Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door stvv'er »

Halenaar schreef:Iemand een livestream?
http://sebn.sc/sebn-10.php
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door Lukske de Lange »

Dan kom je met de fiets vanuit Antwerpen centrum, want geen combi regeling.
Dan blijkt er geen ticket verkoop te zijn aan de bezoekers ingang, stond duidelijk voordien aangegeven vertellen ze me ter plaatse.

Blijkbaar heb ik dit gemist... :o
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door toyotacorolla »

Antwerp, het laatste kwartier van de eerste helft duidelijk beter dan Stvv.
Hebben het moeilijk op het middenveld om de bal in eigen rangen te houden.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door lindoke »

Eerste helft net gedaan. Kansarme wedstrijd met 2 ploegen die vooral fysiek voetbal op de mat leggen. Antwerp volgens mij toch de gevaarlijkste ploeg. Het aantal hoekschoppen geven dit aan: 7-1. Dus nog 0-0 en daar mogen wij toch vooral blij mee zijn. Als we 1 punt uit de brand kunnen slepen denk ik dat we tevreden mogen zijn want Antwerp lijkt me thuis toch een moeilijk te ontwrichten ploeg te zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door tweety »

Er zijn er een paar bij STVV die niet mee doen.
Legear en Botaka geven niet thuis. Desart en Charisis hebben het ook lastig.
Boli met voorsprong de beste man bij de Kanaries..
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door Mikman »

Scheidsrechter fluit wel irritant veel overtredingen langs beide zijden.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door toyotacorolla »

Jammerlijke fout van De Sart kost Stvv twee punten.
Redelijk goede tweede helft van beide ploegen.
Ergerlijk gefluit van de scheids. :rood:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door lindoke »

Wedstrijd gedaan met een billijk gelijkspel. Er had misschien iets meer ingezeten als De Roeck Boli er niet af neemt. Volgens mij heb je dan meer kans om die 0-1 vast te houden. Een heel lastige wedstrijd met een op het randje spelend Antwerp. Daar gaan nog veel ploegen punten laten liggen. Zoals ik in een vorige post zei ben ik tevreden met dat ene puntje.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door toyotacorolla »

Inderdaad Lindoke, een punt op verplaatsing is altijd ok, als je tenminste thuis punten pakt. :party:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door Mikman »

Altijd jammer als je een voorsprong nog uit handen geeft, jeugdzonde van De Sart. Anderzijds: vooraf getekend voor een punt en op basis van de wedstrijd mag STVV daar ook niet ontevreden mee zijn. Antwerp is een lastige verplaatsing voor iedereen.

Vorig seizoen heeft STVV op het hele seizoen 5 punten op verplaatsing gehaald, nu toch al 4.
Vorig seizoen had STVV ook 17 speeldagen nodig om het huidige puntenaantal te bereiken.

Eupen lijkt me intussen degradatiekandidaat nummer 1.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door smol »

toyotacorolla schreef:Jammerlijke fout van De Sart kost Stvv twee punten.
Redelijk goede tweede helft van beide ploegen.
Ergerlijk gefluit van de scheids. :rood:
De manier waarop Kotysch de bal weg werkte met een hakje was ook niet meteen efficiënt te noemen. En De Sart had vervolgens de bal moeten wegknallen ... gedeelde schuld naar mijn mening.

Maar een punt op Antwerp is zeker geen slecht resultaat !!
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door AirMontella »

Door het fysieke voetbal van Antwerp merk je toch wel dat we nog wat meer fysieke presence hadden kunnen gebruiken in het middenveld. De Sart had het moeilijk, geen schande... Maar door het ontbreken van een type Fellaini, Yattabare, Van Damme,... in de kern konden we centraal in het middenveld niet bijsturen om fysiek wat meer evenwicht te krijgen.

Daarnaast viel me vooral de, zoals hier al gezegd, irritant fluitende Wesley Alen op. Als je je na de wedstrijd irriteerde in de scheidsrechter, pleit dat niet voor de man. En ik denk dat dat voor de twee ploegen geldt.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door metser »

Idd de scheids Floor irritant, maar misschien wel nodig in zo een fysische wedstrijd. Voor mij enige smet dat hij het vertikt Vandamme een tweede geel te geven en dat hij bij de vrijschop de muur op ocharme 7 m zet. Bij de tegengoal geen gedeelde fout, De Sart moet die bal gewoon wegrammen . Wil het voetballend oplossen en dat mag niet in je eigen zestien. Voor de rest goeie kampgeest en geen 5de kaart voor Teixera, goeie zaak voor volgende week. Hopelijk nog eens een thuiszege tegen de smurfen met hunne dikke nek . :grappig: :blauw: :geel:
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door STVVninof »

Billijk gelijkspel. Al had er een ploeg moeten winnen, het antwerp was geweest. Had ook het gevoel dat we wat duelkracht misten. Botaka niet gezien, legear lijkt me toch best als invaller. Onze verdediging stond wel goed . wederom goede match van boli.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 6 : R.Antwerp FC - STVV (9/9 20:00 Bosuil)

Bericht door voetballiefhebber »

Niet de allerbeste wedstrijd, maar je moet zeker kunnen leven met 1 punt. Strijd en vechtlust gezien, net iets duelkracht bij Antwerp dat wel bij momenten potig speelde. Zware duwfouten van de Antwerp-spelers werd niet bestraft. Wel een beetje veel corners weggegeven.
Soms denk ik wel eens, "wat als ze Gerkens of Peeters hadden gehouden". Die mannen waren erg sterk op stilstaande fasen en dat missen we toch wel. Nu zit er niemand meer die gevaarlijke hoekschoppen of vrije trappen kan nemen. Botaka kiest echt zijn matchen uit. Tegen Anderlecht outstanding, thuis tegen W.Beveren, uit bij Antwerp o.a. ondermaats. De Sart beleefde ook niet zijn beste avond. Het collectief ving de mindere individuele prestaties op. Het centrale duo Kotysch-Teixeira vind ik erg sterk en dan daarnaast nog Kitsios en vooral De Norre zijn tot hiertoe grote meevallers. De flankspelers missen een constante met Botaka en Legear. Hopelijk keert Ceballos zo sterk terug als voor zijn blessure.
Plaats reactie