Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Een mens zou het bijna vergeten, maar zondagavond gaat de bal alweer aan het rollen op het kunstgras.

Tegenstander van dienst: Standard Luik. De Rouches begonnen met een knappe 4 op 6, na een gelijkspel bij KV Mechelen en een nipte thuisoverwinning tegen Genk.

STVV begon het seizoen al bij al ook niet onaardig: een mooie 3-2 overwinning tegen AA Gent na een knappe tweede helft en aardig weerwerk in de 2-0 nederlaag bij Zulte-Waregem (of toch tot het licht uitging bij Dussaut).

Met een verplaatsing naar Anderlecht in het vooruitzicht doen de kanaries er toch goed aan om iets te rapen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door STimVV »

Samen met de Standard-fans een stadion vol met Duchatelet-fans. Ik ga nog eens 2uur auto rijden om te komen zien. :onfire:
Online tickets gekocht. En het is een drama om dan te zien hoeveel plaats er nog is. Voor een match tegen Standard...wetende dat er dan altijd nog een hoop Standard-sympathisanten in de thuisvakken zitten ook. :shock:
Het aantal toeschouwers zondag zal niet meer zijn dan een jaar of 2 geleden tegen pakweg Kortrijk... Maar ze zijn goed bezig zenne! :toppie:
"Liever Japan, dan ene die niet wil maar wel kan!"
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Mikman »

Gaan ze met één back spelen? Of De Norre laten verzuipen tegen Junior of Dossevi?
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Henri is de man »

Hoe zit het trouwens met de blessures van Ceballos en Vetokele ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door AirMontella »

Ik zou gaan voor dit:

------------Steppe (persoonlijke voorkeur, maar ze gaan toch Pirard zetten)----------
-----Goutas/Ayala (afhankelijk van wie fit is)-Teixera-Kotysch-------------------------
-Kitsiou---------------------------------------------------------------------------Ceballos-----
-------------------------------------------De Petter----------------------------------------------
-----------------de Sart-------------------------------------Asamoah----------------------------
-----------------------------------------------------------Vetokele------------------------------
------------------------------------Gueye---------------------------------------------------------
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Haspengouw »

Ik ben benieuwd naar de selectie/opstelling van COL, zouden Bezus en Ayala deze keer wel de selectie halen? Krijgt Goutas ook een plaatsje op de bank, of wordt hij meteen in de elf gedropt? Olympiakos vroeg vorig jaar veel geld voor hem, speelde zo goed als alles bij Kortrijk, dus zal volgens mij niet naar hier komen als doublure voor Kotysch/Texeira...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door STimVV »

Ik vraag me eigenlijk af waarom jongens zoals Bezus en Ayala maandag niet meespeelden met de beloften tegen Antwerp?
Hoe kunnen ze matchritme opdoen als ze nooit matchen kunnen spelen? De beloften, dat is toch gewoon uw B-ploeg?
Kenny Steppe deed wel mee. Maar ook voor anderen, zoals Mataresse en Abrahams, zijn die speelminuten toch belangrijk?
Is er daar een reden voor? Ik bedoel dan qua reglementering ofzo?
Want ook vorig jaar viel het me op dat spelers van de A-kern die op de bank of tribune zitten zelden of nooit meespeelden.
Gebruikersavatar
Corleone
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2017, 15:42

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Corleone »

Haspengouw schreef:Ik ben benieuwd naar de selectie/opstelling van COL, zouden Bezus en Ayala deze keer wel de selectie halen? Krijgt Goutas ook een plaatsje op de bank, of wordt hij meteen in de elf gedropt? Olympiakos vroeg vorig jaar veel geld voor hem, speelde zo goed als alles bij Kortrijk, dus zal volgens mij niet naar hier komen als doublure voor Kotysch/Texeira...
COL zal wel afkomen met een tactisch meesterplan om deze wedstrijd hoop ik naar hun hand te zetten! Keep the faith
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Haspengouw »

Corleone schreef:
Haspengouw schreef:Ik ben benieuwd naar de selectie/opstelling van COL, zouden Bezus en Ayala deze keer wel de selectie halen? Krijgt Goutas ook een plaatsje op de bank, of wordt hij meteen in de elf gedropt? Olympiakos vroeg vorig jaar veel geld voor hem, speelde zo goed als alles bij Kortrijk, dus zal volgens mij niet naar hier komen als doublure voor Kotysch/Texeira...
COL zal wel afkomen met een tactisch meesterplan om deze wedstrijd hoop ik naar hun hand te zetten! Keep the faith
COL en tactisch meesterplan in één zin :yes:
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door panter »

STimVV schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom jongens zoals Bezus en Ayala maandag niet meespeelden met de beloften tegen Antwerp?
Hoe kunnen ze matchritme opdoen als ze nooit matchen kunnen spelen? De beloften, dat is toch gewoon uw B-ploeg?
Kenny Steppe deed wel mee. Maar ook voor anderen, zoals Mataresse en Abrahams, zijn die speelminuten toch belangrijk?
Is er daar een reden voor? Ik bedoel dan qua reglementering ofzo?
Want ook vorig jaar viel het me op dat spelers van de A-kern die op de bank of tribune zitten zelden of nooit meespeelden.
Vorig jaar was dat ook niet, blijkbaar is dit geen verplichting zou samen hangen wat in hun contract staat!!
De Sart, Abrahams, en Montes speelden wel met de beloften maar die hadden dan ook geen volwaardig contract of zelfs geen!!!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door vdl »

Haspengouw schreef:Ik ben benieuwd naar de selectie/opstelling van COL, zouden Bezus en Ayala deze keer wel de selectie halen? Krijgt Goutas ook een plaatsje op de bank, of wordt hij meteen in de elf gedropt? Olympiakos vroeg vorig jaar veel geld voor hem, speelde zo goed als alles bij Kortrijk, dus zal volgens mij niet naar hier komen als doublure voor Kotysch/Texeira...
Ik denk dat we terugkeren naar het systeem van vorig seizoen, wel pijnlijk voor Asamoha die naar hier kwam voor de trainer.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door zipke373 »

vdl schreef:
Haspengouw schreef:Ik ben benieuwd naar de selectie/opstelling van COL, zouden Bezus en Ayala deze keer wel de selectie halen? Krijgt Goutas ook een plaatsje op de bank, of wordt hij meteen in de elf gedropt? Olympiakos vroeg vorig jaar veel geld voor hem, speelde zo goed als alles bij Kortrijk, dus zal volgens mij niet naar hier komen als doublure voor Kotysch/Texeira...
Ik denk dat we terugkeren naar het systeem van vorig seizoen, wel pijnlijk voor Asamoha die naar hier kwam voor de trainer.
Denk wel.dat er binnen deze kern altijd wel een plaats voor Asamoha gaat zijn op het wedstrijdblad, niet?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door Mikman »

vdl schreef:
Haspengouw schreef:Ik ben benieuwd naar de selectie/opstelling van COL, zouden Bezus en Ayala deze keer wel de selectie halen? Krijgt Goutas ook een plaatsje op de bank, of wordt hij meteen in de elf gedropt? Olympiakos vroeg vorig jaar veel geld voor hem, speelde zo goed als alles bij Kortrijk, dus zal volgens mij niet naar hier komen als doublure voor Kotysch/Texeira...
Ik denk dat we terugkeren naar het systeem van vorig seizoen, wel pijnlijk voor Asamoha die naar hier kwam voor de trainer.
Asamoah zei toen hij tekende dat de aanwezigheid van Marquez niet meespeelde in zijn beslissing ( misschien zou hij dat sowieso gezegd hebben om niet als 'speler van de trainer' aanzien te worden ). In zijn eerste twee matchen heeft hij zijn waarde al bewezen. Hij tekende hier voor 3+2 jaar, de kans dat Marquez het hier vijf jaar had uitgezongen was sowieso bijzonder klein.

Ik denk dat het eerder voor een speler als Ayala misschien wat moeilijker wordt. Hoewel die het ondertussen wel al goed met Ceballos kan vinden, dus dat zal ook geen onoverkomelijk probleem zijn.


Voor mij mogen ze terugkeren naar de 5-3-2, het had zelfs een belangrijk criterium moeten zijn bij het zoeken naar de vervanger van Leko enkele maanden geleden. De sterkte van deze kern zit in de centrale as en de flanken zijn de zwakke punten. Het is ook niet omdat er niemand als offensieve flank staat dat je zo geen gevaar kan puren, denk aan de voorzet van De Sart tegen Gent. Maar het is vooral een ambetant systeem om tegen te spelen.
Antunes werd al aangetrokken voordat Leko vertrok dus die is zeker met het oog op een 5-3-2 gehaald en Kitsiou kan dat ook aan.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door stvvilvoorde »

ceballos out tot einde september
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 3: STVV-Standard (13/08 - 20u00)

Bericht door voetballiefhebber »

Haspengouw schreef:COL en tactisch meesterplan in één zin :yes:
Als ik het me nog goed herinner won STVV amper één match onder COL in die hele periode en dat was uitgerekend tegen Standard als ik het goed voorheb.
Plaats reactie