Beker van België 2017-2018

Alles over de wedstrijden van STVV
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door DJ Amiga »

Tompie schreef:Net eens online gekeken en de Oosttribune kan toch wel eens aardig gevuld geraken vanavond. De buitenste vakken (A en B en J en K) zijn nog volledig beschikbaar maar de overige vakken zitten al goed vol.
bizar want toen ik gisterenavond keek, was er buiten een 100-tal plaatsen nog alles volledig vrij
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Tompie »

DJ Amiga schreef:
Tompie schreef:Net eens online gekeken en de Oosttribune kan toch wel eens aardig gevuld geraken vanavond. De buitenste vakken (A en B en J en K) zijn nog volledig beschikbaar maar de overige vakken zitten al goed vol.
bizar want toen ik gisterenavond keek, was er buiten een 100-tal plaatsen nog alles volledig vrij
Misschien een strategische zet van STVV om te doen alsof iedereen er bij wil zijn? :mrgreen:
Dit is wat ik zie bij vak C en vak D, bijvoorbeeld.
C.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door lakie »

Mikman schreef:
lakie schreef:Vermoedelijke elf voor vanavond:

--------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------

-------------- Dussaut ------------------------- Teixeira ------------------------ Goutas -------------------------- Antunes -----------

------------------------------------------------- De Petter --------------------- De Sart --------------------------------------------------

---------------- Charisis ---------------------------------------------------------------------------------------- Botaka -------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -----------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------- Vetokele ---------------------------------------------------------------

Hmm, ik had toch graag Asamoah en Abrahams eens in de basis gezien.
Inderdaad.... Maar is maar uit HBvL genomen, dus wie weet... :)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Tompie schreef:
DJ Amiga schreef:
Tompie schreef:Net eens online gekeken en de Oosttribune kan toch wel eens aardig gevuld geraken vanavond. De buitenste vakken (A en B en J en K) zijn nog volledig beschikbaar maar de overige vakken zitten al goed vol.
bizar want toen ik gisterenavond keek, was er buiten een 100-tal plaatsen nog alles volledig vrij
Misschien een strategische zet van STVV om te doen alsof iedereen er bij wil zijn? :mrgreen:
Dit is wat ik zie bij vak C en vak D, bijvoorbeeld.

C.JPG
Ook deze ochtend waren er slechts een 100 "onbeschikbaar".
Ik denk dat ze die met een reden allemaal onbeschikbaar maken. Dat doen ze trouwens bij competitiematchen ook op de dag van de wedstrijd. Ik denk toch dat er hoop en al 1500-2000 man zullen zijn. De eerste twee rondes van de beker zijn gewoon niet interessant voor de meesten.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door STimVV »

Ze printen op voorhand tickets af om te kunnen verkopen aan de loketten.
Deze worden dan als "onbeschikbaar" weergegeven omdat ze anders dubbel verkocht kunnen worden.
Toch logisch...?
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door DJ Amiga »

STimVV schreef:Ze printen op voorhand tickets af om te kunnen verkopen aan de loketten.
Deze worden dan als "onbeschikbaar" weergegeven omdat ze anders dubbel verkocht kunnen worden.
Toch logisch...?
een zeer logische uitleg!

maar dan zou je dat bij ene gewone wedstrijd 2u voor aanvang ook moeten zien? Kan zijn hoor maar ik heb het nog nooit gecontroleerd
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:
lakie schreef:Vermoedelijke elf voor vanavond:

--------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------

-------------- Dussaut ------------------------- Teixeira ------------------------ Goutas -------------------------- Antunes -----------

------------------------------------------------- De Petter --------------------- De Sart --------------------------------------------------

---------------- Charisis ---------------------------------------------------------------------------------------- Botaka -------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -----------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------- Vetokele ---------------------------------------------------------------

Hmm, ik had toch graag Asamoah en Abrahams eens in de basis gezien.
In een ideaal scenario breng je hen rond de 60ste minuut voor resp. De Sart en Vetokele. Als Antunes het een hele match uitzingt, kan je ook Ayala nog brengen voor Teixeira. Dan is op Bourard na zowat elke fitte speler in de A kern aan bod gekomen.
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door stvv'er »

STimVV schreef:Ze printen op voorhand tickets af om te kunnen verkopen aan de loketten.
Deze worden dan als "onbeschikbaar" weergegeven omdat ze anders dubbel verkocht kunnen worden.
Toch logisch...?
Inderdaad logisch, aan zoiets dacht ik ook ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Aguemon, Watt en Copa zitten niet in de selectie van OHL
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Mobius »

Met de kans om als slechte supporter beschouwd te worden :yes: : is de match ergens online te zien?
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door den ief »

Mobius schreef:Met de kans om als slechte supporter beschouwd te worden :yes: : is de match ergens online te zien?
Supporter?? Symphatisant noemen ze uw soort!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

Ik vrees ervoor. Zelfs voor een (semi) uitgebreid verslag moet je wachten tot morgen (Sporza, RTL).
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Voor zo'n matchen zijn zelden live streams te vinden. Het zal old school Sporza Radio worden ! (in de hoop dat die af en toe live gaan)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

den ief schreef:
BoemBoem schreef:
den ief schreef:
zipke373 schreef:Selectienieuws op Voetbal Belgie : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127545

Nergens sprake van Boli... Niet tussen de gekwetsten, niet tussen de geselecteerden. Zouden ze hem rust gunnen?
Zou kunnen. Jammet dat Acolatse en Gueye nog niet fit zijn. Nu zitten we niet te dik zonder boli vanvoor.
Abrahams, bezus kan daar spelen, Vetokele heeft ook enkele matchen aan de kant gestaan, ...

Spelers genoeg ..
Dat is waar, al zijn dat geen echte spitsen. Ik vind het vooral een beetje jammer, had gueye en acolatse wel eens bezig willen zien vanavond.

Ik denk idd dat bezus een kans zal krijgen vanavond en wellicht abrahams ook ( misschien als invaller).
Ja tuurlijk, ik ook hoor..
Alleen spijtig dat het niet op TV is :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jan Bulder »

Hoe, wedstrijd zelfs niet op TV, en nu gaan jullie nog niet kijken?
Plaats reactie