Play-off 2

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Play-off 2

Bericht door Brusselmans »

Tegen Mechelen wordt het 1 - 6, met een goal van Pirard in de 94ste minuut.
Yannick en Schouterden moeten daarna direkt afgevoerd worden naar Spoed ...

En in Genk : 1 - 2 wordt da !
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Winnaar van finale PO2 speelt op woensdag 31 mei in Oostende voor het laatste Europees ticket, dat staat na vanavond ook vast.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Tompie »

Eerst vanavond nog tegen KV Mechelen. ;)

KV Mechelen scoorde in de vorige 9 wedstrijden een 7-tal doelpunten als ik me niet vergis. Het zou dus vreemd zijn moesten ze vanavond met een monsterscore komen winnen. :) Maar goed, zolang Leko geen miniemen opstelt zie ik het nog wel in orde komen.

En Nilske Schouterden verdient een "mooi onthaal" na zijn belachelijke houding in de heenwedstrijd. :cool:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Since '54 »

Tompie schreef:Eerst vanavond nog tegen KV Mechelen. ;)

KV Mechelen scoorde in de vorige 9 wedstrijden een 7-tal doelpunten als ik me niet vergis. Het zou dus vreemd zijn moesten ze vanavond met een monsterscore komen winnen. :) Maar goed, zolang Leko geen miniemen opstelt zie ik het nog wel in orde komen.

En Nilske Schouterden verdient een "mooi onthaal" na zijn belachelijke houding in de heenwedstrijd. :cool:
Is dit niet flauw om hier zo'n oproep te doen. Denk dat wij ons beter kunnen gedragen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

STVV krijgt 900 tickets van Genk, daarvan zijn er intussen wel al 600 de deur uit via de supportersclubs. Het Genkse bezoekersvak heeft normaal 509 zitplaatsen, dus eigenlijk is het gewone bezoekersvak al uitverkocht voordat de match officieel vastligt. :toppie:
De supportersclubs zijn wel niet meer happig om nog meer bussen in te leggen, Gran Kanaria zou de mensen intussen doorsturen naar Sector-L maar ik weet niet of die bussen gaan blijven bij inleggen. Hopelijk zorgt de club of het Supportersverbond dan wel voor een oplossing voor wie wil meegaan maar geen plaats meer vindt op een bus.

Kl*te-combi, anders zou ik ook meegaan.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Play-off 2

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:STVV krijgt 900 tickets van Genk, daarvan zijn er intussen wel al 600 de deur uit via de supportersclubs. Het Genkse bezoekersvak heeft normaal 509 zitplaatsen, dus eigenlijk is het gewone bezoekersvak al uitverkocht voordat de match officieel vastligt. :toppie:
De supportersclubs zijn wel niet meer happig om nog meer bussen in te leggen, Gran Kanaria zou de mensen intussen doorsturen naar Sector-L maar ik weet niet of die bussen gaan blijven bij inleggen. Hopelijk zorgt de club of het Supportersverbond dan wel voor een oplossing voor wie wil meegaan maar geen plaats meer vindt op een bus.

Kl*te-combi, anders zou ik ook meegaan.
Ik geloof dat als het quasi zeker is dat STVV nog een deel meer tickets aan de man kan brengen, dat Roland wel rap zorgt dat er nog een bus of 2 extra ingelegd wordt naar Genk.

Wordt waarschijnlijk de grootste ontgoocheling sinds 2002 voor de STVV-fan(s)
Want eens Genk geklopt en dan naar Oostende, dat is als een soort bekerfinale waarin alles kan
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off 2

Bericht door Jacques »

De enige die wakker ligt van Nils Schouterden is Nils Schouterden zelf. Al dan niet met vochtige plek in de schaamstreek. Gewoon een aandachtszoeker. We moeten die jongen niet uitschelden, wel gewoon uitlachen. Ga maar naar huis, Nilske, uw moeke heeft viskes gebakken. :fuck:

Zoals het er nu naar uitziet wordt Genk een tragedy waiting to happen. Steeds Te Vroeg Vieren en we moeten vandaag nog eerst tegen Mechelen ook. Nog geen 2 weken geleden gingen we naar provinciale en nu gaan we naar Europa. Doe een beetje normaal en hou uw voeten eens op de grond, niet 2 meter erboven, niet 2 meter eronder, gewoon erop. Mij ga je hoe dan ook niet zien in dat marginaal gat in Midden-Limburg. Moesten we het schoppen tot een trip naar de koningin der badsteden kom ik graag wel uit mijn zetel.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Play-off 2

Bericht door Dreke »

Jacques schreef:Zoals het er nu naar uitziet wordt Genk een tragedy waiting to happen. Steeds Te Vroeg Vieren en we moeten vandaag nog eerst tegen Mechelen ook. Nog geen 2 weken geleden gingen we naar provinciale en nu gaan we naar Europa. Doe een beetje normaal en hou uw voeten eens op de grond, niet 2 meter erboven, niet 2 meter eronder, gewoon erop. Mij ga je hoe dan ook niet zien in dat marginaal gat in Midden-Limburg. Moesten we het schoppen tot een trip naar de koningin der badsteden kom ik graag wel uit mijn zetel.
Zijt ge nu zelf niet een beetje te voorbarig? Ik wil de zot nog wel zien die er van overtuigd is dat wij er in gaan slagen Genk tegen te houden. Geen sprake van Steeds Te Vroeg Vieren. Hopen doet ge altijd. :-)

Tegen Mechelen gaat het heus niet meer fout lopen. Indien wel: drie weken strafkamp.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Tompie »

Dreke schreef:
Jacques schreef:Zoals het er nu naar uitziet wordt Genk een tragedy waiting to happen. Steeds Te Vroeg Vieren en we moeten vandaag nog eerst tegen Mechelen ook. Nog geen 2 weken geleden gingen we naar provinciale en nu gaan we naar Europa. Doe een beetje normaal en hou uw voeten eens op de grond, niet 2 meter erboven, niet 2 meter eronder, gewoon erop. Mij ga je hoe dan ook niet zien in dat marginaal gat in Midden-Limburg. Moesten we het schoppen tot een trip naar de koningin der badsteden kom ik graag wel uit mijn zetel.
Zijt ge nu zelf niet een beetje te voorbarig? Ik wil de zot nog wel zien die er van overtuigd is dat wij er in gaan slagen Genk tegen te houden. Geen sprake van Steeds Te Vroeg Vieren. Hopen doet ge altijd. :-)

Tegen Mechelen gaat het heus niet meer fout lopen. Indien wel: drie weken strafkamp.
Inderdaad. Het is niet omdat er veel volk mee naar Genk trekt, dat er veel mensen écht denken dat we daar even gaan winnen. We wonnen in de reguliere competitie 1 keer op verplaatsing, dat zegt al genoeg. :)

Anderzijds verdienen de spelers na een knappe PO2 wel de steun van de supporters, dus waarom zouden we er daar niet één groot feest van maken? De kansen dat we daar winnen zijn zeer klein, dus het is niet dat we met hoge verwachtingen naar daar trekken. We hebben daar niks te verliezen, tenzij we daar met een monsterscore belachelijk gemaakt zou worden.

Mikman, hoe kom je aan die 600 verkochte tickets? Heeft STVV daar al iets over gecommuniceerd?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Play-off 2

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:Ik wil de zot nog wel zien die er van overtuigd is dat wij er in gaan slagen Genk tegen te houden.
Ikke !
Overtuigd is overdreven, maar in voetbal kan vanalles op 1 match, en in mijn donkere hersenkamer zie ik iets gebeuren !

Het zou niet de eerste keer zijn dat een kansloze opdracht tot een goed einde gebracht werd.
Daar kan ik meer dan 1 voorbeeld van geven.

Net zoals de keren dat wanneer het niet mis kon lopen, ze er toch nog in slaagden om de boel te verkloten ....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off 2

Bericht door Jacques »

Dreke schreef:
Jacques schreef:Zoals het er nu naar uitziet wordt Genk een tragedy waiting to happen. Steeds Te Vroeg Vieren en we moeten vandaag nog eerst tegen Mechelen ook. Nog geen 2 weken geleden gingen we naar provinciale en nu gaan we naar Europa. Doe een beetje normaal en hou uw voeten eens op de grond, niet 2 meter erboven, niet 2 meter eronder, gewoon erop. Mij ga je hoe dan ook niet zien in dat marginaal gat in Midden-Limburg. Moesten we het schoppen tot een trip naar de koningin der badsteden kom ik graag wel uit mijn zetel.
Zijt ge nu zelf niet een beetje te voorbarig? Ik wil de zot nog wel zien die er van overtuigd is dat wij er in gaan slagen Genk tegen te houden. Geen sprake van Steeds Te Vroeg Vieren. Hopen doet ge altijd. :-)

Tegen Mechelen gaat het heus niet meer fout lopen. Indien wel: drie weken strafkamp.
Moesten is voorwaardelijke wijs hè, ik heb me ingedekt. ;)
Voor alle duidelijkheid: ik ga er ook niet vanuit dat we Oostende halen, ik ga er ook niet vanuit dat we het vanavond nog verkl*ten.

Ge hebt wel gelijk hoor. Ik werd overvallen door een "daar gaan we weer" gevoel door een sterke déjà vu naar het PO1 seizoen. Eerst geven ze je een beetje hoop, die ze je dan vervolgens dubbel en dik afpakken. PO2 is een succes(je), maar het seizoen eindigen met verlies tegen Genk zou bij mij sowieso een wrange nasmaak nalaten. Ik zag gisteren een docu over de testmatchen tussen Standard en A'lecht met daarin een (zeldzame) treffende uitspraak van Deschacht die ongeveer als volgt ging: het laatste fluitsignaal gaat, je moet meteen naar binnen lopen, het feestende thuispubliek nog een uur aanhoren eer je veilig en wel uit het stadion raakt, vervolgens de bus op en dan eigenlijk aan je verlof beginnen...maar niemand heeft op zo'n moment zin in verlof.
Dan eindig ik nog liever 2de in de poule dan weer zo'n scenario te moeten meemaken. Dat kan natuurlijk nog, maar de nasmaak van een 0-6 op eigen plein zou al even wrang zijn en is dus ook geen optie. Feitelijk zit er maar 1 ding op: toch doorduwen tot aan't zeetje. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Play-off 2

Bericht door Since '54 »

Iedereen op dit forum, de media en niet in het minst Het Belang van Limburg, zou er goed aan doen de nakende 'Limburgse derby' niet meer dan nodig op te kloppen. Genk speelt momenteel uitstekend voetbal en zou perfect meekunnen in Poule I. Een overwinning van STVV in Waterschei is dan ook zo goed als onmogelijk. Hoe hoger hier van de toren wordt geblazen hoe erger een nederlaag van welk gehalte het ook wordt. STVV mag redelijk fier zijn met haar afwerking van Poule II en voor mij mag het daarmee blijven. Op naar volgend seizoen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off 2

Bericht door Mikman »

Tompie schreef:
Mikman, hoe kom je aan die 600 verkochte tickets? Heeft STVV daar al iets over gecommuniceerd?
Neen, gehoord van medewerkers supportersclub.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Play-off 2

Bericht door Vouch »

Onderschatting kan onze grootste troef zijn!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Play-off 2

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
Mikman schreef:STVV krijgt 900 tickets van Genk, daarvan zijn er intussen wel al 600 de deur uit via de supportersclubs. Het Genkse bezoekersvak heeft normaal 509 zitplaatsen, dus eigenlijk is het gewone bezoekersvak al uitverkocht voordat de match officieel vastligt. :toppie:
De supportersclubs zijn wel niet meer happig om nog meer bussen in te leggen, Gran Kanaria zou de mensen intussen doorsturen naar Sector-L maar ik weet niet of die bussen gaan blijven bij inleggen. Hopelijk zorgt de club of het Supportersverbond dan wel voor een oplossing voor wie wil meegaan maar geen plaats meer vindt op een bus.

Kl*te-combi, anders zou ik ook meegaan.
Ik geloof dat als het quasi zeker is dat STVV nog een deel meer tickets aan de man kan brengen, dat Roland wel rap zorgt dat er nog een bus of 2 extra ingelegd wordt naar Genk.

Wordt waarschijnlijk de grootste ontgoocheling sinds 2002 voor de STVV-fan(s)
Want eens Genk geklopt en dan naar Oostende, dat is als een soort bekerfinale waarin alles kan
Wat was er dan in 2002?

Laat ons dit afspreken, het zijn geen finales maar barragematchen! Finales liggen ons zo niet. ;)
Laatst gewijzigd door Vouch op 19 mei 2017, 19:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie