Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Jones »

Mooie match, spelers met grinta, hardwerkende Grieken (ben benieuwd wat Goutas nog gaat brengen)
Hoeveel kaarten hebben Teixeira en Kotysch al ?
Zieltjes winnen doe je toch niet direct hoor, eerder na een stabiel seizoen en samenhouden van de sterkhouders.
Truienaars zijn een ras apart he.
Laat de nachten in Sintruin maar lang duren
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door de Jos »

stvv'er schreef:
de Jos schreef:En zitten we hier trouwens in Noord-Korea ofzo met al die gewiste berichten? Laat dat eens allemaal schoon staan of wees consequent en verwijder ook alle anti-RD berichten!

Wat is me dit nou. Kan heus wel tegen een stootje.
Deze worden volgens mij gewoon verwijderd omdat er gescholden werd. Heeft niks met censuur of Noord-Korea te maken.
In het verleden, als je het forum tenminste grondig volgt, zijn er ook al genoeg berichten gewist van de zogenaamde "anti-RD".

Zeer terecht dat het verwijderd werd. Die conversaties gingen toch nergens naartoe, buiten een ongemanierde scheldpartij.

Er moet niet voor de 2e week op rij een "slotje" komen op een wedstrijdtopic.

PS: waarschijnlijk worden onze berichten zodadelijk ook geknipt :mrgreen:
Daar heb je wel een punt. Maar toch... ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men hier zeer eenzijdig berichten vanuit een bepaalde hoek systematisch wist en andere laat staan. Dat ruikt een beetje naar de censuur ten tijde van de (terecht fel bekritiseerde) sluiting van het officiële forum destijds.

En ja, ik reageer soms emotioneel als ik bepaalde dingen lees. Maar andere 'emotievolle' posts blijven dan wel weer staan.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

de Jos schreef:Lindoke, met alle respect: maar is dat niet hetgeen waar de helft hier om zit te roepen/ijveren?
Ja, dat is inderdaad zo. Ik ben er trouwens ook zo één die zo'n 35 jaren een abo gehad heeft en nu de laatste paar jaren de matchen via livestream volgt. En net zoals al die anderen die hetzelfde doen, is dat iedere week met spijt in het hart. Maar zolang RD mij niet kan overtuigen dat hij met STVV sportief er het maximale wil uithalen zal het voor mij blijven zoals het is.

Maar soit, ik ga er niet over uitweiden want dit hoort thuis in die andere topic.
Aan de mods mijn excuses hiervoor.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Tompie schreef:Weinig toeschouwers inderdaad. Het waarom daarvan mag verder besproken worden in de beleidstopic.
Ik heb sinds gisterenavond hier meer berichten moeten verwijderen dan dat ik er heb kunnen laten staan, wegens niet relevant/scheldwoorden/frustraties ... Plezant...

Over de wedstrijd: prima ingesteldheid bij onze kanaries tegen een stugge tegenstrever. Dit Beveren is echt wel een leuke ploeg, in mijn ogen lieten ze meer zien dan Gent en Standard. Een punt hadden ze zeker verdiend en zelfs bij een nipte nederlaag hadden we niet erg veel te zeggen. Anderzijds winnen we deze wedstrijd wel door het verschil in offensieve kwaliteit. Als je een speler als Vetokele nog achter de hand kan houden, is dat voor een club als STVV echt een luxe. Knap doelpunt ook. Verder toch een pluim voor onze organisatie, die staat er echt wel.
Correcte analyse. Deze wedstrijd was zoals men zegt" een dubbeltje op zijn kant". Beveren had eveneens aan het langste eind kunnen trekken. Laat ons niet vergeten dat WB in de eerste helft het voordeel van balbezit had van 33%-67%. In ons eigen huis, dat wil toch al iets zeggen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Krisaias »

enrique schreef: 12 op 15
Dat moet geleden zijn van 88-89 met Cnops en Cvetkovic
Toen hadden ze zelfs 9 op 10
Correct me if I'm wrong
't is dzjust, Enrique. Toen hebben we in de eerste 5 matchen er 4 gewonnen en op Chalala 0-0 gespeeld. In het tweepuntensysteem van toen was dat 9 op 10, nu zou dat dus 13 op 15 zijn.

Da was de tijd da we allebei nog jong en knap waren, nu zijn we alleen nog knap ;) :lol:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:
Brusselmans schreef:Dit is toch nooit eerder vertoond, zelfs in tweede klasse !
Inderdaad zeer jammer voor de huidige ploeg.
Misschien moet er iemand eens openlijk sorry durven zeggen voor al hetgeen er gebeurd is.
Geld is één zaak, op de ziel trappen een andere !

Afbeelding
Inderdaad, een triest zicht. Maar hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? Wat ge zaait....
pffff .....wat een flauwe kul telkens opnieuw !!!! :roll:
Echt waar? Flauwe kul?
Awel, leg jij dan eens aan mij en het ganse forum hier uit waarom er zo weinig volk in de tribunes zit ondanks de goede resultaten die er gehaald worden.
Echt waar, ik daag je uit om hiervoor een adequate uitleg te geven die anders is dan dat RD er mee te maken heeft. Ik vraag je tegelijkertijd ook om de vraag niet uit de weg te gaan of om er gewoon niet op te antwoorden.
Ik wacht geduldig af

PS: om de discussie hier niet te voeren copy/paste ik het in de topic "De grote beleidstopic" en mag je ons gerust daar allemaal te woord staan.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Nog ff off-topic : ik heb er ene uitgemaakt voor rotte vis
Mijn excuses daarvoor
Maar mensen die vragen om een rode kaart voor een ander of dat ze maar op een ander moeten gaan, dat kan hier voor mij niet
Die moeten zelf een krijgen
De maatschappij kan niet meer tegen kritiek
Iedereen heeft het recht om tegen of voor RD te zijn
Chapeau voor de wolkenkrabbers die em neergezet heeft
Maar elk jaar kopen en verkopen van mensen voor eigen geldgewin, daar ben ik tegen
En nu is 't gedaan
On-topic : merci Krisaias voor de reactie :lol: :lol:
Those were the days
STVV is goed bezig op het veld
Volgende match speciaal voor de coach
Die erna voor ons
Dan gaat het vol zitten
En gaan ze er vol voor, hoop ik
Dan gaan er zeker veel gestoken zijn de dag erna
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Boffin »

Mooi resultaat met degelijk voetbal. Als ik zie hoe groot de malaise en spelniveau bij een aantal andere clubs is ... Ik had zeker niet verwacht dat we met de huidige kern tot deze resultaten in staat waren. Zeker over het middenveld had ik mijn bedenkingen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Ik heb mij zwaar vergist, dat geef ik grif toe
En al een aantal 'dikke 'ploegen' achter de rug
Als ge ziet wat Oostende al voorgeschoteld kreeg ... (Moeskroen, Eupen, WaBe, ...)
Ik zou niet in hun schoenen willen staan

Daarenboven, de wissels van de trainer renderen
Dat zie ik graag
Als ge ziet op Anderlecht, RechtsBack voor RechtsVoor
Nu, Vetokele komt in en scoort
Nu, aanvallend is er wel wat weelde en wisselmogelijkheid (in tegenstelling tot andere jaren)

Hopelijk blijft het duren ...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Since '54 »

Ik vermoed dat Jonas De Roeck een sterke coach voor 1ste klasse kan gaan worden. Echter de pers en het forum zetten hem al te vroeg op een voetstukje omwille van zijn wissels. Het meevallen van wissels is voor 75 % geluk laten we dat niet vergeten. Wij weten nu dat Legaer op Anderlecht super is ingevallen, gescoord heeft en een prachtige laatste pas heeft gegeven (center) maar hij zal dat niet elke week doen. Tegen Beveren was het Vetokele die inviel en scoorde maar laten we niet vergeten dat beiden voorspelers zijn. Zijn het daarvoor super wissels? Stel dat Kotysch of Teixeira een van de eerstvolgende matchen zou uitvallen en Goutas speelt een sterke invalbeurt. Ik vrees dat de kranten dan zeker niet gespekt zullen worden met vele foto's van hem maar hoogstens met één lovende alinea.

Laten we maar rustig blijven en niet te zeer scorende spelers al te vaak onder het voetlicht brengen maar eveneens het sterke middenveld en verdediging.

Op naar de Bosuil STVV. Zoals in 2010 is een 1-2 uitstekend (destijds Sidibé en Wilmet dacht ik). Of was het in 2009 Krisaias?
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door STVVninof »

Van wat ik reeds van Antwerp zag, heb ik toch het gevoel dat we ginder moeten kunnen gaan winnen. Hebben meer punten dan ze verdienen. Zijn gisteren bvb 5 keer ana de goal geweest en scoren 4 keer.

Vooral opletten voor jaadi, denk ik.

Anderzijds zou een punt ook al dik ok zijn. Maar stel je voor 15 op 18...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Since '54 schreef: Op naar de Bosuil STVV. Zoals in 2010 is een 1-2 uitstekend (destijds Sidibé en Wilmet dacht ik). Of was het in 2009 Krisaias?
Als ik mag ...
http://www.hbvl.be/cnt/aid750652
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Since '54 »

enrique schreef:
Since '54 schreef: Op naar de Bosuil STVV. Zoals in 2010 is een 1-2 uitstekend (destijds Sidibé en Wilmet dacht ik). Of was het in 2009 Krisaias?
Als ik mag ...
http://www.hbvl.be/cnt/aid750652
Dank u Enrique.
Welnu, dat was nog van in de tijd dat er één of twee TV's in de stad waren waar je de match kon volgen. Heb ze toen met 4 vrienden gezien in café Stadion (bij Pei). Groot doek. Een kleine cinema!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enerkey »

Ik ben in Antwerpen gaan zien met de wagen. Onderweg terug naar huis is in de file onze achter bumper gesloopt en de auto ondergezeken door een 10-tal Antwerpsupporters. Tamelijk hersenloos wel. Want daarna zagen we ze in de nabij gelegen parking in hun auto's stappen. Hadden we ook ineens hun gegevens. :lol:
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door simon »

STVV - OHLeuven voor de beker. Mooie wedstrijd en leuke loting !
Plaats reactie