Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door AirMontella »

Ik vind het inderdaad ook een opvallend en hoopgevend feit dat De Roeck tijdens de rust merkte dat er iets inzat en een duidelijk aanvallende wissel deed. De wijfelende Dussaut er af en Legear er op. Geloven in eigen kansen, ook op Anderlecht. :toppie:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Dreke »

9 op 12 met zo'n programma is uitstekend. Meer kan en mag je niet verwachten van een club als STVV.
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door vdl »

Ik kijk uit naar volgende week,zoals Depetter zei is dat de grootste uitdaging.
Tegen de zogezegde kleinere ploegen dezelfde motivatie en discipline opbrengen en je niet laten verrassen.
Knappe prestatie vandaag al had het ook anders kunnen uitdraaien.
Boli erg sterk als je die balcontrole ziet,daar kan Gueye nog veel van leren en ook zijn afwerking was top vandaag.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Er is heel wat modder op en af gegooid.
Iedereen die kritiek had deed dat gemeend. In ons land en op dot forum mag dat. Democratie.
Dikwijls hadden ze gelijk. Soms werd de man gespeeld.

Kunnen we nu niet allemaal achter de ploeg staan en proberen tegen Waasland te winnen.

9/12 zonder babacar, ceballos en vetokele.
9/12 met nodige maar vermijdbare trainerswise
9/12 tegen Gent Zulte standard en Rsca

Er is nu geen reden meer om 1 match thuis te nurken.
Lang leve het live voetbal
Lang leve stayen en STVV.
Since 1924.
Afbreken is soms nodig maar opbouwen zeker en is moeilijker.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Vouch »

Dreke schreef:9 op 12 met zo'n programma is uitstekend. Meer kan en mag je niet verwachten van een club als STVV.
En toch zat er nog iets meer in zonder de oerdomme rode kaart op Zulte. Maar soit, ik ben content! :)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Brusselmans »

Fenomenale prestatie van de ploeg van meneer R.Duchatelet.
Zoals ik al eens eerder schreef : budgetten spelen geen rol in het voetbal, het gaat hem om de grinta !
Op PO1 koers ...

Het waren vandaag, zoals altijd, cola's en een paar koffies !

:onfire:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door tesneusdoek »

Geweldig!!! Ik blijf verwonderd over de teamspirit
:o Wie heeft van dit alles op zo korte tijd een ploeg gemaakt?

Starten tegen de grote jongens als die nog niet op toeren zijn, is niet noodzakelijk een slechte zaak.

En dikke pluim voor Legear en voor wie dat nog in hem zag. Ik geef toe dat ik mijn twijfels had.

Voor de rest zit het vanachter centraal heel goed en vanuit een goede organisatie kan er gegroeid worden :stvv: :stvv: :stvv:
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door omeloe »

tesneusdoek schreef: Wie heeft van dit alles op zo korte tijd een ploeg gemaakt?
Borrequito !!! :blauw: :geel: :toppie:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Jones »

Als deze ploeg van eigen sterkte kan uitgaan en het vertrouwen heeft gevonden (ook om op verplaatsing ptn. Te pakken eindelijk, gaat het verrassend blijven. Goed wetende dat er twee sterkhouders geblesseerd zijn. (Vetokele en Ceballos), Gueye heeft me toch nog toe niet kunnen bekoren. Hopelijk ontploft die ook eens.

Voor mij is Kitsiou en Teixeira het mooiste voorbeeld van de onverzettelijkheid van deze ploeg tot nu toe. Mannen met kloten aan hun lijf. Legaer speelt het vandaag goed uit en is medematchwinnaar. Ziet er opvallend goed en onverhoopt uit voor STVV. Mits gespaard te blijven van verdere blessures en kaartenlast en mits nog een tweetal versterkingen (volledige linkerflank), gaan we dit seizoen eindelijk een rustiger seizoen draaien en hierdoor misschien eens kunnen focussen op de beker van Belgie. Nog 16 ptn en we blijven in eerste, dat moet ons eerste doel zijn.

De norre en De Sart (ons 2 de-kes) deden hun stinkende best...
Hopelijk alleen nog inkomende transfers de komende 10 dagen.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Stan »

Botaka krijgt soms kritiek en dikwijls terecht, maar ... het is toch een plezier om naar zo een speler te kijken. Daarom gaan mensen naar het voetbal.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:Fenomenale prestatie van de ploeg van meneer R.Duchatelet.
Zoals ik al eens eerder schreef : budgetten spelen geen rol in het voetbal, het gaat hem om de grinta !
Op PO1 koers ...

Het waren vandaag, zoals altijd, cola's en een paar koffies !

:onfire:
Akkoord en ook dit ....
Ik heb het al geschreven.
Dit STVV verdient (veel) méér dan half lege tribunes.
Zij die op Anderlecht waren , vergeten die namiddag nooit !
Bewijst wat er tot nu gebeurde het grote gelijk van RD, die hier zo uitgespuwd werd ?
Neen, maar wat te zeggen van al die andere die nu (voorlopig ?) onderaan bengelen ?
Misschien heeft RD meer inzicht dan al zijn tegenstanders hier (en elders) vermoedden ? Dat hij eigenzinnig zijn weg gaat, twijfel daar maar niet aan. V

Misschien screent hij niet op pure (dure) voetbalkwaliteiten.... Maar , inderdaad, voornamelijk op GRINTA !
Spelers die iets willen bewijzen.
Spelers die hogerop willen.
Spelers die iets recht te zetten hebben
Spelers die hun carrière willen herlanceren
Spelers die hun carrière succesvol willen afronden
Spelers die de club iets willen teruggeven.

Zou het nu echt zo verwonderlijk zijn dat in een dergelijke groep de puzzelstukken snel in elkaar passen ? Als vanzelfsprekend ?
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Louis XIV »

Positivo schreef:
Brusselmans schreef:Fenomenale prestatie van de ploeg van meneer R.Duchatelet.
Zoals ik al eens eerder schreef : budgetten spelen geen rol in het voetbal, het gaat hem om de grinta !
Op PO1 koers ...

Het waren vandaag, zoals altijd, cola's en een paar koffies !

:onfire:
Akkoord en ook dit ....
Ik heb het al geschreven.
Dit STVV verdient (veel) méér dan half lege tribunes.
Zij die op Anderlecht waren , vergeten die namiddag nooit !
Bewijst wat er tot nu gebeurde het grote gelijk van RD, die hier zo uitgespuwd werd ?
Neen, maar wat te zeggen van al die andere die nu (voorlopig ?) onderaan bengelen ?
Misschien heeft RD meer inzicht dan al zijn tegenstanders hier (en elders) vermoedden ? Dat hij eigenzinnig zijn weg gaat, twijfel daar maar niet aan. V

Misschien screent hij niet op pure (dure) voetbalkwaliteiten.... Maar , inderdaad, voornamelijk op GRINTA !
Spelers die iets willen bewijzen.
Spelers die hogerop willen.
Spelers die iets recht te zetten hebben
Spelers die hun carrière willen herlanceren
Spelers die hun carrière succesvol willen afronden
Spelers die de club iets willen teruggeven.

Zou het nu echt zo verwonderlijk zijn dat in een dergelijke groep de puzzelstukken snel in elkaar passen ? Als vanzelfsprekend ?
Verrassend in elk geval, ben ook meer dan tevreden maar nu niet direct overdrijven hé, laat ons de komende matchen rustig afwachten en dan balans eens opmaken...in elk geval stel dat bvb Legaer het iets minder zou gaan doen, dan kan Roland hem nog steeds als waals doublure van Kamiel Spiessens uitspelen ;) bij het horen van zijn interview gisteren maakt die zeker kans
Ce n'est pas difficile, c'est facile :lol: :lollig:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door stvvilvoorde »

Ja amai stvv, onverwacht sterke start toch.
Niks gestolen tegen anderlecht.
Er gaan er hier veel, incluis mezelf, hun klak mogen opfretten als ze op dat elan nog een match of 5 kunnen doorspelen.

Toch, een abo zal ik nu niet meer nemen, mss nog bij de winterstop, mss terug volgend seizoen.
Nog minstens een half seizoen wait and see for me.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door Louis XIV »

stvvilvoorde schreef:Ja amai stvv, onverwacht sterke start toch.
Niks gestolen tegen anderlecht.
Er gaan er hier veel, incluis mezelf, hun klak mogen opfretten als ze op dat elan nog een match of 5 kunnen doorspelen.

Toch, een abo zal ik nu niet meer nemen, mss nog bij de winterstop, mss terug volgend seizoen.
Nog minstens een half seizoen wait and see for me.
Waarom ? Het is toch niet omdat je niet achter een beleid kan staan om redenen van, dat je de ploeg daarom geen succes toewenst ? Ik zie de ploeg STVV zeer graag winnen maar kan me niet meer vereenzelvigen met dit bestuur dat op gebied van voetbal een bende amateurs blijft..als je al van beleid kan spreken ...maar ho ik ga stoppen anders krijgen we weer nen bak beer over ons ..BTW seizoen is nog lang ;)
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 4: RSC Anderlecht - STVV (20/08 - 14:30)

Bericht door the fan »

Het was idd mooi en een verrassend STVV.
Uitgaan van eigen sterkte, met 2 spitsen en drang naar voor...
RSCA was eigenlijk vaak het gevaarlijkst op de counter!
Misschien toch bij 1-3 wat meer zekerheid inbouwen, maar we hebben nu eenmaal een ploeg om te voetballen.
Proficiat, nu bevestigen!
Gesloten