout. Enkel en alleen de voorzitter.

Wij hebben gewoon géén ploeg die eerste klasse waardig is. Dus bij deze nog eens 1000x dank u wel Roland!
200 % gelijk, en maar janken dat de supporters het moeten doen!
Gewoon 2 woorden: NIET BEKWAAM :zot:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Goody »

Jacques schreef:Drie punten, meer hebben we niet nodig, maar ondertussen wachten we al vier weken op die drie punten. Als ik dit dan zie vanavond tegen Cercle B, alle goeie wil ten spijt, maar hoe moeten wij ooit een goal gaan maken? Waggie was zowel verdedigend als aanvallend de beste man, alle respect voor Marc, maar dat zegt ook heel veel over de rest.

't Is zo triest, zo ontgoochelend. Het voelt aan als 'met lede ogen wachten en toekijken hoe de rest ons voorbij steekt'.

't is noa de kloete, ielegans noa de kloete. En om Rundskop te citeren 'gekloet zeit dje'.

Blijven bidden, meer kunnen we niet doen.
Jacqueskeke, ik heb nog NOOIT een ploeg zien winnen door te bidden, dan mocht ge nog op de ooit zo Heilige grond van Stayen spelen, men oogst wat men zaait :end:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Jack »

Elber schreef:
Motörhead schreef:Het was slecht, hoewel er goede wil was, maar ze kunnen niet beter...
Voor mij was Waggie de beste man bij ons.

Hier is maar één schuldige: en dat is onze voorzitter! Hij heeft het verzuimd om de club te versterken!
Niet de spelers, niet de trainer en zeker niet de supporters zijn hier fout. Enkel en alleen de voorzitter.

Wij hebben gewoon géén ploeg die eerste klasse waardig is. Dus bij deze nog eens 1000x dank u wel Roland!
Volledig mee akkoord dit elftal is te zwak voor eerste klasse.
Als we degraderen zullen we waarschijnlijk slechts één winstmatch tekort komen.
Het verschil zal schuilen in die één of twee echt goeie aanvallend ingestelde speler(s) die Brepoels al lang vraagt zoals een Reynaldo bij Cercle die wij niet hebben.
Het feit dat Delorge zegt dat niemand wil afzakken omdat ze weten dat bijna niemand dan in 1ste terecht kan zegt genoeg...je bent bezig met een ploeg van 2de klasse niveau.

Wie zou nog opgepikt worden door een 1ste klasse ploeg?
Odoi, Delorge kan mee maar is niet een speler die ze snel zouden vragen op zijn leeftijd,...?

Nu hopelijk Castro in de goal, want VDJ kan een stilliggende bal nog niet binnen de lijnen houden.
Maar ja, heeft Castro ritme genoeg?
Zelfde geldt voor de andere nieuwkomers...allen té laat!




Sent from my HTC Desire
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door wim vanaken »

R.I.P. (zonder woorden....)
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door wim vanaken »

En ook niet te vergeten :

1. Delorge op 9 gele kaarten : Nog 1 erbij tegen GBA. NIET inzetbaar de laatste 2 beslissende matchen
2. Mennes op 9 gele kaarten : Nog 1 erbij tegen GBA. NIET inzetbaar de laatste 2 beslissende matchen (en in 't achterhoofd dat bij degradatie zijn contract waarschijnlijk niet meer verlengd wordt....)
3. Odoi : Nog 1 gele kaart tegen GBA : NIET erbij op Zulte....

3 spelers die voor dezelfde plaatsen in aanmerking komen....
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Henri is de man »

Mutombo heeft de ziel uit zijn lijf gelopen. Aanvallend, verdedigend...

Maar het is weer niet genoeg voor sommigen hier.
Triestige mannen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door the fan »

Motörhead schreef:Het was slecht, hoewel er goede wil was, maar ze kunnen niet beter...
Voor mij was Waggie de beste man bij ons.

Hier is maar één schuldige: en dat is onze voorzitter! Hij heeft het verzuimd om de club te versterken!
Niet de spelers, niet de trainer en zeker niet de supporters zijn hier fout. Enkel en alleen de voorzitter.

Wij hebben gewoon géén ploeg die eerste klasse waardig is. Dus bij deze nog eens 1000x dank u wel Roland!

Volledig akkoord, de spelers op het veld kunnen niet beter.
Velen zijn uit vorm, weten dat en kunnen niet vervangen worden wegens TINA (bedankt Roland!)
Hoe kan je in godsnaam Sidibé scherp houden? Deferm moest je al 3 wedstrijden beschermen tegen zichzelf maar MOET meedoen wegen geen alternatief?
Als je dan de bank van Cercle bekijkt!!!!
Foei Roland, de rijkste voorzitter van het land, laat zijn club spartelen en verhongeren ...
Pek en veren!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door enerkey »

wim vanaken schreef:En ook niet te vergeten :

1. Delorge op 9 gele kaarten : Nog 1 erbij tegen GBA. NIET inzetbaar de laatste 2 beslissende matchen
2. Mennes op 9 gele kaarten : Nog 1 erbij tegen GBA. NIET inzetbaar de laatste 2 beslissende matchen (en in 't achterhoofd dat bij degradatie zijn contract waarschijnlijk niet meer verlengd wordt....)
Als je vorig seizoen opgelet had dan wist je dat er een truckje is om aan de die tweede schorsingsdag te ontkomen ;)
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door zipke373 »

Boeken toe mennekes. Deze ploeg wint nog niet van KVK Tienen, zo simpel is het.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Scandic »

Als het dit seizoen lukt om niet te degraderen, wat dan met volgend seizoen ? Er zal drastisch moeten worden ingegrepen. Die degradatieregeling : ik denk eerlijk gezegd dat die plannen nog wel zullen veranderen de komende weken/maanden.
Canary Boy
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:31

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Canary Boy »

Scandic schreef:Als het dit seizoen lukt om niet te degraderen, wat dan met volgend seizoen ? Er zal drastisch moeten worden ingegrepen. Die degradatieregeling : ik denk eerlijk gezegd dat die plannen nog wel zullen veranderen de komende weken/maanden.
Ge weet toch dat eerst die ondergrondse parking en kunstgras moeten gezet worden en in het achterhoofd de laatste fase van de tribunes, al die dingen gaan voor spelers met meerwaarde.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door omeloe »

Henri is de man schreef:Mutombo heeft de ziel uit zijn lijf gelopen. Aanvallend, verdedigend...

Maar het is weer niet genoeg voor sommigen hier.
Triestige mannen
Mutombo is een kuiken , zijn positiespel is ook heel slecht . Hij moest dikwijls lopen omdat hij niet goed stond . Die mag nergens in eerste kasse aan de bak . Soms een fantasieke is echt niet genoeg hoor . En dan maakt hij eens een goede actie maar dan probeert hij uit een onmogelijke hoek egoistisch zelf te scoren . Mutombo was slecht , rotslecht !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Halenaar »

omeloe schreef:
Henri is de man schreef:Mutombo heeft de ziel uit zijn lijf gelopen. Aanvallend, verdedigend...

Maar het is weer niet genoeg voor sommigen hier.
Triestige mannen
Mutombo is een kuiken , zijn positiespel is ook heel slecht . Hij moest dikwijls lopen omdat hij niet goed stond . Die mag nergens in eerste kasse aan de bak . Soms een fantasieke is echt niet genoeg hoor . En dan maakt hij eens een goede actie maar dan probeert hij uit een onmogelijke hoek egoistisch zelf te scoren . Mutombo was slecht , rotslecht !
Het menneke speelt ook eens 2 slechte wedstrijden....

Mutombo is nog de enigste in dit elftal met wat technische bagage en hij kan een actie maken. Dat hebben we wel gezien de voorbije weken, toen was hij top.

Schouterden en Deferm hebben echter nog niks goeds gedaan dit seizoen.
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Oostsupporter »

We moeten nu op niemand gaan schieten, dit haalt niets meer uit en brengt ook niets meer bij. De situatie was al langer bekend, de laatste 5 weken kan je elke wedstrijd 3, 4 spelers vervangen, maar je hebt geen wisselmogelijkheden. Kortom bij aanvang v.h. seizoen wisten we dat we geen kwaliteit hadden voor een rustig seizoen, of zoals onze heren kiekens het zegden, een modale middenmooter in 1 klasse te zijn. Dus ere wie ere toekomt, schiet op diegenen die hiervoor verantwoordelijk zijn, maar laat ons eerlijk zijn tegenover onszelf ook hierin gaan wij als supp. in de fout, wij brave supp. aanhoorde, zagen en ondervonden, en elke week of veertien dagen trouw op post. Geen algemeen protest naar de begin- en eindverantwoordelijke die ons een gans seizoen hebben voorgelogen, maar nu moeten wij het doen, wel alleszins ik niet. De enige spijtige manier om dien steenezel te laten voelen waar het om draait is mijn zuur verdiende centen nie meer door te storten voor een abo. Kijk maar naar vorige posts wat hij opstrijkt aan abo. verkoop. Iedereen maakt dit uit voor zichzelf, niet meer met mij.
Bedankt :Roland: :mangel: voor jullie kennis, maar vooral voor al die trouwe fans die jullie een gans jaar hebben belogen en bedrogen, proficiat.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door den ief »

Het is nu eindelijk voor iedereen duidelijk. Deze ploeg heeft te weinig kwaliteit om in eerste te blijven. Het schoentje nijpt in mijn ogen overal maar vooral vooraan, we hebben niemand die een actie in de voeten heeft, we spelen zeer stereotiep, technisch dan ook nog eens zeer onzuiver... Volgens mij moet Tisza altijd spelen achter de spits volgende matchen. De hele ploeg is beperkt, maar één speler met een goede actie in de voeten kan dit maskeren zodat je toch nog wel punten kan pakken.

Toch zie ik ons er nog wel er in blijven dit jaar. Ofwel pakken we met een geluk nog wat punten, ofwel hebben we misschien genoeg aan nul punten als onze concurrenten er ook niks van bakken. Het probleem is dan natuurlijk volgend seizoen. Indien men op deze "kostefficiënte" manier blijft besturen, is het volgend jaar zeer zeker prijs. Indien we ons redden is het is tijd dat er beleidsfouten worden toegegeven, in de media, dat er een andere koers wordt gevaren en dat dit zeer duidelijk wordt aangegeven. Anders wil er ten eerste niemand naar ons komen en supporters zullen afhaken,...

Laten we al eens beginnen met het aanwerven van minstens 1 goede scout. Als businessman moet Roland hier toch in geïnteresseerd zijn. Anders dan bij pakweg marketing, is de ROI van zo'n scout over een periode van 3 tot 5 jaar perfect te meten. Daarnaast zul je zwaar moeten investeren in de ploeg. Sidi en Odoi weg, Waggie en Mennes worden er niet jonger op, Appeltans en Deferm komen zwaar te kort voor eerste klasse, Mutombo, Tisza, Ishiaku is me niet duidelijk of die hier nu volgend seizoen rondlopen of niet, Rymenants liet dit seizoen ook geen al te beste indruk na en Schouterden is volgens mij een twijfelgeval, de laatste tijd staat hij echt slecht te voetballen (voorzetten en schoten komen haast nooit aan)...

Het probleem is dat iedereen hier ondertussen weet dat Roland iemand is die rotsvast overtuigd is van zijn eigen gelijk en ik vrees dat hij, indien we ons redden, bitter weinig zal leren van dit seizoen. Dus de boodschap mag duidelijk zijn: bouw een nieuwe ploeg (ruw geschat zeker 10 nieuwe spelers), werk aan het scoutingsapparaat en zet een sportieve structuur op poten. Doe je dat niet, wees dan eerlijk met het publiek en trek de stekker er uit.
Plaats reactie