K.STVV - Cercle Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
Fanta
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:50

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Fanta »

"Niemand kan onze ploeg iets verwijten", zegt voorzitter Roland Duchâtelet in HLN. "Blijkbaar wil het niet meer lukken. Er zijn ook verzachtende omstandigheden. Want onze kern is klein en bovendien hebben we nogal wat gekwetsten."

Onze Moebarak zal de kleine kern eens gaan aanhalen als verzachtende omstandigheid... Hij is er verdomme zelf verantwoordelijk voor. :kots:
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door omeloe »

den ief schreef:Het is nu eindelijk voor iedereen duidelijk. Deze ploeg heeft te weinig kwaliteit om in eerste te blijven. Het schoentje nijpt in mijn ogen overal maar vooral vooraan, we hebben niemand die een actie in de voeten heeft, we spelen zeer stereotiep, technisch dan ook nog eens zeer onzuiver... Volgens mij moet Tisza altijd spelen achter de spits volgende matchen. De hele ploeg is beperkt, maar één speler met een goede actie in de voeten kan dit maskeren zodat je toch nog wel punten kan pakken.

Toch zie ik ons er nog wel er in blijven dit jaar. Ofwel pakken we met een geluk nog wat punten, ofwel hebben we misschien genoeg aan nul punten als onze concurrenten er ook niks van bakken. Het probleem is dan natuurlijk volgend seizoen. Indien men op deze "kostefficiënte" manier blijft besturen, is het volgend jaar zeer zeker prijs. Indien we ons redden is het is tijd dat er beleidsfouten worden toegegeven, in de media, dat er een andere koers wordt gevaren en dat dit zeer duidelijk wordt aangegeven. Anders wil er ten eerste niemand naar ons komen en supporters zullen afhaken,...

Laten we al eens beginnen met het aanwerven van minstens 1 goede scout. Als businessman moet Roland hier toch in geïnteresseerd zijn. Anders dan bij pakweg marketing, is de ROI van zo'n scout over een periode van 3 tot 5 jaar perfect te meten. Daarnaast zul je zwaar moeten investeren in de ploeg. Sidi en Odoi weg, Waggie en Mennes worden er niet jonger op, Appeltans en Deferm komen zwaar te kort voor eerste klasse, Mutombo, Tisza, Ishiaku is me niet duidelijk of die hier nu volgend seizoen rondlopen of niet, Rymenants liet dit seizoen ook geen al te beste indruk na en Schouterden is volgens mij een twijfelgeval, de laatste tijd staat hij echt slecht te voetballen (voorzetten en schoten komen haast nooit aan)...

Het probleem is dat iedereen hier ondertussen weet dat Roland iemand is die rotsvast overtuigd is van zijn eigen gelijk en ik vrees dat hij, indien we ons redden, bitter weinig zal leren van dit seizoen. Dus de boodschap mag duidelijk zijn: bouw een nieuwe ploeg (ruw geschat zeker 10 nieuwe spelers), werk aan het scoutingsapparaat en zet een sportieve structuur op poten. Doe je dat niet, wees dan eerlijk met het publiek en trek de stekker er uit.
Ik vind dit een redelijk correcte weergave .
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door omeloe »

Fanta schreef:"Niemand kan onze ploeg iets verwijten", zegt voorzitter Roland Duchâtelet in HLN. "Blijkbaar wil het niet meer lukken. Er zijn ook verzachtende omstandigheden. Want onze kern is klein en bovendien hebben we nogal wat gekwetsten."

Onze Moebarak zal de kleine kern eens gaan aanhalen als verzachtende omstandigheid... Hij is er verdomme zelf verantwoordelijk voor. :kots:
De spelers doen inderdaad het maximum , maar dat is niet voldoende door gebrek aan kwaliteit . RD zal ondertussen wel weten dat hij de zaak verkeerd ingeschat heeft . Het gaat hem mits een degradatie weer veel geld kosten .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Halenaar »

omeloe schreef:
Fanta schreef:"Niemand kan onze ploeg iets verwijten", zegt voorzitter Roland Duchâtelet in HLN. "Blijkbaar wil het niet meer lukken. Er zijn ook verzachtende omstandigheden. Want onze kern is klein en bovendien hebben we nogal wat gekwetsten."

Onze Moebarak zal de kleine kern eens gaan aanhalen als verzachtende omstandigheid... Hij is er verdomme zelf verantwoordelijk voor. :kots:
De spelers doen inderdaad het maximum , maar dat is niet voldoende door gebrek aan kwaliteit . RD zal ondertussen wel weten dat hij de zaak verkeerd ingeschat heeft . Het gaat hem mits een degradatie weer veel geld kosten .
Zijn kop hopelijk ook :devil:
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Oostsupporter »

Das juist een v.d. vele problemen met die man. Zijn ongelijk toegeven, hij is er nog altijd rotsvast van overtuigd niks verkeerd te hebben gedaan.
Zijn visie is nog altijd de juiste, onze Moebarak schuift gewoon alles af maar met de hand op de borst kloppen. Da bewijst zijne uitleg vandaag in HLN toch, smalle kern wie zijn fout is da, neen met lokmiddels nu alles op de supp. afwimpelen, na een jaar van leugens, loze beloftes en alle trouwe fans in de kou laten staan. Dat hem met zijn parking en kunstgras ontploft.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Messi »

Als je het schema bekijkt van onze resterende wedstrijden zijn we in het voordeel + we hebben nog 2 punten voorsprong op een degradatieplaats. Natuurlijk is onze ploeg niet eersteklassewaardig maar dat wisten we al het hele seizoen, toch?

De analyse waar het fout is gelopen en waarom we dit nu meemaken is zowat geheel te wijten aan de lakse houding van RD in de zomer en het dramatische transferbeleid dat daaruit voortvloeide. De kwaadheid van de supporters is dan ook begrijpbaar en terecht. Maar RD heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en dat hij eruit geleerd heeft dus we zullen het maar geloven zeker...

Het punt is dat we achter de ploeg moeten blijven staan want de volgende 3 weken zijn o zo belangrijk, de rest is praat achteraf. De jongens op het veld zullen het uiteraard wel nog moeten doen.
hupke
Berichten: 81
Lid geworden op: 28 jan 2011, 11:27

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door hupke »

Messi schreef:Als je het schema bekijkt van onze resterende wedstrijden zijn we in het voordeel + we hebben nog 2 punten voorsprong op een degradatieplaats. Natuurlijk is onze ploeg niet eersteklassewaardig maar dat wisten we al het hele seizoen, toch?

De analyse waar het fout is gelopen en waarom we dit nu meemaken is zowat geheel te wijten aan de lakse houding van RD in de zomer en het dramatische transferbeleid dat daaruit voortvloeide. De kwaadheid van de supporters is dan ook begrijpbaar en terecht. Maar RD heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en dat hij eruit geleerd heeft dus we zullen het maar geloven zeker...

Het punt is dat we achter de ploeg moeten blijven staan want de volgende 3 weken zijn o zo belangrijk, de rest is praat achteraf. De jongens op het veld zullen het uiteraard wel nog moeten doen.
wat RD geleerd heeft uit z'n fouten ...?
dat hij spijt heeft Sidebe niet verkocht te hebben...
dat hij spijt heeft Odoi niet verkocht te hebben...
want dan had HIJ tenminste GELD en nu heeft hij alleen maar ontevreden spelers en supporters ... tja der zullen er altijd een paar(?) malcontent zijn zeker !
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Dries Herbots »

Je kan zoveel kansen creeren als ge wilt maar als je niet kan scoren en je laat zo makkelijk doelpunten binnen dan stopt het hé. Schouterden, Mutombo, Delorge, Mennes en andere Deferms waren er niet bij gisteren (Tegen de B-ploeg van Cercle) En er zijn sommige spelers die alleen maar mogen meespelen omdat we niks anders hebben. De anderen gaan ons moeten redden (Want Tisza en Ishiaku gaan alleen ook niet veel zoden aan de dijk kunnen brengen denk ik) Inzet is er genoeg maar je kan zoveel inzet hebben als je wilt je moet nog altijd kwaliteit hebben en dat hebben we nu eenmaal niet. De enige schuldige is :Roland:
:kots: :Roland:
Laatst gewijzigd door Dries Herbots op 28 feb 2011, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
K.STVV speelt op Staaien.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Rikke »

omeloe schreef:
Fanta schreef:"Niemand kan onze ploeg iets verwijten", zegt voorzitter Roland Duchâtelet in HLN. "Blijkbaar wil het niet meer lukken. Er zijn ook verzachtende omstandigheden. Want onze kern is klein en bovendien hebben we nogal wat gekwetsten."

Onze Moebarak zal de kleine kern eens gaan aanhalen als verzachtende omstandigheid... Hij is er verdomme zelf verantwoordelijk voor. :kots:
De spelers doen inderdaad het maximum , maar dat is niet voldoende door gebrek aan kwaliteit . RD zal ondertussen wel weten dat hij de zaak verkeerd ingeschat heeft . Het gaat hem mits een degradatie weer veel geld kosten .

Toch even corrigeren " Sommige spelers " doen het maximum. Mutombo, heeft mooie acties in zen benen maar lopen, nada. In den 2de time heeft hij een kwartiertje gelopen en toen.... krampen.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Rikke »

Messi schreef:Als je het schema bekijkt van onze resterende wedstrijden zijn we in het voordeel + we hebben nog 2 punten voorsprong op een degradatieplaats. Natuurlijk is onze ploeg niet eersteklassewaardig maar dat wisten we al het hele seizoen, toch?

De analyse waar het fout is gelopen en waarom we dit nu meemaken is zowat geheel te wijten aan de lakse houding van RD in de zomer en het dramatische transferbeleid dat daaruit voortvloeide. De kwaadheid van de supporters is dan ook begrijpbaar en terecht. Maar RD heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en dat hij eruit geleerd heeft dus we zullen het maar geloven zeker...

Het punt is dat we achter de ploeg moeten blijven staan want de volgende 3 weken zijn o zo belangrijk, de rest is praat achteraf. De jongens op het veld zullen het uiteraard wel nog moeten doen.

Ach we stop daar toch mee. Ze ( de spelers ) zijn al weken aan het roepen van We hebben nog 5 thuismatchen, dan werden het er 4, dan 3 en nu? Nog 2 thuismatchkes pff we zijn NIET in het voordeel, laat dat duidelijk zijn.

Ik kreeg op FB het verwijt dat ik geen supporter ben met een harty voor STVV. Wel, keer het even om. Welke speler speelt er met een hart voor STVV?
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Messi »

Rikke schreef:
Messi schreef:Als je het schema bekijkt van onze resterende wedstrijden zijn we in het voordeel + we hebben nog 2 punten voorsprong op een degradatieplaats. Natuurlijk is onze ploeg niet eersteklassewaardig maar dat wisten we al het hele seizoen, toch?

De analyse waar het fout is gelopen en waarom we dit nu meemaken is zowat geheel te wijten aan de lakse houding van RD in de zomer en het dramatische transferbeleid dat daaruit voortvloeide. De kwaadheid van de supporters is dan ook begrijpbaar en terecht. Maar RD heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en dat hij eruit geleerd heeft dus we zullen het maar geloven zeker...

Het punt is dat we achter de ploeg moeten blijven staan want de volgende 3 weken zijn o zo belangrijk, de rest is praat achteraf. De jongens op het veld zullen het uiteraard wel nog moeten doen.

Ach we stop daar toch mee. Ze ( de spelers ) zijn al weken aan het roepen van We hebben nog 5 thuismatchen, dan werden het er 4, dan 3 en nu? Nog 2 thuismatchkes pff we zijn NIET in het voordeel, laat dat duidelijk zijn.

Ik kreeg op FB het verwijt dat ik geen supporter ben met een harty voor STVV. Wel, keer het even om. Welke speler speelt er met een hart voor STVV?
Ik stond ook niet op de eerste rij om te verklaren dat het wel in orde ging komen omdat we nog 5 thuiswedstrijden hadden o.i.d.

Maar de situatie is nu wat ze is. Er is nog steeds een (kleine) kans dat we ons redden en degradatie vermijden is zeer belangrijk omdat eerste klasse een oninneembare burcht dreigt te worden wanneer je dit jaar zakt met de nieuwe competitiehervorming in het vooruitzicht.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Rikke »

Messi schreef:
Rikke schreef:
Messi schreef:Als je het schema bekijkt van onze resterende wedstrijden zijn we in het voordeel + we hebben nog 2 punten voorsprong op een degradatieplaats. Natuurlijk is onze ploeg niet eersteklassewaardig maar dat wisten we al het hele seizoen, toch?

De analyse waar het fout is gelopen en waarom we dit nu meemaken is zowat geheel te wijten aan de lakse houding van RD in de zomer en het dramatische transferbeleid dat daaruit voortvloeide. De kwaadheid van de supporters is dan ook begrijpbaar en terecht. Maar RD heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en dat hij eruit geleerd heeft dus we zullen het maar geloven zeker...

Het punt is dat we achter de ploeg moeten blijven staan want de volgende 3 weken zijn o zo belangrijk, de rest is praat achteraf. De jongens op het veld zullen het uiteraard wel nog moeten doen.

Ach we stop daar toch mee. Ze ( de spelers ) zijn al weken aan het roepen van We hebben nog 5 thuismatchen, dan werden het er 4, dan 3 en nu? Nog 2 thuismatchkes pff we zijn NIET in het voordeel, laat dat duidelijk zijn.

Ik kreeg op FB het verwijt dat ik geen supporter ben met een harty voor STVV. Wel, keer het even om. Welke speler speelt er met een hart voor STVV?
Ik stond ook niet op de eerste rij om te verklaren dat het wel in orde ging komen omdat we nog 5 thuiswedstrijden hadden o.i.d.

Maar de situatie is nu wat ze is. Er is nog steeds een (kleine) kans dat we ons redden en degradatie vermijden is zeer belangrijk omdat eerste klasse een oninneembare burcht dreigt te worden wanneer je dit jaar zakt met de nieuwe competitiehervorming in het vooruitzicht.
Das allemaal wel waar Messi. maar ik vraag me soms af, is het niet beter om in 2de te spelen dan mee te doen aan die comedie in 1ste? Eigenlijk is het simpel. In 2de neem ik GEEN abo meer, en in 1ste twijfel ik nog. Niet alleen RD maakt me kotsmisselijk maar ook hetgeen de Profliga allemaal uitspookt. Daaraan zie je nogmaals dat de sups niet beseffen dat het de Profliga is die met de hervorming op de proppen komen. Al praat ik de voetbalbond niet goed he.

ik moet er echt van :vomit: :vomit: :vomit:
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Cremasco »

Ik heb een week of 2 of zo geleden al gezegd dat de 2 laatste matchen beslissend gaan zijn voor ons en het is zo. 1-1 op Zulte en 1-0 tegen Lokeren
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door Henri is de man »

Rikke schreef: Toch even corrigeren " Sommige spelers " doen het maximum. Mutombo, heeft mooie acties in zen benen maar lopen, nada. In den 2de time heeft hij een kwartiertje gelopen en toen.... krampen.

Ongelooflijk :roll:
Ik zou de km's wel eens willen zien. Mutombo lopen, nada ? Ik denk da gij den eerste helft nog in uw bed stak. Ik denk niet dat er iemand veel meer gelopen heeft dan Mutombo.

Vrij logisch dat ge dan kapot zit. Mutombo moest EN de flank doen EN nog eens de nr. 10 taken van Deferm.

Ik heb het hier wel gehad op t forum :gek:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: K.STVV - Cercle Brugge

Bericht door stvv'er »

Mensen, we zijn onszelf allemaal aan het opjagen. We worden zenuwachtiger en zenuwachtiger. Nu zie je bij de supporters goed dat de degradatie van 3 jaar terug nog heel vers in het hoofd zit.
Laten we mekaar niet opfokken. We hebben mekaar nodig en de spelers ons ook.

Vorige woensdag was belangrijk, gisteren was van levensbelang, en zaterdag acht ik het .. Cruciaal.

Tegen Lokeren en Zulte zie ons al weinig punten pakken. Op verplaatsing stellen we niets voor en Lokeren gaat wrs nog punten nodig hebben voor PO 1.

Zaterdag zal spanning troef worden. Als het dan weer misloopt ....

Ik word gek van zo'n tijden :headbang:
Plaats reactie