Finale PO2: Genk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door smol »

De ploeg die het meeste wou / mocht winnen gaat deze wedstrijd vrij makkelijk winnen.
Onze zogenaamde vedetten (Peeters, Gerkens, Ceballos, Vetokele) werden met de feiten op de neus gedrukt en mogen blij zijn dat ze bij STVV mogen spelen.
Onze "sterke" verdediging acteerde bij momenten op een belachelijk laag niveau ... Djene werd zelfs gemist dat zegt ook al veel. Onze backs komen tekort net zoals het hele seizoen, dat is nu het nadeel van tegen Janneke en Mieke te moeten spelen in PO II ....
Er is dus nog werk aan de winkel naar volgend seizoen toe :)
Er drankpauze tijdens een wedstrijd pffft ... nog maar eens bewezen dat voetbal een spel is en geen sport
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door lindoke »

Allemaal weer voetjes op de grond?!?! Ook voor Marieke en Duchke! Als het tegen een deftige tegenstander is, is het toch net even moeilijker. Pijnpunten uiteindelijk nogmaals eens bloot gelegd. Marieke, Duchke en Borre weten wat hen te doen staat.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door smol »

lindoke schreef:Allemaal weer voetjes op de grond?!?! Ook voor Marieke en Duchke! Als het tegen een deftige tegenstander is, is het toch net even moeilijker. Pijnpunten uiteindelijk nogmaals eens bloot gelegd. Marieke, Duchke en Borre weten wat hen te doen staat.
Ik werd mottig van het interview tijdens de rust met Marieke en Houben. De ene liet het niet na de andere te bejubelen, man toch wat een klucht ....
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Johan »

Gerkens en Stef Peeters, staan terug met de voetjes op de grond,gewoon niet meegedaan.Opvallen in een ploegske als STVV is mogelijk maar daarmee is alles gezegd. Dit is het verschil tussen een echte club die bezig is met ambitie groot te worden en een clubje dat geleid wordt door een kliekje wereldvreemde miljonairs die meer inzitten met hun danskes na de match dan met ambitie op voetbalgebied.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Jones »

Dit STVV was al op vakantie. Wat een saai STVV dat zonder wil om te winnen speelde. Een typische uitmatch zoals we er al zovelen hebben gezien : afwachten totdat we er eentje binnenkrijgen en dan boeken toe.

Geen grinta, geen drang naar voor. Hele tweede helft geen enkele kans bij elkaar gespeeld ! Bedroevend gewoon. We nekken onszelf door individuele fouten : eerste goal staat Fernandez fout nl. voor ipv achter Buffel, tweede goal : lullig achteraan de bal verspelen door Bolingoli en Dussaut staat te ver van zijn man om te kunnen verdedigen, derde goal is comedy capers : keeper treedt niet in communicatie met zijn verdediging.

Leko had bij de rust al Abrams moeten ingooien en alles op alles zetten wat hij niet deed. ik denk dat de meesten hun vakantievaliezen al klaar stonden en anders moesten annuleren.
Spelers die tegen hun ex-ploeg scoren juichen niet als ze scoren. Wel Gerkens en Peeters hadden beter niet meegedaan. Dat ze blij zijn dat ze bij STVV mogen spelen.

Genk met de vingers in de neus gewonnen en er is hun niets maar dan ook niets in de weg gelegd. STVV kreeg 1 corner, is 1 keer afgevlagd, 1 gele kaart dat zegt toch genoeg zeker ?

Ambitie Play-off 1 ? Hahahahaha. Van wat we vandaag te zien kregen zal het enkel bij bluf blijven en geen boost van de abo-verkoop.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door smol »

En Leko gaat zowaar de weg van Brepoels op bij zijn interviews. Telkens vertellen dat je spelers goed gespeeld hebben en hun best gedaan hebben :) Brepoels zou zeggen we hebben gefoebalt :)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Jacques »

Goed begonnen, maar helaas niet half gewonnen. We starten verdienstelijk en lieten ons aanvankelijk niet doen. Wij doen echter niks met onze halve kansen voor de rust. Genk haalt quasi het maximum uit hun kansen. Met wat meer geluk en opportunisme had het ook 1-1 kunnen staan bij de rust, maar zij profiteren en doen ons dood. Het waterkansje dat nog restte bij de rust, werd weggegooid door een slapende verdediging en doelman. We verdedigen 3x als kadetten. Einde verhaal na 55 min.

Zonder het kind met het badwater te willen weggooien (of wat van transferprijzen te willen afdoen for that matter), was dit voor sommige spelers idd. een reality check. Peeters en Gerkens zijn goede spelers voor ons, maar tegen het (na Anderlecht) sterkste middenveld van België moesten ze doorgaans de wet van de sterkste ondergaan. Net als op eigen veld overigens. Voorbehoud bij Vetokele. Hardwerkend, probeerde wel maar vaak afgezonderd. Ceballos moest te diep terug zakken en konden zelden dreigen, met (een fitte) Boli zou het voor Vetokele anders gelopen kunnen zijn.
Vraag me nog altijd af wat Dussaut daar (weer) liep te doen. Komt op dit moment gewoon te kort voor 1ste klasse. Sorry. Bagayoko had altijd moeten starten en is imo de beste back (links en rechts) die we in de kern hebben, ook al is hij wisselvallig. Snap onze staf en bestuur niet op dat vlak (en nog wat andere maar dat terzijde ;) ).

Verliezen tegen Genk is altijd zuur. Vooral de manier waarop we de doelpunten weggeven, is mij een doorn in het oog. Ik wil zeker niet alles afbreken, maar de herinterpretering van de feiten waaraan Höfte (kers op een taart, qué?) en een aantal spelers (behoud als doelstelling voor het seizoen, Peeters, qué?) zich schuldig maken, daar blijf ik ook mijlenver van weg. We hebben een goeie periode gehad rond nieuwjaar en in PO2, die maken dat we er respectievelijk relatief vlot in blijven en relatief goed eindigen. That's it, no more, no less. Dit was geen taart noch een goed seizoen. E simpel patéke is dichter bij de waarheid naar mijn gevoel. Het was ok, zonder meer.


P.S.: men fluisterde mij in mijn oren dat Marieke tijdens de rust gezegd zou hebben dat we "nog voor een punt kunnen gaan". Kan iemand dat bevestigen? Zou qua wereldvreemdheid zo kunnen wedijveren met de de betere fratsen van Roland. :?
Laatst gewijzigd door Jacques op 27 mei 2017, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Aan klantenbinding hebben ze weer niet kunnen doen! Wederom een zwakke vertoning tegen Genk, zoals eigenlijk altijd. Gelukkig heb ik niet gekeken, maar heb wel op de radio gehoord in de auto dat het zeer zwak is. Vandenbempt had niets van het bewierookte STVV gezien, zei hij. Een quote van Vandenbempt over Bolingoli was ook de nagel op de kop. "Hij bewijst waarom hij niet goed genoeg is en in Brugge niet ernstig wordt genomen".
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Since '54 »

Juiste uitslag. Is de weergave van een Poule I ploeg op eigen veld tegen een Poule II ploeg. Hoewel STVV recht had op één doelpunt bleef Genk toch de ganse match technisch als fysisch de baas. Dit Genk overklaste ons niet alleen in snelheid en techniek maar vooral in body.

Met alle respect voor Marieke Höfte (ik hoop dat het forum haar nu al niet nodeloos de grond gaat inboren) mag ze zich toch eens goed beraden hoe ze een ploeg voor Poule I gaat samen krijgen. Op vandaag af te gaan lijkt het duidelijk dat dit een aardige euro zal gaan kosten. Onze mecenas, haar eega, kennende is toch nooit zo happig geweest om met enkele miljoentjes te 'smijten'.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Jones »

Jacques schreef:Goed begonnen, maar helaas niet half gewonnen. We starten verdienstelijk en lieten ons aanvankelijk niet doen. Wij doen echter niks met onze halve kansen voor de rust. Genk haalt quasi het maximum uit hun kansen. Met wat meer geluk en opportunisme had het ook 1-1 kunnen staan bij de rust, maar zij profiteren en doen ons dood. Het waterkansje dat nog restte bij de rust, werd weggegooid door een slapende verdediging en doelman. We verdedigen 3x als kadetten. Einde verhaal na 55 min.

Zonder het kind met het badwater te willen weggooien (of wat van transferprijzen te willen afdoen for that matter), was dit voor sommige spelers idd. een reality check. Peeters en Gerkens zijn goede spelers voor ons, maar tegen het (na Anderlecht) sterkste middenveld van België moesten ze doorgaans de wet van de sterkste ondergaan. Net als op eigen veld overigens. Voorbehoud bij Vetokele. Hardwerkend, probeerde wel maar vaak afgezonderd. Ceballos moest te diep terug zakken en konden zelden dreigen, met (een fitte) Boli zou het voor Vetokele anders gelopen kunnen zijn.
Vraag me nog altijd af wat Dussaut daar (weer) liep te doen. Komt op dit moment gewoon te kort voor 1ste klasse. Sorry. Bagayoko had altijd moeten starten en is imo de beste back (links en rechts) die we in de kern hebben, ook al is hij wisselvallig. Snap onze staf en bestuur niet op dat vlak (en nog wat andere maar dat terzijde ;) ).

Verliezen tegen Genk is altijd zuur. Vooral de manier waarop we de doelpunten weggeven, is mij een doorn in het oog. Ik wil zeker niet alles afbreken, maar de herinterpretering van de feiten waaraan Höfte (kers op een taart, qué?) en een aantal spelers (behoud als doelstelling voor het seizoen, Peeters, qué?) zich schuldig maken, daar blijf ik ook mijlenver van weg. We hebben een goeie periode gehad rond nieuwjaar en in PO2, die maken dat we er respectievelijk relatief vlot in blijven en relatief goed eindigen. That's it, no more, no less. Dit was geen taart noch een goed seizoen. E simpel patéke is dichter bij de waarheid naar mijn gevoel. Het was ok, zonder meer.


P.S.: men fluisterde mij in mijn oren dat Marieke tijdens de rust gezegd zou hebben dat we "nog voor een punt kunnen gaan". Kan iemand dat bevestigen? Zou qua wereldvreemdheid zo kunnen wedijveren met de de betere fratsen van Roland. :?
Ze zei letterlijk : hopen dat we de 3 punten kunnen meenemen aan het eind van de match :gek:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:Goed begonnen, maar helaas niet half gewonnen. We starten verdienstelijk en lieten ons aanvankelijk niet doen. Wij doen echter niks met onze halve kansen voor de rust. Genk haalt quasi het maximum uit hun kansen. Met wat meer geluk en opportunisme had het ook 1-1 kunnen staan bij de rust, maar zij profiteren en doen ons dood. Het waterkansje dat nog restte bij de rust, werd weggegooid door een slapende verdediging en doelman. We verdedigen 3x als kadetten. Einde verhaal na 55 min.

Zonder het kind met het badwater te willen weggooien (of wat van transferprijzen te willen afdoen for that matter), was dit voor sommige spelers idd. een reality check. Peeters en Gerkens zijn goede spelers voor ons, maar tegen het (na Anderlecht) sterkste middenveld van België moesten ze doorgaans de wet van de sterkste ondergaan. Net als op eigen veld overigens. Voorbehoud bij Vetokele. Hardwerkend, probeerde wel maar vaak afgezonderd. Ceballos moest te diep terug zakken en konden zelden dreigen, met (een fitte) Boli zou het voor Vetokele anders gelopen kunnen zijn.
Vraag me nog altijd af wat Dussaut daar (weer) liep te doen. Komt op dit moment gewoon te kort voor 1ste klasse. Sorry. Bagayoko had altijd moeten starten en is imo de beste back (links en rechts) die we in de kern hebben, ook al is hij wisselvallig. Snap onze staf en bestuur niet op dat vlak (en nog wat andere maar dat terzijde ;) ).

Verliezen tegen Genk is altijd zuur. Vooral de manier waarop we de doelpunten weggeven, is mij een doorn in het oog. Ik wil zeker niet alles afbreken, maar de herinterpretering van de feiten waaraan Höfte (kers op een taart, qué?) en een aantal spelers (behoud als doelstelling voor het seizoen, Peeters, qué?) zich schuldig maken, daar blijf ik ook mijlenver van weg. We hebben een goeie periode gehad rond nieuwjaar en in PO2, die maken dat we er respectievelijk relatief vlot in blijven en relatief goed eindigen. That's it, no more, no less. Dit was geen taart noch een goed seizoen. E simpel patéke is dichter bij de waarheid naar mijn gevoel. Het was ok, zonder meer.


P.S.: men fluisterde mij in mijn oren dat Marieke tijdens de rust gezegd zou hebben dat we "nog voor een punt kunnen gaan". Kan iemand dat bevestigen? Zou qua wereldvreemdheid zo kunnen wedijveren met de de betere fratsen van Roland. :?
100 % akkoord met deze analyse
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door miel »

Overbodige 2 de helft
Het 3de vermijdbare doelpunt was er te veel aan , om nog iets te doen tegen Genk dat toch wel een klasse beter is .
Het is geen schande , om van dit Genk te verliezen , maar wil je langer in de running blijven om iets te oogsten , moet er veel scherper verdedigd worden . Dat is zeker een werkpunt voor volgend seizoen , lukt dat staat ge weer een stap verder .
Op die manier gaan we wel heel lullig de boot in .
Het heeft geen zin om er veel achter te zoeken , Genk is momenteel één van de beste ploegen van Belgie
Gelukkig voor anderen deden zij niet mee in PO1 , want daar zouden ze er ook veel in het zand laten bijten hebben .
Al bij al een aangename wedstrijd om volgen (voor ons iets minder natuurlijk :P )
Ik heb het nogal gezegd , Stef Peeters heeft veel capaciteiten en hij heeft een geducht wapen , maar als hij in het duel moet spelen gaan deze grotendeels verloren , vandaar zijn mindere wedstrijden de afgelopen weken . Het is aan Leko om een oplossing te zoeken naar volgend seizoen toe om zijn ploeg zo te zetten waarin Peeters beter rendeert in een iets vrijere rol .
Vitokele , samen met een fitte Boli kan toch een enorm verschil zijn .
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Geef me toch Schoofs maar ipv Gerkens/Peeters. Ik weet dat vele willen dat Gerkens blijft maar wat maakt het uit. Die jong zit al elk interview over Oostende te babbelen en haalt waarschijnlijk nooit meer deze statistieken met STVV. Ik bedoel niet dat het een slechte speler is maar bij een betere ploeg zit hij gewoon op de bank, en je verkoopt hem beter wanneer ge er het meeste geld aan kunt verdienen.
Dussaut blijft maar kansen krijgen, zodat ze in de gazet kunnen stoefen over hoe jonge belgische spelers bij STVV doorbreken. Als PO1 de ambitie is, en Bagayoko zelf niet meer nodig is, dan moet je 2 klasse flankspelers aankopen.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Brusselmans »

Ik had gehoopt op normale hersenkronkels van Leko ...
Helaas ...
Wat zou een mens bezielen om een ploeg te wijzigen, zonder gekwetsten, die een week eerder 7 - 0 wint ?
En waarom moet een speler die een week eerder hat-trickt, tot minuut 80 blijven bankzitten ?
Met Leko wordt het niks, nooit en jamais !!!

Over de zonnekoning.
Hij is op niks van Genk jaloers, zegt hij ...
Want hun plafonds zijn lager dan zijne Rbue :zot:
Ahja, hoe ze 25 miljoen voor transfer krijgen, dat moet tot in de details eens uitgelegd worden !!!!!!!
Het ultieme voorbeeld dat hij het niet ziet, niet van niet willen zien, hij ziet het gewoon niet.
Altjd gedacht dat het slechte wil was, dat is het dus niet !
De interviews met zijn madam, daar wordt ik echt ongemakkellijk van, waardoor ik mij een paar uur van de wereld moet afzonderen om geen onschuldigen te vermoorden ...
Que wereldvreemheid hebben we onze eigen Flip en Mattil :roll:

Een hele maand lang in diverse media is er straffe taal gesproken door de koning, de koningin en de opperhofnar ...
Het benieuwt me ten zeerste wat hier uit gaan volgen ...
The gun is loaded ...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door enrique »

Geel-Blauw schreef:Geef me toch Schoofs maar ipv Gerkens/Peeters. Ik weet dat vele willen dat Gerkens blijft maar wat maakt het uit. Die jong zit al elk interview over Oostende te babbelen en haalt waarschijnlijk nooit meer deze statistieken met STVV. Ik bedoel niet dat het een slechte speler is maar bij een betere ploeg zit hij gewoon op de bank, en je verkoopt hem beter wanneer ge er het meeste geld aan kunt verdienen.
Dussaut blijft maar kansen krijgen, zodat ze in de gazet kunnen stoefen over hoe jonge belgische spelers bij STVV doorbreken. Als PO1 de ambitie is, en Bagayoko zelf niet meer nodig is, dan moet je 2 klasse flankspelers aankopen.
O ja, laat em maar alweer vertrekken
Waarom nie gratis
Dat is toch het beleid
Ene die 14 goals maakt, is niet belangrijk
Ze hebben nog eens verloren van Genk
Een ploeg die kwartfinale EL speelt
Wat beleid betreft lichtjaren vooruit op die kwibussen hier aan de Tiense
Profs tegen amateurs bijna
Ik zet er geen voet binnen, maar iedereen ziet het
Behalve sommigen, en waar zitten die?
Nederlaag op voorhand ingecalculeerd
Denk dat het probleem meer bij jullie ligt dan wat anders
Voeten op de grond en wat meer realisme
Ken je plaats
Kern behouden en verder bouwen
Geen andere optie
Ben benieuwd
Het zal niks worden, geloof mij
Muisstil is het bij de topmanager
Welke nationaliteit gaat de volgende bus testers hebben?
"PO1 is de ambitie"
Hoe is het mogelijk...
Politiekers zijn het, veel babbelen, maar weinig daden en resultaat

Fijne zomervakantie gewenst voor iedereen
En voor volgend seizoen, minder Genkcomplex
Plaats reactie