Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Franz »

Jacques schreef:Bon, Anderlecht - STVV dus :fuck:

(n.b. ik stel vast dat de positivo's even hard de mond vol hebben over het beleid als de negativo's)
Een vraag:
Ben ik nu de enige of vonden jullie ook dat bij de goal van Teo hij voorafgaandelijk een fout maakte op Kotysch (trapte van achteren op het been van Kotysch)???
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door BoemBoem »

Franz schreef:
Jacques schreef:Bon, Anderlecht - STVV dus :fuck:

(n.b. ik stel vast dat de positivo's even hard de mond vol hebben over het beleid als de negativo's)
Een vraag:
Ben ik nu de enige of vonden jullie ook dat bij de goal van Teo hij voorafgaandelijk een fout maakte op Kotysch (trapte van achteren op het been van Kotysch)???
Nee hoor..
Was een fout.. en een vuile fout..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Jack »

Het was zeker een fout en had gefloten moeten worden. Zeiden ze op tv ook achteraf.
Ik wil wel nog geloven dat het per ongeluk was.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door AirMontella »

Was inderdaad een fout die niet gefloten werd (Smet had er nochtans goed zicht op), net zoals de 5 minuten blessuretijd (er was niks speciaals gebeurd, enkel 3 goals en 5 wissels, maar dan moet er in bijna elke wedstrijd 5 minuten blessuretijd komen). Dat zijn dus de zaken dat topploegen vaak subtiel meekrijgen van alibi- en meefluiters als Wim Smet en Lawrence Visser (die dan ook nog eens vierde man was gisteren, de twee grootste meefluiters van het land).
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Franz »

Jack schreef:Het was zeker een fout en had gefloten moeten worden. Zeiden ze op tv ook achteraf.
Ik wil wel nog geloven dat het per ongeluk was.
Ik heb enkel VT4 SportsLateNight gezien met het verslag en commentaar in de studio: daar werd er met geen woord over gerept...
Is dat nu al dan niet iets voor de videoref?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Jacques »

Ik denk wel dat zoiets herroepen kan worden door de videoref, aangezien er een goal uit volgde. Helaas was er gisteren geen videoref aanwezig. Het was inderdaad een fout, hij trapt Kotysch eerst op de hiel.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door voetballiefhebber »

Franz schreef:Een vraag:
Ben ik nu de enige of vonden jullie ook dat bij de goal van Teo hij voorafgaandelijk een fout maakte op Kotysch (trapte van achteren op het been van Kotysch)???
Dat was mijn eerste gedacht ook toen ik de live-beelden zag. Bij Play Sports hadden ze het er ook over in de analyse en Imke Courtois en Jan Mulder vonden het ook een fout.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Dreke »

Hallo-Tokyo schreef: Met andere woorden : hoeveel winst heeft STVV hem opgebracht ?
Wel zijn immo project erbij tellen, hè. Want zonder STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" had hij de grond waar het nu stond niet voor zo'n belachelijk lage prijs kunnen kopen.
A loyal football fan only supports the shirt...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door omeloe »

Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef: Met andere woorden : hoeveel winst heeft STVV hem opgebracht ?
Wel zijn immo project erbij tellen, hè. Want zonder STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" had hij de grond waar het nu stond niet voor zo'n belachelijk lage prijs kunnen kopen.
Over welk bedrag hebben we het ? Vergelijk dat bedrag eens met de totale investering die er gedaan is . Vergelijk dat bedrag ook met het loon van de ongeveer 1000 tewerkgestelden . Hoeveel belastingen ontvangt ook de stad Sint-Truiden dankzij dit project ? Uw argument is verwaarloosbaar ! Ik ben zeker en vast geen RD-vriend maar pleit al jaren voor een juiste weergave van de feiten . Zeg nu eens de prijs die RD gegeven heeft en de werkelijke waarde van de gronden . Om maar een idee te hebben over welk bedrag het gaat . Hier heeft onlangs iemand geopperd dat de stad Sint-Truiden een percentage op de winst moest bedongen hebben . :gek:
STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" was natuurlijk weer een achterlijke , degoutante uitspraak .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Since '54 »

stvv'er schreef:Voor de statistici: hoe vaak heeft STVV al 3x of meer gescoord op het veld van Anderlecht?
Het seizoen 1959-1960 Anderlecht- STVV 1-3. Wijlen Raoul Lolinga (1x) en Roger Maes (2x) waren de doelpuntenmakers. Roger Maes (nog in leven maar momenteel erg ziek) scoorde er dat seizoen liefst 17 en Lolinga 10. Toen uiteraard op 30 wedstrijden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef: Met andere woorden : hoeveel winst heeft STVV hem opgebracht ?
Wel zijn immo project erbij tellen, hè. Want zonder STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" had hij de grond waar het nu stond niet voor zo'n belachelijk lage prijs kunnen kopen.
Over welk bedrag hebben we het ? Vergelijk dat bedrag eens met de totale investering die er gedaan is . Vergelijk dat bedrag ook met het loon van de ongeveer 1000 tewerkgestelden . Hoeveel belastingen ontvangt ook de stad Sint-Truiden dankzij dit project ? Uw argument is verwaarloosbaar ! Ik ben zeker en vast geen RD-vriend maar pleit al jaren voor een juiste weergave van de feiten . Zeg nu eens de prijs die RD gegeven heeft en de werkelijke waarde van de gronden . Om maar een idee te hebben over welk bedrag het gaat . Hier heeft onlangs iemand geopperd dat de stad Sint-Truiden een percentage op de winst moest bedongen hebben . :gek:
STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" was natuurlijk weer een achterlijke , degoutante uitspraak .
Betaald: 550 000 euro voor 2ha, 60a, 9ca (bron: verkoopsakte). De gemiddelde prijs voor bouwgrond in St-Truiden in 2008 (jaar van aankoop) was € 131 / m² (bron: kadaster) dus de totaalprijs had -als ik goed kan tellen- in principe ergens rond de 3,4 miljoen moeten liggen.
Dit is één van de weinige zaken die imo zwart op wit verifieerbaar en haast niet voor discussie vatbaar zijn. (Of dat teveel of te weinig is, is bv. al voor discussie vatbaar)

Ter zijde: een objectieve weergave van de feiten is quasi onmogelijk in zulke dossiers. Jij pakt er het loon (en de belastingen die daarover betaald worden) van de werknemers die op de site tewerkgesteld zijn bij. Ik ben het daar persoonlijk niet mee eens. Decathlon, Callexcel e.d. betalen die mensen, zij betalen beiden belastingen/rsz over dat loon, niet Roland. Het is niet omdat je een gebouw gezet hebt of er eigenaar van bent, dat alles wat in dat gebouw gebeurt van nu tot in de eeuwigheid uw verdienste is. Dat is maar 1 voorbeeld van hoe het zelfs rond cijfers al snel een opinie-oorlog wordt.

P.S.: Tompie, kan je dit aub naar een andere topic verplaatsen? Dit is echt strontvervelend in een wedstrijdtopic
(ik besef dat ik er nu aan bijdraag en dus mede verantwoordelijk ben)
Laatst gewijzigd door Jacques op 21 aug 2017, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Since '54 »

Anderlecht-STVV aub. Na de vorige oproep van Jacques niet eens één pagina van de topic Anderlecht-STVV. Jacques zondigt er zelf wel aan maar ziet tegelijk zijn missing in.
Laatst gewijzigd door Since '54 op 21 aug 2017, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
STVVonly
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2017, 21:48

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door STVVonly »

omeloe schreef:
Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef: Met andere woorden : hoeveel winst heeft STVV hem opgebracht ?
Wel zijn immo project erbij tellen, hè. Want zonder STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" had hij de grond waar het nu stond niet voor zo'n belachelijk lage prijs kunnen kopen.
Over welk bedrag hebben we het ? Vergelijk dat bedrag eens met de totale investering die er gedaan is . Vergelijk dat bedrag ook met het loon van de ongeveer 1000 tewerkgestelden . Hoeveel belastingen ontvangt ook de stad Sint-Truiden dankzij dit project ? Uw argument is verwaarloosbaar ! Ik ben zeker en vast geen RD-vriend maar pleit al jaren voor een juiste weergave van de feiten . Zeg nu eens de prijs die RD gegeven heeft en de werkelijke waarde van de gronden . Om maar een idee te hebben over welk bedrag het gaat . Hier heeft onlangs iemand geopperd dat de stad Sint-Truiden een percentage op de winst moest bedongen hebben . :gek:
STVV "dat toevallig in Sint-Truiden ligt" was natuurlijk weer een achterlijke , degoutante uitspraak .
Stayen is verlieslatend, hier wordt heel veel gezeverd zonder de feiten te kennen, de enige die de moeite doet om de jaarafrekening te consulteren is Milkman.
RD is misschien wel gierig maar zowel op STVV als op Stayen steekt hij geld toe.

Een doordenkertje: bekijk eens de evolutie van zijn Melexis aandelen. Stayen heeft hij volledig met eigen middelen gefinancierd en daar verlies op geleden, in dezelfde periode zijn de Melexis aandelen van 13 euro naar 80 euro gestegen, dus maal zes. Had hij zijn geld dus in Melexis in plaats van in Stayen gestopt dan had hem dat een rendement van zeshonderd percent opgeleverd.

Gelukkig zijn er nog mensen zoals hij die initiatieven en risico neemt.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Positivo »

Eerst kende RD niks van voetbal.
Nu STVV resultaten haalt, schakelt men (totaal ten onrechte en ongefundeerd) over op geldwolf.
Stop daar mee. Laat je niks wijsmaken of opnaaien.
Het zijn echt geen stvv supporters die daar mee aankomen
Niemand kan dit aantonen of bewijzen. Het tegendeel daarentegen wél.
Met 10.000 of méér naar Waasland-Beveren volgende zaterdag en stvv naar 12 op 15 schreeuwen, dat moeten we doen .
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Positivo schreef: Met 10.000 of méér naar Waasland-Beveren volgende zaterdag en stvv naar 12 op 15 schreeuwen, dat moeten we doen .
Het is zelfs op stayen te doen en via internet 13 Eur of 18 Eur
Wedden dat ze niet komen ?
Ze zijn principieel. Haha.
Het bier is te duur. Hun vrouw te lastig.
Gesloten