De Sart en De Norre belofteninternationals

Alles over de wedstrijden van STVV
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Since '54 »

Volgens de STVV-site werden Alexis De Sart en Casper De Norre vandaag opgeroepen als beloften-internationals. Proficiat aan beide spelers en aan STVV.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door den ief »

Since '54 schreef:Volgens de STVV-site werden Alexis De Sart en Casper De Norre vandaag opgeroepen als beloften-internationals. Proficiat aan beide spelers en aan STVV.
:toppie:

Terecht opgeroepen. De Sart heeft echt wel sprongen gemaakt de laatste maanden. De Norre komt er ook wel, ik hoop dat hij dit seizoen ook nog zijn kans zal krijgen op een positie die hem nog beter ligt.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Hallo-Tokyo »

"In de voorbereiding was ik er heilig van overtuigd dat een nieuwe uitleenbeurt de beste oplossing was. Ik trainde al weken mee met de A-kern onder Marquez, maar na een maand kende hij nog steeds mijn naam niet. Hij deed ook geen moeite om me te leren kennen. Ik was niet belangrijk. Maar plots was er die rode kaart van Dussaut tegen Zulte Waregem, werd Marquez ontslagen en was er dat tekort aan flankverdedigers…", aldus De Norre in Het Belang van Limburg.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Iniesta »

De Sart vond ik vrij sterk tegen RSCA, verdiend dus. Proficiat!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Since '54 »

Iniesta schreef:De Sart vond ik vrij sterk tegen RSCA, verdiend dus. Proficiat!
Maar ook al veel eerder hoor. Ganse Poule II trouwens van verleden seizoen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door enerkey »

Wilmots heeft Yohan Boli opgeroepen voor Ivoorkust. Zijn vader Roger Boli, is immers van oorsprong uit Ivoorkust.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door vdl »

De Norre al out ,was te verwachten dat die een terugslag ging krijgen.
Hij had het al moeilijk om een hele match uit te spelen,zit allemaal in het ontwikkelingsproces.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Jacques »

Als je hbvl mag geloven, gaat het om een bloeduitstorting en zwelling als gevolg van een trap afgelopen weekend, dus geen meniscus-, kruisband- of andere lelijke knieblessure.
De schadelijk zal hopelijk wel meevallen. Paar dagen rust en volgende week gewoon terug aansluiten bij de groep, aldus mijn eigen niet-gediplomeerde diagnose. ;)

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170830_0304 ... ieblessure
Overdrijven is een kunst
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door vdl »

Jacques schreef:Als je hbvl mag geloven, gaat het om een bloeduitstorting en zwelling als gevolg van een trap afgelopen weekend, dus geen meniscus-, kruisband- of andere lelijke knieblessure.
De schadelijk zal hopelijk wel meevallen. Paar dagen rust en volgende week gewoon terug aansluiten bij de groep, aldus mijn eigen niet-gediplomeerde diagnose. ;)

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170830_0304 ... ieblessure
Des te beter voor Casper en de ploeg
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Tamas »

vdl schreef:De Norre al out ,was te verwachten dat die een terugslag ging krijgen.
Hij had het al moeilijk om een hele match uit te spelen,zit allemaal in het ontwikkelingsproces.
Trap op de knie = ontwikkelingsproces !!! Als je de flair ziet waarmee De Norre zich van zijn verdedigende taak gekweten heeft tegen niet de minste spelers, regelmatig mee naar voor trok en bij het uitverdedigen slechts zeer zelden op een foutje te betrappen viel dan denk ik, ondanks het feit dat het zijn positie niet is, hij hierin al vergevorderd is. Alleszins verder dan onze vriend Dussaut die al veel langer de dienst uitmaakt als back.
Natuurlijk moet hij zich aanpassen aan het niveau van eerste afdeling en dit uiteraard ook over 90 min., hetgeen voor hem allemaal nieuw is.
Ik geloof al langer heel sterk in hem en zeer zeker ook op zijn beste positie, zeker in de toekomst.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: De Sart en De Norre belofteninternationals

Bericht door Mikman »

De Sart in de basis.

Voor de geïnteresseerden: proximus kanaal 600
Plaats reactie