Beker van België 2017-2018

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Hallo-Tokyo »

Klus geklaard.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door omeloe »

DJ Amiga schreef:4 2 ventokele op voorzet van
Boli op de counter
Bedankt voor de snelle info .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Vitokele en Ventokele maken het af.
Wa gaat het geven als Vetokele ook nog eens in vorm geraakt ???
Weelde in de spits, dat is wel zeker !!!
:grappig:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Since '54 »

:grappig: :grappig: :grappig:
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:Vitokele en Ventokele maken het af.
Wa gaat het geven als Vetokele ook nog eens in vorm geraakt ???
Weelde in de spits, dat is wel zeker !!!
:grappig:
Zeker als we tegen 9 man mogen spelen . OHL was blijkbaar sterker dan Genk . :cool:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Hallo-Tokyo »

Ben eens benieuwd wie morgen als eersteklasser eruit vliegt.
Wij dus niet.
Ik denk dat Cercle goeie kans maakt om door te stoten. :toppie:


2017 is een boerejaar voor STVV en zeker thuis. De cijfers worden elke match straffer.
Dit seizoen 5 op een rij gewonnen.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door weekenders »

Dussaut tegen de smurfen een goaltje maken en vandaag weer zoals we hem kennen, de zwakste man van de match.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Alain »

Twee mooie assists van Dussaut... Wel jammer dat zijn 28 andere voorzetten op niks trokken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jones »

Mager matchke met weinig grinta. Het leek eerder op een verplicht nummertje terwijl STVV dit seizoen meer dan ooit een nieuwe gooi naar de beker kan doen. Steeds die hoge voorzetten en lange bal. Met 11 tegen 9 geen vuist kunnen maken ! Was beschamend. Niemand durft eens vlammen uit de tweede lijn.
Dussaut krampen, Goutas op zijn adem getrapt en Boli dood en dat voor profs...
Wat moeten wielnenners dan toch meer afzien. Dussaut zwakste man. Botaka ook maar magertjes.

Wat deed Edmilson daar op Stayen met muts op ? Werd weggehoond door de Truienaars. Terecht
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jones schreef:
Wat deed Edmilson daar op Stayen met muts op ? Werd weggehoond door de Truienaars. Terecht

Hoe mager de prestatie van stvv was, het kan nooit op tegen de houding van de fans tegenover Edmilson.
Hij zat samen met zijn vrienden rustig te kijken.
iedereen met een ticket mag rustig kijken.
Hoon hem weg als hij op het veld staat en dan nog.
We leven in een vrij land. Iedereen gaat en staat waar hij wilt.
Onterecht weggehoond.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door smol »

Hallo-Tokyo schreef:
Jones schreef:
Wat deed Edmilson daar op Stayen met muts op ? Werd weggehoond door de Truienaars. Terecht

Hoe mager de prestatie van stvv was, het kan nooit op tegen de houding van de fans tegenover Edmilson.
Hij zat samen met zijn vrienden rustig te kijken.
iedereen met een ticket mag rustig kijken.
Hoon hem weg als hij op het veld staat en dan nog.
We leven in een vrij land. Iedereen gaat en staat waar hij wilt.
Onterecht weggehoond.
Inderdaad dit hoort niet. Op het terrein geen probleem mee maar daarbuiten laat je de mensen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

Hoort niet, maar anderzijds...openlijke vrijages met de buur en natrappen naar je ex-club horen ook niet. Daar had Junior destijds ook aan kunnen denken. Wat is er juist gebeurd? Wat gelachen en geroepen? Zolang ze hem niet fysiek belagen, heb ik er weinig of geen compassie bij. Retour à Liège svp.

Soit, ter zake: we zijn door. Daarmee is het belangrijkste gezegd. Schoonheidsprijzen hebben we gisteren niet gewonnen. De intensiteit was minder, maar ik zou niet durven zeggen dat ze er met hun klak naar gegooid hebben. Dan breng je als trainer geen basisspelers met je wissels in de hoop de klus toch nog in 90 min te klaren. Ik zou eerder zeggen dat het een haast onvermijdbare vorm van decompressie was. Zaterdag zit je op een wolk en dinsdag moet je aan de bak tegen een ploeg uit een lagere reeks. Moeilijk om dan dezelfde focus en intensiteit te hebben. Gevaarlijke wedstrijd met risico op uitschakeling die je gewoon moet zien door te komen. Knullig is dan ook eerder de term die bij de match van gisteren past, zeker de tegendoelpunten. Na 30 overbodige en vermijdbare extra minuten zijn we door. Gelukkig maar, want eruit vliegen tegen negen tweedeklassers was behoorlijk gênant geweest.
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Alain »

Van Wijck hekelt de wedstrijdleiding, lees ik...

Wel, als ik één positief punt heb gezien gisteren, is dat we al die gele kaarten ook wel echt hebben afgedwongen. Als je fouten blijft maken om aanvallers af te stoppen, dan is dit het resultaat. De uitsluitingen hadden zelfs nog eerder kunnen vallen. Als je ziet hoe zwaar Bezus bij momenten werd aangepakt. Hij heeft deze keer gelukkig zijn hoofd erbij gehouden, Boli was precies wel afgeleid door de strijd met zijn verdediger.
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Coelmoes »

hoe was het met Atunes
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door den ief »

Coelmoes schreef:hoe was het met Atunes
Antunes heeft me niet kunnen bekoren. Zeer twijfelend vanachter, paar keer in zijn rug gepakt door bagayoko. Aanvallend/ opbouwend ook biet echt top. Maar ok, eerste match na een lange blessure, normaal dat je er dan nog niet volledig staat.

Goutas ook zo, een beetje onzeker, zo zag je bij de goal van leuven waar hij de bal enorm slecht wegwerkt in de voeten van persoon. Ook de verstandhouding was er nog niet echt met kotysch, getuige de goal van storm, dat was een simpele pass door het hart van de defensie en weg was storm. Dat was tegen 9 man nota bene.

Maar zoals ik al zei, conclusies trekken over deze 2 mannen is gewoon veel te vroeg.
Plaats reactie