Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door the fan »

Het zal nu wel stilaan afglijden worden...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door toyotacorolla »

Heb de indruk dat Stvv op zijn tandvlees zit.
De laatste 10 min. min of meer ok.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door smol »

Al bij al gevleide overwinning voor een iets steviger Charleroi. Op basis van het eindoffensief mede te danken aan de goeie invalbeurt van Legear hadden we recht op een gelijkspel.
Met Boli erbij verliezen we vandaag nooit. Bij het doelpunt van Charleroi gaan beide backs in de fout. Casper laat te makkelijk zijn man voorzetten en Kitsiou mag nooit die man voor zich laten komen. Ik snap eigenlijk niet waarom hij Antunes niet inbrengt ipv Casper, die toch steeds naar zijn rechtervoet moest zoeken.
In minuut 91 vergat Van Driessche wel een duidelijke strafschopfout op Asamoah te fluiten.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door toyotacorolla »

Smol
Inderdaad had ik vergeten te vermelden, bij die fase speelt de Charleroi speler de man en niet de bal.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Mikman »

the fan schreef:Het zal nu wel stilaan afglijden worden...
Niet te snel panikeren. De interlandbreak zal deugd doen. De frisheid is wat weg bij de youngsters en je kan het ontbreken van al die offensieve spelers niet wegsteken. Vooral de fysieke kracht van Gueye en Boli mis je. Desondanks toch heel wat kansen (16) gehad -waarbij enkele hele goeie- tegen een sterke defensie terwijl Pirard eigenlijk pas in beeld kwam toen hij in blessuretijd zo'n domme uittrap deed. Ook niet vergeten dat het een 100% strafschop was op Asamoah in de slotminuten ( hoewel ik moet toegeven dat ik het eerst ook niet zo gezien had, dus geen verwijt aan de scheidsrechter, maar met videoref gaat die bal wel op de stip ).

Dus: interlandbreak, geblesseerde sterkhouders recupereren, yougsters even op adem laten komen en er dan weer vol tegenaan.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door smol »

Mikman schreef:
the fan schreef:Het zal nu wel stilaan afglijden worden...
Niet te snel panikeren. De interlandbreak zal deugd doen. De frisheid is wat weg bij de youngsters en je kan het ontbreken van al die offensieve spelers niet wegsteken. Vooral de fysieke kracht van Gueye en Boli mis je. Desondanks toch heel wat kansen (16) gehad -waarbij enkele hele goeie- tegen een sterke defensie terwijl Pirard eigenlijk pas in beeld kwam toen hij in blessuretijd zo'n domme uittrap deed. Ook niet vergeten dat het een 100% strafschop was op Asamoah in de slotminuten ( hoewel ik moet toegeven dat ik het eerst ook niet zo gezien had, dus geen verwijt aan de scheidsrechter, maar met videoref gaat die bal wel op de stip ).

Dus: interlandbreak, geblesseerde sterkhouders recupereren, yougsters even op adem laten komen en er dan weer vol tegenaan.
Volledig akkoord, geen verwijt aan de scheids, had het ook pas gezien bij de 3e herhaling zoals iedereen waarschijnlijk. Maar als er op ieder veld een videoref aanwezig is, zou dit probleem opgelost kunnen worden.
Niet alleen de youngster ook De Petter kreeg het moeilijk naarmate de wedstrijd vorderde.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Trunekson »

Scheidsrechter zwak... De Sart eens een match op de bank laten en Asamoah laten starten.
Waarom Dussaut inbrengen op het einde? Gooi dan Bourard op die toch meer een actie in hem heeft.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Dreke »

Hoe zit dat juist met het aantal Belgen of voetbalBelgen op het blad? Wat is die regel rond voetbalBelgen exact?
A loyal football fan only supports the shirt...
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Alain »

Ik zou ook niet panikeren. Het ontbrak vandaag gewoon aan offensieve stootkracht.
Igor heeft het gezien de omstandigheden nog niet slecht, maar kon zeker wat hulp gebruiken.
Begreep wel de wissel van Bezus niet. Zat beter in de match dan De Sart, die sinds OHL een beetje op zijn tandvlees zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Jones »

Met Boli is het gelijkspel, met voltallige kern spelen we Charleroi naar huis.
Hallo UZ Leuven ? Brengen jullie onze toppers snel terug ? Kom aub niet af met een ingreep he en kostbare tijd hierdoor verloren...dat zou pas erg zijn.
Acolatze moet binnen 14 dagen minimaal op de bank zitten.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Brusselmans »

Na 2 jaar heb ik mijn symphatisant zijn ingeruild voor nen echte !!!!!
Het was gratis, en ze hebben echt moeten smeken, het abo in mijn hand moeten duwen,dus nie afkomen als zou ik niet sociaal zijn !
Miljaar,wat heb ik de close-ups en herhalingen gemist !!!
Daar zit je dan, vanuit C te turen naar een leeg bouwwerk voor je, en een even leeg Bokrijk links van je !!!
Het zal dus terug TV worden, want voor sfeer en gezelligheid, en 90 minuten dingen aanhoren links en rechts die geen enkele steek houden, moet je het echt niet doen !

De match...
Nie veel soeps, van beide kanten.
Nog steeds in PO1-positie dus, maar het zweten komt gevaarlijk dichtbij !
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Mobius »

Brusselmans schreef:Na 2 jaar heb ik mijn symphatisant zijn ingeruild voor nen echte !!!!!
Het was gratis, en ze hebben echt moeten smeken, het abo in mijn hand moeten duwen,dus nie afkomen als zou ik niet sociaal zijn !
Miljaar,wat heb ik de close-ups en herhalingen gemist !!!
Daar zit je dan, vanuit C te turen naar een leeg bouwwerk voor je, en een even leeg Bokrijk links van je !!!
Het zal dus terug TV worden, want voor sfeer en gezelligheid, en 90 minuten dingen aanhoren links en rechts die geen enkele steek houden, moet je het echt niet doen !

De match...
Nie veel soeps, van beide kanten.
Nog steeds in PO1-positie dus, maar het zweten komt gevaarlijk dichtbij !
Sympathisant in hart en nieren :grappig: :grappig: :grappig:

Over de match: als Vetokele die goal maakt wil ik het nog eens zien. Maar ja, dat is voetbal zeker?
Voor de rest: slordig langs beide kanten, een agressiever Charleroi en een scheids die soms het noorden wat kwijt was me dunkt. Op naar de volgende match zou ik zeggen.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Franske »

Brusselmans schreef: Het zal dus terug TV worden, want voor sfeer en gezelligheid, en 90 minuten dingen aanhoren links en rechts die geen enkele steek houden, moet je het echt niet doen !
Als dat ook zou gelden voor het forum... Qua dingen "verkondigen die geen steek houden" kan jij er ook wat van.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door miel »

Te veel spelers die niet top waren
De Norre speelde met de daver op het lijf , zwakke match van hem kan veel beter .
De Sart probeerde wel , maar maakte te veel foute keuzes , zat niet echt in de wedstrijd , dat geld ook voor Botaka
Verdedigend zat het tamelijk goed , want Charleroi heeft nauwelijks kansen gehad .
Bij de goal , had ik de indruk dat die center op de kleine backlijn voor Pirard moest zijn , of ben ik de enige .
Naar mijn mening had JDR Botaka en De Sart tijdens de rust moeten vervangen door Legaer en Asamoah , leek mij het meest logische , Bezus zat wel goed in de wedstrijd en was de enige die de zeebra's kon bedreigen in de eerste helft .
De inval beurt van Dussaut mocht er zijn met 2 knappe pogingen
Ondanks de grote zieken boeg speelde STVV een verdienstelijke wedstrijd en punten gewin zat er zeker in .
Charrissis is zich onmisbaar aan het maken , neemt de ploeg op sleeptouw en levert weer een goede prestatie af .
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door lakie »

Met een Gueye en /of Boli verlies je gisteren niet...
Toch, dit is geen ramp, goed gebruik maken van de rustperiode die nu komt, spelers recupereren en dan terug vlammen...

Ik had wel anders gewisseld op het einde... Ik had De Norre er durven afnemen voor Asamoah...

--------------------------- Pirard ------------------------

------- Kitsiou --------- Teixeira ------- Kotysch ------

------------------------- De Petter -----------------------

-- Charisis -------------- De Sart ------------- Legear--

--------------- Botaka --------------- Asamoah---------

--------------------------- Vetokele ----------------------
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie