Speeldag 29: STVV-Eupen

Alles over de wedstrijden van STVV
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Jack schreef:Over benadeling door de scheidsrechter an sich mogen we klagen, maar dit bekijken tov onze plaats in de stand gaat niet zomaar op. Vraag anders eens na bij Gent waar zij zouden moeten staan zonder scheidsrechterlijke dwalingen...
Mee eens Jack
Dit bekijken tov de stand is inderdaad moeilijk , dan zou men alle wedstrijden overal in kaart moeten brengen , waar een scheidsrechterlijke beslissing mogelijk resultaat bepalend had kunnen zijn .
Maar niemand kan toch ontkennen , dat de arbiters ons toch een aantal punten hebben gekost , waardoor we onderaan bleven bengelen en krampachtiger gingen voetballen .
Op het punten totaal hebben ze zeker hun invloed gehad .
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Dreke »

miel schreef:Dit bekijken tov de stand is inderdaad moeilijk , dan zou men alle wedstrijden overal in kaart moeten brengen , waar een scheidsrechterlijke beslissing mogelijk resultaat bepalend had kunnen zijn .
Maar niemand kan toch ontkennen , dat de arbiters ons toch een aantal punten hebben gekost , waardoor we onderaan bleven bengelen en krampachtiger gingen voetballen .
Op het punten totaal hebben ze zeker hun invloed gehad .
Maak van moeilijk maar zo goed als onmogelijk. Of hebben we dan ook een zicht op de mate waarop bv Westerlo, Péruwelz en Waasland hun resultaten zijn beïnvloed door beslissingen van de wedstrijdleiding?
A loyal football fan only supports the shirt...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Dreke schreef:
miel schreef:Dit bekijken tov de stand is inderdaad moeilijk , dan zou men alle wedstrijden overal in kaart moeten brengen , waar een scheidsrechterlijke beslissing mogelijk resultaat bepalend had kunnen zijn .
Maar niemand kan toch ontkennen , dat de arbiters ons toch een aantal punten hebben gekost , waardoor we onderaan bleven bengelen en krampachtiger gingen voetballen .
Op het punten totaal hebben ze zeker hun invloed gehad .
Maak van moeilijk maar zo goed als onmogelijk. Of hebben we dan ook een zicht op de mate waarop bv Westerlo, Péruwelz en Waasland hun resultaten zijn beïnvloed door beslissingen van de wedstrijdleiding?
Ok , ik begrijp uw redenering dat het niet veel zou veranderd hebben .
Maar wat ik dit seizoen heb gezien , heb ik nog nooit gezien in het hanteren van 2 maten en gewichten wat de arbitrage betreft .
Zelfs in één en dezelfde wedstrijd .
Ik hoop dat het geen kwade bedoelingen waren en zal het beleefdheidshalve houden op onbekwaamheid .
Ik wil het er niet eens over hebben of een bal al dan niet buiten was , zelfs niet over buitenspel situaties , of het trekken van kaarten .
Hoeveel strafschoppen hebben wij tegen gekregen ? , en hoeveel voor ? , of werden onze spelers niet geduwd ? of omver gelopen in de 16
Hetzelfde met hands situaties , als we er vanuit gaan dat handspel , handspel is .
Het is geen publiek geheim dat ploegen die voor prijzen spelen worden bevoordeeld , maar zo flagrant als dit seizoen was het nooit
Westerlo , Péruwelz en Waasland zullen ook wel hun deel gehad hebben
Maar ons punten totaal kon aanzienlijk hoger geweest zijn zonder die fratsen .
En was de discussie of wij al doen niet een competitieve kern hadden wellicht iets minder geweest .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Since '54 »

miel schreef:
Since '54 schreef:'t Is eigenlijk toch waar, als je de bijdragen hierboven eens opnieuw en opnieuw leest, STVV heeft een goed seizoen achter de rug. Die 3000 afhakers op elke thuismatch hebben groot ongelijk gehad hun abo niet te vernieuwen. Ze zijn dom geweest, inderdaad 3000 dommeriken. misschien zouden ze zelfs moeten gestraft worden ...
Beste Since
Uw repliek slaat nergens op , doet me denken aan een vis die spartelt op het droge :lol:
Wie zegt er hier dat STVV een goed seizoen achter de rug heeft ???
Dat is iets wat gij er van maakt .
Ik zeg dat we over onze thuismatchen , ik zal het wat harder zeggen OVER ONZE THUISMATCHEN zeker niet te klagen hebben , Nooit heb ik of iemand anders ergens beweerd dat mensen die geen abo of een ticket kopen dom zijn , dat is iets wat jij er van maakt .
Iedereen doet wat hij wil , en ieder zal zijn redenen wel hebben .
Maar als gij altijd afkomt met de tijd van toen , en over de boerenjaren dat het allemaal zoveel beter was en ge negeert de statistieken die zwart op wit bewijzen dat er bij de thuismatchen , BIJ DE THUISMATCHEN amper verschil op zit , denk ik te mogen zeggen dat er sportief gezien geen reden was om niet naar de wedstrijden op Staaien te komen kijken .
Blijf gij gerust in uw zetelke naar de voetbal kijken samen met uw generaties , ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn , want de verhalen over vroeger heb ik al ontelbare keren gehoord :lol:
Men trekt zich hier op aan de thuismatchen tegen Gent, Mechelen, Oostende en Eupen en tegen wie hebben we nog gewonnen. Welnu, je speelt geen goed seizoen met een stuk of 5 matchen op eigen veld te winnen. Wie dat wel vindt het zij zo. En ja ik ben fier dat ik het STVV verleden wél heb meegemaakt, dat nemen ze me niet meer af. Inderdaad de meesten hebben er over 'horen spreken'. Het spijt me maar daar kan ik niets aan verhelpen. Tenslotte, inderdaad ik zal thuis in mijn zetel blijven zitten, het mag want ik heb op Stayen wel enkele decennia op mijn teller staan en dat dit gebeurt met 'mijn 4 generaties' is iets wat waarschijnlijk niemand op dit forum kan zeggen. Ben er vast en zeker fier op.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Since '54 schreef:
miel schreef:
Since '54 schreef:'t Is eigenlijk toch waar, als je de bijdragen hierboven eens opnieuw en opnieuw leest, STVV heeft een goed seizoen achter de rug. Die 3000 afhakers op elke thuismatch hebben groot ongelijk gehad hun abo niet te vernieuwen. Ze zijn dom geweest, inderdaad 3000 dommeriken. misschien zouden ze zelfs moeten gestraft worden ...
Beste Since
Uw repliek slaat nergens op , doet me denken aan een vis die spartelt op het droge :lol:
Wie zegt er hier dat STVV een goed seizoen achter de rug heeft ???
Dat is iets wat gij er van maakt .
Ik zeg dat we over onze thuismatchen , ik zal het wat harder zeggen OVER ONZE THUISMATCHEN zeker niet te klagen hebben , Nooit heb ik of iemand anders ergens beweerd dat mensen die geen abo of een ticket kopen dom zijn , dat is iets wat jij er van maakt .
Iedereen doet wat hij wil , en ieder zal zijn redenen wel hebben .
Maar als gij altijd afkomt met de tijd van toen , en over de boerenjaren dat het allemaal zoveel beter was en ge negeert de statistieken die zwart op wit bewijzen dat er bij de thuismatchen , BIJ DE THUISMATCHEN amper verschil op zit , denk ik te mogen zeggen dat er sportief gezien geen reden was om niet naar de wedstrijden op Staaien te komen kijken .
Blijf gij gerust in uw zetelke naar de voetbal kijken samen met uw generaties , ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn , want de verhalen over vroeger heb ik al ontelbare keren gehoord :lol:
Men trekt zich hier op aan de thuismatchen tegen Gent, Mechelen, Eupen en tegen wie hebben we nog gewonnen. Welnu, je speelt geen goed seizoen met een stuk of 5 matchen op eigen veld te winnen. Wie dat wel vindt het zij zo. En ja ik ben fier dat ik het STVV verleden wél heb meegemaakt, dat nemen ze me niet meer af. Inderdaad de meesten hebben er over 'horen spreken'. Het spijt me maar daar kan ik niets aan verhelpen.
Het is u van harte gegund
Ik zelf ga al 45 jaar naar Stvv kijken , dan mag ik toch zeggen dat ik ook al wat heb meegemaakt .
Maar mij zal je niet horen beweren dat het toen allemaal beter was , het was anders
Generaties kan men niet vergelijken het voetbal is geevolueerd en kost nu handen vol geld
De spelers die wij aanbaden met hun capaciteiten van toen , is waarschijnlijk niet meer genoeg in het huidige voetbal .
Met een stuk of 5 gewonnen matchen op eigen veld is wellicht niemand tevreden , zelfs met ons aantal punten ben ik niet tevreden
ik kan dan ook moeilijk over een geslaagd seizoen spreken .
Maar we hebben ook matchen goed gespeeld die we hebben verloren , daar was vriend en vijand het over eens .
Alleen de Stvv supporter die alleen wit of zwart is kent heeft daar een andere mening over .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
Since '54 schreef:
miel schreef:
Since '54 schreef:'t Is eigenlijk toch waar, als je de bijdragen hierboven eens opnieuw en opnieuw leest, STVV heeft een goed seizoen achter de rug. Die 3000 afhakers op elke thuismatch hebben groot ongelijk gehad hun abo niet te vernieuwen. Ze zijn dom geweest, inderdaad 3000 dommeriken. misschien zouden ze zelfs moeten gestraft worden ...
Beste Since
Uw repliek slaat nergens op , doet me denken aan een vis die spartelt op het droge :lol:
Wie zegt er hier dat STVV een goed seizoen achter de rug heeft ???
Dat is iets wat gij er van maakt .
Ik zeg dat we over onze thuismatchen , ik zal het wat harder zeggen OVER ONZE THUISMATCHEN zeker niet te klagen hebben , Nooit heb ik of iemand anders ergens beweerd dat mensen die geen abo of een ticket kopen dom zijn , dat is iets wat jij er van maakt .
Iedereen doet wat hij wil , en ieder zal zijn redenen wel hebben .
Maar als gij altijd afkomt met de tijd van toen , en over de boerenjaren dat het allemaal zoveel beter was en ge negeert de statistieken die zwart op wit bewijzen dat er bij de thuismatchen , BIJ DE THUISMATCHEN amper verschil op zit , denk ik te mogen zeggen dat er sportief gezien geen reden was om niet naar de wedstrijden op Staaien te komen kijken .
Blijf gij gerust in uw zetelke naar de voetbal kijken samen met uw generaties , ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn , want de verhalen over vroeger heb ik al ontelbare keren gehoord :lol:
Men trekt zich hier op aan de thuismatchen tegen Gent, Mechelen, Eupen en tegen wie hebben we nog gewonnen. Welnu, je speelt geen goed seizoen met een stuk of 5 matchen op eigen veld te winnen. Wie dat wel vindt het zij zo. En ja ik ben fier dat ik het STVV verleden wél heb meegemaakt, dat nemen ze me niet meer af. Inderdaad de meesten hebben er over 'horen spreken'. Het spijt me maar daar kan ik niets aan verhelpen.
Het is u van harte gegund
Ik zelf ga al 45 jaar naar Stvv kijken , dan mag ik toch zeggen dat ik ook al wat heb meegemaakt .
Maar mij zal je niet horen beweren dat het toen allemaal beter was , het was anders
Generaties kan men niet vergelijken het voetbal is geevolueerd en kost nu handen vol geld
De spelers die wij aanbaden met hun capaciteiten van toen , is waarschijnlijk niet meer genoeg in het huidige voetbal .
Met een stuk of 5 gewonnen matchen op eigen veld is wellicht niemand tevreden , zelfs met ons aantal punten ben ik niet tevreden
ik kan dan ook moeilijk over een geslaagd seizoen spreken .
Maar we hebben ook matchen goed gespeeld die we hebben verloren , daar was vriend en vijand het over eens .
Alleen de Stvv supporter die alleen wit of zwart is kent heeft daar een andere mening over .

EUh ..Je wint zeven thuismatchen en speelt er 4 gelijk (dat zijn er elf van de vijftien die niet verloren worden) !!
Op verplaatsing blink je uit in de andere richting!
Zeg me eens welke jaren je thuis zoveel punten meer hebt gehaald!...Juist ja... :geelblauw:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Mikman schreef:
miel schreef: Op verplaatsing dat is natuurlijk een ander verhaal , volgens mij is daar de grootste boosdoener het gebrek aan scorend vermogen geweest , anders hadden we ook daar enkele punten meer uit de brand kunnen slepen .

Zeker een gebrek aan scorend vermogen ( amper 10 doelpunten ) met als meest schrijnende voorbeeld de misser van Bezus op Oostende of die van Boli op Westerlo maar ook te vaak zuur puntenverlies in de slotminuten. In Gent, in Genk, op Westerlo, op Charleroi. Enkele spookpenalty's ( Lokeren, Anderlecht, Standard ) maakten het er ook niet makkelijker op. Algemeen kan je wel stellen dat STVV op verplaatsing zeker niet het puntenaantal pakte dat het verdiende en dat die 4 punten duidelijk een vertekend beeld geven maar de cijfers zijn uiteindelijk wel wat ze zijn natuurlijk. In vergelijking met vorig seizoen was STVV dit seizoen een stuk competitiever in de uitmatchen maar toen haalde men op de één of andere manier wel nog 14 punten met ook maar 11 gescoorde doelpunten. Toen zat het vaak wel mee.
inderdaad vorig seizoen een pak piet gehad op verplaatsing( Oostende , Lokeren , en niet te vergeten Standaard met een wereldgoals :heil: van....Pros
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

Kort samengevat ...
Het was een fantastisch seizoen, met een geweldige 14de plaats, en zelfs een gemiddelde van 1 punt per match !
Kan ik al een abo kopen voor volgend seizoen, mijn enthousiasme is niet meer in te tomen ?
:onfire: :onfire:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:Kort samengevat ...
Het was een fantastisch seizoen, met een geweldige 14de plaats, en zelfs een gemiddelde van 1 punt per match !
Kan ik al een abo kopen voor volgend seizoen, mijn enthousiasme is niet meer in te tomen ?
:onfire: :onfire:
Denk dat je beter in Genk of op Anderlecht gaat kijken! :shock:
Als je geweldige seizoenen verwacht zoals jij het ziet ...... met playof 1 , Europees voetbal ,afgeladen vol stadion enzv.
Dan zal je niet in een provinciestadje moeten gaan kijken..
Het lijkt mij dat uw cynisme heel moeilijk in te tomen valt :rood:
Maar iedereen heeft recht op een eigen mening natuurlijk!!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Jacques »

We have the best team.
With all the best players.
Okay, maybe behind Bruges.
And Anderlecht.
And a few more.
But apart from them, really the best!

Fighting spirit top!
We break noses every week, if we have to!
Better watch your back!
And your nose!

Our primeurs are amazing.
We basically own the guiness book of records.
Will be called the book of Roland from now on!

We also have great deejays.
Except for Peter Luts.
Only boenkeboenk. No boogiewoogie.
Showed him the door.
Weak!

Should be locked up together with the arbiters
Who pull us a kloot af every week.
Would be champions without them!
Bad!

People complain about fans not showing up and lack of ambiance!
Not true! Fake news!

In fact, new record attendance every week.
With ambiance all over the place.
Every weekend swinging at Revue!
For sfeer and gezelligheid, I give a fat 10.

STVV first, Herk second!
Make the kisscam great again!
:Roland:

;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

kenniksvanvoetbal schreef:
Brusselmans schreef:Kort samengevat ...
Het was een fantastisch seizoen, met een geweldige 14de plaats, en zelfs een gemiddelde van 1 punt per match !
Kan ik al een abo kopen voor volgend seizoen, mijn enthousiasme is niet meer in te tomen ?
:onfire: :onfire:
Denk dat je beter in Genk of op Anderlecht gaat kijken! :shock:
Als je geweldige seizoenen verwacht zoals jij het ziet ...... met playof 1 , Europees voetbal ,afgeladen vol stadion enzv.
Dan zal je niet in een provinciestadje moeten gaan kijken..
Het lijkt mij dat uw cynisme heel moeilijk in te tomen valt :rood:
Maar iedereen heeft recht op een eigen mening natuurlijk!!
Gij kraamt er maar wat op los !
Ik geef tenminste exacte cijfers mee ...
Het moet niet altijd Mikman zijn ...

Das waar ... ik zal mij naar de grootmetropolen Mechelen, Oostende en Zulte moeten verplaatsen daarvoor ...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Brusselmans schreef:Kort samengevat ...
Het was een fantastisch seizoen, met een geweldige 14de plaats, en zelfs een gemiddelde van 1 punt per match !
Kan ik al een abo kopen voor volgend seizoen, mijn enthousiasme is niet meer in te tomen ?
:onfire: :onfire:
Denk dat je beter in Genk of op Anderlecht gaat kijken! :shock:
Als je geweldige seizoenen verwacht zoals jij het ziet ...... met playof 1 , Europees voetbal ,afgeladen vol stadion enzv.
Dan zal je niet in een provinciestadje moeten gaan kijken..
Het lijkt mij dat uw cynisme heel moeilijk in te tomen valt :rood:
Maar iedereen heeft recht op een eigen mening natuurlijk!!
Gij kraamt er maar wat op los !
Ik geef tenminste exacte cijfers mee ...
Het moet niet altijd Mikman zijn ...

Wat ne zever !! Oostende heeft toevallig wel een voorzitter die aan zijn centen gaat ,
En in Mechelen dat centraal licht zijn honderd keer meer mogelijkheden qua bedrijvigheid net zoals in Zulte,
die moeten het niet hebben van 2aldi 's en nen decatlon !! :gek:
Das waar ... ik zal mij naar de grootmetropolen Mechelen, Oostende en Zulte moeten verplaatsen daarvoor ...
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

Stop ermee gast, het begint zwaar pijnlijk te worden ....
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:Stop ermee gast, het begint zwaar pijnlijk te worden ....

Ik kan het ook niet helpen dat uw 1600 berichten enkel wat azijngezeik zijn !!
Zet aub eens een ander plaat op ! :mierenneuker:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

kenniksvanvoetbal schreef:
Brusselmans schreef:Stop ermee gast, het begint zwaar pijnlijk te worden ....
Ik kan het ook niet helpen dat uw 1600 berichten enkel wat azijngezeik zijn !!
Zet aub eens een ander plaat op ! :mierenneuker:
Ik kan er ook niks aan doen dat Zulte, Oostende en Mechelen geen grootsteden zijn.
Ik kan er ook niks aan doen dat in grootsteden Luik en Antwerpen geen PO1 of Europees voetbal is.
Dus uw stelling klopt voor geen enkele millimeter.
En dat Mechelen centraal licht, dat ligt eerder aan het feit wie er vroeger op school beter opgelet heeft tijdens de les Nederlands !!!

Ik kan er ook niks aan doen dat op een jaar tijd 3000 mensen afhaken.
Vorig seizoen was er het ene rekord na het andere, tiens tiens, wat is er dan toch gebeurd op een jaartje ?

Maar wel gaan beweren dan 14de worden met 29 punten goed zou zijn, door overal een belachelijke draai aan te gaan geven!
Als ze mij aan de Tiense gene azijn opgieten, dan zal ik hem ook nie pissen ...
Als ze aan de Tiense altijd dezelfde plaat opzetten, kan ik niet anders dan altijd hetzelfde meezingen ...
Nog een geluk dat mijn plaatje regelmatig "out of the box" komt, ik durf wedden dat ge het zelf ook al meegezongen hebt.
Nu zal dat waarschijnlijk ook nie meer goed zijn ... :roll:

Uwe nick past alvast perfect bij u !!!
:stupid:
Plaats reactie