K.STVV - Cercle Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door stvv'er »

De spelers willen gewoon ook niet meer! Ze keren zich tegen hun eigen voorzitter! En niet onterecht gvd!

Roland, ROT OP MAN . En neem uw hotel en heel de h**renshit aub mee! Liever terug oude staantribunes en een ietwat valabele ploeg!

En volgend jaar -al dan niet in eerste klasse - met KUNSTGRAS . :clap: Joepie!! :onfire:

Waar is het karakter van STVV gebleven??!!! ZIELIG

De Exqileague heet ons volgend of over twee seizoenen alvast weer welkom.

Wie volgend jaar nog een abonnement neemt (+ rekenmachine voor de nieuwe degradatieformule) is een LOMPE AAP !! Geen rotte euro geef ik nog aan die maffioos uit!

Dit is om van te :vomit: :Roland: ! Nooit meegemaakt!
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Motörhead »

Het was slecht, hoewel er goede wil was, maar ze kunnen niet beter...
Voor mij was Waggie de beste man bij ons.

Hier is maar één schuldige: en dat is onze voorzitter! Hij heeft het verzuimd om de club te versterken!
Niet de spelers, niet de trainer en zeker niet de supporters zijn hier fout. Enkel en alleen de voorzitter.

Wij hebben gewoon géén ploeg die eerste klasse waardig is. Dus bij deze nog eens 1000x dank u wel Roland!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Halenaar »

Motörhead schreef:Egypte, Libië, Tunesië... Volgende Stayen???
Nah, daarvoor zijn ze hier veel te braaf
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Elber »

Motörhead schreef:Het was slecht, hoewel er goede wil was, maar ze kunnen niet beter...
Voor mij was Waggie de beste man bij ons.

Hier is maar één schuldige: en dat is onze voorzitter! Hij heeft het verzuimd om de club te versterken!
Niet de spelers, niet de trainer en zeker niet de supporters zijn hier fout. Enkel en alleen de voorzitter.

Wij hebben gewoon géén ploeg die eerste klasse waardig is. Dus bij deze nog eens 1000x dank u wel Roland!
Volledig mee akkoord dit elftal is te zwak voor eerste klasse.
Als we degraderen zullen we waarschijnlijk slechts één winstmatch tekort komen.
Het verschil zal schuilen in die één of twee echt goeie aanvallend ingestelde speler(s) die Brepoels al lang vraagt zoals een Reynaldo bij Cercle die wij niet hebben.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Elber »

Messi schreef:Het schema van de 4 degradatiekandidaten.

STVV 23 ptn.
STVV - G. Beerschot
Zulte Waregem - STVV
STVV - Lokeren


Eupen 21 ptn.
Lierse - Eupen
Eupen - Anderlecht
KV Mechelen - Eupen


Lierse 21 ptn.
Lierse - Eupen
Lokeren - Lierse
Lierse - Club Brugge


Charleroi 18 ptn.
Kortrijk - Charleroi
Charleroi - Standard
Westerlo - Charleroi
Volgens mij wordt het een thriller op de slotdag. Eén overwinning zou voor ons een wereld van verschil betekenen maar dat zijn we al weken aan 't zeggen.
Als Eupen verliest in Lierse zijn ze volgens mij veroordeeld. Het zou me niet verbazen moest Chaleroi gezien hun programma nog voor een totale ommekeer zorgen zodat Eupen en wij alsnog de sigaar zijn.
De kans bestaat dat we dit seizoen slechts eenmaal op een degradatieplaats zullen staan maar wel op de mogelijk fatale laatste speeldag.
We hebben/hadden alles in eigen handen: een ruime voorsprong, de inhaalwedstrijden, de thuiswedstrijden...het is al een drama dat we zo diep in de shit zitten maar als we effectief zouden degraderen kan je niets anders zeggen dat het verdiend is!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Jacques »

Drie punten, meer hebben we niet nodig, maar ondertussen wachten we al vier weken op die drie punten. Als ik dit dan zie vanavond tegen Cercle B, alle goeie wil ten spijt, maar hoe moeten wij ooit een goal gaan maken? Waggie was zowel verdedigend als aanvallend de beste man, alle respect voor Marc, maar dat zegt ook heel veel over de rest.

't Is zo triest, zo ontgoochelend. Het voelt aan als 'met lede ogen wachten en toekijken hoe de rest ons voorbij steekt'.

't is noa de kloete, ielegans noa de kloete. En om Rundskop te citeren 'gekloet zeit dje'.

Blijven bidden, meer kunnen we niet doen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Since '54 »

Wùrrege, loeëpe en zwieëte dit is het handelsmerk van STVV 1ste klasse anno 2010-2011. Nooit eerder gezien hoe men zich op die manier naar de slachtbank laten leiden.

Dit STVV speelt enkel nog op basis van inzet en kameraadschap maar is voetbaltechnisch totaal onmondig. Beroep hen niet, gooi niet met stenen, het maximale is immers uit de kan gehaald en men kan momenteel niet beter.

Vraag is bovendien of mensen als Castro, Tisza en Ishiaku alsnog aarde aan de dijk gaan brengen. In beterschap tijdens de volgende drie kapitale matchen van de redding, heb ik sterk mijn twijfels.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:Wùrrege, loeëpe en zwieëte dit is het handelsmerk van STVV 1ste klasse anno 2010-2011. Nooit eerder gezien hoe men zich op die manier naar de slachtbank laten leiden.

Dit STVV speelt enkel nog op basis van inzet en kameraadschap maar is voetbaltechnisch totaal onmondig. Beroep hen niet, gooi niet met stenen, het maximale is immers uit de kan gehaald en men kan momenteel niet beter.

Vraag is bovendien of mensen als Castro, Tisza en Ishiaku alsnog aarde aan de dijk gaan brengen. In beterschap tijdens de volgende drie kapitale matchen van de redding, heb ik sterk mijn twijfels.
Die vraag stel ik me ook, deze ploeg is doodziek, kunnen de 3 door u aangehaalde spelers hier verandering in brengen ?
Ik twijfel, maar als het van mij afhangt spelen ze alle 3 de volgende wedstrijd vanaf het begin !
Slechter dan nu kunnen ze moeilijk doen, hopelijk willen ze zich bewijzen, is het voor een transfer naar Genk, dan is het zo maar !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door stvvilvoorde »

Ik zat langs de scout van Beerschot vandaag.
Em was al weg na de 0-2, blijkbaar genoeg gezien.
Sidibe, Schouterden überslecht.
Mutombo ni veel beter al had die soms toch nog een atie in de voeten.
Al de rest op waggie na, eveneens eersteklasse onwaardig.
We krijgen echt geen fatsoenlijke kans meer bijeen gevoetbald en de mannen in het zwart viseren ons toch wekelijks sinds de winterstop.

Ik vrees dat we een unicum gaan worden,
is er in België al ooit een ploeg gedegradeerd die tot op de laatste speeldag nooit op een degradatieplek stond?
Het gegudder is stilaan niet meer om aan te zien.
Eén ding alvast positief, volgende keer zijn er wisselmogelijkheden in de spits en op het middenveld.
Ik hoop dat guido Sidibe op de bank laat de volgende match.
Die houdt em in, sloft over het veld, zoekt de slechtst mogelijke aan te spelen positie op (bewust-onbewust laat ik in het midden), de timing met de kopduels is verschrikkelijk slecht, staat offside wanneer hij duidelijk moet kunnen zien dat hij offside staat...
Ge kunt misschien STVV hekelen omdat uwe transfer mislopen is, maar ondertussen betaalt STVV u wel nog den dikste pre van al die charels op het veld en alles wat ge der tegenover kunt zetten sinds 31-januari is spelen als de slapste vod der vodden. Amaai op-en-top-prof, dan toch tonnen meer respect voor Denis, die zich wel blijft geven.
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Melle »

Komaan... Cercle speelt met 6-7 reservespelers... Je mocht gewoon kamperen op de helft van Cercle en je deed er gewoonweg niks mee...
De enige op "niveau", de laatste 3 wedstrijden, was Wagemakers...
De eerste goal is voor mij ook grotendeels de goal van Van Der Jeugt. Eerst wil hij uitkomen en dan gaat hij toch weer terug... Tja, wat wil je dan... Op het middenveld is het gewoon triestig om te zien hoe Deferm daar rond tjaffelt. Heeft die echt schrik om zich pijn te doen als hij tegen een bal stampt? Ook Sidibé is de laatste weken echt slecht bezig. Hij zou beter wat meer de focus leggen op zijn spel ipv steeds maar de fout willen opzoeken. Vroeger lukte dat, nu niet meer...
Dan Mutombo... Enkele weken geleden dachten we met zijn allen dat hij er eindelijk ging doorkomen maar nu is hij weer compleet hervallen in de speler die hij voorheen was...
Als je ook ziet hoe vaak de controle ontbreekt bij een simpele pass die men krijgt... Zijn dat dan de profspelers van tegenwoordig???
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:Drie punten, meer hebben we niet nodig, maar ondertussen wachten we al vier weken op die drie punten. Als ik dit dan zie vanavond tegen Cercle B, alle goeie wil ten spijt, maar hoe moeten wij ooit een goal gaan maken? Waggie was zowel verdedigend als aanvallend de beste man, alle respect voor Marc, maar dat zegt ook heel veel over de rest.

't Is zo triest, zo ontgoochelend. Het voelt aan als 'met lede ogen wachten en toekijken hoe de rest ons voorbij steekt'.

't is noa de kloete, ielegans noa de kloete. En om Rundskop te citeren 'gekloet zeit dje'.

Blijven bidden, meer kunnen we niet doen.
Ook mijn mening maar niet alleen bidden ook de ploeg blijven steunen zeker zaterdag a.s. tegen Beerschot. Eén winstmatch zal dan voldoende zijn want Lierse en Eupen komen tegen elkaar uit. Hoedanook vallen daar punten. Gelet op het zeer zware programma van Eupen zou ne mens nu al moeten hopen dat Lierse op het Lisp zou gaan winnen.

In dit laatste geval komt Eupen, op twee matchen van het einde, voor een hopeloze situatie te staan en hebben ze een heel mirakel nodig om thuis Anderlecht (speelt voor de psychologische koppositie) en op verplaatsing Mechelen (speelt voor PO1 en de halve punten hierin) te verslaan.

Als we 1 punt halen tegen Beerschot en toch degraderen hebben we bij nader inzicht 1ste klasse weggegooid aan de Kerhweg, tegen een toen nog onversterkt Eupen. De oostkantonners zouden immers de enige rechtstreekse concurrent zijn waar we niet méér dan 1 punt tegen hebben gehaald.

Ook Charleroi zou nog omzeggens alles moeten winnen en dit is nauwelijks realiteit met o.a. een match tegen Standard dat zich dubbel zal plooien voor de PO1 te halen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Since '54 »

stvvilvoorde schreef:Ik zat langs de scout van Beerschot vandaag.
Em was al weg na de 0-2, blijkbaar genoeg gezien.

De scout van Beerschot? Jacky Matthijsen in hoogtseigen persoon zat op de eretribune!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Cremasco »

Sidibé heeft er alle baat bij nochtans dat hij goed speelt nu hij einde contract is. Wel, ik ben Sidi moe. We zijn uitgespeeld met hem. Hem een nieuw contract geven heeft geen zin. Hij speelt véél te beperkt.
Verder heeft STVV geen opendeurdag voor de supporters gehouden maar een jaar rond voor de tegenstanders; Vandaag gaat Kotysch twee keer zwaar in de fout en is véél te traag om zijn fout alsnog recht te zetten. Bij Goal 3 staat Waggie te slapen als ik de beelden zie maar toen was natuurlijk het kalf al verdronken. Buyssens ipv Kotysch de komende weken aub. Ik heb zo een gevoel dat het in de laatste match tegen Lokeren gaat beslist worden. Hopelijk is Lokeren dan uitgeschakeld voor PO 1.
GBA is nog niet mathematisch zeker van behoud en gaan dus voluit gaan tegen ons maar die scoren ook moeilijk dus is een draw niet denkbeeldig.
I; zie ons nog 2 punten halen : tegen GBA thuis en thuis tegen Lokeren en ik denk dat dat net genoeg gaat zijn. Wie weet komt er nog een testmatch. Kan dit ?
Hoor deze beelden een goed. Ze leggen het hem meermaals in de mond en Guido blijft zwijgen over de voorzitter. Knap. Hopelijk houdt hij nog een beetje buikgriep over voor na het seizoen en dan de beerput opentrekken tov de voorzitter en hem voor een dilemma plaatsen.
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... l/1.972092" onclick="window.open(this.href);return false;

Roland is zelfs in de kleedkamer geweest dixit de reporter van dit verslag(Eddy Demarez). Hij weet die zelfs liggen ! waaw ! Guido is buitengegaan...dat zegt genoeg
Laatst gewijzigd door Cremasco op 28 feb 2011, 00:42, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Cremasco »

Since '54 schreef:
stvvilvoorde schreef:Ik zat langs de scout van Beerschot vandaag.
Em was al weg na de 0-2, blijkbaar genoeg gezien.

De scout van Beerschot? Jacky Matthijsen in hoogtseigen persoon zat op de eretribune!
Niet moeilijk als uw vriendin op de Gorsemweg woont
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Scandic »

Luc schreef:Ik twijfel, maar als het van mij afhangt spelen ze alle 3 de volgende wedstrijd vanaf het begin !
Slechter dan nu kunnen ze moeilijk doen, hopelijk willen ze zich bewijzen, is het voor een transfer naar Genk, dan is het zo maar !
Dat gerucht doet inderdaad sinds de winterstop de ronde. Het 'toeval' wil dat Genk de laatste 3 wedstrijden van STVV (GBA, Zulte en Lokeren) telkens een mannetje stuurt...
Plaats reactie