Tickets stvv / standard

Alles over de wedstrijden van STVV
Plaats reactie
celinedefays
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2016, 13:51

Tickets stvv / standard

Bericht door celinedefays »

Hallo,

Is er geen tickets beschibaar ?

Ik zoek 3 tickets voor dit match ( 3 volw of 2 volw & 1 kind )

Als u me kan helpen !!!!

Bedankt ,

Celine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door Brusselmans »

aatverkocht !!!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door Tompie »

Beste Celine,

Ticketinformatie STVV - Standard:

Nu zaterdag is de hel van Stayen het decor voor de steeds spannende wedstrijd tussen STVV en Standard Luik.

Voor deze wedstrijd geldt er een combiregeling. Koop je tickets online (http://cashless.stayen.com/nl/login) en aan de STVV-receptie tot zaterdagmiddag om 12.00 uur. De loketten blijven voor aanvang van de wedstrijd gesloten.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door DJ Amiga »

de loketten waren toch open gisterenavond....
1996Customer
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2017, 10:58

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door 1996Customer »

Hoe zit het met de verkoop van de STVV-Standard van 13 augustus ? Op de website staat het volgende: "tickets voor deze wedstrijd zijn vanaf 17 juli beschikbaar". Maar op de site zijn enkel de tickets voor tegen Gentoise beschikbaar. Is dit weer een staaltje topcommunicatie van aan de Tiense, of is er iets mis met mijn internet ?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door enerkey »

1996Customer schreef:Hoe zit het met de verkoop van de STVV-Standard van 13 augustus ? Op de website staat het volgende: "tickets voor deze wedstrijd zijn vanaf 17 juli beschikbaar". Maar op de site zijn enkel de tickets voor tegen Gentoise beschikbaar. Is dit weer een staaltje topcommunicatie van aan de Tiense, of is er iets mis met mijn internet ?
Er is iets mis met je internet. Bij mij staan ze te koop op de website van Sint-Trond.
1996Customer
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2017, 10:58

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door 1996Customer »

enerkey schreef:
1996Customer schreef:Hoe zit het met de verkoop van de STVV-Standard van 13 augustus ? Op de website staat het volgende: "tickets voor deze wedstrijd zijn vanaf 17 juli beschikbaar". Maar op de site zijn enkel de tickets voor tegen Gentoise beschikbaar. Is dit weer een staaltje topcommunicatie van aan de Tiense, of is er iets mis met mijn internet ?
Er is iets mis met je internet. Bij mij staan ze te koop op de website van Sint-Trond.
Ben je abonnee ?
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door omeloe »

1996Customer schreef:Hoe zit het met de verkoop van de STVV-Standard van 13 augustus ? Op de website staat het volgende: "tickets voor deze wedstrijd zijn vanaf 17 juli beschikbaar". Maar op de site zijn enkel de tickets voor tegen Gentoise beschikbaar. Is dit weer een staaltje topcommunicatie van aan de Tiense, of is er iets mis met mijn internet ?
https://www.stvv.com/nl/wedstrijden/201 ... s-standard
1996Customer
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2017, 10:58

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door 1996Customer »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door Tompie »

Ik zie de wedstrijd ook gewoon staan, maar heb wel een abonnement.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door Brusselmans »

Trekt oer kuit tegoei aupe !!!
Da was voor de match in PO2 !!!!!
1996Customer
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2017, 10:58

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door 1996Customer »

Brusselmans schreef:Trekt oer kuit tegoei aupe !!!
Da was voor de match in PO2 !!!!!
Brusselmans, dje zet e schaop zeje. Ich moe tickette voer dei match van den datiende agustus hemme. Ich ging doa gin nief topic make zeje.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door Brusselmans »

1996Customer schreef:
Brusselmans schreef:Trekt oer kuit tegoei aupe !!!
Da was voor de match in PO2 !!!!!
Brusselmans, dje zet e schaop zeje. Ich moe tickette voer dei match van den datiende agustus hemme. Ich ging doa gin nief topic make zeje.
dan zijn fee bij twie !
:drunk:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Tickets stvv / standard

Bericht door Jacques »

Heeft STVV je persoonlijke gegevens zoals bij abonnementshouders?

Zoniet lijkt mij de meest plausibele verklaring dat STVV-Standard een risicomatch is en dat tickets enkel online gekocht kunnen worden door mensen van wie men de identiteit kent. Ik heb op dit moment geen abonnement, ik had dat eerder wel en bijgevolg ook binkenkaart. Dat is blijkbaar al voldoende, want ik kan wel een ticket kopen voor STVV-Standard.

Als je het zeker wil weten en/of ineens wil bestellen: pak ne telefoon op en bel (011/68.12.34) of mail [email protected]. (of iets in dien aard).
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie