Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door smol »

lindoke schreef:Ik vond het een aangename wedstrijd. Het voetbal was niet altijd even verfijnd maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door spanning.

Ik vond ongeveer de ganse ploeg goed presteren vandaag. Een paar die tegen vielen waren Bezus en in mindere mate Botaka. Wie in het oog sprongen waren voor mij De Sart - die jongen groeit met de week - Charisis (de man met 4 longen), De Petter, Kitsiou en Pirard die ons toch recht houdt op cruciale momenten. De verdediging stond pal en Kotysch en Teixeira zijn toch complementair. De Norre trok meer dan zijn streng en Boli weegt echt op een verdediging. Goede invalbeurten van Vetokele - gouden doelpunt maar had de indruk dat hij er al wat door zat op het einde - en Legear die met zijn gave traptechniek toch wat extra brengt.

Zeer mooie uitgangspositie met de interlandstop volgend weekend. Laten we er van genieten.
Zeer goede analyse en inderdaad de sterke prestatie van ons Waals duo Pirard en De Sart mag benadrukt worden. Pirard keepte vandaag echt wel een volwassen wedstrijd en hield ons enkele malen in de match. Alexis groeit verder en zal zo waarschijnlijk het volgende paradepaardje van RD gaan worden :) ... Bezus, was zeer zwak en had eigenlijk bij de rust al vervangen moeten worden. Helaas, maar ik zie er niks in
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

Match :
Knap, zeer knap..
Tribunes doen pijn aan de ogen, al verdient de ploeg zeker het dubbele qua toeschouwers..
Zo doorgaan en binnen 5 matchen zit het terug vol..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Since '54 »

Niet iedereen bekijkt een match met dezelfde bril maar feit is zeker de beide Grieken zijn toch knokkers over 95 minuten. Ook De Petter niet vergeten vandaag. Moriata wie was dat eigenlijk?
Verdiende overwinning op basis van bloed, zweet en tranen. ik had voor eenmaal eens een beetje plezier in een verliezende coach. Het ligt nochtans niet in mijn aard maar Clement heeft ons vroeger genoeg uitgespuwd in zijn tijd bij FC Brugge zowel als speler en als hulptrainer. Ik zal zijn opgestoken middenvinger naar de oude tribune noord nooit vergeten. Clement een typisch Genk-product. Bah ...
Bravo STVV! Het is jullie van harte gegund!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

De Norre bevestigd, verdiend zeker zijn plaats in de ploeg.
Pirard week na week constanter, de grieken sterk.
We worden wekelijks verrast, tot op heden :party:

Ps: niemand nog laten vertrekken deze mercato.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Jacques »

We hebben collectief een zeer goede match afgeleverd. Het zou niet eerlijk zijn om er 1 of 2 spelers uit te pikken. Collectief zat het gewoon goed. Mentaliteit, tactiek en technisch voetbal waren meer dan ok, maar het was anderzijds ook zeker geen makkelijke wedstrijd, want Wa-Be speelde evenzeer een goeie match. Wa-Be gaf verdedigend weinig ruimte weg en heeft voldoende kansen gecreëerd om minstens een gelijkspel te claimen. Ze kwamen een stuk sterker voor de dag dan de voorbije 2 seizoenen. Als we in een slechte periode zitten, verliezen we dit soort match misschien wel. Gelukkig zitten we momenteel in een goede periode en worden we beloond voor het positieve spel. Met 12/15 zetten we een zeer goede start neer. Onverhoopt na de voorbije maanden. Benieuwd naar volgende week.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Megaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!
:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:

Brusselmans on fire met deze puntenoogst !!!

Gaan de 20 suggels, de nega's, de azijnpissers, die al jaren snakken naar wat moois, het nu eindelijk krijgen wat ze verdienen ?
Herman wordt zowaar emotioneel ...
RD : don't you dare this time !!!!!!!!!!!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

En we kunnen nog groeien. Deze ploeg is nog niet af.
Objectief moet 40 punten zijn. Ambitie.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door enrique »

STVV heeft in tegenstelling tot andere seizoenen meedere wakkere en alerte spitsen
Dat levert u tegen Standard en WaBe 4 punten meer op
Probleem van WaBe is dat ze een ploeg hebben tot aan de backlijn
Diepe spits weg en het zaakje stuikt in elkaar
Slecht beleid
Het moet van andere ploegen ook maar eens gezegd worden
In het algemeen, Belgische clubbesturen zijn een ramp
Maar als je een trainer hebt zoals Dury en Mazzu maakt dat niks uit
Zet 11 chimpansees op het veld en die mannen maken er nog een ploeg van
STVV heeft een uitstekend rapport
12 op 15
Dat moet geleden zijn van 88-89 met Cnops en Cvetkovic
Toen hadden ze zelfs 9 op 10
Correct me if I'm wrong
Blijven hopen dat de financiele belegger deez week of in de winter niemand verkoopt
Dan moet die 12 op 15 eindelijk nog eens de basis zijn van een plaats in de linkerkolom
Proficiat aan de spelers voor het rapport van augustus
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Clement jaloers op Stvv
Boli Vetokele Babacar

https://m.youtube.com/watch?v=pmbEqlEDISA
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Iniesta »

Knap alweer. Stevig achterin en dodelijk vooraan na toch een foutje achterin bij WB.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door den ief »

Het was een moeizame overwinning, niet onverdiend maar een gelijkspel had ook wel gemogen. Gewoon een knappe prestatie want dit Beveren is niet te onderschatten. Als zij nog een deftige spits vinden gaan ze hoog eindigen. Wanneer Angban volledig fit is hebben ze met hem, Seck en Morioka een fantastich middenveld, daarrond dan nog eens die Ampomah en Boljevic.

Ik lees hier veel negatief over Bezus. Enerzijds terecht want het was niet zijn meest gelukkige match. Toch was het nu ook weer niet zo rampzalig als men doet uischijnen vind ik. Hij is iemand die sowieso al vrij snel op de korrel werd genomen, dat merkte ik gisteren al na zijn eerste slechte baltoets. Hij is nu ook eenmaal iemand met vrij veel risico in zijn spel dus er gaat ook wel eens iets mis. Toch hoop ik dat hij wat meer vertrouwen krijgt van publiek en trainer en dan komt dat volledig goed.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Jebus4life »

enrique schreef:STVV heeft in tegenstelling tot andere seizoenen meedere wakkere en alerte spitsen
Dat levert u tegen Standard en WaBe 4 punten meer op
Probleem van WaBe is dat ze een ploeg hebben tot aan de backlijn
Diepe spits weg en het zaakje stuikt in elkaar
Slecht beleid
Het moet van andere ploegen ook maar eens gezegd worden
In het algemeen, Belgische clubbesturen zijn een ramp
Maar als je een trainer hebt zoals Dury en Mazzu maakt dat niks uit
Zet 11 chimpansees op het veld en die mannen maken er nog een ploeg van
STVV heeft een uitstekend rapport
12 op 15
Dat moet geleden zijn van 88-89 met Cnops en Cvetkovic
Toen hadden ze zelfs 9 op 10
Correct me if I'm wrong
Blijven hopen dat de financiele belegger deez week of in de winter niemand verkoopt
Dan moet die 12 op 15 eindelijk nog eens de basis zijn van een plaats in de linkerkolom
Proficiat aan de spelers voor het rapport van augustus
Je kan veel over het bestuur van W-B zeggen over de jaren heen, maar ze hebben dit jaar toch echt wel een mooie ploeg neergezet. Het feit dat ze geen vervanger hebben voor Gano is natuurlijk wel een terecht punt van kritiek, maar verder? Ampomah, Morioka & Boljevic is een trio dat nog héél veel ploegen pijn gaat doen de komende maanden... Ik verwacht ze ook niet in de problemen dit seizoen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

Jebus4life schreef:
enrique schreef:STVV heeft in tegenstelling tot andere seizoenen meedere wakkere en alerte spitsen
Dat levert u tegen Standard en WaBe 4 punten meer op
Probleem van WaBe is dat ze een ploeg hebben tot aan de backlijn
Diepe spits weg en het zaakje stuikt in elkaar
Slecht beleid
Het moet van andere ploegen ook maar eens gezegd worden
In het algemeen, Belgische clubbesturen zijn een ramp
Maar als je een trainer hebt zoals Dury en Mazzu maakt dat niks uit
Zet 11 chimpansees op het veld en die mannen maken er nog een ploeg van
STVV heeft een uitstekend rapport
12 op 15
Dat moet geleden zijn van 88-89 met Cnops en Cvetkovic
Toen hadden ze zelfs 9 op 10
Correct me if I'm wrong
Blijven hopen dat de financiele belegger deez week of in de winter niemand verkoopt
Dan moet die 12 op 15 eindelijk nog eens de basis zijn van een plaats in de linkerkolom
Proficiat aan de spelers voor het rapport van augustus
Je kan veel over het bestuur van W-B zeggen over de jaren heen, maar ze hebben dit jaar toch echt wel een mooie ploeg neergezet. Het feit dat ze geen vervanger hebben voor Gano is natuurlijk wel een terecht punt van kritiek, maar verder? Ampomah, Morioka & Boljevic is een trio dat nog héél veel ploegen pijn gaat doen de komende maanden... Ik verwacht ze ook niet in de problemen dit seizoen.
WB zal nog wel een diepe spits aantrekken..
In dat geval hebben ze zeker een heel goeie ploeg..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:We hebben collectief een zeer goede match afgeleverd. Het zou niet eerlijk zijn om er 1 of 2 spelers uit te pikken. Collectief zat het gewoon goed. Mentaliteit, tactiek en technisch voetbal waren meer dan ok, maar het was anderzijds ook zeker geen makkelijke wedstrijd, want Wa-Be speelde evenzeer een goeie match. Wa-Be gaf verdedigend weinig ruimte weg en heeft voldoende kansen gecreëerd om minstens een gelijkspel te claimen. Ze kwamen een stuk sterker voor de dag dan de voorbije 2 seizoenen. Als we in een slechte periode zitten, verliezen we dit soort match misschien wel. Gelukkig zitten we momenteel in een goede periode en worden we beloond voor het positieve spel. Met 12/15 zetten we een zeer goede start neer. Onverhoopt na de voorbije maanden. Benieuwd naar volgende week.
Toen we enkele weken geleden het programma onder ogen kregen dacht ik dat we rond Kerstmis misschien 12 punten zouden kunnen hebben. Nu hebben we ze al eind augustus.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5 : STVV - Waasland Beveren (26/08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Hallo-Tokyo schreef:En een zaterdagmatch.
7000 fans mogen we toch verwachten.
Hoeveel waren het er in werkelijkheid ?
Moest er in elk gepasserd jaar gewonnen worden tegen Gent, Standard en Anderlecht op enkele weken, dan zat er gegarandeerd 8 tot 9000 man !
En nu ?
Plaats reactie