Lokeren-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Bartman »

Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat een gehuurde speler “sneller” en langer geblesseerd is dan een speler die eigendom is van de club.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Vouch »

Bartman schreef:Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat een gehuurde speler “sneller” en langer geblesseerd is dan een speler die eigendom is van de club.
Volders was anders niet gehuurd,... De weken dat we Boli niet hebben kunnen opstellen wil ik ook niet tellen.

Het lijkt me wel steeds om de meest explosieve spelers te gaan, niet? Heeft het dan toch iets te maken met het kunstgras?
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Lokeren-STVV

Bericht door omeloe »

Jebus4life schreef:Ik vind het toch een enorme blunder van de lijnrechter hoor.

Je ziet toch overduidelijk dat Botaka niet doorloopt, dat doe je enkel als je je bewust bent van het feit dat je moet opletten om niet buitenspel te lopen. Onbegrijpelijk dat een lijnrechter die op het hoogste niveau vlagt daar geen oog voor heeft (om dan inderdaad nog te zwijgen op het feit dat hij totaal niet in een positie staat om het correct in te schatten). Echt schandalig.
Botaka is een kieken zonder kop ! :lol:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Jacques »

Wat wordt hier wel niet allemaal gezegd over onze spitsen? Zaken als zouden gehuurde spelers sneller geblesseerd zijn (maar wat dan met de Grieken die thans het duel niet schuwen), dat een winstpremie hen amper zou interesseren (en de rest v.h. jaar zijn het geldwolven) of dat ze om de week geblesseerd zouden zijn en onterecht in de selectie zitten (verantwoordelijkheid technische en medische staf). Ik geloof er allemaal niet veel van.
Je draagt gewoon de gevolgen van een str*ntvoorbereiding met 2 Spaanse clowns en het betere schoffelwerk van KVM en co. in combinatie met enkele spelers die sowieso iets blessuregevoeliger zijn en sommigen bij wie de revalidatie (veel) langer duurt dan gedacht (Gueye, Ceballos). Spijtig, maar ik verdenk niemand van slechte wil. Ik ben het er wel mee eens dat je (half) geblesseerde spelers niet op de bank hoeft te zetten. Met Abrahams en Acolatse hebben we ook zonder Boli, Vetokele en Gueye nog steeds (beperkte) wisselmogelijkheden
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

En ik heb de indruk dat er sinds Simon veel kritiek is op de keepers
Zelfs die deugde in het begin niet
Van Pirard zegt Jos Bex nochtans dat er kandidaat kopers zijn
Zelfs buitenlandse
Zo slecht zal hij dus wel niet zijn ... ?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Bartman »

enrique schreef:En ik heb de indruk dat er sinds Simon veel kritiek is op de keepers
Zelfs die deugde in het begin niet
Van Pirard zegt Jos Bex nochtans dat er kandidaat kopers zijn
Zelfs buitenlandse
Zo slecht zal hij dus wel niet zijn ... ?
Sterk op zijn lijn, uitstekende reflexen. Maar dat maakt hem nog geen topdoelman. Zwak op hoge ballen en uitkomen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:Wat wordt hier wel niet allemaal gezegd over onze spitsen? Zaken als zouden gehuurde spelers sneller geblesseerd zijn (maar wat dan met de Grieken die thans het duel niet schuwen), dat een winstpremie hen amper zou interesseren (en de rest v.h. jaar zijn het geldwolven) of dat ze om de week geblesseerd zouden zijn en onterecht in de selectie zitten (verantwoordelijkheid technische en medische staf). Ik geloof er allemaal niet veel van.
Je draagt gewoon de gevolgen van een str*ntvoorbereiding met 2 Spaanse clowns en het betere schoffelwerk van KVM en co. in combinatie met enkele spelers die sowieso iets blessuregevoeliger zijn en sommigen bij wie de revalidatie (veel) langer duurt dan gedacht (Gueye, Ceballos). Spijtig, maar ik verdenk niemand van slechte wil. Ik ben het er wel mee eens dat je (half) geblesseerde spelers niet op de bank hoeft te zetten. Met Abrahams en Acolatse hebben we ook zonder Boli, Vetokele en Gueye nog steeds (beperkte) wisselmogelijkheden
Is wellicht inderdaad de logische verklaring. Het viel me zaterdag gewoon op dat de gehuurde spitsen out waren en onze eigen spits, hoewel geblesseerd, wel op de bank.

Ongelooflijk dat ze dan gewacht hebben tot na de 2de speeldag om hen buiten te zwikken.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Jones »

Jacques schreef:Wat wordt hier wel niet allemaal gezegd over onze spitsen? Zaken als zouden gehuurde spelers sneller geblesseerd zijn (maar wat dan met de Grieken die thans het duel niet schuwen), dat een winstpremie hen amper zou interesseren (en de rest v.h. jaar zijn het geldwolven) of dat ze om de week geblesseerd zouden zijn en onterecht in de selectie zitten (verantwoordelijkheid technische en medische staf). Ik geloof er allemaal niet veel van.
Je draagt gewoon de gevolgen van een str*ntvoorbereiding met 2 Spaanse clowns en het betere schoffelwerk van KVM en co. in combinatie met enkele spelers die sowieso iets blessuregevoeliger zijn en sommigen bij wie de revalidatie (veel) langer duurt dan gedacht (Gueye, Ceballos). Spijtig, maar ik verdenk niemand van slechte wil. Ik ben het er wel mee eens dat je (half) geblesseerde spelers niet op de bank hoeft te zetten. Met Abrahams en Acolatse hebben we ook zonder Boli, Vetokele en Gueye nog steeds (beperkte) wisselmogelijkheden
Standard verdriedubbeld de winstpremie en ze beginnen plots te winnen, vandaag in HBVL. Die mannen verdienen misschien veel per maand maar in verhouding weinig per punt
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Jacques »

Eerst en vooral slaat dat artikel van hbvl nergens op. Het insinueert dat de spelers van Standard het enkel voor het geld zouden doen, maar ze leveren daar geen enkel bewijs voor. Twee op drie matchen is niet eens een deftige correlatie, laat staan een oorzakelijk verband. Winnen op eigen veld tegen Lokeren (2-1) en Kortrijk (3-1) is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld voor Standard. Zelfs bij ons zou niemand ervan opkijken. Het is niet omdat je drie keer meer winstpremie krijgt, dat je bij wijze van spreken ook drie keer harder kan lopen. Als het allemaal zo simpel was, hadden ze ook wel even een zwalpend Anderlecht voor 3x de winstpremie aan de kant geschoven. Niet dus...

Bovendien en veel belangrijker: Standard is Standard en STVV is STVV. Wat zegt het Luikse huishouden over ons? Niet zo heel veel me dunkt (dat was wel ooit anders ;) ). Tenzij je zicht hebt op de verloning bij ons (de absolute bedragen en verhouding vast salaris-premie), is dit allemaal gewoon speculatie. Als we die lijn doortrekken, is onze 1/9 dan het gevolg van een vermindering van de premies? En stel dat we winnen van Oostende met doelpunten van Boli en Vetokele, wil dat dan zeggen dat we de winstpremie verhoogd hebben? Of zijn de spitsen misschien gewoon fitter en gelukkiger in de afwerking?

Ik maak me de bedenking dat niemand dit soort (,aar mijn mening) spoken zou zien als we tegen Charleroi de late strafschop hadden gekregen en als de lijnrechter correct gevlagd had/Botaka een halve meter lager was blijven hangen. In het begin van het seizoen is het dubbeltje een paar keer naar onze kant gevallen, nu een paar keer naar de andere. Volgens mij is er niets meer aan de hand.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Mikman »

enrique schreef:En ik heb de indruk dat er sinds Simon veel kritiek is op de keepers
Zelfs die deugde in het begin niet
Van Pirard zegt Jos Bex nochtans dat er kandidaat kopers zijn
Zelfs buitenlandse
Zo slecht zal hij dus wel niet zijn ... ?
Wat heet kritiek... Ik begrijp perfect waarom nogal wat clubs geïnteresseerd zijn in Pirard maar wil dat daarom zeggen dat je geen bedenkingen mag maken bij zijn prestaties? Hij heeft potentieel, hij heeft quasi de ideale lichaamsbouw voor een keeper, is rustig ( soms misschien zelfs té ) en hij heeft ons in de slotminuten in Lokeren overeind gehouden, maar het is gewoon een objectieve vaststelling dat hij er bij dat doelpunt van Lokeren niet al te best uit zag en dat hij nog een paar keer onder de bal door ging. We moeten hem daarom zeker niet afbranden maar wat er gebeurd is, mag wel gezegd worden.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

Ik heb u toch niet aangevallen
Hij heeft potentieel en moet verbeteren
Maar dat zal wel komen door wedstrijden te spelen en ervaring
Dat geldt toch voor iedereen?
Een beetje geduld
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Lokeren-STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Mikman schreef:
enrique schreef:En ik heb de indruk dat er sinds Simon veel kritiek is op de keepers
Zelfs die deugde in het begin niet
Van Pirard zegt Jos Bex nochtans dat er kandidaat kopers zijn
Zelfs buitenlandse
Zo slecht zal hij dus wel niet zijn ... ?
Wat heet kritiek... Ik begrijp perfect waarom nogal wat clubs geïnteresseerd zijn in Pirard maar wil dat daarom zeggen dat je geen bedenkingen mag maken bij zijn prestaties? Hij heeft potentieel, hij heeft quasi de ideale lichaamsbouw voor een keeper, is rustig ( soms misschien zelfs té ) en hij heeft ons in de slotminuten in Lokeren overeind gehouden, maar het is gewoon een objectieve vaststelling dat hij er bij dat doelpunt van Lokeren niet al te best uit zag en dat hij nog een paar keer onder de bal door ging. We moeten hem daarom zeker niet afbranden maar wat er gebeurd is, mag wel gezegd worden.
Inderdaad,persoonlijk, niks afdoende van zijn reddingen in de laatste minuten ,gaat hij net als tegen Charleroi in de fout door op
de lijn te blijven plakken.Maar ja, moest dat er ook al allemaal uitkomen was hij waarschijnlijk al weg.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie