Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door STVV-fan »

metser schreef:Niet echt on topic, maar... heb gisteren de wedstrijd Roeselare antwerp gezien....dat soort voetbal heb ik dit jaar op stayen niet gezien......dat beloofd !!!!
Dat beloofd juist niets :D

De match van Antwerp op Roeselare was wel lekker, maar het probleem van Antwerp gaat zijn dat ze op een bepaald moment in de match een periode gaan kennen waarbij ze volledig wegvallen, daarbij komt nog dat ze o zo moeilijk scoren (vind ik persoonlijk, nu niet over de twee matchen gezien).

Het is verdiend. Liever Antwerp dan Roeselare in ieder geval. Ik ben benieuwd de eerste match Antwerp-Anderslecht, vooral benieuwd wat ze gaan inkopen en hoe ze de overgang gaan verteren....
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:Dat belooftdt inderdaad.

STVV virtueel 10e nu het op voorsprong staat.

Virtuele samenstelling poule PO2 aan de rust:

Genk
STVV
Kortrijk
Lokeren
Moeskroen
Roeselare

Bah...

Westerlo naar 1B.
Lelijke groep inderdaad, dan zou het gaan tussen Genk en ons voor het Europees ticket? :grappig: :grappig: :grappig:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Mikman »

1-1 Blunder Pirard.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door metser »

Dan werkt de ploeg zich de naad uit het lijf en dan geeft Pirard zo maar een cadeau! Afvoeren zo een kerel aub, heeft niks te zoeken in eersteklas, misschien goed voor 2de , maar heb zelfs daar mijn twijfels .
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Alain »

Terug op weg naar de Heizel!

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Ondertussen 2-1, tweede helft vergeet stvv te voetballen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Bah...
Welke ploegen ook dat ge in een poule zet, PO2 (en dus het hele systeem) is bah.
A loyal football fan only supports the shirt...
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door metser »

2 -1 , weer Pirard die er niet goed uit ziet. Moet absoluut zijn lijn eens verlaten en ballen onderscheppen. Ik vraag mij afwat de keeperstrainer daar mee doet in de week..... wat ballekesstampen en oude grond gaan liggen of wat.. sukkels, daar kan inmijn nu echt in opwinden se !
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door Mikman »

Pirard moet inderdaad een tandje gaan bijsteken, zo'n nonchalante houding past niet voor een speler die nog alles moet bewijzen.

Virtuele poule na een uur wedstrijd:

STVV
Standard
KV Mechelen
Lokeren
Lierse
Union


Westerlo klinisch dood.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door darion »

Schrijnend hoe we een heel seizoen lang nooit een voorsprong hebben kunnen verdedigen....
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door stvv'er »

Mikman schreef:Pirard moet inderdaad een tandje gaan bijsteken, zo'n nonchalante houding past niet voor een speler die nog alles moet bewijzen.

Virtuele poule na een uur wedstrijd:

STVV
Standard
KV Mechelen
Lokeren
Lierse
Union


Westerlo klinisch dood.
Ik vind het echt jammer dat we WEER niet van Moeskroen vanaf zijn.

Op dit moment, met nog tien minuten te gaan, voor ons dezelfde poule, behalve Eupen nu i.p.v. Lokeren.
Als we dan toch PO 2 moeten spelen: 't kon veel lelijker.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door stvv'er »

Hola 2-2 :beer:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
metser schreef:Niet echt on topic, maar... heb gisteren de wedstrijd Roeselare antwerp gezien....dat soort voetbal heb ik dit jaar op stayen niet gezien......dat beloofd !!!!
Dat beloofd juist niets :D

De match van Antwerp op Roeselare was wel lekker, maar het probleem van Antwerp gaat zijn dat ze op een bepaald moment in de match een periode gaan kennen waarbij ze volledig wegvallen, daarbij komt nog dat ze o zo moeilijk scoren (vind ik persoonlijk, nu niet over de twee matchen gezien).

Het is verdiend. Liever Antwerp dan Roeselare in ieder geval. Ik ben benieuwd de eerste match Antwerp-Anderslecht, vooral benieuwd wat ze gaan inkopen en hoe ze de overgang gaan verteren....
45 goals op 30 matchen..

Ken er die slechter doen :roll:

Hoeveel wedstrijden hebt ge eigenlijk gezien in 1B?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door stvv'er »

We eindigen 12e met 30 punten.

In PO 2 samen met:


Standard
KV Mechelen
W-Beveren
Lierse
Union
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: Club Brugge - STVV

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
metser schreef:Niet echt on topic, maar... heb gisteren de wedstrijd Roeselare antwerp gezien....dat soort voetbal heb ik dit jaar op stayen niet gezien......dat beloofd !!!!
Dat beloofd juist niets :D

De match van Antwerp op Roeselare was wel lekker, maar het probleem van Antwerp gaat zijn dat ze op een bepaald moment in de match een periode gaan kennen waarbij ze volledig wegvallen, daarbij komt nog dat ze o zo moeilijk scoren (vind ik persoonlijk, nu niet over de twee matchen gezien).

Het is verdiend. Liever Antwerp dan Roeselare in ieder geval. Ik ben benieuwd de eerste match Antwerp-Anderslecht, vooral benieuwd wat ze gaan inkopen en hoe ze de overgang gaan verteren....
45 goals op 30 matchen..

Ken er die slechter doen :roll:

Hoeveel wedstrijden hebt ge eigenlijk gezien in 1B?
Ik heb Antwerp genoeg matchen zien spelen om tot de volgende conclusie te komen:
Het is GEEN slechte ploeg, in de verste verte niet, ze hebben kwaliteiten in de kern waar een W-B, Westerlo, Moeskroen en zelfs wij van kunnen dromen.
Hun basis-elf en degene die op de bank zitten, zij kunnen wissels doen zonder zich te verzwakken.

PERSOONLIJK vind ik dat er te veel gehyped wordt rond Antwerp, getuige hiervan de overduidelijke objectiviteit van de commentatoren tijdens de kampioensmatchen.
Ere wie ere toekomt, maar ook niet meer dan dat.

PS: merci stvv'er! Lelijke groep, kan je niet veel rapen. Ik zou gewoon wegblijven van PO II en dit zien als een voorbereiding voor de spelers (De Sart, Abrahams en consoorten) om uiteindelijk hun kans te grijpen
Plaats reactie