Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door KrisP »

Ik maak mij toch enkele bedenkingen bij de trainer (maar dat zal wel aan mij liggen)

Ge begint met een 4-3-2-1 opstelling (zonder flanken), wetende dat Zulte met 2 backs speelt die altijd mee naar voor komen en een goeie voorzet in huis hebben.(De Fauw en Hamalainen). Hierdoor weet het kleinste kind dat alle druk op uw 2 flankverdedigers komt te staan (waarvan 1 Dussaut is; die nog nie mee kan bij de miniemen van Heers). Hierbij wil ik geen afbreuk doen aan de miniemen van Heers ;)

Wat er met De Norre aan het gebeuren is, kan ik ook totaal niet vatten. Wat heeft die jongen eraan om (tijdens oefenmatchen en competitie) vervolgens op de linksback, dan centraal achterin en dan op de rechtsback te worden uitgespeeld (is een middenvelder).

Bovendien staan we 1-0 achter (oké met 10 man), maar dan brengt ge toch geen rechtsback en ne verd. middenvelder in voor 2 spitsen als ge Abrahams op de bank hebt?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door BoemBoem »

KrisP schreef:Ik maak mij toch enkele bedenkingen bij de trainer (maar dat zal wel aan mij liggen)

Ge begint met een 4-3-2-1 opstelling (zonder flanken), wetende dat Zulte met 2 backs speelt die altijd mee naar voor komen en een goeie voorzet in huis hebben.(De Fauw en Hamalainen). Hierdoor weet het kleinste kind dat alle druk op uw 2 flankverdedigers komt te staan (waarvan 1 Dussaut is; die nog nie mee kan bij de miniemen van Heers). Hierbij wil ik geen afbreuk doen aan de miniemen van Heers ;)

Wat er met De Norre aan het gebeuren is, kan ik ook totaal niet vatten. Wat heeft die jongen eraan om (tijdens oefenmatchen en competitie) vervolgens op de linksback, dan centraal achterin en dan op de rechtsback te worden uitgespeeld (is een middenvelder).

Bovendien staan we 1-0 achter (oké met 10 man), maar dan brengt ge toch geen rechtsback en ne verd. middenvelder in voor 2 spitsen als ge Abrahams op de bank hebt?
Als na uw rode kaart uw spitsen niet meer bereikt kunnen worden, hoe zou jij dat dan oplossen?
De Sart op rechts laten staan waardoor ge én in uw middenveld verzuipt én uw spitsen onnuttig zijn geworden?
Over uw 2e spits Kunt ge idd discussiëren, maar het was net na de inbreng van charisis dat ge iets of wat gevaarlijker kon worden.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door miel »

Het is geen schande om van dit Zulte te verliezen .
Er valt de trainer weinig te verwijten , ondanks een licht overwicht van Waregem in de eerste helft , konden wij toch een paar keer flink dreigen , zonder echt gevaarlijk te zijn door de verkeerde keuzes te maken of overhaasting .
Ook werden een paar counters van ons foutief afgestopt door Zulte , waarvoor ook wel geel getrokken mocht worden .
Tot dusver klopte het tactisch plaatje wel .
Ondanks bij wijlen het mooie combinatie spel Van Zulte konden zij ons ook niet echt bedreigen .
Dan door het wegvallen Ceballos en een zoveelste domme overtreding van Dusaut met rood als gevolg , heeft Waregem zijn man meer situatie perfect uitgespeeld en definitief het laken naar zich toe getrokken met een verdiende overwinning .
Wat de trainer ook geprobeerd zou hebben , tegen deze ploeg kon je met 10 man onmogelijk een resultaat halen .
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door KrisP »

BoemBoem schreef:
KrisP schreef:Ik maak mij toch enkele bedenkingen bij de trainer (maar dat zal wel aan mij liggen)

Ge begint met een 4-3-2-1 opstelling (zonder flanken), wetende dat Zulte met 2 backs speelt die altijd mee naar voor komen en een goeie voorzet in huis hebben.(De Fauw en Hamalainen). Hierdoor weet het kleinste kind dat alle druk op uw 2 flankverdedigers komt te staan (waarvan 1 Dussaut is; die nog nie mee kan bij de miniemen van Heers). Hierbij wil ik geen afbreuk doen aan de miniemen van Heers ;)

Wat er met De Norre aan het gebeuren is, kan ik ook totaal niet vatten. Wat heeft die jongen eraan om (tijdens oefenmatchen en competitie) vervolgens op de linksback, dan centraal achterin en dan op de rechtsback te worden uitgespeeld (is een middenvelder).

Bovendien staan we 1-0 achter (oké met 10 man), maar dan brengt ge toch geen rechtsback en ne verd. middenvelder in voor 2 spitsen als ge Abrahams op de bank hebt?
Als na uw rode kaart uw spitsen niet meer bereikt kunnen worden, hoe zou jij dat dan oplossen?
De Sart op rechts laten staan waardoor ge én in uw middenveld verzuipt én uw spitsen onnuttig zijn geworden?
Over uw 2e spits Kunt ge idd discussiëren, maar het was net na de inbreng van charisis dat ge iets of wat gevaarlijker kon worden.
1 spits afhalen is idd geen ramp, had ik zelfs aangemoedigd om evenwicht op het middenveld te herstellen. Maar 2?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door BoemBoem »

KrisP schreef:
BoemBoem schreef:
KrisP schreef:Ik maak mij toch enkele bedenkingen bij de trainer (maar dat zal wel aan mij liggen)

Ge begint met een 4-3-2-1 opstelling (zonder flanken), wetende dat Zulte met 2 backs speelt die altijd mee naar voor komen en een goeie voorzet in huis hebben.(De Fauw en Hamalainen). Hierdoor weet het kleinste kind dat alle druk op uw 2 flankverdedigers komt te staan (waarvan 1 Dussaut is; die nog nie mee kan bij de miniemen van Heers). Hierbij wil ik geen afbreuk doen aan de miniemen van Heers ;)

Wat er met De Norre aan het gebeuren is, kan ik ook totaal niet vatten. Wat heeft die jongen eraan om (tijdens oefenmatchen en competitie) vervolgens op de linksback, dan centraal achterin en dan op de rechtsback te worden uitgespeeld (is een middenvelder).

Bovendien staan we 1-0 achter (oké met 10 man), maar dan brengt ge toch geen rechtsback en ne verd. middenvelder in voor 2 spitsen als ge Abrahams op de bank hebt?
Als na uw rode kaart uw spitsen niet meer bereikt kunnen worden, hoe zou jij dat dan oplossen?
De Sart op rechts laten staan waardoor ge én in uw middenveld verzuipt én uw spitsen onnuttig zijn geworden?
Over uw 2e spits Kunt ge idd discussiëren, maar het was net na de inbreng van charisis dat ge iets of wat gevaarlijker kon worden.
1 spits afhalen is idd geen ramp, had ik zelfs aangemoedigd om evenwicht op het middenveld te herstellen. Maar 2?
Ik weet het..
Kan over gediscussieerd worden, maar wij hebben nu meer tijd om te kiezen dan Tintin gisteren, dus Ja :) ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door wiekes »

ik heb gekeken naar Hent tegen den Antwaaarp ,als je dat allemaal mag op een terein ,minstens 2rode kaarten voor den Antwaaarp waren niet overdreven,foutenlast 10 tegen 35 ,maar het loze vissertje zag het allemaal anders,zwakste scheids in de jupiler leage ,samen met die van Zulte gisteren.remember vorig seizoen Stvv club en Stvv Anderlecht
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef:ik heb gekeken naar Hent tegen den Antwaaarp ,als je dat allemaal mag op een terein ,minstens 2rode kaarten voor den Antwaaarp waren niet overdreven,foutenlast 10 tegen 35 ,maar het loze vissertje zag het allemaal anders,zwakste scheids in de jupiler leage ,samen met die van Zulte gisteren.remember vorig seizoen Stvv club en Stvv Anderlecht
Toch grappig hoe de media zich in bochten wringen om van Antwerp toch maar een "mirakelploeg" te maken. Om te kotsen :vomit: Spelen, als ze konden, met elf in de goal. Bolat is geen punten, maar een minutenpakker. Was al van in het begin van de match tijd aan het rekken, bah bah bah.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door scoormachine »

STVV-fan schreef:
wiekes schreef:ik heb gekeken naar Hent tegen den Antwaaarp ,als je dat allemaal mag op een terein ,minstens 2rode kaarten voor den Antwaaarp waren niet overdreven,foutenlast 10 tegen 35 ,maar het loze vissertje zag het allemaal anders,zwakste scheids in de jupiler leage ,samen met die van Zulte gisteren.remember vorig seizoen Stvv club en Stvv Anderlecht
Toch grappig hoe de media zich in bochten wringen om van Antwerp toch maar een "mirakelploeg" te maken. Om te kotsen :vomit: Spelen, als ze konden, met elf in de goal. Bolat is geen punten, maar een minutenpakker. Was al van in het begin van de match tijd aan het rekken, bah bah bah.
Zegt de supporter van een ploeg die vorig seizoen 5-4-1 speelde en als het kon 6-3-1.....dus met elf voor een goal....denk dat wij daar geen commentaar op moeten geven.
Knap hoe Antwerp zich terug naar het hoogste niveau heeft geknokt....respect.
Kritiek geven op andere ploegen kost geen geld...
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door wiekes »

nee Lierse was kampioen na de reguliere competitie, in plaats van den Antwaaarp
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door scoormachine »

wiekes schreef:nee Lierse was kampioen na de reguliere competitie, in plaats van den Antwaaarp
Zal mij een worst wezen......ik zie ze graag terug op het hoogste niveau.
Ik hoop enkel dat we na het anderlecht syndroom geen antwerp syndroom krijgen bij sommige onder ons.

Met een beetje geluk als die eerste kans van jaadi binnengaat is 0-2......waar zitten we dan over te kakken eigenlijk.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door BoemBoem »

scoormachine schreef:
wiekes schreef:nee Lierse was kampioen na de reguliere competitie, in plaats van den Antwaaarp
Zal mij een worst wezen......ik zie ze graag terug op het hoogste niveau.
Ik hoop enkel dat we na het anderlecht syndroom geen antwerp syndroom krijgen bij sommige onder ons.

Met een beetje geluk als die eerste kans van jaadi binnengaat is 0-2......waar zitten we dan over te kakken eigenlijk.
Jaag er u niet in op.
Zoals sommige (waaronder ik) verweten worden om een RD syndroom te hebben, zitten andere met een serieus calimero syndroom..

Leven en laten leven.. ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

scoormachine schreef:
wiekes schreef:nee Lierse was kampioen na de reguliere competitie, in plaats van den Antwaaarp
Zal mij een worst wezen......ik zie ze graag terug op het hoogste niveau.
Ik hoop enkel dat we na het anderlecht syndroom geen antwerp syndroom krijgen bij sommige onder ons.

Met een beetje geluk als die eerste kans van jaadi binnengaat is 0-2......waar zitten we dan over te kakken eigenlijk.
Waar we over zitten te kakken? Dat het van einde vorig seizoen tot nu Antwerp dit, Antwerp dat was in de media enzovoorts enzoverder. Er was hier zelfs een forumlid die zijn STVV sjaal wou inruilen voor een Antwerp sjaal.

Wat blijkt na twee matchen: Antwerp speelt afbraak voetbal, betonvoetbal, vooral Bolat wint tijd van de eerste minuut dat hij een uittrap moet nemen. De media wringen zich in bochten om Antwerp er toch nog goed uit te laten komen en die koek wordt blijkbaar deftig geslikt....
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door scoormachine »

STVV-fan schreef:
scoormachine schreef:
wiekes schreef:nee Lierse was kampioen na de reguliere competitie, in plaats van den Antwaaarp
Zal mij een worst wezen......ik zie ze graag terug op het hoogste niveau.
Ik hoop enkel dat we na het anderlecht syndroom geen antwerp syndroom krijgen bij sommige onder ons.

Met een beetje geluk als die eerste kans van jaadi binnengaat is 0-2......waar zitten we dan over te kakken eigenlijk.
Waar we over zitten te kakken? Dat het van einde vorig seizoen tot nu Antwerp dit, Antwerp dat was in de media enzovoorts enzoverder. Er was hier zelfs een forumlid die zijn STVV sjaal wou inruilen voor een Antwerp sjaal.

Wat blijkt na twee matchen: Antwerp speelt afbraak voetbal, betonvoetbal, vooral Bolat wint tijd van de eerste minuut dat hij een uittrap moet nemen. De media wringen zich in bochten om Antwerp er toch nog goed uit te laten komen en die koek wordt blijkbaar deftig geslikt....
Tja.....en als wij dit doen....is het.....maakt niet uit....punten tellen.
Hoeveel keer heb je vorig seizoen niet geschreven.....winnen vandaag is de boodschap, maakt niet uit hoe.....en dan kom je met commentaar af richting Antwerp.

Was het voetbal op Zulte van ons zoveel mooier dan dat van Antwerp ? Antwerp heeft de ambitie om erin te blijven....dat zeggen ze ook.....wij PO1...zullen zien wie het kortste bij zijn ambitie zal uitkomen.
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door luc de kanarie »

trainer ontslagen morgen meer uitleg
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Jack »

luc de kanarie schreef:trainer ontslagen morgen meer uitleg
Ander topic
Plaats reactie