Speeldag 8 : KV Mechelen - STVV (23/9 20u ADK)

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 8 : KV Mechelen - STVV (23/9 20u ADK)

Bericht door lakie »

Off Day...

- Mechelen dat de juiste tactiek gebruikte...
-Net wat meeval voor Mechelen, minder voor ons, wij hebben ons deel ook al gehad...
- De voorbije 2 wedstrijden leken me ook nog in de benen te zitten... zware match tegen Genk en 120 minuten tegen OHL...

Op naar Charleroi, die zullen niet spelen zoals Mechelen, gaan altijd uit van hun eigen spel/sterkte/voetbal en hebben daar ook de kwaliteit voor, maar dit opent ook perspectieven voor ons...wanneer we wat ruimte krijgen kunnen we ze pijn doen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 8 : KV Mechelen - STVV (23/9 20u ADK)

Bericht door Jebus4life »

Lijkt me ook niet nodig om nu al paniekvoetbal te gaan spelen inderdaad. Elke ploeg verliest matchen he.

We begonnen gewoon sterk, 2 kansen/kansjes (vul zelf maar in) waarna Mechelen met een beetje geluk op voorsprong komt (ik had de indruk dat door de tackle van Kotysh wel op de bal was, maar dat die, een beetje ongelukkig, terug in de voeten van de aanvaller kaatst?). Mechelen heeft daarna zich teruggetrokken in de organisatie waar we niet door raakten (afbraakvoetbal, fysiek met veel fouten waarin we wel te makkelijk meegingen).

Mechelen heeft dat gewoon goed uitgespeeld, omgekeerd zouden wij gezegd hebben dat we dat heel volwassen gedaan hebben.
Mijn gevoel zegt, als je diezelfde match ziet waarin die goal niet binnen de eerste 10 minuten valt het zo'n typische match is waarin de eerste ploeg die scoort ook de ploeg is die wint. Nu ook, maar was die goal gewoon al heel vroeg gevallen.


(Noot: Vond Bezus behoorlijk sterk inkomen, misschien door het povere niveau van de rest, maar deed een paar mooie dingen)
Plaats reactie