Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Alles over de wedstrijden van STVV
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door scoormachine »

Positivo schreef:Allez, ik zal nog wat verder gaan.

Voetbalkijkers die wedstrijden van STVV altijd op TV volgen kunnen zich ONMOGELIJK supporter noemen.

Supporter ben je als je je ploeg steunt (support) . Dat kan verbaal tijdens de wedstrijden (onontbeerlijk) , extra financieel (RD, vip's, sponsors ......), vrijwilligers (stewards) .....'

Bekijk je STVV via tv, volg je hen uitsluitend via media....
Dan ben je sympathisant, grote sympathisant, grootste sympathisant.......Maar sorry hé mannen GEEN supporter.

Begin al maar te roepen ....
Mijn broer heeft zijn 2 benen verloren en kan onmogekijk de wedstrijden live meevolgen wegebs te veel pijn.....is al jaren suporter via de media .... zoals jij het zegt....
Wat er achterlijk manneke ben jij om zoiets te durven schrijven.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mikman »

Iniesta schreef:
@Mikman: waar staan die statistieken?
https://twitter.com/Tountouris
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Oscar »

Positivo schreef:Allez, ik zal nog wat verder gaan.

Voetbalkijkers die wedstrijden van STVV altijd op TV volgen kunnen zich ONMOGELIJK supporter noemen.

Supporter ben je als je je ploeg steunt (support) . Dat kan verbaal tijdens de wedstrijden (onontbeerlijk) , extra financieel (RD, vip's, sponsors ......), vrijwilligers (stewards) .....'

Bekijk je STVV via tv, volg je hen uitsluitend via media....
Dan ben je sympathisant, grote sympathisant, grootste sympathisant.......Maar sorry hé mannen GEEN supporter.

Begin al maar te roepen ....
Gij moet uwe naam dringend vervangen in POSIPIPO.
Wat een belachelijk ventje zijt gij mijne man.Laat iedereen doen waar hij zich gelukkig mee voelt
zonder dat gij daar moet over oordelen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mikman »

Franz schreef:Boli, Charisis, Kitsiou en De Norre de absolute uitblinkers.
Excellente wissels ook van Jonas: zowel Bezus, Botaka als Dussaut bleken een meerwaarde.

Weer een knappe match van Charisis maar wel onbegrijpelijk dat hij het verzuimde om Botaka op weg naar de 3-0 te zetten. Op dat moment was Genk echt rijp voor de slacht en kon STVV de score nog verder uitdiepen, nu was het enkele minuten later nog alle hens aan dek om de 2-1 vast te houden.


Onze backs moet je minstens 3 x passeren voordat je er echt helemaal voorbij bent, heerlijk! :heil: :onfire:
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door simon »

Positivo schreef:Allez, ik zal nog wat verder gaan.

Voetbalkijkers die wedstrijden van STVV altijd op TV volgen kunnen zich ONMOGELIJK supporter noemen.

Supporter ben je als je je ploeg steunt (support) . Dat kan verbaal tijdens de wedstrijden (onontbeerlijk) , extra financieel (RD, vip's, sponsors ......), vrijwilligers (stewards) .....'

Bekijk je STVV via tv, volg je hen uitsluitend via media....
Dan ben je sympathisant, grote sympathisant, grootste sympathisant.......Maar sorry hé mannen GEEN supporter.

Begin al maar te roepen ....

Wat een belachelijke opmerking, alweer... Wat met al die mensen die om de één of andere reden niet kunnen gaan kijken...
Droevige mens !
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door stvv'er »

Positivo schreef:Allez, ik zal nog wat verder gaan.

Voetbalkijkers die wedstrijden van STVV altijd op TV volgen kunnen zich ONMOGELIJK supporter noemen.

Supporter ben je als je je ploeg steunt (support) . Dat kan verbaal tijdens de wedstrijden (onontbeerlijk) , extra financieel (RD, vip's, sponsors ......), vrijwilligers (stewards) .....'

Bekijk je STVV via tv, volg je hen uitsluitend via media....
Dan ben je sympathisant, grote sympathisant, grootste sympathisant.......Maar sorry hé mannen GEEN supporter.

Begin al maar te roepen ....
Mijn grootvader is er ondertussen 84. Naar STVV gaan kijken vanaf eind jaren '50 tot 2011 (toen 78 jaar). Vanaf toen liet zijn gezondheid het niet meer toe (voornamelijk door de kou in de wintermaanden). Sindsdien kijkt hij nog quasi alle matchen via TV.
Maar volgens deze geleerde hierboven is hij dus geen supporter.

Zelden zo'n dwaze post gelezen als deze hierboven. Bah bah bah. Als "post van het jaar" komt dit zeker in aanmerking, hetzij in de negatieve zin.

Ga maar nog wat balansen zoeken, dat gaat U beter af. Klein kind!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door enerkey »

Prachtige organisatie weer. G*nk 65%! balbezit. Enige wat ze ermee konden was doelloos rondtikken. :cool: Verdediging stond als een huis.

De nodige creativiteit om effe met 1 splijtende pass speler voor keeper te brengen. Legear, Harisis, Boli,De Sart,.. ze kunnen het bijna allemaal. En als al die kansen dan gemist worden, brengen we dan effe ene in die kan dan op stilstaande fase klaart.

De luxe is zo groot dat ik eigenlijk compassie begin te krijgen met Asamoah. Is al een aantal matchen aan de bank gekluisterd, terwijl ook hij indruk gemaakt heeft in het seizoensbegin.

Vreemde eend in de bijt was voor mij Botaka. Hij heeft helaas als enige laten zien dat hij niet dezelfde mentaliteit heeft als al de anderen.

Alleszins deze totaal prestatie is weer om na te genieten.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

In de marge, maar ook ere wie ere toekomt ...
- Scheidsrechter Lardot, met een vlekkeloze prestatie en perfect aanvoelen van een wedstrijd.

Tweedes ...
Gelieve nooit meer af te komen met het excuus : verschil in budgetten. Iets waar ik nooit in geloofd heb trouwens.
Als Ingvartson (precies de Pros) 5 miljoen waard is, wat dan met Boli, om maar een voorbeeld te noemen ?
Moesten er nu scouts aanwezig geweest zijn, wie zouden ze meenemen : Desart of Berge ?
Misschien een momentum, kan zijn, maar ik weet zeker dat er geen enkele scout Swers zou meegenomen hebben bvb ...
Voor de Iebe's van deze wereld pas ik, merci !
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door smol »

Brusselmans schreef:In de marge, maar ook ere wie ere toekomt ...
- Scheidsrechter Lardot, met een vlekkeloze prestatie en perfect aanvoelen van een wedstrijd.

Tweedes ...
Gelieve nooit meer af te komen met het excuus : verschil in budgetten. Iets waar ik nooit in geloofd heb trouwens.
Als Ingvartson (precies de Pros) 5 miljoen waard is, wat dan met Boli, om maar een voorbeeld te noemen ?
Moesten er nu scouts aanwezig geweest zijn, wie zouden ze meenemen : Desart of Berge ?
Misschien een momentum, kan zijn, maar ik weet zeker dat er geen enkele scout Swers zou meegenomen hebben bvb ...
Voor de Iebe's van deze wereld pas ik, merci !
Schrijvers dichtbij een selectie voor de nationale ploeg .... wat een grap, dan staan De Sart en Casper er korter bij mijn gedacht
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mikman »

De match van gisteren toont toch ook aan dat Leko het totaal verkeerd aanpakte in de vorige thuisderby in maart door toen zeer passief te spelen en gewoon voor de eigen zestien te gaan liggen. Gisteren was hoe het wel moet: Genk wil balbezit, geen probleem, maar je moet ze op de juiste momenten opjagen en omschakelen. Of De Roeck een toptrainer wordt durf ik absoluut niet voorspellen maar hij doet tenminste normaal en dat is al heel wat voor een trainer. Toegegeven: ik was (ook) niet wild van de inbreng van Bezus en vooral Dussaut.

En onze jonkies: misschien had Martinez het toch zo slecht nog niet gezien toen hij met lof zwaaide. Niet dat er
volgend jaar eentje mee naar Rusland mag gaan, maar als ze stappen blijven zetten en de komende jaren kunnen doorgroeien ( bij betere ploegen ) zou het op wat langere termijn wel eens kunnen.

Dat er met De Norre maar één Limburger in de ploeg stond: Kotysch speelt hier intussen al 8 jaar, dat is een echte Kanarie, dat telt ook mee. De Sart is afkomstig van Borgworm, dat is dus een 100% Haspengouwer; en de Grieken doen qua vechtersmentaliteit niet onder voor Cleuren of Koopmans indertijd.
Deze hele kern zit gewoon heel goed in elkaar, een goei mix van jongeren en ervaren spelers. Natuurlijk is door ook een deel meeval mee gemoeid, bijvoorbeeld dat De Norre plots een revelatie blijkt op de linksback, maar het is nu toch maar mooi zo.

Onder Brepoels startten we indertijd nog iets beter, toen was het 17 op 21. Weliswaar gevolgd door een 0 op 21 ( en uiteindelijk toch nog goed voor een vijfde plaats ).
Onder Matthijssen ook een 16 op 21 ( al was dat pas nadat de match tegen Lommel was geschrapt, anders was het 14 op 21 geweest )


In de laatste 16 thuiswedstrijden 13 keer gewonnen, 2 keer verloren, 1 keer gelijk. Doelsaldo 33-13. Indrukwekkend.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:Allez, ik zal nog wat verder gaan.

Voetbalkijkers die wedstrijden van STVV altijd op TV volgen kunnen zich ONMOGELIJK supporter noemen.

Supporter ben je als je je ploeg steunt (support) . Dat kan verbaal tijdens de wedstrijden (onontbeerlijk) , extra financieel (RD, vip's, sponsors ......), vrijwilligers (stewards) .....'

Bekijk je STVV via tv, volg je hen uitsluitend via media....
Dan ben je sympathisant, grote sympathisant, grootste sympathisant.......Maar sorry hé mannen GEEN supporter.

Begin al maar te roepen ....
Ale manneke..
Ge hebt uw momentje van aandacht weer gehad..

Net voor zo een dingen nemen mensen u niet serieus..
Ale ja, de meeste mensen ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

Voor mij is faze 1 achter de rug, met als beoordeling : BRILJANT !
Het duurt dus echt geen 12 tot 24 maanden Marieke om een ploeg te smeden !
Ik kijk met een déjà-vu gevoel terug naar 2 jaar geleden.
Ook toen werd Genk, zelfs nog meer dan gisteren, vertrappeld en kansloos naar huis gespeeld, en stonden we op een fraaie plaats in de klassering.
Wat er daarna gebeurde herinnert iedereen zich nog maar al te goed, gelukkig was er Boli in de allerlaatste minuut van de allerlaatste mach, en Davino, om de boel over de streep te trekken, met nog een drama-PO2 als toetje.

Faze 2 start nu !
Gaat er iemand, of meerderen, kuren krijgen ?
Gaan er spelers ontevreden worden, want de kern is misschien zelfs wel te ruim, een nooit gekende luxe ?
Wat in de winter ?
DAT zijn de vragen die nu boven gaan komen.
Wordt dit op een goede manier behandeld, dan zullen de toeschouwersaantallen zonder probleem weer naar het oude niveau klimmen.
Trainer en bestuur zijn nu aan zet om het vertrouwen terug te herstellen.
JDR lijkt me alvast stevig in de schoenen te staan, De Petter speelt zijn rol als kapitein fantastisch en geloofwaardig tot dusver.
Benieuwd wat er in de toren gaat gebeuren ....
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Dreke »

Positivo schreef:Allez, ik zal nog wat verder gaan.

Voetbalkijkers die wedstrijden van STVV altijd op TV volgen kunnen zich ONMOGELIJK supporter noemen.

Supporter ben je als je je ploeg steunt (support) . Dat kan verbaal tijdens de wedstrijden (onontbeerlijk) , extra financieel (RD, vip's, sponsors ......), vrijwilligers (stewards) .....'

Bekijk je STVV via tv, volg je hen uitsluitend via media....
Dan ben je sympathisant, grote sympathisant, grootste sympathisant.......Maar sorry hé mannen GEEN supporter.

Begin al maar te roepen ....
Roepen? Nee. Dat zou te veel eer zijn. Ik heb er 18 jaar gestaan. In weer en wind. Spandoeken gemaakt lang voor er sprake was van TSG. Met eigen middelen. Ooit zelfs zo onnozel geweest om stoeltjes te gaan kuisen voor de match zodat jij met een propere broek naar huis kon. Vind ik dat jij het recht hebt om mij geen supporter te noemen? Nee. Verdienen zo een posts nog meer woorden? Dito. (Na edit. Ik wil hier wel even de verdediging van Positivo op mij nemen. Maak het mee... Ik ben er behoorlijk zeker van dat hij in zijn betoog de mensen die fysiek niet in staat zijn om naar de foebal te gaan buiten beschouwing wou laten.)

On topic. Sterk begonnen. Maar zeker id tweede helft werd het toch een pak minder. Zelfs in die mate dat ik het gevoel kreeg dat het echt ging omslaan. Tot de wissels die ongelofelijk meevallen. Bezus trapt hem enig binnen. Maar voor de rest waren zijn bijdragen wel weer zeer matig. Aan hem om het tegendeel te bewijzen, maar ik zie het niet in hem. Niet genoeg vista. Ook Dusssaut doet het prima met zijn doelpunt, al ziet Genk er daar eerder als provinciaal niveau uit. Ook dit doelpunt maakt van hem nog geen eerste klasse materiaal.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Since '54 »

Nu hebben ze a.h.w. hun 'eigen topic' maar nu komen ze een gelukkige en plezante topic als deze en straks misschien nog andere bezoedelen. Blijf aub bij 'Beleid en Visie'. Sla mekaar op hun gezicht of smoel bez...kt en bek...kt mekaar zoveel je wilt maar laat de andere topics het terrein van de normale STVV-supporter wiens geluk momenteel hoogtij viert. Ik hoop dat dit te begrijpen is en zo niet dat de beheerder aan dat moddergooien de gepaste conclusies trekt en maatregelen neemt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Halenaar »

The day after: nog altijd keelpijn en zere ribben omdat ik na de tweede goal een paar rijen lager lag, maar dat was het godverdomme waard :lol:

Schitterende, legendarische avond. Proficiat aan heel de ploeg en trainer!
Plaats reactie