Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door vdl »

Zag weer een hard werkend stvv ,wat een verschil met vorig seizoen.
Kamerplanten als Peeters en Bezus brachten je toen teveel in de problemen.
Als je nu ziet De Sart ,Charichis hoe die het werk verlichten voor Depetter, die speelt nu veel makkelijker en moet minder fouten maken.
Ja Peeters was goed met zijn vrije trappen maar ik blijf erbij dat het dat dan ook was.
Ook de stabiliteit achterin ,met een heel goeie rechtsachter doet veel natuurlijk.
Bezus was toch weer niet goed ,weer van hetzelfde van vorig seizoen, snap ook niet dat je zo iemand laat starten.
Legear viel wel weer aardig in.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Om en bij de 5000 supp.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Krikke »

toyotacorolla schreef:Om en bij de 5000 supp.
Deed pijn aan de ogen! De mannen verdienen veel meer supporters. Ze hebben de voorbije jaren de Truienaars te hard op de ziel getrapt! De mentaliteit van onze spelers gisteren, daar kom ik voor naar het voetbal... Charisis voorop! Proficiat aan de spelers. Mooi resultaat tegen een goed voetballend WB.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Ik betwijfel of we die 5000 echt gehaald hebben. Ik zou eerder gokken op 4000 en een beetje. Oost deed echt pijn aan de ogen. Spijtig voor de huidige ploeg, maar je oogst wat je zaait.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Om nog even terug te komen op de wedstrijd. Beveren heeft een goed voetballende ploeg en zullen zeker geen vogel voor de kat zijn. Als daar geen uitverkoop komt is dat misschien ook wel een ploeg voor de linker kolom.

Dat ze met Ampomah en Morioka twee goudhaantjes in huis hebben wist ik al maar die Boljevic kan ook een stukske tegen een bal trappen hoor. Zo'n speler zou ik er ook heel graag bij willen hebben.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Dit is toch nooit eerder vertoond, zelfs in tweede klasse !
Inderdaad zeer jammer voor de huidige ploeg.
Misschien moet er iemand eens openlijk sorry durven zeggen voor al hetgeen er gebeurd is.
Geld is één zaak, op de ziel trappen een andere !

Afbeelding
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Henkie-1984 »

Vak C was bijna uitverkocht [FACE WITH TEARS OF JOY]
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Jan Bulder »

Den TV, zeg ik u, 't is de schuld van den TV!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Ik denk eerder fotoshop, want de pers verdraait toch alles !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Alle, daar gaan we weer
We moeten weer naar iemand anders kijken
Vroeger in 2e klasse trokken ze meer dan 10000 man
Altijd gekend voor zijn massale aanhang
TV is niet de enige reden
Een beetje minder de dikke nek uithangen
En de club wat volkser maken
Want uwe slogan klopt nie meer
Toch blijven doen alsof er de voorbije jaren niks gescheeld heeft
Echt niet te geloven
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door de Jos »

Ik vind geen dingen uit. Ik was er al bij in de periode Kingambo, Cleuren, Velkeneers en co. De laatste jaren heb ik gewoon de tijd niet meer om elke match ruimschoots op tijd in het stadion aanwezig te zijn. Met andere woorden: ik kijk alle (!) Wedstrijden wel nog live, maar dan in hoofdzaak wel via Proximus TV.

Ik pik heus nog wel een match of 8 live mee in het stadion en dan meestal wel in Tribune West (vroeger ook, toen de plaatsnummers nog handgeschilderd op de houten planken stonden aan die kant en de golfplaten nog deftig ingedeukt waren). Helaas wordt men door een aantal grote lichten hier als een paria aanzien als ge aan die kant van het veld zit, allicht uit jaloezie of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:Dit is toch nooit eerder vertoond, zelfs in tweede klasse !
Inderdaad zeer jammer voor de huidige ploeg.
Misschien moet er iemand eens openlijk sorry durven zeggen voor al hetgeen er gebeurd is.
Geld is één zaak, op de ziel trappen een andere !

Afbeelding
Inderdaad, een triest zicht. Maar hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? Wat ge zaait....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door stvv'er »

de Jos schreef:En zitten we hier trouwens in Noord-Korea ofzo met al die gewiste berichten? Laat dat eens allemaal schoon staan of wees consequent en verwijder ook alle anti-RD berichten!

Wat is me dit nou. Kan heus wel tegen een stootje.
Deze worden volgens mij gewoon verwijderd omdat er gescholden werd. Heeft niks met censuur of Noord-Korea te maken.
In het verleden, als je het forum tenminste grondig volgt, zijn er ook al genoeg berichten gewist van de zogenaamde "anti-RD".

Zeer terecht dat het verwijderd werd. Die conversaties gingen toch nergens naartoe, buiten een ongemanierde scheldpartij.

Er moet niet voor de 2e week op rij een "slotje" komen op een wedstrijdtopic.

PS: waarschijnlijk worden onze berichten zodadelijk ook geknipt :mrgreen:
Laatst gewijzigd door stvv'er op 27 aug 2017, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door de Jos »

Lindoke, met alle respect: maar is dat niet hetgeen waar de helft hier om zit te roepen/ijveren?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Weinig toeschouwers inderdaad. Het waarom daarvan mag verder besproken worden in de beleidstopic.
Ik heb sinds gisterenavond hier meer berichten moeten verwijderen dan dat ik er heb kunnen laten staan, wegens niet relevant/scheldwoorden/frustraties ... Plezant...

Over de wedstrijd: prima ingesteldheid bij onze kanaries tegen een stugge tegenstrever. Dit Beveren is echt wel een leuke ploeg, in mijn ogen lieten ze meer zien dan Gent en Standard. Een punt hadden ze zeker verdiend en zelfs bij een nipte nederlaag hadden we niet erg veel te zeggen. Anderzijds winnen we deze wedstrijd wel door het verschil in offensieve kwaliteit. Als je een speler als Vetokele nog achter de hand kan houden, is dat voor een club als STVV echt een luxe. Knap doelpunt ook. Verder toch een pluim voor onze organisatie, die staat er echt wel.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie