Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Loketten gesloten.

Met een draw kan ik leven.



Yellow cards
---------------
Avelino Teixeira Jorge Filipe 4
Kotysch Sascha 3
Bezus Roman 1
Boli Yohan 1
Botaka Jordan 1
Charisis Charilaos 1
Dussaut Damien 1+1 :rood:
Kitsiou Stylianos 1
Pirard Lucas 1
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mikman »

Genk is de enige eersteklasser die in 2017 op Stayen is komen winnen ( Union won ook in PO2, maar dat is een ploeg uit 1B ;) ).

Leko speelde toen met een onbegrijpelijke tactiek, namelijk heel diep inzakken en de bal aan Genk laten, terwijl je in een derby natuurlijk moet zorgen dat het publiek achter de ploeg kan staan. Een jonge ploeg als Genk gewoon zijn spel laten komen spelen was bijzonder dom.

Met 8 op 18 heeft Racing zijn start toch wel gemist, want voor het seizoen werden ze aanzien als kandidaat voor de top-3. Verliezen op Stayen zou in de Cristal Arena voor een crisissfeer zorgen. Voor STVV is dit een unieke manier om aan klantenbinding te doen. Verlies je, dan riskeer je dat de mensen in de daaropvolgende thuismatch weer massaal thuisblijven. Winnen kan de vonk geven die een heel aantal afhakers kan doen terugkeren.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door the fan »

Loketten gesloten?
Is toch nog lang niet uitverkocht...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:. Verlies je, dan riskeer je dat de mensen in de daaropvolgende thuismatch weer massaal thuisblijven.
Dit is natuurlijk het spijtige aan heel de zaak, iets wat de groep nu totaal niet verdient, maar wat er toch onoverkomelijk zal zijn indien men effectief verliest tegen Genk

@ The Fan: Is een risicomatch en dus combiregeling en dus gesloten loketten tijdens de match.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Franz »

Mikman schreef:Genk is de enige eersteklasser die in 2017 op Stayen is komen winnen ( Union won ook in PO2, maar dat is een ploeg uit 1B ;) ).

Leko speelde toen met een onbegrijpelijke tactiek, namelijk heel diep inzakken en de bal aan Genk laten, terwijl je in een derby natuurlijk moet zorgen dat het publiek achter de ploeg kan staan. Een jonge ploeg als Genk gewoon zijn spel laten komen spelen was bijzonder dom.
Dat vind ik ook: we moeten Genk zaterdag meteen bij het nekvel grijpen, en op de typische Staaien-manier keihard druk zetten.
Een dosis Antwerp-potigheid mag gerust.
Dan zullen we zien hoe straf die Genkies (nog) zijn.
Geen schrik hebben, vol ervoor gaan!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Hallo-Tokyo »

:stvv:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Geel-Blauw »

We moeten de smurfen niet te veel hun eigen voetbal laten spelen, dan ben je eraan voor de moeite. Er zal hard gestreden moeten worden maar ik ben er zeker van dat onze 2 grieken daar wel voor zullen zorgen. Toch is het opletten dat we niet te veel vrije trappen weggeven, Genk heeft 3 spelers met een uitstekende traptechniek: Pozuelo, Schrijvers en Malinovski. In Gent waren ze gevaarlijk op spelhervattingen, iets wat bij ons een beetje mist.
Nie zievere, speile!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door enerkey »

Als ik aan STVV - G*nk denk, zie ik in mijn verbeelding al een 0-3 uitslag. Deze wedstrijd kan mij alleen maar aangenaam verrassen ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jack »

enerkey schreef:Als ik aan STVV - G*nk denk, zie ik in mijn verbeelding al een 0-3 uitslag. Deze wedstrijd kan mij alleen maar aangenaam verrassen ;)
Idem :)
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door lakie »

enerkey schreef:Als ik aan STVV - G*nk denk, zie ik in mijn verbeelding al een 0-3 uitslag. Deze wedstrijd kan mij alleen maar aangenaam verrassen ;)
Inderdaad...
In de krant staat vandaag ook dat Genk STVV als favoriet ziet aangezien we hoger geklasseerd staan en thuis spelen.
Nu, zelfs stonden wij 1e en Genk troosteloos laatste, zelfs al hadden wij 18/18 en Genk 0/18.... Genk is ALTIJD favoriet tegen ons.....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door toyotacorolla »

Niet laten door opjagen door die gazetten praat. :beer:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

lakie schreef:
enerkey schreef:Als ik aan STVV - G*nk denk, zie ik in mijn verbeelding al een 0-3 uitslag. Deze wedstrijd kan mij alleen maar aangenaam verrassen ;)
Inderdaad...
In de krant staat vandaag ook dat Genk STVV als favoriet ziet aangezien we hoger geklasseerd staan en thuis spelen.
Nu, zelfs stonden wij 1e en Genk troosteloos laatste, zelfs al hadden wij 18/18 en Genk 0/18.... Genk is ALTIJD favoriet tegen ons.....
Niks tegen de 2 Grieken en de Portugees zeggen stel ik voor ...
Die kennen de voorgeschiedenis niet, en dat is een voordeel ...
En wat als Boli voor eeuwig de geschiedenis inkan met een hatttrick ?
:onfire:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:
lakie schreef:
enerkey schreef:Als ik aan STVV - G*nk denk, zie ik in mijn verbeelding al een 0-3 uitslag. Deze wedstrijd kan mij alleen maar aangenaam verrassen ;)
Inderdaad...
In de krant staat vandaag ook dat Genk STVV als favoriet ziet aangezien we hoger geklasseerd staan en thuis spelen.
Nu, zelfs stonden wij 1e en Genk troosteloos laatste, zelfs al hadden wij 18/18 en Genk 0/18.... Genk is ALTIJD favoriet tegen ons.....
Niks tegen de 2 Grieken en de Portugees zeggen stel ik voor ...
Die kennen de voorgeschiedenis niet, en dat is een voordeel ...
En wat als Boli voor eeuwig de geschiedenis inkan met een hatttrick ?
:onfire:
De eeuwige geschiedenis zoals Edmilson en Dompé hadden toen ze Genk oprolden en 2 maand later uitgefloten werden..

Want Boli zou ook wel eens snel om een transfer kunnen vragen als die zo blijft spelen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

BoemBoem schreef:De
De eeuwige geschiedenis zoals Edmilson en Dompé hadden toen ze Genk oprolden en 2 maand later uitgefloten werden..
Want Boli zou ook wel eens snel om een transfer kunnen vragen als die zo blijft spelen..
Die match zal me toch altijd bijblijven, met als eye-catcher een weergaloze Dompé en Junior ...
Heb zelden iets beter gezien aan de Tiense als die avond, de volle 90 minuten !

Zaak is om die kadé's in het gareel te houden, maar een flirtende Ferrera kon dat niet meer. En van bestuurszijde hoorden we dat ze niet haalbaar waren voor Belgische topclubs, tot ze één miljoentje hoorden, en toen kon het niet snel genoeg gaan.

Boli lijkt me iets steviger in de schoenen te staan. Heeft ook belangstelling uit Engeland, en dan moet je er zo veel mogelijk uithalen om een waardige vervanger binnen te halen, dat is imo een ander verhaal.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jacques »

Boli heeft in zijn kleine teen meer verstand dan Junior en Dompé bij elkaar opgeteld. (al is dat nu ook weer niet zo moeilijk ;) )

Voor de rest: de voortekenen zijn enigszins gunstig, dat wordt dus sowieso niets zaterdag. :)
Elk punt dat we halen, is een punt gewonnen. Moesten we onverhoopt winnen, kunnen ze ons al de kampioenstitel geven en speelt de rest voor plaats 2 tot 16, want dan kan niks ons nog tegenhouden. :mrgreen:

Wat betreft de favorietenrol: Gazettenpraat. Genk gaat dit seizoen voor de titel (zeker top 3) dan moet je niet komen zeveren dat je geen favoriet bent tegen STVV. Oppermekkeraar Buffel zei vorige week nog dat het liedje van Moeskroen, STVV en co. niet lang zou blijven duren.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie