Speeldag 29: STVV-Eupen

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Jacques »

Jacques schreef: Ik ben geen taalpurist, noch spellingsnazi...
Tja :)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
Jacques schreef: Ik ben geen taalpurist, noch spellingsnazi...
Tja :)
Het licht dus toch aan ons !

Wat een gespartel om zelfs dit willen recht te trekken !!! :roll:

Degenen die aan het einde van een seizoen voor 90% een juiste inschatting gemaakt hebben, moeten dus nederig het hoofd buigen voor degenen die er maar op los gefantaseerd hebben ?
We hebben hier een nieuw geval van narcisme !!!

Narcisten : Het zijn erg onzekere mensen, en ze willen altijd positief overkomen op anderen.

Dit zal ook als zeer overdreven opgemerkt worden. Ze kunnen hierdoor ook egocentrisch gedrag vertonen en ze denken alleen aan zichzelf en niet aan anderen. De werkelijke gevoelens zullen nooit getoond worden. Als anderen kritiek hebben dan wordt dat niet gewaardeerd, want mensen met narcisme kunnen niet tegen kritiek en ze willen graag bewonderd worden. Ze vinden zichzelf uniek en heel bijzonder, ze willen alleen met gelijken omgaan.

Mensen met narcisme kenmerken en symptomen zullen niet toegeven wat er aan hen mankeert, zij hebben er moeite mee en blijven ontkennen. Ze zijn erg gevoelig voor het gedrag van anderen en kunnen zich vaak niet inleven in anderen. Ze hebben ook niet veel aandacht voor anderen en er is gebrek aan empathie. Er wordt altijd gekeken naar het eigen ideaalbeeld en niet naar het zelfbeeld. Ze kunnen snel depressief worden, al bij heel kleine tegenslagen.

Hun eigen gedrag zien ze niet als een probleem, het ligt altijd aan anderen.

Best is om hun ook altijd het laatste woord te geven, omdat verder ingaan op hun denkwijze verloren moeite is
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 08 mar 2017, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Comedy Capers episode 1635 komt eraan . :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:
Jacques schreef: Ik ben geen taalpurist, noch spellingsnazi...
Tja :)
Het licht dus toch aan ons !

Wat een gespartel om zelfs dit willen recht te trekken !!! :roll:

Degenen die aan het einde van een seizoen voor 90% een juiste inschatting gemaakt hebben, moeten dus nederig het hoofd buigen voor degenen die er maar op los gefantaseerd hebben ?
We hebben hier een nieuw geval van narcisme !!!

Narcisten : Het zijn erg onzekere mensen, en ze willen altijd positief overkomen op anderen.

Dit zal ook als zeer overdreven opgemerkt worden. Ze kunnen hierdoor ook egocentrisch gedrag vertonen en ze denken alleen aan zichzelf en niet aan anderen. De werkelijke gevoelens zullen nooit getoond worden. Als anderen kritiek hebben dan wordt dat niet gewaardeerd, want mensen met narcisme kunnen niet tegen kritiek en ze willen graag bewonderd worden. Ze vinden zichzelf uniek en heel bijzonder, ze willen alleen met gelijken omgaan.

Mensen met narcisme kenmerken en symptomen zullen niet toegeven wat er aan hen mankeert, zij hebben er moeite mee en blijven ontkennen. Ze zijn erg gevoelig voor het gedrag van anderen en kunnen zich vaak niet inleven in anderen. Ze hebben ook niet veel aandacht voor anderen en er is gebrek aan empathie. Er wordt altijd gekeken naar het eigen ideaalbeeld en niet naar het zelfbeeld. Ze kunnen snel depressief worden, al bij heel kleine tegenslagen.

Hun eigen gedrag zien ze niet als een probleem, het ligt altijd aan anderen.

Best is om hun ook altijd het laatste woord te geven, omdat verder ingaan op hun denkwijze verloren moeite is
Wanneer in een topic over een wedstrijd geschreven wordt of over iets anders ,
vind ik het pijnlijk dat men iemand omwille van een taalfout onderuithaalt , terwijl iedereen goed weet waar over het gaat , als je daar dan op reageert ben je ineens een narcist :mrgreen:
Wees gerust mensen met een tunnel visie kan ik dat niet kwalijk nemen :hug:
Laatst gewijzigd door miel op 08 mar 2017, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

Nee Milleke, het was niet in hoofdzaak de taalfout, dat maak jij er van.
Het ging over het hele betoog dat vol onwaarheden zat.
Moet je natuurlijk eerst eens lezen ...
Dit eruit plukken geeft nogmaals aan hoe geweldig jullie zijn in het rond de pot draaien en bochten wringen om de focus te verleggen !

Maar bij deze : OK, en mea culpa ... Oostende en Zulte zijn inderdaad grootsteden.
Ook veel tunnels daar !
Content nu ?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:Nee Milleke, het was niet in hoofdzaak de taalfout, dat maak jij er van.
Het ging over het hele betoog dat vol onwaarheden zat.
Moet je natuurlijk eerst eens lezen ...
Dit eruit plukken geeft nogmaals aan hoe geweldig jullie zijn in het rond de pot draaien en bochten wringen !

Maar bij deze : OK, Oostende en Zulte zijn inderdaad grootsteden.
Ook veel tunnels daar !
Content nu ?
Zeker heb ik dat er bewust uitgeplukt , dat heeft niets te maken met rond de pot draaien en in bochten wringen , noch met het verschillen van mening .
Maar om het feit dat iemand in het belachelijke getrokken wordt omwille van een taalfout .
Dat gebeurt hier op het forum al te vaak . :oops:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:Nee Milleke, het was niet in hoofdzaak de taalfout, dat maak jij er van.
Het ging over het hele betoog dat vol onwaarheden zat.
Moet je natuurlijk eerst eens lezen ...
Dit eruit plukken geeft nogmaals aan hoe geweldig jullie zijn in het rond de pot draaien en bochten wringen om de focus te verleggen !

Maar bij deze : OK, en mea culpa ... Oostende en Zulte zijn inderdaad grootsteden.
Ook veel tunnels daar !
Content nu ?
Hij moet zich andermaal weer op het hoogste schavot plaatsen! dat Oostende en Zulte grootsteden zijn is trouwens uwe verkondigde kul , niet de mijne.
En als je de essentie van het verhaal er niet kan uithalen dan ben je veeel dommer dan dat ge u tekstueel voordoet. :rood:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

Kust de kloewte, dikke zievereer !
- dit is zo een moment dat ik iemand op zijn bakkes wil rammelen -
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

:clap: :clap: :clap: :heil:
Brusselmans schreef:Kust de kloewte, dikke zievereer !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:Kust de kloewte, dikke zievereer !
- dit is zo een moment dat ik iemand op zijn bakkes wil rammelen -
Afbeelding

Je ziet er wel vervaarlijk uit maar wel wat aan de magere kant om iemand op zijn bakkes te rammelen .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:Al dat moois van onze geliefde club ?????????
Dat moet dan in de jaren 60 geweest zijn , toen spelers nog speelden voor een appel en een ei , en dat spelers vanaf hun aansluitingskaart voorgoed eigendom waren van de club .
De jaren 70 tot midden jaren 80 waren we een 2de klasser met toch wel povere resultaten .
Onze eigen jeugd heeft ons toen buiten alle verwachtingen terug naar eerste gebracht en ons een onvergetelijke namiddag bezorgd in Sint-Niklaas
Vanaf dan zijn de resultaten vergelijkbaar , met hier en daar een uitschieter en een degradatie .
Voor mij was één van de mooiste seizoenen , het seizoen dat we onder Brepoels in 2de klasse terug kampioen hebben gespeeld.
Massaal mee op verplaatsing , de beleving van het voetbal was dat seizoen puur , ondenkbaar in eerste
Het Bosman arrest heeft voor de kleinere clubs een bom onder het voetbal gelegd , waardoor het steeds moeilijker wordt om een competitief elftal te bouwen op langere termijn .
Alleen de speler en zijn manager worden er beter van , en na 3 goede wedstrijden spreken ze al van weg te gaan .
Laat staan dat ze hun contract gedwee respecteren .
Neen mijn beste Since , hoe graag je het ook zou willen , de tijd van toen komt nooit meer terug .
Toen nog 9 spelers van onder de kerktoren en 2 niet Belgen , nu 9 Niet Belgen en twee Limburgers! :zot:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Brusselmans »

omeloe schreef:
Brusselmans schreef:Kust de kloewte, dikke zievereer !
- dit is zo een moment dat ik iemand op zijn bakkes wil rammelen -
Afbeelding

Je ziet er wel vervaarlijk uit maar wel wat aan de magere kant om iemand op zijn bakkes te rammelen .
Afbeelding
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
omeloe schreef:
Brusselmans schreef:Kust de kloewte, dikke zievereer !
- dit is zo een moment dat ik iemand op zijn bakkes wil rammelen -
Afbeelding

Je ziet er wel vervaarlijk uit maar wel wat aan de magere kant om iemand op zijn bakkes te rammelen .
Afbeelding
Dee op de klinne fottou is skonder
Naa heb ich eune skrik gepakt , en dijr ich niks ne mee skréve :dead:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Wanneer in een topic over een wedstrijd geschreven wordt of over iets anders ,
vind ik het pijnlijk dat men iemand omwille van een taalfout onderuithaalt , terwijl iedereen goed weet waar over het gaat , als je daar dan op reageert ben je ineens een narcist :mrgreen:
Wees gerust mensen met een tunnel visie kan ik dat niet kwalijk nemen :hug:
Een taalfout kan iedereen overkomen maar het is wel degelijk een teken van (een mogelijk gebrek aan) intelligentie als men de kemels blijft opstapelen. Als men nog niet in staat is de eigen taal te gebruiken, kan men dan ook wel op andere vlakken juiste conclusies trekken? Dat is een logische bedenking. Kortom, je maakt jezelf heus niet geloofwaardiger door slecht te spellen en ja, dat is pijnlijk, vooral dan voor degene die de fouten maakt.

Het is trouwens tunnelvisie :grappig:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 29: STVV-Eupen

Bericht door miel »

Iniesta schreef:
miel schreef:Wanneer in een topic over een wedstrijd geschreven wordt of over iets anders ,
vind ik het pijnlijk dat men iemand omwille van een taalfout onderuithaalt , terwijl iedereen goed weet waar over het gaat , als je daar dan op reageert ben je ineens een narcist :mrgreen:
Wees gerust mensen met een tunnel visie kan ik dat niet kwalijk nemen :hug:
Een taalfout kan iedereen overkomen maar het is wel degelijk een teken van (een mogelijk gebrek aan) intelligentie als men de kemels blijft opstapelen. Als men nog niet in staat is de eigen taal te gebruiken, kan men dan ook wel op andere vlakken juiste conclusies trekken? Dat is een logische bedenking. Kortom, je maakt jezelf heus niet geloofwaardiger door slecht te spellen en ja, dat is pijnlijk, vooral dan voor degene die de fouten maakt.

Het is trouwens tunnelvisie :grappig:
Hopelijk voor u ben je intelligent genoeg om de domheid van uw eigen post te begrijpen .
Als je maar niet vergeet dat uwe stront ook stinkt dan komt het misschien nog goed . :ugeek:
Plaats reactie