Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV

STVV - AA Gent

STVV wint
10
22%
STVV speelt gelijk
9
20%
STVV verliest
26
58%
 
Totaal aantal stemmen: 45

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Nee nee, die persoon heeft Marquez zelf zien zitten.
Calderé is er niet meer, dus kon hij zich niet van persoon vergissen. Hij wist het zeker.
Heb het hem nog eens laten herhalen omdat ik het zelf niet echt kon geloven!


@Jack: als we volgende week verliezen op Waregem is de toon onder sommige forumleden ook anders hoor.
Het blijft dus van horen zeggen.
De mens heeft Marquez zien zitten en zien roken, in mijn ogen is dat dus een "staalhard feit"
Had hij ook zijn hand in zijn broek gestoken en eraan geroken ? :grappig:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Nee nee, die persoon heeft Marquez zelf zien zitten.
Calderé is er niet meer, dus kon hij zich niet van persoon vergissen. Hij wist het zeker.
Heb het hem nog eens laten herhalen omdat ik het zelf niet echt kon geloven!


@Jack: als we volgende week verliezen op Waregem is de toon onder sommige forumleden ook anders hoor.
Het blijft dus van horen zeggen.
De mens heeft Marquez zien zitten en zien roken, in mijn ogen is dat dus een "staalhard feit"
Van horen zeggen dus..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Nee nee, die persoon heeft Marquez zelf zien zitten.
Calderé is er niet meer, dus kon hij zich niet van persoon vergissen. Hij wist het zeker.
Heb het hem nog eens laten herhalen omdat ik het zelf niet echt kon geloven!


@Jack: als we volgende week verliezen op Waregem is de toon onder sommige forumleden ook anders hoor.
Het blijft dus van horen zeggen.
De mens heeft Marquez zien zitten en zien roken, in mijn ogen is dat dus een "staalhard feit"
Van horen zeggen dus..
De man had Marquez zelf zien zitten dus, hij had hem dus zelf zien roken, dus is het een "staalhard feit"
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door Brusselmans »

Laat u interneren menneke ... :zot:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Nee nee, die persoon heeft Marquez zelf zien zitten.
Calderé is er niet meer, dus kon hij zich niet van persoon vergissen. Hij wist het zeker.
Heb het hem nog eens laten herhalen omdat ik het zelf niet echt kon geloven!


@Jack: als we volgende week verliezen op Waregem is de toon onder sommige forumleden ook anders hoor.
Het blijft dus van horen zeggen.
De mens heeft Marquez zien zitten en zien roken, in mijn ogen is dat dus een "staalhard feit"
Aan wie scheelt niks....... :geelblauw:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door stvv'er »

Zijn we hier serieus al 2,5 blz. bezig over Marquez die een sigaret heeft staan paffen?!

En over de match?

:?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door lindoke »

miel schreef:
lindoke schreef:Een leuke en spannende tweede helft met een strijdlustig STVV. Als ik het door een neutrale bril bekijk vind ik dat we net iets meer krijgen dan we verdienden, maar met die irritant fluitende ref mag dat ook eens.

Ondanks de overwinning blijf ik erbij dat we een pak kwaliteit te kort komen om een rustig seizoen te draaien. Er moet nog snelheid op de flanken bij en een balvaste centrale middenvelder. Wedstrijden puur op inzet winnen kan je onmogelijk een heel seizoen. Voor mij kantelde de wedstrijd met de inbreng van Asamoah omdat je dan toch iets of wat balvastheid hebt in de ploeg. Ook Abrahams vond ik vrij scherp invallen en zou graag meer speelminuten van hem willen zien.

Drie gouden punten gezien de moeilijke kalender in het begin en hopelijk een mentale boost voor de spelers.
Mijne lieve man ,
UW vorige post trok al op geen klote , en deze is nog een pak erger .
Als wij al een pak kwaliteit te kort kwamen , dan Gent zeker als titel kandidaat
Wij krijgen juist niets meer dan we verdienen , of wel hebt gij een andere match gezien , de beste kansen waren voor Stvv en daar heb ik heus geen geel blauwe bril voor nodig .De overwinning was dik verdiend .
Dat de eerste helft nog niet dat was , is meer dan begrijpelijk voor een nieuwe ploeg , toch heeft Gent ons nauwelijks kunnen bedreigen .
Toegegeven de wedstrijd omstandig heden zijn in ons voordeel uitgedraaid , en we hebben ook wel wat meeval gehad ,maar als je een 0-1 achterstand tegen Gent op deze manier weet om te buigen zeg ik chapeau aan spelers en staf.
En dan wil ik het niet eens hebben over de strafschop op De Sart die niet werd gefloten en het geschenk van Dusaut aan Gent .
Eén zwaluw maakt natuurlijk de lente niet , maar vandaag heb je niet eens met je sterkste ploeg kunnen spelen , en er zal nog wel iets bij komen .
Bovendien zullen de automatismen ook nog verbeteren ,
Alleen gij haalt het weer in uw hoofd in uw eerste post om al meteen weer over degradatie kandidaat nr 1 te spreken . :bweik:
*zucht*
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door den ief »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Nee nee, die persoon heeft Marquez zelf zien zitten.
Calderé is er niet meer, dus kon hij zich niet van persoon vergissen. Hij wist het zeker.
Heb het hem nog eens laten herhalen omdat ik het zelf niet echt kon geloven!


@Jack: als we volgende week verliezen op Waregem is de toon onder sommige forumleden ook anders hoor.
Het blijft dus van horen zeggen.
De mens heeft Marquez zien zitten en zien roken, in mijn ogen is dat dus een "staalhard feit"
Van horen zeggen dus..
De man had Marquez zelf zien zitten dus, hij had hem dus zelf zien roken, dus is het een "staalhard feit"
:grappig:
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door stvv fan »

Ik geloof het verhaal niet echt van de 'rokende marquez'. Heb hem nooit zien roken tijdens oefenmatchen. Waarom zou het dan doen tijdens een officieele match?

Ik had niet verwacht dat STVV zo een goede 2de helft ging spelen. Chapeau aan staff en spelers :toppie: . Maar toch zou ik nog een flankspeler of 2 hebben als back up en een links achter.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door KrisP »

Ik heb Marquez ook zien roken onder de pauze tijdens de oefenmatch in Zepperen. Mij stoort zoiets totaal niet, maar de manier waarop was hilarisch.

Achter de kantine stond em nerveus rond zich uit te kijken als een 14 jarig manneke dat voor het eerst eens sigaret ging roken achter het muurke :lol:

Er zijn trouwens genoeg voorbeelden bekend van rokende trainers; ik persoonlijk neem daar geen aanstoot aan, maar een trainer dient -mijns inziens- tijdens de rust in de kleedkamer te zijn bij zijn spelers
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Ik geloof het verhaal niet echt van de 'rokende marquez'. Heb hem nooit zien roken tijdens oefenmatchen. Waarom zou het dan doen tijdens een officieele match?

Ik had niet verwacht dat STVV zo een goede 2de helft ging spelen. Chapeau aan staff en spelers :toppie: . Maar toch zou ik nog een flankspeler of 2 hebben als back up en een links achter.
Ma gij hebt dan ook niet eens gezien wie er gespeeld heeft.. :roll:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door Caravaggio »

wat een stomme discussie ivm een sigaret man. 10 jaar geleden rookte men op ieder vliegtuig en in elke bus. (en ja tis beter zoals nu)
Waarschijnlijk een opmerking van ene niet-roker of ene ex-roker.... Rokers zijn tegenwoordig zwaarder criminelen dan wie dan ook.
Die man is roker... héhé dat is erg; binnen 5 jaar moet 'm misschien ook nog gaan vertellen wat oppe WC is gaan doen; pissen of kakken ?

On topic please
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door stvv fan »

Ik heb die ramon caldere zien roken, maar marquez nog niet.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door FANFOREVER »

stvv fan schreef:Ik heb die ramon caldere zien roken, maar marquez nog niet.
En dan nog wie maalt erom, klein kind... :)
:stvv:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (30/07 - 18u00)

Bericht door Iniesta »

Ik heb ne speler zat door een bezinestation weten rijden en die willen ze binnenhalen, wat is nu een sigaret :gek:
Plaats reactie