Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Brusselmans »

miel schreef: Niemand kon dan ook vermoeden dat Bezus ziek was behalve gij
Als ge daar niet meer tussen wil zitten is dat je goed recht , geloof mij niemand zal uw missen :mrgreen:
Ik ook niet, maar JDR is waarschijnlijk zo nen achterlijke dat hij een betere speler eraf haalt zonder reden !
Meer dan van harte wederzijds! Als ik zo den echte wil uithangen, dan blijf ik liever symphatisant
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Tompie »

Bezus begon sterk maar zakte toch steeds verder weg. Het laatste kwartier voor de rust gaf hij al heel wat verkeerde passen (dan mag je jezelf nog zo mooi vrij draaien als je wil, wat levert het dan op?) en na de rust deed hij niet meer mee.

Ik vond zijn wissel logisch, al kwamen er idd ook andere spelers in aanmerking. Geen verwijt naar de coach.

Wel een klein verwijt naar de coach: wachten tot minuut 82 om Asamoah te brengen. Die had al veel eerder erop moeten staan. We bleven maar hetzelfde systeem proberen maar je merkte dat het zo nooit ging lukken. Dan moet je wat anders proberen.

Maar goed, geen man overboord. We misten net wat teveel van het goede, zowel qua frisheid/scherpte als geblesseerden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Dirk »

Jacques schreef:-
- Minstens even vervelend: de ref. Uit het hoofd: vergat Nurio zijn 2de geel te geven voor een elleboogstoot, legt de match op een irritant moment stil na de botsing tussen Boli en Penneteau, weigerde een fout te zien op de rand van de zestien aan het eind van de eerste helft terwijl hij er met zijn neus op stond, bedacht zich in de 2de helft twee keer, liet zijn fluitje nog een keer vallen (illustratief) en zag aan het eind de strafschop niet. Eigenlijk was het enige dat hij goed floot de schwalbe van Vetokele en dat was dan (helaas) nog in ons nadeel. Een excuus is het niet, maar dat het een vervelende klungelaar was, staat als een paal boven water.
We moeten ook eerlijk blijven natuurlijk : de botsing tussen Boli en Penneteau heeft niemand gezien. Niemand.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Louis XIV »

Ben ook nog eens sinds lang terug naar Stayen afgezakt ...zo troosteloos Jef Cleeren eruit zag, zo troosteloos was het spel en sfeer naast het veld...geen beleving
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door omeloe »

Dirk schreef:
Jacques schreef:-
- Minstens even vervelend: de ref. Uit het hoofd: vergat Nurio zijn 2de geel te geven voor een elleboogstoot, legt de match op een irritant moment stil na de botsing tussen Boli en Penneteau, weigerde een fout te zien op de rand van de zestien aan het eind van de eerste helft terwijl hij er met zijn neus op stond, bedacht zich in de 2de helft twee keer, liet zijn fluitje nog een keer vallen (illustratief) en zag aan het eind de strafschop niet. Eigenlijk was het enige dat hij goed floot de schwalbe van Vetokele en dat was dan (helaas) nog in ons nadeel. Een excuus is het niet, maar dat het een vervelende klungelaar was, staat als een paal boven water.
We moeten ook eerlijk blijven natuurlijk : de botsing tussen Boli en Penneteau heeft niemand gezien. Niemand.
Daarvoor moet je zelfs de wedstrijd niet gezien hebben ! :D
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door toyotacorolla »

Waarom is er op elke match geen videoref?
Zo kan de uitslag toch beinvloed worden, ons wordt waarschijnlijk een punt ontnomen, zie strafschop fase.
Review commisie is ook zo'n uitvindsel
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Mikman »

toyotacorolla schreef:Waarom is er op elke match geen videoref?
Zo kan de uitslag toch beinvloed worden, ons wordt waarschijnlijk een punt ontnomen, zie strafschop fase.
Review commisie is ook zo'n uitvindsel
Dit jaar is dat nog in een experimentele fase, vanaf volgend seizoen zou het bij iedere match moeten zijn.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:
Oscar schreef:
Alain schreef:
Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Volgens hbvl. was Bezus ziek en werd daarom vervangen.
Nog zoiets !
Daarom moet je dus je kersverse trainer overgieten met een fluitconcert en boegeroep !
En dan verwonderd zijn als die zou ingaan op een beter aanbod !
Nee, daar wil ik nie meer tussen zitten !
:roll:
Sympathisant Brusselmans, je kent ongetwijfeld het gezegde : "Wie een hond wil slaan vindt allicht een stok." Wel als het op iemand van toepassing is , is het wel op jou. Ik ben benieuwd welke geweldige argumenten je nog uit je hoge hoed gaat toveren om alleen maar te gaan met een abonnement van een kennis of vriend..... .Zeg, er was toch wel een drankbonnetje bij die uitnodiging hé ....stel je voor dat het je wat zou gekost hebben .....
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Louis XIV schreef:Ben ook nog eens sinds lang terug naar Stayen afgezakt ...zo troosteloos Jef Cleeren eruit zag, zo troosteloos was het spel en sfeer naast het veld...geen beleving
Inderdaad ,geen volk ,geen sfeer !! geen bezieling en een thuisploeg die speelt in een opstelling om op verplaatsing te spelen .......
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door enrique »

stvv'er schreef:
tweety schreef:
enrique schreef:Aantal toeschouwers?
belachelijk weinig voor de 2e tegen de 3e in de rangschikking.
5.500 volgens HBvL.
Ja
Belachelijk weinig, idd.
Het begint op Cercle te gelijken (toen ze nog in eerste zaten)
De verbondenheid is weg bij de mensen
Begrijpelijk
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door enerkey »

kenniksvanvoetbal schreef:
Louis XIV schreef:Ben ook nog eens sinds lang terug naar Stayen afgezakt ...zo troosteloos Jef Cleeren eruit zag, zo troosteloos was het spel en sfeer naast het veld...geen beleving
Inderdaad ,geen volk ,geen sfeer !! geen bezieling en een thuisploeg die speelt in een opstelling om op verplaatsing te spelen .......
Alvast sorry hoor mannen. Maar stonden jullie dan op de banken te dansen? De ploeg als enige naar voren te stuwen? Het ene suppporterslied naar het andere te lanceren? Ik ben overtuigd van niet. Jullie waren even troosteloos als rest. Jullie waren gewoon onderdeel van de troosteloosheid. Stop dus onmiddellijk om het op al de rest af te schuiven. Sfeer begint bij jezelf! :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:
Brusselmans schreef:
Oscar schreef:
Alain schreef:
Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Volgens hbvl. was Bezus ziek en werd daarom vervangen.
Nog zoiets !
Daarom moet je dus je kersverse trainer overgieten met een fluitconcert en boegeroep !
En dan verwonderd zijn als die zou ingaan op een beter aanbod !
Nee, daar wil ik nie meer tussen zitten !
:roll:
Sympathisant Brusselmans, je kent ongetwijfeld het gezegde : "Wie een hond wil slaan vindt allicht een stok." Wel als het op iemand van toepassing is , is het wel op jou. Ik ben benieuwd welke geweldige argumenten je nog uit je hoge hoed gaat toveren om alleen maar te gaan met een abonnement van een kennis of vriend..... .Zeg, er was toch wel een drankbonnetje bij die uitnodiging hé ....stel je voor dat het je wat zou gekost hebben .....
Ja, stel je dat maar eens voor !!!! :o
Ik zou er minstens een paar maanden niet goed van geweest zijn ! :ill:
Ik heb zelfs nog gratis gepist :toppie:
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door wiekes »

Ze hebben 2 keer achter elkaar verloren en het gezeik gaat al weer beginnen, wat een negatieve mensen hier foei foei
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Louis XIV »

wiekes schreef:Ze hebben 2 keer achter elkaar verloren en het gezeik gaat al weer beginnen, wat een negatieve mensen hier foei foei
Gezeik ? Ik betaal 3x 65 Euro om op een confortabele plaats te zitten in bijzijn van 2 klanten...als er dan zowel op als naast het veld geen kloten te zien is dan hebt ik recht tot klagen...en dan zwijg ik nog over het amateurisch gedoe achter den toog waar men pinten van het ene in andere glas overgiet om er wat kraag op te krijgen..ik noem dat amateurs
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9 : STVV - Charerloi (29/9 20:30u)

Bericht door Jack »

Eerste match die ik niet heb kunnen zien.
Op basis van het verslag was het precies toch een onverdiende nederlaag.
Plaats reactie