Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

Thema-tribune zou toch open moeten vind ik !
Thema : iedereen PO1 !
Gratis voor al degenen die er in geloven ...
Dan mag ik langs RD zitten seh !!!!!!!!
Kan ik hem geijk zeggen om in de winter geen glad ijs nie meer te bewandelen !
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Sinds deze middag gaat het snel op tribune oost.
Wie met 2 of meer langs elkaar wil gaan zitten (cat.2) kan zich beter haasten want buiten de absolute zijkanten nog maar minder dan 100 duotickets.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door scoormachine »

Since '54 schreef:Rac. Genk heeft vermoedelijk een speciale en aparte opleiding tot 'mekkeraar'. Ettelijken zijn daar tot op heden met glans en glorie in gevormd en met onderscheiding in geslaagd o.a. Philipe Clement, Bernd Thijs, Thomas Buffel en ik vergeet er gegarandeerd nog enkelen. Nu begint 'slaapwandelaar' :cry: Albert Stuyvenberg ons al in een favorietenrol te duwen alsof we zijn doorzichtig sammeltaaltje niet doorhebben. 'zorrie maar esteiveivei sijn te vafouriet'. (dixit 'Albèrke het Sussepieke').

Momenteel zijn er veel niet-geregistreerde gebruikers van dit forum wat mij laat vermoeden dat er al een hoopje Genk-supporters op zitten. Welnu, als we het hen mogen doorgeven: het zou een schande zijn als een miljoenenploeg als KRC Genk op Stayen niet de volle buit zou kunnen meenemen. Wie zou met al dat geld trouwens 'vafouriet sijn''?
Denk dat het normaal is dat wij favoriet zijn.....meestal ben je dat toch op basis van het klassement. Maar zeggen dat ze bij Genk "mekkeraars" zijn ....is maar kort door de bocht. Laten we fier zijn dat we eens favoriet zijn.....das misschien geleden van seizoen 56-57.....

Favoriet ben je niet door het "geld" .... wel door de manier waarop je speelt.....en dan is het knap dat Stuyvenberg zoiets zegt.
Als het alleen om geld gaat .... zou Anderlecht geen enkele match moeten verliezen.

Of je nu favoriet bent of niet......het is de 90 minuten waar het moet gebeuren.

Laten we hopen op een schitterende wedstrijd.....
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Vouch »

A, K en O1 (vip) nog, de rest is al goed vol gelopen. Al is het nog te zien wat er van de eerste 6 rijen is, natuurlijk. Daar kun je online geen ticket voor kopen...

Soit, Genk heeft zichzelf meerdere keren uitgeroepen tot titelkandidaat. 6 wedstrijden later een ploeg met een budget dat 4-5 x zo klein is als favoriet uitroepen lijkt me dan ook zeer zwak.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jones »

Gisteravond om 21.45 waren er al 10.000 plaatsen aan de man gebracht dixit de balieverantwoordelijke.
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mikman »

Vouch schreef: Al is het nog te zien wat er van de eerste 6 rijen is, natuurlijk. Daar kun je online geen ticket voor kopen...
Hoe bedoel je?
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:Gisteravond om 21.45 waren er al 10.000 plaatsen aan de man gebracht dixit de balieverantwoordelijke.
Dat beloofd weer voor alle mongolen van een Genk supporters die de vakken weer komen bevuilen..

En ik heb het over die dat ambras komen maken op de tribunes..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door stvv'er »

Mikman schreef:
Vouch schreef: Al is het nog te zien wat er van de eerste 6 rijen is, natuurlijk. Daar kun je online geen ticket voor kopen...
Hoe bedoel je?
Die zijn altijd onbeschikbaar voor verkoop, bij elke wedstrijd.
Deze zouden voorzien zijn voor de volledige STVV-jeugd, maar in realiteit - zo hebben we de eerste 3 matchen moeten constateren - zit daar quasi niemand. Het gaat hier toch omgerekend over +- 600 plaatsen. Dat vind ik al veel voor een tribune van 5.000 plaatsen.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Hallo-Tokyo »

http://m.hbvl.be/cnt/dmf20170912_030693 ... itverkocht

Je kunt het zo schrijven of je kunt schrijven bijna 10000 toeschouwers.
Gisteren overdreven positief en nu effe rechtzetten.
Belachelijke provinciale Gazet. Parochieblad van Limburg.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

Net opgemerkt (merci Facebook)...
Precies 8 jaar geleden werd de leiderspositie gepakt in de JPL !

Zou dat geen ideetje zijn voor dit weekend tegen Genk ?
Charleroi verliest, Brugge en Moeskroen gelijk en ....

:o
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mikman »

stvv'er schreef:
Mikman schreef:
Vouch schreef: Al is het nog te zien wat er van de eerste 6 rijen is, natuurlijk. Daar kun je online geen ticket voor kopen...
Hoe bedoel je?
Die zijn altijd onbeschikbaar voor verkoop, bij elke wedstrijd.
Deze zouden voorzien zijn voor de volledige STVV-jeugd, maar in realiteit - zo hebben we de eerste 3 matchen moeten constateren - zit daar quasi niemand. Het gaat hier toch omgerekend over +- 600 plaatsen. Dat vind ik al veel voor een tribune van 5.000 plaatsen.
Ik kan online toch nog tickets kopen voor de eerste zes rijen hoor.

Overigens: ik heb al 2 jaar geen abo meer kan met mijn log-in toch onbeperkt tickets blijven kopen. Zolang ik het maar per vier doe.
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door DJ Amiga »

Mikman schreef:
stvv'er schreef:
Mikman schreef:
Vouch schreef: Al is het nog te zien wat er van de eerste 6 rijen is, natuurlijk. Daar kun je online geen ticket voor kopen...
Hoe bedoel je?
Die zijn altijd onbeschikbaar voor verkoop, bij elke wedstrijd.
Deze zouden voorzien zijn voor de volledige STVV-jeugd, maar in realiteit - zo hebben we de eerste 3 matchen moeten constateren - zit daar quasi niemand. Het gaat hier toch omgerekend over +- 600 plaatsen. Dat vind ik al veel voor een tribune van 5.000 plaatsen.
Ik kan online toch nog tickets kopen voor de eerste zes rijen hoor.

Overigens: ik heb al 2 jaar geen abo meer kan met mijn log-in toch onbeperkt tickets blijven kopen. Zolang ik het maar per vier doe.
bizar want ik kan ook niet voor de eerste 6 rijen kopen, zoals hierboven correct omschreven. (enkel in goedkoopste categorie)

ik dacht eigenlijk dat men die plaatsen niet meer in verkoop wilde steken om eerst de andere plaatsen op te vullen maar het kan wel kloppen dat het voor de stvv-jeugd is...

over de ticketing: je kan u verbazen dat tribune oost nog altijd niet uitverkocht is maar anderzijds is 25€-30€-35€ voor een ticket toch wel wat weer geld voor een match die je op tv kan volgen. Die supporters terug halen zal een werk van lange adem zijn....
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Hallo-Tokyo »

DJ Amiga schreef: over de ticketing: je kan u verbazen dat tribune oost nog altijd niet uitverkocht is maar anderzijds is 25€-30€-35€ voor een ticket toch wel wat weer geld voor een match die je op tv kan volgen. Die supporters terug halen zal een werk van lange adem zijn....
Dat is waar. Het is niet zo een hype als enkele jaren geleden.
Het is ook niet goedkoop.
Anderzijds zal er meer dan 10000 man/vrouw zijn. Das toch niet dramatisch in deze TV tijden.

Als ze uitverkocht willen zijn moeten ze prijszetting herbekijken. Maar totaal omzet zal dat geen verschil maken.
Een vol stadion heeft wat meer maar als het voor 80-90% vol zit is het ook gezellig. De laatste matchen zat er in Genk 14000 op 24000.
Lang leve proximus en telenet.

Als er maar 2-1 op het scorebord staat of meer :-)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

DJ Amiga schreef: over de ticketing: je kan u verbazen dat tribune oost nog altijd niet uitverkocht is maar anderzijds is 25€-30€-35€ voor een ticket toch wel wat weer geld voor een match die je op tv kan volgen. Die supporters terug halen zal een werk van lange adem zijn....
Ik vrees dat ze eraan zijn voor de moeite ...
Effe duiden :
Ik ben regelmatig in verschillende café's waar de matchen uitgezonden worden : meerdere TV's, groot scherm, klank alsof je in een stadion zit, confortabele zitplaatsen.
De cafébazen doen er ook alles aan om de bezoekers in de watten te leggen : Tournée Générale bij winst, bier aan 1 euro tijdens de match, hapjes, lekker warm in de winter, DJ, enz.
Ik merk ook op dat vele groepen er een vaste ontmoetingsplaats van gemaakt hebben na verloop van tijd. Daar waar ze vroeger mekaar zagen in het stadion, is het nu het café waar ze afspreken, en de match volgen. Ook veel koppels ... Gezellig, met dezelfde beleving en zelfs aanmoedigingen en gezangen alsof ze in het stadion zitten.
Ik vrees dus dat ze deze groep definitief verloren hebben. Voor pakweg 30€ pp een hele avond plezier ipv om 22u00 opnieuw in de buidel te moeten voor veel duurdere consumpties !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6726
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jacques »

Voor een occasionele kijker/bezoeker kan dat kloppen, maar voor mij komt de ontlading bij bv. een laat doelpunt in een café niet in de buurt van de ervaring in een stadion. Ik kijk de meeste verplaatsingen op café, maar dat is vooral omdat ik geen zin meer heb om een groot stuk van mijn zaterdagavond er aan op te offeren. Het is een vervangproduct dat voordeliger is en minder tijd opslorpt (dan een verplaatsing), maar zeker niet the real deal.

Dat gezegd zijnde moet the real deal dit weekend ook wel wijken voor een weekend in de Ardennen met hopelijk een live stream. Er waren tijden dat dit ondenkbaar was bij een thuismatch, ook na de uitvinding van de kleurentelevisie, het internet, de digitale televisie en full HD.

Wat de tickets betreft: 2000 resterende plaatsen op een totaal van 12 000 is nog steeds meer dan 15% onbezet. Moet je dan zeggen "verre van uitverkocht", nee, maar het is ook zeker niet "bijna uitverkocht". Het is wat het is, triestig maar tegelijk niet verbazingwekkend.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie