Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 5 : STVV-WAASLAND ZAT 26/8 20u

Bericht door enerkey »

Jacques schreef:Direct de mensen hunne neus eraf bijten. Doet qua stijl aan stvv-fan denken.
Met of zonder stripke? Heeft ook wat weg van de stijl van Positivo.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 5 : STVV-WAASLAND ZAT 26/8 20u

Bericht door STimVV »

Hallo Tokyo, Positivo, STVV-fan... gaat die komedie nog lang duren? :roll:
De mensen zijn echt niet zo achterlijk als jij denkt.

Beveren heeft momenteel nog altijd één van de beste spelers rondlopen: Morioka uit de match houden en de helft van het werk is klaar. Als Kitsiou hetzelfde doet met Ampomah.
Als Beveren-supporter kan je trouwens dezelfde frustaties hebben als wij. Ze konden evengoed aantreden met een aanval: Langil-Gano-Morioka-Ampomah. Indien ze Gano en Langil hadden kunnen houden was dat een aanval om U tegen te zeggen.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5 : STVV-WAASLAND ZAT 26/8 20u

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Hallo Tokyo, Positivo, STVV-fan... gaat die komedie nog lang duren? :roll:
De mensen zijn echt niet zo achterlijk als jij denkt.

Beveren heeft momenteel nog altijd één van de beste spelers rondlopen: Morioka uit de match houden en de helft van het werk is klaar. Als Kitsiou hetzelfde doet met Ampomah.
Als Beveren-supporter kan je trouwens dezelfde frustaties hebben als wij. Ze konden evengoed aantreden met een aanval: Langil-Gano-Morioka-Ampomah. Indien ze Gano en Langil hadden kunnen houden was dat een aanval om U tegen te zeggen.
:lol: ..

Beveren :
Idd.. Jans loopt er ook nog zeker op de RB?
Morioka wordt een opdracht voor de Petter, gezien beiden centraal staan..
En in de de Petter van dit seizoen heb ik veel meer vertrouwen als in die van vorig seizoen..
De keeper Goblet vind ik ook maar een onzekere keeper, vooral op voorzetten van de flank..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 5 : STVV-WAASLAND ZAT 26/8 20u

Bericht door Hallo-Tokyo »

Mijn excuses. Ik had niet moeten reageren.
Waasland is een makkie:-)
Ben blij dat jullie stvv bekijken als sterke ploeg.

Tot zaterdag !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5 : STVV-WAASLAND ZAT 26/8 20u

Bericht door Jacques »

Gewoon niet overreageren, is al goed genoeg.
De ene week wordt er geroepen dat we niks positiefs kunnen zeggen.
De andere week wordt er geroepen dat we verwachten alles te winnen.
Beiden zijn zo fout als maar zijn kan.

Tot zaterdag.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5 : STVV-WAASLAND ZAT 26/8 20u

Bericht door Tompie »

Voorafgaand aan het seizoen had ik deze al aangeduid als een zeer belangrijke wedstrijd. Ik had dan wel eerder gedacht dat het meteen een belangrijke zou worden in de strijd om het behoud. :mrgreen:

Dat we nu 9 op 12 hebben is uiteraard onverhoopt, maar dat betekent niet dat we plots moeten denken dat we thuis wel even vlot gaan winnen van eender wie. Dit STVV zal iedere week top moeten zijn om punten te pakken. Het klassement zegt voldoende over die zogenaamde "kleine broertjes".

Ik had trouwens liever gehad dat er toch een paar van die ploegen wat minder punten pakten. Op deze manier ga je een pak punten moeten halen om het behoud te verzekeren, want die ploegen die nu vanonder staan gaan daar wellicht niet blijven staan. :)

Met dezelfde mentaliteit als de voorbije wedstrijden moet een overwinning zeker mogelijk zijn. Zoals hier al gezegd werd, winst tegen Beveren of Antwerp en je neemt een fantastische start.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enrique
Berichten: 2875
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Mooie verstandige redenering
Standard, Genk, Anderlecht, Gent, Oostende ... allemaal 2e kolom
STVV, Moeskroen, Beveren, ... 1e kolom

Dit seizoen 30 punten niet voldoende voor behoud ?
Zou zomaar kunnen ...
Voetjes op de grond en blijven werken
Te beginnen met zaterdag tegen Beveren en daarna Antwerp ...
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Dreke »

Ik denk dat Waasland toch wel van zijn pluimen (misschien wel de grootste) verloren heeft door het vertrek van Gano.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Ik dacht dat PO1 het doel was, waarom dan spreken over "het behoud" ???
enrique
Berichten: 2875
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Ik wacht nog 11 matchen... Ik vertrouw het niet. Komt door voorbije jaren...
Mijn doel is PO1 :D
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Franz »

Komt Gueyé terug? En is Vetokele al speelklaar? En Antunes?

Er van uitgaande dat die 3 nog niet meedoen of voorzichtig op de bank starten zou ik opteren voor een vierkant op het middenveld om de dynamische Beverse middenvelders op te vangen. Botaka kan in steun van Boli spelen, wisselend van flank.

Dus:
Pirard
Kitsiou-Kotysch-Teixeira-De Norre
De Petter-Asamoah
De Sart-Charisis
Botaka-Boli

In de tweede helft is het misschien een goed idee om Jonathan op te brengen, die kan dat! :lol:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Missé-Missé »

enrique schreef:Ik wacht nog 11 matchen... Ik vertrouw het niet. Komt door voorbije jaren...
Mijn doel is PO1 :D
Allez jong!
Met wilde weldoener Roland als voorzitter!
En toppers als Vitokele en Taxeira!!
Waarom zijn die stoute, hondstrouwe fans van dorpsploeg Sint-Truiden nu niet positiever?
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Franz »

Missé-Missé schreef:
enrique schreef:Ik wacht nog 11 matchen... Ik vertrouw het niet. Komt door voorbije jaren...
Mijn doel is PO1 :D
Allez jong!
Met wilde weldoener Roland als voorzitter!
En toppers als Vitokele en Taxeira!!
Waarom zijn die stoute, hondstrouwe fans van dorpsploeg Sint-Truiden nu niet positiever?
Wie zich wil bekeren tot PRO of CONTRA kan hiervoor terecht in 'De Grote Beleidstopic' hier een paar deuren verder
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Halenaar »

Vooral benieuwd of Dussaut er terug bij is, want na zijn recente prestaties (heeft hij eigenlijk al een goede wedstrijd gespeeld hier?) verdient die zelfs geen plaatsje in de selectie meer. Het is vorige week niet zo belicht door de goede prestatie tegen RSCA, maar Dussaut vond ik echt erbarmelijk spelen tegen Anderlecht. Ook zonder enige inzet, dat hij tijdens de rust aan de kant werd gehaald was meer dan terecht en ook veelzeggend. Niet te geloven eigenlijk dat hij nog bij de Franse jeugdelftallen heeft gespeeld.

Wel benieuwd naar de prestaties van Botaka, De Sart, De Norre, Charisis en Kitsiou die in mijn ogen ongelooflijk veel progressie aan het maken zijn. Vooral van die Grieken had ik het niet verwacht na hun matige oefenwedstrijden, dat is echt dag en nacht verschil.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Halenaar schreef:
Wel benieuwd naar de prestaties van Botaka, De Sart, De Norre, Charisis en Kitsiou die in mijn ogen ongelooflijk veel progressie aan het maken zijn. Vooral van die Grieken had ik het niet verwacht na hun matige oefenwedstrijden, dat is echt dag en nacht verschil.
Ik kijk vooral uit naar het godenkind/enfant-terrible met de blonde lokken !
Die moet niet tijdens de rust opkomen, nee, in minuut 50, zodat iedereen een siddering door het lijf krijgt en rechtop veert, om hem de ovatie te geven die hij verdient, vooral omwille van dat shhhhht-vingertje !
Kan de absolute superster worden aan de Tiense, zoals er lang geen meer geweest is !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 22 aug 2017, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie