Play-off 2

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Play-off 2

Bericht door enrique »

Hasselt Steunt STVV schreef:De insteek van sommige forumleden is altijd negatief en sarcastisch. Supporters kan je ze nog bezwaarlijk noemen. Ik wens ze een leuke, nieuwe hobby toe want uit STVV volgen, halen ze nog maar weinig plezier. Choose life! https://www.youtube.com/watch?v=RCxgqHqakXc

Bijzonder knappe prestatie van de Kanaries in Play Off 2!
Om het even over mezelf te hebben

Omdat je wil wachten tot begin volgend seizoen wie gebleven is en wie niet, ben je te negatief en sarcastisch ...
Tja, als dat al niet meer mag
Ceballos en Vetokele zijn niet eens eigendom
Hoe kan je dan in godsnaam spreken over hun ontwikkeling binnen STVV volgend seizoen ??
Volgend seizoen mogelijk dus zonder Ceballos, Vetokele, Gerkens, Peeters ... Uw huidige uitblinkers bijna
Mogen we even wat gereserveerd zijn of gaan we collectief ons verstand weer op 0 zetten ?
Zoals gewoonlijk ...

Verder
Er zijn mensen die alleen komen kijken als er goed voetbal te zien is en ... die verder kijken dan hun neus lang is
Wat niet kan gezegd worden van ons bestuur (en zeker niet van de jongere lichting "supporters dan maar")
Kritisch zijn wordt niet meer geaccepteerd in de huidige maatschappij

En ... die mensen gaan al eens naar een andere ploeg kijken (binnenland of buitenland)
En ... die mensen hebben even veel recht om op dit forum te komen kijken als anderen

Mij hoeft niemand een supporter te noemen
Zo noem ik mezelf niet eens
En toch zit ik hier

Alvast bedankt voor uw begrip
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Play-off 2

Bericht door bert1924 »

Ik blijf erbij deze stad (zogezegde STVV supporters/azijnpissersà) verdienen geen eerste klasse ploeg.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off 2

Bericht door Jacques »

Sluit me grotendeels aan bij Jack.

PO2 mag gerust een succes(je) genoemd worden. Tegelijk verandert dat niets aan de vorige 30 speeldagen en voorspelt het ook niks voor volgend seizoen. Ook de radio sprak van een zeer slappe eerste helft van STVV, gevolgd door een donderpreek en veel sterkere tweede helft. Gerkens zijn reactie gaat in dezelfde richting. Dat ligt min of meer in de lijn met het gros van de reacties hier (mits men de scherpe kantjes eraf vijlt) en zal dan wel kloppen.

Twee zaken/spelers die ik er uit wil pikken:
- Ceballos maakt nu ineens de acties waar ik een heel seizoen op zat te wachten.
- Vetokele scoort, weliswaar maar vanop de stip, en was er duidelijk tevreden mee. Lijkt toch iets gemotiveerder dan men dacht.

Van Vetokele hoop ik al langer dat hij blijft, bij Ceballos overweeg ik het nu stilaan, ook al was, ben en zal ik altijd een principieel tegenstander van het netwerk zijn. In beide gevallen ligt de beslissing over een verlengd verblijf op Stayen. Als Roland beslist dat we met hen beiden doorgaan, spelen ze hier volgend seizoen opnieuw.

Behoudens een regelrechte ramp op vrijdag, wacht Genk nu op ons. Onverwacht en onverhoopt. Ik koester weinig of geen verwachtingen, maar in 1 match kan alles en als we Genk ne kl**t kunnen aftrekken, is dat altijd mooi meegenomen. Het is (vanuit dagtrip standpunt) sowieso ook leuker om het seizoen af te sluiten aan de kust dan in een Midden-Limburgs gat waar je niet welkom bent en niks te zien is. Zelfs Chalala is nog aangenamer. :)
Laatst gewijzigd door Jacques op 17 mei 2017, 10:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off 2

Bericht door Jacques »

bert1924 schreef:Ik blijf erbij deze stad (zogezegde STVV supporters/azijnpissersà) verdienen geen eerste klasse ploeg.
Gij moet spreken. *kuch Guy Mangelschots *kuch* :roll: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Since '54 »

Kan mij aansluiten bij Jack en Jacques en verder is alles gezegd en geschreven in alle andere bijdragen. Eén ding hoort Leko toch zeker te onthouden: wij hebben geen kern zoals bv de top 5 van de Premier League waar je quasi naadloos een halve ploeg kan vervangen om uw fanionspelers rust te gunnen. Leko's startopstelling was dan ook een met veel risico. Wat iedereen van bij hem thuis al zag had Leko langs het veld gelukkig ook wel in de smiezen en bracht hij Bolingoli voor Cuevas en vooral Peeters voor Swers. Meteen had STVV een gans andere ploeg die twee versnellingen hoger speelde en de Pallieters in de kortste keren naar de keel greep. Het plezante vervolg is ons allen genoegzaam bekend.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Play-off 2

Bericht door Dreke »

Op de korte termijn geredeneerd, is de basisopstelling van Leko een lachertje. Na de rust zijn eigen flop recht gezet.
Op de lange termijn geredeneerd, zie je dat deze kern hopeloos te kort gaat komen. De huidige sterkhouders moét je absoluut houden, de geslaagde huurlingen vervangen of verlengen en dan nog eens gericht versterken. Met het verleden in gedachten: succes, ge gaat het nodig hebben.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Tompie »

Bij Racing Genk geen Pozuelo of Trossard tegen de kanaries (enfin, tenzij we vrijdag met 6 doelpunten verschil verliezen). Ze hebben daar natuurlijk nog voldoende kwaliteit rondlopen, maar het zijn toch twee spelers die bij de vorige confrontatie sterk voor de dag kwamen hier op Stayen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Play-off 2

Bericht door BoemBoem »

Tompie schreef:Bij Racing Genk geen Pozuelo of Trossard tegen de kanaries (enfin, tenzij we vrijdag met 6 doelpunten verschil verliezen). Ze hebben daar natuurlijk nog voldoende kwaliteit rondlopen, maar het zijn toch twee spelers die bij de vorige confrontatie sterk voor de dag kwamen hier op Stayen.
Alleen speelt ge nu òp Genk, waardoor de afwezigheid van hun 2 meest technische spelers iets minder invloed zal hebben dan op ons kunstgras..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Play-off 2

Bericht door smol »

Jacques schreef:
bert1924 schreef:Ik blijf erbij deze stad (zogezegde STVV supporters/azijnpissersà) verdienen geen eerste klasse ploeg.
Gij moet spreken. *kuch Guy Mangelschots *kuch* :roll: :mrgreen:
@ Jacques, doet er Erwin Coenen maar bij, die werd ook tot tegen de grond gelijk gemaakt door Bert 1924
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Play-off 2

Bericht door BoemBoem »

smol schreef:
Jacques schreef:
bert1924 schreef:Ik blijf erbij deze stad (zogezegde STVV supporters/azijnpissersà) verdienen geen eerste klasse ploeg.
Gij moet spreken. *kuch Guy Mangelschots *kuch* :roll: :mrgreen:
@ Jacques, doet er Erwin Coenen maar bij, die werd ook tot tegen de grond gelijk gemaakt door Bert 1924
Dat waren nog eens tijden, de Mangelschots discussies :lol: ..
Toen hebben we de boekjes en zelfs het VTM nieuws gehaald :lol:

Misschien iets om aan de rubriek mooiste STVV herinnering toe te voegen :grappig:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Play-off 2

Bericht door miel »

Dreke schreef:Op de korte termijn geredeneerd, is de basisopstelling van Leko een lachertje. Na de rust zijn eigen flop recht gezet.
Op de lange termijn geredeneerd, zie je dat deze kern hopeloos te kort gaat komen. De huidige sterkhouders moét je absoluut houden, de geslaagde huurlingen vervangen of verlengen en dan nog eens gericht versterken. Met het verleden in gedachten: succes, ge gaat het nodig hebben.
Dreke om het in uw eigen woorden te zeggen
Dat is pas een dooddoener die kan tellen :mrgreen:
Is het dan nog niet duidelijk dat men al bezig is naar volgend seizoen toe .
Dat deze kern hopeloos te kort gaat komen op de lange termijn is wel heel kortzichtig .
Ze doen nu al geen beroep meer op
Bezus , Valdivia , Proswitch , Pulido en Tchenkoa is al weg .
Bagayoko en Cuevas mogen ook beschikken en voor Swers zal ook wel een oplossing gezocht worden

Wanneer we de huurlingen kunnen behouden zit het wel tamelijk snor , voor Bruzese , Bolingoli , Vitokele, en Ceballos moet dat toch mogelijk zijn , al zal het voor Mechele moeilijker worden
Indien Peeters of Gerkens toch absoluut willen vertrekken , die transfersom onmiddellijk investeren in een speler met gelijkwaardige capaciteiten . Misschien moet er eens overwogen worden om Bagayoko zijn contract te verlengen omdat hij geen aanpassing nodig heeft en omdat de trainer perfect weet wat hij er aan heeft .
Wat blijft er dan over ?

Pirard / ( Bruzese )

Duseaut ( Mechele ) Kotisch Djené Fernandes Reyckaert ( Bilingoli )

Depetter Desart

Gerkens Peeters ( Ceballos ) Abrahams

Jansens Boli ( Vitokele )

Toch een ferme basis me dunk , wanneer we dan nog een linker en een rechter flank , een polyvalente middenvelder en een spits
kunnen halen die het iets beter doen dan de vertrekkers , zijn we zeker gewapend .( de rest van de kern aanvullen met jongeren)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Since '54 »

Welke spelers kent onze scoutingscel die niet gekend zijn door de rest van België?' Ik vermoed geen één of geen enkele.

Als we dan getuige zijn van het materiaal dat Genk binnenhaalt, waar velen eerder nog nooit van gehoord hadden: Berge, Pozuelo, Boëtius, Castagne, Karelis, Samatta, Malinovsky, Karelis, Brabec, Uronen enz. (inderdaad er is een veel hoger budget voorhanden) Dan moeten wij toch toegeven dat zij een super scoutingscel voorhanden hebben. Misschien wel de beste van België.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Play-off 2

Bericht door Dreke »

Het wilt niet zeggen dat als ge geen beroep meer doet op bepaalde spelers en ge hoopt op een verlengd verblijf van een paar huurlingen, dat ge op de goede weg zijt. Dat is de gemakkelijkste stap, want die kan iedereen op de tribune ook wel zetten. Wat daarna telt, dát is van belang. En daar hebt gij, noch ik, noch iemand anders zicht op. Nope, ik heb nog geen enkel signaal opgevangen dat mijn positief stemt. Waarmee ik voor alle duidelijkheid niet beweer dat het niet zo kan zijn. Maar daar kan ik nu, gezien het verleden, niet van uitgaan.
A loyal football fan only supports the shirt...
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Play-off 2

Bericht door Franz »

miel schreef:
Dreke schreef:Op de korte termijn geredeneerd, is de basisopstelling van Leko een lachertje. Na de rust zijn eigen flop recht gezet.
Op de lange termijn geredeneerd, zie je dat deze kern hopeloos te kort gaat komen. De huidige sterkhouders moét je absoluut houden, de geslaagde huurlingen vervangen of verlengen en dan nog eens gericht versterken. Met het verleden in gedachten: succes, ge gaat het nodig hebben.
Dreke om het in uw eigen woorden te zeggen
Dat is pas een dooddoener die kan tellen :mrgreen:
Is het dan nog niet duidelijk dat men al bezig is naar volgend seizoen toe .
Dat deze kern hopeloos te kort gaat komen op de lange termijn is wel heel kortzichtig .
Ze doen nu al geen beroep meer op
Bezus , Valdivia , Proswitch , Pulido en Tchenkoa is al weg .
Bagayoko en Cuevas mogen ook beschikken en voor Swers zal ook wel een oplossing gezocht worden

Wanneer we de huurlingen kunnen behouden zit het wel tamelijk snor , voor Bruzese , Bolingoli , Vitokele, en Ceballos moet dat toch mogelijk zijn , al zal het voor Mechele moeilijker worden
Indien Peeters of Gerkens toch absoluut willen vertrekken , die transfersom onmiddellijk investeren in een speler met gelijkwaardige capaciteiten . Misschien moet er eens overwogen worden om Bagayoko zijn contract te verlengen omdat hij geen aanpassing nodig heeft en omdat de trainer perfect weet wat hij er aan heeft .
Wat blijft er dan over ?

Pirard / ( Bruzese )

Duseaut ( Mechele ) Kotisch Djené Fernandes Reyckaert ( Bilingoli )

Depetter Desart

Gerkens Peeters ( Ceballos ) Abrahams

Jansens Boli ( Vitokele )

Toch een ferme basis me dunk , wanneer we dan nog een linker en een rechter flank , een polyvalente middenvelder en een spits
kunnen halen die het iets beter doen dan de vertrekkers , zijn we zeker gewapend .( de rest van de kern aanvullen met jongeren)
Al jaren is het bij STVV een volière van spelers die komen en gaan.
Check maar eens de kernen van de voorbije seizoenen zoals die op Wikipedia staat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Truidense_VV
Ge krijgt buikpijn als ge ziet hoe elk jaar 20 spelers vertrekken, en 20 anderen komen.
Van de kampioenenkern van 2 jaar geleden spelen enkel Kotysch en Swers nog bij STVV...
En ook na dit vrij behoorlijke seizoen riskeert de ploeg opnieuw een hele rits spelers te mogen/moeten vervangen.
Van de 'betere' spelers zijn Mechele, Bolingoli, Vetokele en Ceballos gehuurd, roept 'de uitdaging' voor Peeters en Gerkens en eventueel Boli, en worden Bagayoko, Bezus en Valdivia blijkbaar afgeserveerd.
Volgend jaar met Pirard, Fernandes, Dussaut, De Petter en Kotysch (nog steeds) en opnieuw 20 nieuwelingen?
Historisch gezien en op basis van wat we momenteel weten is dat eerder een waarschijnlijkheid dan een doemvoorstelling.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Play-off 2

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Welke spelers kent onze scoutingscel die niet gekend zijn door de rest van België?' Ik vermoed geen één of geen enkele.

Als we dan getuige zijn van het materiaal dat Genk binnenhaalt, waar velen eerder nog nooit van gehoord hadden: Berge, Pozuelo, Boëtius, Castagne, Karelis, Samatta, Malinovsky, Karelis, Brabec, Uronen enz. (inderdaad er is een veel hoger budget voorhanden) Dan moeten wij toch toegeven dat zij een super scoutingscel voorhanden hebben. Misschien wel de beste van België.
Milenkovic - savic, die voor veel geld verkocht werd..
Coulibaly.. er zullen er nog wel enkele zijn waar ik nu nie meteen op kan komen.. (zal maar niet zeggen dat er nog zeker 10 andere zijn, want dan zou ge mij ongetwijfeld terugpakken :lol: )

Maar zoals ge zegt, veel meer budget voor handen..
Genk mag 5 onbekenden aankopen, als er 1 echt doorbreekt spreekt niemand over die 4 anderen..

In ons geval zou elke transfer een schot in de roos moeten zijn, wat nu eenmaal onmogelijk is..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie