Play-off 2

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Play-off 2

Bericht door Louis XIV »

Genoten van avond één richtingsvoetbal, Abrahams een plezier om die bezig te zien...2de goal van hem bij omspelen keeper en dan voldoende effect op bal om nog bijna vanop de achterlijn te scoren, technisch sterk !
Kan er me iemand uitleggen waarom Nils Schouterden zo op de korrel werd genomen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Play-off 2

Bericht door Jones »

Ik herinner me een 7-0 tegen Lokeren op Stayen, een 1-7 in Charleroi, een 7-3 tegen St-Niklaas.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Play-off 2

Bericht door Vouch »

7-0, een combinatie van het feit dat wij zéér goed waren en KV Mechelen zéér zwak. Spijtig dat het record nét niet gebroken werd :).
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Play-off 2

Bericht door zipke373 »

Louis XIV schreef:Genoten van avond één richtingsvoetbal, Abrahams een plezier om die bezig te zien...2de goal van hem bij omspelen keeper en dan voldoende effect op bal om nog bijna vanop de achterlijn te scoren, technisch sterk !
Kan er me iemand uitleggen waarom Nils Schouterden zo op de korrel werd genomen.
Omwille van zijn provocaties tijdens de heenmatch...
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Play-off 2

Bericht door truieneer »

Leuke afsluiter van seizoen met letterlijk 2 gezichten :oops: :toppie:

Nu voor de kers op de taart. Kansen zijn niet groot, maar met startelf van gisteren en de blijvende gedrevenheid heb je een kans.
De noorderburen zullen al wel een paar matchen van STVV gescout hebben en weten waaraan ze zich moeten verwachten.
Ik geloof dat ze daar binnen de club toch wel met de "poepers" zitten.

Greetz
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Play-off 2

Bericht door STVVninof »

zipke373 schreef:
Louis XIV schreef:Genoten van avond één richtingsvoetbal, Abrahams een plezier om die bezig te zien...2de goal van hem bij omspelen keeper en dan voldoende effect op bal om nog bijna vanop de achterlijn te scoren, technisch sterk !
Kan er me iemand uitleggen waarom Nils Schouterden zo op de korrel werd genomen.
Omwille van zijn provocaties tijdens de heenmatch...
En hoe ging hij ermee om?
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Play-off 2

Bericht door metser »

Als het goed is zeg ik het ook, en het was goed. Maar aub, de superlatieven die ik hier lees kunnen best wat getemperd worden door te stellen dat Mechelen wel zeer zwak was, een boulevard kreeg je voorgeschoteld door een B elftal. Als een Vetokele een echte killeris hadden de dubbele cijfers er moeten staan . Wat mij vooral opviel was de spelvreugde van een ceballos , die jongen begint mij meer en meer te overtuigen als winger , spijtig van die onmogelijke misser. Als je dit volgende week kan bevestigen zit er weer een sprankel hoop naar de toekomst toe maar dat zal andere koek zijn.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Play-off 2

Bericht door Krisaias »

STVVninof schreef:
zipke373 schreef:
Louis XIV schreef:Genoten van avond één richtingsvoetbal, Abrahams een plezier om die bezig te zien...2de goal van hem bij omspelen keeper en dan voldoende effect op bal om nog bijna vanop de achterlijn te scoren, technisch sterk !
Kan er me iemand uitleggen waarom Nils Schouterden zo op de korrel werd genomen.
Omwille van zijn provocaties tijdens de heenmatch...
En hoe ging hij ermee om?
Het snelste dat hij tijdens de hele match gelopen heeft, was naar de bank bij zijn vervanging :grappig:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Play-off 2

Bericht door Krisaias »

Mikman schreef:3-0 aan de rust maar eigenlijk had het makkelijk 6-0 kunnen staan.

Nooit eerder haalde STVV zoveel punten in eigen huis als dit jaar. Méér dan onder het boerenjaar onder Brepoels (maar dat was al een tijdje het geval ) , na vanavond ook méér dan onder Matthijssen-Boffin-Mbonabucya . Uiteraard had STVV daar dit seizoen wel 20 thuismatchen voor, in 2003 waren er slechts 16 thuismatchen.
Omgerekend naar twee punten was het seizoen onder Goethals met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog beter maar voor de details daarvan kan je beter bij Since of bij Krisaias ten rade gaan. ;)

11 thuisoverwinningen is een evenaring van het record ( 2003 ). Ook hier: geen exacte cijfers over de jaren '60.

15 op 15 is geleden van het seizoen 2009-2010 ( met onder andere de 2-1 tegen Anderlecht ).
Op algemeen verzoek van Mikman: in het legendarische seizoen 65-66 werden het 12 thuiszeges op 15 matchen op Staaien. De andere drie werden telkens met 0-1 verloren (tegen Lierse, Luik en Standard). Het werd dat seizoen wel maar 1-0 tegen KV Mechelen :lol:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Tompie »

metser schreef:Als het goed is zeg ik het ook, en het was goed. Maar aub, de superlatieven die ik hier lees kunnen best wat getemperd worden door te stellen dat Mechelen wel zeer zwak was, een boulevard kreeg je voorgeschoteld door een B elftal. Als een Vetokele een echte killeris hadden de dubbele cijfers er moeten staan . Wat mij vooral opviel was de spelvreugde van een ceballos , die jongen begint mij meer en meer te overtuigen als winger , spijtig van die onmogelijke misser. Als je dit volgende week kan bevestigen zit er weer een sprankel hoop naar de toekomst toe maar dat zal andere koek zijn.
Akkoord, maar ik ben ook wel tegen té veel relativeren. Je kon STVV zijnde gisteren perfect mee zijn beginnen sukkelen met Mechelen en na de 1-0 er een draak van een wedstrijd van gemaakt hebben. Maar dat je na de 1-0 gewoon de rest van de wedstrijd je opdracht bent blijven uitvoeren, verzorgd hebt gevoetbald en bij momenten de zeer zwakke Kakkers alle hoeken van het veld liet zien, verdient toch een pluim.

Ik herinner me bekerwedstrijden in het verleden tegen beperkte ploegen uit lagere divisies die héél anders verliepen dan de wedstrijd van gisteren.

Ceballos speelt al enkele weken op een hoog niveau, niet alleen door zijn doelpunten. Ook zijn voorzetten zijn trouwens zeer gevaarlijk. Defensief zit het wel goed met Mechele, het wordt moeilijk om hem te houden maar het is wel dat type speler dat je nodig hebt als je stappen voorwaarts wil zetten.

Speciale vermelding voor de invalbeurt van Abrahams, die we volgens mij ook tegen Genk wel eens kunnen gebruiken. Ik geloof dat we op snelheid de Genkse verdediging eerder pijn zullen doen dan met flankvoorzetten waar er een Colley staat aan de Genkse zijde.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Play-off 2

Bericht door Jack »

Wat een prestatie gisteren!!

Negatief: Genk zal ons alvast niet onderschatten.
Soit, ga er gewoon vanuit dat we verliezen. Ik ben al tevreden met hoe PO2 afgehandeld is!
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Play-off 2

Bericht door bert1924 »

Zeer goede prestatie van de zogezege rebue en afval van Roland
Prachtig hoe ze er bleven voor gaan zelfs bij 4-0
Zeer grote vermelding voor onze trainers ook vooral mr Rob de zeer goede physical trainer
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Play-off 2

Bericht door lindoke »

Knappe overwinning van STVV gisteren. Maar niet meer dan dat. Zoals Metser hier even aanhaalde, voetjes op de grond houden. Er werd gewonnen van een zeer, zeer zwak Mechelen. De buitensporige score is een weerspiegeling van het verschil van zeer goed spelen van STVV en zeer slecht spelen van Mechelen. Geloof me, in een "gewone" competitiematch komt Mechelen hier niet met open vizier spelen en krijg je een heel andere match.

Geniet er maar een paar dagen van, ik ga trouwens hetzelfde doen maar een beetje realisme is nooit slecht. Deze ploeg mag zijn sterkhouders niet laten vertrekken en heeft nog zeker nood aan een aantal versterkingen. Als dat door de ivoren bij het begin van de nieuwe competitie bewerkstelligt wordt spreken we verder.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Play-off 2

Bericht door KNRI »

Er zit eindelijk terug iets in het team. De sterkhouders nu laten vertrekken betekend opnieuw van nul beginnen en dan zal het opnieuw een seizoen zonder mij worden. Ik verwacht een krachtig signaal van het bestuur!
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Play-off 2

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:Het ligt nu helemaal in het kamp van den toren !
Echt alles !!!!!

Vandaag werd zelfs ik vrolijk van wat er te zien was ...
Als Leko geen rare hersenkronkels heeft, zijn ze in Genk nog nie aan de warm patatten !!!!
Wie heeft er voor deze kern gezorgd ?
Het kan altijd beter , maar velen hebben deze kern toch wel onrecht aangedaan ,
En dan bedoel ik de spelers en de trainer
Plaats reactie