Voorbereiding seizoen 2017-2018

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

Chalke 04 is ook eens hier geweest.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Oscar »

Tegen Everton een jaar of tien terug.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Krisaias »

Oscar schreef:Tegen Everton een jaar of tien terug.
Da's langer geleden, mijn beste. Van de voorbereiding op het seizoen 1998-1999. Het seizoen erna was het trouwens ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan tegen Espanyol Barcelona.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Krisaias »

toyotacorolla schreef:Chalke 04 is ook eens hier geweest.
In aanloop naar het seizoen 2004-2005, toen Wilmots hier trainer was en ondermeer Tamas Hajnal van Schalke overkwam.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Jokke »

Voor de oudere jeugd onder ons : Dukla Praag met heel veel volk en Werder Bremen zowaar in de zeventiger jaren
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Jaren '60 tegen FC Bayer Leverkusen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4167
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door lindoke »

Krisaias schreef:
toyotacorolla schreef:Chalke 04 is ook eens hier geweest.
In aanloop naar het seizoen 2004-2005, toen Wilmots hier trainer was en ondermeer Tamas Hajnal van Schalke overkwam.
Tamas Hajnal......wat zag ik die jongen graag spelen!!!

Wie zei ook weer dat hij geen "actieradius" had???

Ik heb hem daarna in het seizoen 08-09 live zien spelen bij Dortmund tegen E. Frankfurt.
Ik heb toen een F A N T A S T I S C H E match gezien met een even fantastische Hajnal waar Dortmund met 4-0 won. Tamas scoorde 1 keer en gaf 2 assists. Als een echte, kleine generaal deed hij dat middenveld draaien dat het een lieve lust was. Veruit de beste man van de match. En hier bij ons.....was hij niet goed genoeg :o
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door voetballiefhebber »

Krisaias schreef:
Jones schreef:We hebben toch nog ooit tegen een Turkse eersteklasseploeg moeten spelen dat is stilgelegd wegens rode kaarten en smerige overtredingen in een ver verleden. Ik dacht zelfs dat de flikken toen tussenbeide zijn moeten komen. Tegen Allemania Aachen ,was dat ook eens geen galamatch en Bochum of vergis ik me nu ?
Maar dat kost geld, ze geven u nu liever een truitje ipv u gratis binnen te laten tegen ...
Ankaragücü, met een wereldgoal van Nicky Hayen erboven op.

Tegen Alemannia was zeker geen galamatch en tegen Bochum heb ik zelf nooit geweten ???
Die Turken herinner ik me nog heel goed. Weet de uitslag niet meer, maar die mannen eindigden met 7 man de match. In de laatste seconden viel de laatste rode kaart. Herinner me nog dat scheidsrechter Stéphane Breda toen zwaar belaagd werd door die Turkse spelers en bij de keel werd gegrepen.

In Bochum herinner ik me ook niet meer. Ooit ging ik mee naar Krefeld-Uerdingen. Mario Krohm speelde toen bij die Duitse club als ik me niet vergis. Toen dachten we dat we op het veld van het grote Bayer Uerdingen moesten spelen. De match ging toen door op een klein veldje. Mathijssen was toen de trainer en op dat provinciale veld kon je gewoon achter de omheining postvatten naast de trainers. Het regende dat het goot weet ik ook nog.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door voetballiefhebber »

Krisaias schreef:
Jones schreef:We hebben toch nog ooit tegen een Turkse eersteklasseploeg moeten spelen dat is stilgelegd wegens rode kaarten en smerige overtredingen in een ver verleden. Ik dacht zelfs dat de flikken toen tussenbeide zijn moeten komen. Tegen Allemania Aachen ,was dat ook eens geen galamatch en Bochum of vergis ik me nu ?
Maar dat kost geld, ze geven u nu liever een truitje ipv u gratis binnen te laten tegen ...
Ankaragücü, met een wereldgoal van Nicky Hayen erboven op.

Tegen Alemannia was zeker geen galamatch en tegen Bochum heb ik zelf nooit geweten ???
Die Turken herinner ik me nog heel goed. Weet de uitslag niet meer, maar die mannen eindigden met 7 man de match. In de laatste seconden viel de laatste rode kaart. Herinner me nog dat scheidsrechter Stéphane Breda toen zwaar belaagd werd door die Turkse spelers en bij de keel werd gegrepen.

In Bochum herinner ik me ook niet meer. Ooit ging ik mee naar Krefeld-Uerdingen. Mario Krohm speelde toen bij die Duitse club als ik me niet vergis. Toen dachten we dat we op het veld van het grote Bayer Uerdingen moesten spelen. De match ging toen door op een klein veldje. Mathijssen was toen de trainer en op dat provinciale veld kon je gewoon achter de omheining postvatten naast de trainers. Het regende dat het goot weet ik ook nog.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Tamas »

lindoke schreef:
Krisaias schreef:
toyotacorolla schreef:Chalke 04 is ook eens hier geweest.
In aanloop naar het seizoen 2004-2005, toen Wilmots hier trainer was en ondermeer Tamas Hajnal van Schalke overkwam.
Tamas Hajnal......wat zag ik die jongen graag spelen!!!

Wie zei ook weer dat hij geen "actieradius" had???

Ik heb hem daarna in het seizoen 08-09 live zien spelen bij Dortmund tegen E. Frankfurt.
Ik heb toen een F A N T A S T I S C H E match gezien met een even fantastische Hajnal waar Dortmund met 4-0 won. Tamas scoorde 1 keer en gaf 2 assists. Als een echte, kleine generaal deed hij dat middenveld draaien dat het een lieve lust was. Veruit de beste man van de match. En hier bij ons.....was hij niet goed genoeg :o
Ik kan me hier volmondig mee aansluiten, samen met Chimedza was Hajnal zo'n speler waarvoor je naar het stadion gaat, voor hem alleen. Viel toen naast de ploeg omdat die clown van een Vermeulen na een match in Genk waar STVV geen bal raakte alle schuld hiervan in de schoenen van Tamas schoof, hij had zogezegd zijn man laten lopen !!! Die dag liet iedereen zijn man zogezegd lopen, de waarheid was dat ze met de gehanteerde tactiek volledig overklast werden.
En dan zo schitteren in de Bundesliga, ik ben het ook geregeld blijven volgen, en het was inderdaad een streling voor het oog.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

De ware reden is dat hij hier weggepest werd door Hayen, Voets, Delorge en Buvens, gesteund door Mangel en topmanager Smets ! ...
Heeft hij mij persoonlijk gezegd in Kaiserslautern !
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:De ware reden is dat hij hier weggepest werd door Hayen, Voets, Delorge en Buvens, gesteund door Mangel en topmanager Smets ! ...
Heeft hij mij persoonlijk gezegd in Kaiserslautern !
Bah, had ik nooit gedacht van Peter!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Tompie »

voetballiefhebber schreef:
Krisaias schreef:
Jones schreef:We hebben toch nog ooit tegen een Turkse eersteklasseploeg moeten spelen dat is stilgelegd wegens rode kaarten en smerige overtredingen in een ver verleden. Ik dacht zelfs dat de flikken toen tussenbeide zijn moeten komen. Tegen Allemania Aachen ,was dat ook eens geen galamatch en Bochum of vergis ik me nu ?
Maar dat kost geld, ze geven u nu liever een truitje ipv u gratis binnen te laten tegen ...
Ankaragücü, met een wereldgoal van Nicky Hayen erboven op.

Tegen Alemannia was zeker geen galamatch en tegen Bochum heb ik zelf nooit geweten ???
Die Turken herinner ik me nog heel goed. Weet de uitslag niet meer, maar die mannen eindigden met 7 man de match. In de laatste seconden viel de laatste rode kaart. Herinner me nog dat scheidsrechter Stéphane Breda toen zwaar belaagd werd door die Turkse spelers en bij de keel werd gegrepen.

In Bochum herinner ik me ook niet meer. Ooit ging ik mee naar Krefeld-Uerdingen. Mario Krohm speelde toen bij die Duitse club als ik me niet vergis. Toen dachten we dat we op het veld van het grote Bayer Uerdingen moesten spelen. De match ging toen door op een klein veldje. Mathijssen was toen de trainer en op dat provinciale veld kon je gewoon achter de omheining postvatten naast de trainers. Het regende dat het goot weet ik ook nog.
"Sint-Truiden heeft de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Turkse Ankaragücü gewonnen met 3-2. Ohem kort voor, en Oennedy kort na rust brachten de bezoekers op een comfortabele 0-2 voorsprong. Op het uur bracht Buvens STVV terug in de wedstrijd. En toen ontaardde de wedstrijd in een heuse veldslag. 3 Turkse spelers werden binnen de 20 minuten uitgesloten na zware overtredingen. In de slotfase scoorde Sint-Truiden nog 2 keer via Pereira en Hayen en viel er ook een 4de rode kaart voor Ankaragücü na alweer een smerige overtreding."
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Krisaias schreef:
Oscar schreef:Tegen Everton een jaar of tien terug.
Da's langer geleden, mijn beste. Van de voorbereiding op het seizoen 1998-1999. Het seizoen erna was het trouwens ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan tegen Espanyol Barcelona.
Dit jaar hebt ge geen topaffiche dankzij :Roland: die blijkbaar niet bekwaam is of geen zin heeft om iets anders te hanteren dan een korte termijnvisie... als het 5 Euro moet kosten en ook al kunt ge er (op termijn) 10 uit halen, dan wordt het afgewimpeld.... net zoals bij de spelersaankopen: minimum risico en bij de minste winst direct de deal sluiten. Ik snap dat mensen, in het algemeen, en, in het bijzonder, spelers, makelaars, ...daar uiteindelijk van gedegouteerd raken en alleen met ons willen zaken doen als ze echt niet meer weten van welk hout pijlen maken.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Voorbereiding seizoen 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

Ik zit nu niet in het voetbal.
Mah elke mens met gezond verstand had toch bij het regelen van de transfers van Gerkens (Rsca), Leko (FCBrugge) of Peeters (Caen), een optie gezet om een galamatch te spelen als extraa'tje? niet ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Plaats reactie