Play-off 2

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Play-off 2

Bericht door Vouch »

Eigenlijk zijn we één grote bende wankers. Ga er toch gewoon voor, onbevreesd en zonder druk. Want die druk ligt weldegelijk helemaal bij hun. Zij moéten, wij mogen.

Ik zie hier die quote van Jos Tick over STVV weer boven komen. Van waar komt dit? Voor zover ik weet heb ik nog geen enkele Europese vlag (in verband met deze wedstrijden voor alle duidelijkheid) in de regio gezien, ofwel? Ik heb ook nog niets gehoord van een podium dat besteld is of t-shirts die bedrukt zijn. Enkel 600 man (bravo trouwens) die hun ploegen willen aanmoedigen, wat mensen die hopen, en een enkeling die misschien zelfs durft dromen. Als dat al niet meer mag kunnen we beter onze sjaal aan de haak hangen.

Dé reden waarom wij zo moeilijk iets halen in de derby is puur de mentaliteit. Zij wéten dat ze gaan winnen, wij hópen dat we geen pak slaag krijgen. Op die manier kún je niet winnen.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Play-off 2

Bericht door nippy »

Volgend livescore speelt depetter niet. Vind ik wel een beetje raar want hij is puur verdedigend. En dat is wat je vandaag toch nodig hebt?
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Play-off 2

Bericht door STimVV »

Dankuwel Nilske. Topper gij. :D
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Prachtige hak van Schouterden, helemaal terug op zijn STVV-niveau :grappig:
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Play-off 2

Bericht door darion »

Voila, buit is al binnen.
Hopelijk wordt het een galamatch voor STVV. Niets te verliezen!
Niet op de lauweren rusten, dat doet pijn aan de ogen ;)

We zijn op de goede weg!
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Toch al de 8e goal in 15 wedstrijden voor Vetokele. Niet slecht voor een luie spits die niks kan in een ploeg van hoogstens provinciaal niveau.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Play-off 2

Bericht door nippy »

Ik blijf erbij. Als stvv op deze ploeg kan verder bouwen zie ik het rooskleurig in.
Jebus4life
Berichten: 1266
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Play-off 2

Bericht door Jebus4life »

Seg mannen, hebben ze de basis 11 van PSG geïmporteerd ofzo? Het had al 5-0 kunnen zijn na 25 minuten.

Als ze er in slagen om zo te spelen tegen Genk zijn die nog niet van ons af hoor...
(maar dan zullen ze waarschijnlijk gewoon slecht spelen :p )
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1426
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Play-off 2

Bericht door zipke373 »

Vouch schreef:
STVV-fan schreef:
Mikman schreef:STVV krijgt 900 tickets van Genk, daarvan zijn er intussen wel al 600 de deur uit via de supportersclubs. Het Genkse bezoekersvak heeft normaal 509 zitplaatsen, dus eigenlijk is het gewone bezoekersvak al uitverkocht voordat de match officieel vastligt. :toppie:
De supportersclubs zijn wel niet meer happig om nog meer bussen in te leggen, Gran Kanaria zou de mensen intussen doorsturen naar Sector-L maar ik weet niet of die bussen gaan blijven bij inleggen. Hopelijk zorgt de club of het Supportersverbond dan wel voor een oplossing voor wie wil meegaan maar geen plaats meer vindt op een bus.

Kl*te-combi, anders zou ik ook meegaan.
Ik geloof dat als het quasi zeker is dat STVV nog een deel meer tickets aan de man kan brengen, dat Roland wel rap zorgt dat er nog een bus of 2 extra ingelegd wordt naar Genk.

Wordt waarschijnlijk de grootste ontgoocheling sinds 2002 voor de STVV-fan(s)
Want eens Genk geklopt en dan naar Oostende, dat is als een soort bekerfinale waarin alles kan


Wat was er dan in 2002?

Laat ons dit afspreken, het zijn geen finales maar barragematchen! Finales liggen ons zo niet. ;)

In 2002...niks. Van 2003 vage herinneringen aan een of ander groot stadion en een kutmatch op een zonnige namiddag.
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

3-0 aan de rust maar eigenlijk had het makkelijk 6-0 kunnen staan.

Nooit eerder haalde STVV zoveel punten in eigen huis als dit jaar. Méér dan onder het boerenjaar onder Brepoels (maar dat was al een tijdje het geval ) , na vanavond ook méér dan onder Matthijssen-Boffin-Mbonabucya . Uiteraard had STVV daar dit seizoen wel 20 thuismatchen voor, in 2003 waren er slechts 16 thuismatchen.
Omgerekend naar twee punten was het seizoen onder Goethals met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog beter maar voor de details daarvan kan je beter bij Since of bij Krisaias ten rade gaan. ;)

11 thuisoverwinningen is een evenaring van het record ( 2003 ). Ook hier: geen exacte cijfers over de jaren '60.

15 op 15 is geleden van het seizoen 2009-2010 ( met onder andere de 2-1 tegen Anderlecht ).
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Play-off 2

Bericht door toyotacorolla »

De ploeg draait vlot de laatste matchen.
Eindelijk een verdediging die hoger speelt.
Bollingoli-ceballos leuke tandem.
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Laten we afspreken dat het klassieke "voetjes op de grond'-gedoe en ander pseudo-realistisch gezwets de komende 9 dagen van dit forum verbannen wordt. Laat het maar een week lang lekker opbouwen worden naar de derby.
Jebus4life
Berichten: 1266
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Play-off 2

Bericht door Jebus4life »

Amai, dees is toch wel écht zot.

Mechelen wel gewoon ontiegelijk slecht (maar dat doet eigenlijk niets terzake, we waren gewoon erg goed); als we echt goed afwerken staan er gewoon dubbele cijfers op het bord... Qua vertrouwen tanken kan dees toch wel tellen.

Onze jongens moeten nu gewoon wel niet téveel beginnen zweven :D
Laatst gewijzigd door Jebus4life op 19 mei 2017, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Abrahams = klasse.
Jebus4life
Berichten: 1266
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Play-off 2

Bericht door Jebus4life »

Wat is de grootste thuiszege (of zege tout court) van STVV in eerste klasse?
Plaats reactie