Beker van België 2017-2018

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

Alain schreef:Van Wijck hekelt de wedstrijdleiding, lees ik...

Wel, als ik één positief punt heb gezien gisteren, is dat we al die gele kaarten ook wel echt hebben afgedwongen. Als je fouten blijft maken om aanvallers af te stoppen, dan is dit het resultaat. De uitsluitingen hadden zelfs nog eerder kunnen vallen. Als je ziet hoe zwaar Bezus bij momenten werd aangepakt. Hij heeft deze keer gelukkig zijn hoofd erbij gehouden, Boli was precies wel afgeleid door de strijd met zijn verdediger.
Dennis vergeet even te zeggen dat ze voor de rust al met 10 konden staan na een fout op een doorgebroken speler...Wat een hoop gejammer van het grote OHL, waar ze al 5 jaar denken een subtopper te zijn, maar in realiteit dichter bij 1ste amateur zitten.
Kruising tussen calimero en blaaskaak. Zeer zeldzaam, helaas weinig genietbaar.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door AirMontella »

Jacques schreef:
Alain schreef:Van Wijck hekelt de wedstrijdleiding, lees ik...

Wel, als ik één positief punt heb gezien gisteren, is dat we al die gele kaarten ook wel echt hebben afgedwongen. Als je fouten blijft maken om aanvallers af te stoppen, dan is dit het resultaat. De uitsluitingen hadden zelfs nog eerder kunnen vallen. Als je ziet hoe zwaar Bezus bij momenten werd aangepakt. Hij heeft deze keer gelukkig zijn hoofd erbij gehouden, Boli was precies wel afgeleid door de strijd met zijn verdediger.
Dennis vergeet even te zeggen dat ze voor de rust al met 10 konden staan na een fout op een doorgebroken speler...Wat een hoop gejammer van het grote OHL, waar ze al 5 jaar denken een subtopper te zijn, maar in realiteit dichter bij 1ste amateur zitten.
Kruising tussen calimero en blaaskaak. Zeer zeldzaam, helaas weinig genietbaar.
Ik ben nog altijd aan het wachten op die Champions League editie met het Beerschot van Vanoppen en het Lierse van Maged Samy. OHL mag daar inderdaad ook bijgeteld worden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

AirMontella schreef:
Ik ben nog altijd aan het wachten op die Champions League editie met het Beerschot van Vanoppen en het Lierse van Maged Samy. OHL mag daar inderdaad ook bijgeteld worden.
Zou Miel dan toch gelijk hebbe ?
:o
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door DJ Amiga »

enige spelers op niveau waren Bezus, Kotysch, Boli, Ventokele, De Sart en Charisis, net toevallig spelers die wekelijks spelen.

Bezus was gisteren een echte nr 10: bal steeds opvragen en spel verleggen. Het mindere punt was dat hij steeds door het midden trachtte te spelen ipv de flanken op de zoeken (alhoewel ik hem wel begrijp om niet steeds de bal aan dussaut te geven, want die zijn voorzetten waren erbarmelijk slecht)

Asamoah was niet onaardig maar komt te kort om een basisplaats te eisen. Goutas, Antunis, Steppe waren gisteren niet goed genoeg maar het is unfair om ze op 1 match te beoordelen. de vaste A-kern spelers zijn momenteel veel beter, punt andere lijn.

Bagayoko bij OHL viel me ook eerder tegen. ik miste de snedigheid van zijn matchen in Play-off 2. Als je die vergelijkt met Kitsiou heeft stvv de terechte keuze gemaakt om zijn contract niet te verlengen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
AirMontella schreef:
Ik ben nog altijd aan het wachten op die Champions League editie met het Beerschot van Vanoppen en het Lierse van Maged Samy. OHL mag daar inderdaad ook bijgeteld worden.
Zou Miel dan toch gelijk hebbe ?
:o
Louis XIV heeft het toch gezegd " miel heeft altijd gelijk " :lol:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jones »

Weet iemand wanneer het loting is voor de 1/8-finale ?
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Jones schreef:Weet iemand wanneer het loting is voor de 1/8-finale ?
Ik denk direct na de match Charleroi - La Louvière morgen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Precies geen enkele verrassing in de maak ...
Het wordt een 1A onderonsje !
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Dreke »

Brusselmans schreef:Precies geen enkele verrassing in de maak ...
Het wordt een 1A onderonsje !
Die geleide loting trekt op niks. Alles in één pot en gewoon trekken.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
moetikeensmeelachen
Berichten: 121
Lid geworden op: 27 apr 2011, 03:41
Locatie: Leuven

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door moetikeensmeelachen »

Jacques schreef:Wat een hoop gejammer van het grote OHL, waar ze al 5 jaar denken een subtopper te zijn, maar in realiteit dichter bij 1ste amateur zitten.
Ik weet niet wie er dat bij ons denkt. Tenzij de plaatselijke dorpsgek, maar zo zal er in Sint-Truiden ook wel ene rondlopen vermoed ik, net zoals bij elke club.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

moetikeensmeelachen schreef:
Jacques schreef:Wat een hoop gejammer van het grote OHL, waar ze al 5 jaar denken een subtopper te zijn, maar in realiteit dichter bij 1ste amateur zitten.
Ik weet niet wie er dat bij ons denkt. Tenzij de plaatselijke dorpsgek, maar zo zal er in Sint-Truiden ook wel ene rondlopen vermoed ik, net zoals bij elke club.
Bij ons hangt die aan de +
:roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

moetikeensmeelachen schreef:
Jacques schreef:Wat een hoop gejammer van het grote OHL, waar ze al 5 jaar denken een subtopper te zijn, maar in realiteit dichter bij 1ste amateur zitten.
Ik weet niet wie er dat bij ons denkt. Tenzij de plaatselijke dorpsgek, maar zo zal er in Sint-Truiden ook wel ene rondlopen vermoed ik, net zoals bij elke club.
Dan heb ik de pech jullie dorpsgek tegen te komen. :)
Toen jullie in eerste zaten heb ik vaak gehoord dat OHL op korte termijn een subtopper ging worden met een enorm potentieel als centrum- en studentenstad etc. Nu meent jullie trainer dat jullie Oostende achterna gaan, maar dan met meer supporters. Ik denk dan alleen maar "van Leuven naar Oostende is nog een eindje." ;)
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Gekken zitten er overal he Jacques :D

De meeste OHL'rs die ik ken willen gewoon ASAP terug naar eerste (net zoals wij dat zouden willen); maar buiten een stabiele eerste klasser worden hoor ik weinig abnormale zaken uit die regio.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

Eén van die gekken hebben ze zelfs trainer gemaakt. :mrgreen:
Maar goed, ik wil zeker niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie