Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Alles over de wedstrijden van STVV
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Mobius »

Mijn zoontje van 5 is na gisteren supporter voor het leven. Voor ons is dat genoeg. Zalige avond beleefd.
Q. E.D.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jack »

Mobius schreef:Mijn zoontje van 5 is na gisteren supporter voor het leven. Voor ons is dat genoeg. Zalige avond beleefd.
Q. E.D.
Tof om te horen, moet zalig zijn zoiets kunnen delen met je zoon!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Tompie »

Schitterende prestatie!

Over De Roeck: hij doet het momenteel uitstekend met vaak gouden wissels. Toch een kleine opmerking: in Antwerp wisselt hij Boli waardoor het aanspeelpunt weg valt en Antwerp nog gelijk maakt.

En gisteren na de inbreng van Bezus verloor STVV ook even zijn greep op de wedstrijd. Maar die scoort dan op het juiste moment een fantastisch doelpunt. Het zit dus ook gewoon een beetje mee, maar dat dwing je ook zelf af door de kwaliteit waar we nu over beschikken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door enerkey »

Mobius schreef:Mijn zoontje van 5 is na gisteren supporter voor het leven. Voor ons is dat genoeg. Zalige avond beleefd.
Q. E.D.
Prachtig. Na de wedstrijd viel mijn oog toevallig op een aantal kinderen ik schat tot 12 jaar. Ik genoot oprecht van hun blijdschap. Werd er ook wat stil van. Ikzelf waaronder veel anderen van mijn leeftijd hebben dat nooit ervaren toen we die leeftijd hadden. Of onze vaders. Dan denk ik ik nog altijd: Verdorie Filip Fiers had die gewoon moeten maken :mrgreen:
Dit pakken ze jou nooit meer af.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Na de wedstrijd dacht ik....
Eerst beker ok.
...maar als we zaterdag kunnen winnen op Kvm

- staan we eerste tot minimum zondagmiddag.
- zeggen we hallo Yannick. We leven nog. Jij ook ?

In het brepoels jaar wonnen we ook daar en week erna stonden we eerste na winst rsca en nu komt week erna de zebra's.

Toen hadden we overvol vak in Mechelen.

De geschiedenis kan zich herhalen.

One more win....
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jebus4life »

(even in de marge; ik ben inmiddels toch blij dat we Bezus nog een jaartje gehouden hebben. Hij heeft z'n contract terugbetaald met die ene vrije trap :mrgreen: Ik zei het nog tegen m'n pa: hij heeft nauwelijks een deftige bal geraakt op dat dik jaar dat hij hier rondloopt, gewoon die ene nu goed knallen en het is vergeven :geelblauw: )
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Jacques »

De likely heroes van 2 jaar geleden Junior en Dompé hebben hun opvolgers gevonden in de unlikely heroes Bezus en Dussaut. Hopelijk gaan de prestaties van Bezus en Dussaut, itt. hun voorgangers, in stijgende lijn.

De overwinning was verdiend. Genk had traditioneel ook op een diefje kunnen komen winnen, maar wie alle kansen op een rijtje zet, kan alleen maar concluderen dat de juiste ploeg gewonnen heeft.
En ja kijk, we gaan dus los kampioen spelen hè. Als zelfs Genk hier al niet meer kan komen winnen... :mrgreen:
Serieus, laat ons genieten van deze mooie momenten. We weten goed genoeg dat het (snel) kan verkeren. Deze ploeg werkt momenteel enorm hard, de overgave waarmee ze spelen is zeer groot, dat zie je erg goed op TV. Er zal wel een weerbots komen op een bepaald moment...maar dan heb je nog altijd Bezus, Asamoah, Ceballos, Acolatse, Abrahams en Gueye achter de hand. 't Is een mooi moment om te zeggen dat het werk van de zomer -de trainersfarce uitgezonderd- onderschat is qua inkomende transfers.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Iniesta »

Tja, als we ook al van de clubs uit de lagere regionen beginnen te winnen dan ziet het er mooi uit :lol:

Deze groep groeit bij elke wedstrijd en ze spelen nu zonder enige druk en veel vertrouwen, dat is altijd belangrijk. Als je vooraan staat vallen dingen ook nog eens sneller mee dan tegen maar dat is deels ook afgedwongen door de juiste mentaliteit. Dat vind ik nog altijd het leukste aan de huidige situatie, niet de punten of positie maar wel de manier waarop is bijzonder. Hoe lang is het geleden dat er nog met zo'n inzet gespeeld werd? Dompé en Jr speelden ook goed maar daar was het toch meer op puur talent dan op inzet, nu is het talent er misschien net iets minder maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de inzet en strijd voor elkaar. Dat is iets dat de STVV-supporter ook graag ziet. Ik verwacht dus dat, zeker tegen de grotere ploegen er meer volk zal afzakken naar Staaien.

Nu is het zaak deze trein te laten doorstomen zo lang als mogelijk is en tijdens de winterstop de ploeg bij elkaar te houden. Wie echt PO1 ambities heeft laat dan niemand vertrekken onder een bod dat onze schuld zou wegvegen. Misschien is de transfer van de Japanners nog de grootste verrassing :)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef:Misschien is de transfer van de Japanners nog de grootste verrassing :)
Stel u voor dat die ook nog eens afkomen met een paar Morioka's !!!
:beer:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Vouch »

De Genkies hebben alleszins hun niveau weer eens laten zien met hun "hoerenzonen"-liedje. Jezus Christus, wat ben ik blij dat ik niet 2-wekelijks tussen dergelijke mensen moet gaan zitten. Laat me dan maar een boer zijn, die hebben ten minste nog wat manieren.

Voor de rest van België is Genk gewoon een verre verplaatsing, iets à la Bergen maar dan met wat meer volk in de tribunes. Als je dan verliest tegen de enige club voor wie je wel een beetje "speciaal" bent, kan ik aannemen dat dat pikt... Enfin, in 2015 hebben we de ban al gebroken, maar toch bleef de vrees dat dat een eendagsvlieg was wel wat hangen bij de meeste. Nu is ook dat weg.... Zelfs dat hebben ze niet meer...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7 : STVV - GNK (16 september 20:30 Stayen)

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:
Iniesta schreef:Misschien is de transfer van de Japanners nog de grootste verrassing :)
Stel u voor dat die ook nog eens afkomen met een paar Morioka's !!!
:beer:
Ietwat liever dan met een paar Ono's.
Plaats reactie