Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
metser schreef:Niet echt on topic, maar... heb gisteren de wedstrijd Roeselare antwerp gezien....dat soort voetbal heb ik dit jaar op stayen niet gezien......dat beloofd !!!!
Dat beloofd juist niets :D

De match van Antwerp op Roeselare was wel lekker, maar het probleem van Antwerp gaat zijn dat ze op een bepaald moment in de match een periode gaan kennen waarbij ze volledig wegvallen, daarbij komt nog dat ze o zo moeilijk scoren (vind ik persoonlijk, nu niet over de twee matchen gezien).

Het is verdiend. Liever Antwerp dan Roeselare in ieder geval. Ik ben benieuwd de eerste match Antwerp-Anderslecht, vooral benieuwd wat ze gaan inkopen en hoe ze de overgang gaan verteren....
45 goals op 30 matchen..

Ken er die slechter doen :roll:

Hoeveel wedstrijden hebt ge eigenlijk gezien in 1B?
Ik heb Antwerp genoeg matchen zien spelen om tot de volgende conclusie te komen:
Het is GEEN slechte ploeg, in de verste verte niet, ze hebben kwaliteiten in de kern waar een W-B, Westerlo, Moeskroen en zelfs wij van kunnen dromen.
Hun basis-elf en degene die op de bank zitten, zij kunnen wissels doen zonder zich te verzwakken.

PERSOONLIJK vind ik dat er te veel gehyped wordt rond Antwerp, getuige hiervan de overduidelijke objectiviteit van de commentatoren tijdens de kampioensmatchen.
Ere wie ere toekomt, maar ook niet meer dan dat.

PS: merci stvv'er! Lelijke groep, kan je niet veel rapen. Ik zou gewoon wegblijven van PO II en dit zien als een voorbereiding voor de spelers (De Sart, Abrahams en consoorten) om uiteindelijk hun kans te grijpen
Ere wie ere toekomt?
Dan had Lierse in eerste gespeeld en mocht Antwerpen nog enkele jaren langer in 1B blijven..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door toyotacorolla »

2-2
Duchâtelet gaat een premie voor het gelijkspel moeten ophoesten. :grappig:
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 12 mar 2017, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
metser schreef:Niet echt on topic, maar... heb gisteren de wedstrijd Roeselare antwerp gezien....dat soort voetbal heb ik dit jaar op stayen niet gezien......dat beloofd !!!!
Dat beloofd juist niets :D

De match van Antwerp op Roeselare was wel lekker, maar het probleem van Antwerp gaat zijn dat ze op een bepaald moment in de match een periode gaan kennen waarbij ze volledig wegvallen, daarbij komt nog dat ze o zo moeilijk scoren (vind ik persoonlijk, nu niet over de twee matchen gezien).

Het is verdiend. Liever Antwerp dan Roeselare in ieder geval. Ik ben benieuwd de eerste match Antwerp-Anderslecht, vooral benieuwd wat ze gaan inkopen en hoe ze de overgang gaan verteren....
45 goals op 30 matchen..

Ken er die slechter doen :roll:

Hoeveel wedstrijden hebt ge eigenlijk gezien in 1B?
Ik heb Antwerp genoeg matchen zien spelen om tot de volgende conclusie te komen:
Het is GEEN slechte ploeg, in de verste verte niet, ze hebben kwaliteiten in de kern waar een W-B, Westerlo, Moeskroen en zelfs wij van kunnen dromen.
Hun basis-elf en degene die op de bank zitten, zij kunnen wissels doen zonder zich te verzwakken.

PERSOONLIJK vind ik dat er te veel gehyped wordt rond Antwerp, getuige hiervan de overduidelijke objectiviteit van de commentatoren tijdens de kampioensmatchen.
Ere wie ere toekomt, maar ook niet meer dan dat.

PS: merci stvv'er! Lelijke groep, kan je niet veel rapen. Ik zou gewoon wegblijven van PO II en dit zien als een voorbereiding voor de spelers (De Sart, Abrahams en consoorten) om uiteindelijk hun kans te grijpen
Ere wie ere toekomt?
Dan had Lierse in eerste gespeeld en mocht Antwerpen nog enkele jaren langer in 1B blijven..
Ik ben ook niet akkoord met de formule Boem, bijlange na niet, maar het is wel die formule die ze allemaal goedgekeurd hebben, dan weet je dat die dingen kunnen gebeuren,...

Nogmaals, ere wie ere toekomt.
Antwerp speelde bij wijlen mooi voetbal in die 2 matchen, ben benieuwd wat ze gaan inkopen deze zomer
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Mikman »

Genk met gelijk doelsaldo als KV Mechelen maar minder doelpunten gescoord, anders zaten ze ook in onze poule.

Antwerp gaat waarschijnlijk zwaar investeren en voortdoen op het momentum dat iedere promovendus heeft, en zij zéker, dus die gaan zich volgend seizoen normaal gezien probleemloos redden.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Tompie »

STVV is na Genk en Standard de derde ploeg die dit seizoen een punt pakt in Club Brugge.

Blauwzwart heeft het duidelijk lastig tegen PO2-middenmoot! ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Mikman »

Opmerkelijk bij Charleroi na de match: Mehdi Bayat die in de huddle tegen de spelers zegt "Jullie hebben de premie voor één punt behaald, we hadden vooraf beloofd dat jullie voor vijf betaald zouden worden als jullie vandaag een punt haalden, maar we gaan er 10 geven!"

10-dubbele wedstrijdpremie voor de spelers van Charleroi dus voor het bereiken van PO1.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door omeloe »

omeloe schreef:
Tompie schreef:De wedstrijd tegen Standard staat dan eigenlijk al vast. Die kunnen toch niet meer stijgen of dalen in de rangschikking.
Enfin, tenzij we plots zouden winnen in Brugge natuurlijk. :mrgreen:
Met een overwinning kan je een serieuze sprong maken in het klassement ! :cool:
De kloefkappers hebben gefaald , verdorie ! :cool: De 10de plek lag voor het grijpen . :D
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Wat zullen er weer een paar ontgoocheld zijn na vandaag !! :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door BoemBoem »

kenniksvanvoetbal schreef:Wat zullen er weer een paar ontgoocheld zijn na vandaag !! :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Ja want het was een zeer hoogstaande wedstrijd van STVV met een meer dan logisch punt op het einde :shock: ...

Miljaar.. :roll:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Brusselmans »

kenniksvanvoetbal schreef:Wat zullen er weer een paar ontgoocheld zijn na vandaag !! :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
grootste ontgoocheling van het seizoen !
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Laten we on topic blijven. STVV heeft vandaag een heel knappe prestatie geleverd. Chapeau!
Schimpen steunt STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Vouch »

Chapeau voor de ploeg, een punt pakken op Club is niet iedereen gegeven! Wel even opmerken dat als pakweg VW Hamme op deze manier een punt kwam pakken op Stayen in 2e nationale het hele forum in brand stond met termen als anti-voetbal,... :)

Soit, het zal me worst wezen hoe het gebeurd is, netjes gedaan! Thuis had het een punt moeten zijn, dat werden er 0, nu was het andersom. Dus tussen STVV en Club is het voetbal wel rechtvaardig geweest dit jaar :) .

Ook chapeau voor Roland, hij haalde ook 30 punten en heeft dus niet moeten onder doen voor Bart! :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Tompie »

We hebben dit seizoen nochtans een tijd wél gevoetbald op verplaatsing. Dat resulteerde ook niet in punten, maar het is toch pas de laatste uitwedstrijden dat we echt absoluut niet meer voetballen.

Als je je dan herinnert hoe we in Genk of in Gent speelden, dat was toch aangenamer om naar te kijken.

Nu vond ik dat het gisteren nog wel meeviel al bij al. En een punt halen in Brugge is sowieso al een historisch gegeven. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Jones »

Leuk om een puntje mee te brengen uit het Venetië van het noorden. :geel: :blauw:
was het goal van De petter ? Geen idee
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Henri is de man »

Kunnen we Cuevas gewoon niet telkens huren voor de laatste match van het seizoen ?

Vorig jaar ook al met de assist tegen Lokeren :P
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie