Lokeren-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Dreke »

omeloe schreef:
Afbeelding
Bekijk ook de positie van de lijnrechter. Zo kan je het onmogelijk beoordelen. Zeer zwakke prestatie van de scheidsrechter ook. Wat hij lapt bij de wissel van De Norre is op het schandalige af. Als scheidsrechter wacht je met fluiten voor het trappen van een corner tot zijn vervanger op zijn plek is en niet vroeger. Onze Griek stond verre van al op zijn plek.
A loyal football fan only supports the shirt...
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Amzu »

Waarom moest Denorre eigenlijk vervangen worden ?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Brusselmans »

Saapverwekkende vertoning !!!
Kan ook zijn dat het aan de lijkstem lag van een ik-moet-hier-anderhalf-uur-tegen-mijn-goesting-zitten commentator !
:ill:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Amzu schreef:Waarom moest Denorre eigenlijk vervangen worden ?
Had last aan zijn enkel
Nie zievere, speile!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Lokeren-STVV

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:Saapverwekkende vertoning !!!
Kan ook zijn dat het aan de lijkstem lag van een ik-moet-hier-anderhalf-uur-tegen-mijn-goesting-zitten commentator !
:ill:
Om te zwijgen van de 10-keer "naar mening was dit een penaltie voor Lokeren" onzin..
Behalve de onterecht afgekeurde goal.. dat had hij net gemist op zijn schermke..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
Brusselmans schreef:Saapverwekkende vertoning !!!
Kan ook zijn dat het aan de lijkstem lag van een ik-moet-hier-anderhalf-uur-tegen-mijn-goesting-zitten commentator !
:ill:
Om te zwijgen van de 10-keer "naar mening was dit een penaltie voor Lokeren" onzin..
Behalve de onterecht afgekeurde goal.. dat had hij net gemist op zijn schermke..
Typerend eigenlijk.
Heb net even HBVL opengedaan en ik las dit: "invaller Söder redde verdiend een puntje voor de Oost-Vlamingen".

Dan weet je toch genoeg zeker?
Op Waregem bestolen, thuis tegen Charleroi bestolen en nu hier op Lokeren (2 x keer bestolen).
En toch staan we nog in PO I zone....

Toch ongelooflijk raar dat, indien de scheidsrechter iet of wat "normaal" fluit we die ploeg naar huis spelen. Stof tot nadenken....

In ieder geval kan en mag je met deze ploeg niet degraderen. Indien iedereen nu eens eindelijk een maand fit blijft en de eventuele (Japanse) versterking in december arriveert gaan we nog mooie matchen krijgen, maar dan moet de ref de gehaktmolen zoals in Mechelen niet meer toelaten en korter erop zitten. Helaas is zoiets moeilijk wanneer ze zichzelf niet eens kunnen opladen voor een duel in het Waasland, of enig ander duel van lager allooi.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Smurf »

1-1 op Lokeren dat stilaan beter voor de dag begint te komen. Al bij al een eerlijke uitslag volgens mij.
Enkele twijfelachtige arbitrale beslissingen inderdaad, maar de twee buitenspelgevallen zijn moeilijk te beoordelen. Na het eerste doelpunt krijgt die lijnrechter de volle laag dus gaat hij bij het tweede doelpunt (on)bewust meevlaggen met het thuispubliek. Niet correct, maar wel menselijk. Om dezelfde reden krijgt Boli geel. Er is een verschil tussen 'geen penalty' en 'schwalbe'. Maar de ref had al enkele keren geen penalty aan Lokeren gegeven terwijl die er massaal één vroegen, dus wederom niet correct maar menselijk. Met videoref zou het er inderdaad anders uit gezien kunnen hebben. Los van dit alles vind ik ook dat Botaka beter een meter (of zelfs twee) achter de bal blijft. Hij had tijd en ruimte om dit te doen en zo neem je alle twijfel weg. Beetje kromme redenering misschien, maar toch...
Spijtig dat we de voorsprong niet kunnen uitbouwen na de 0-1. Pirard zorgt op het eind dat we niet met lege handen naar huis gaan. Met Vetokele, Gueye en een fitte Boli komen we vermoedelijk toch wel wat sterker voor de dag, maar zo is het nu eenmaal.
Hopelijk kunnen we de volgende weken wel op volle sterkte aantreden want op de volgende 6 speeldagen zouden we zomaar opnieuw 12 punten kunnen sprokkelen. En dan sta je halverwege het seizoen in de top 5. Thuiswedstrijden tegen Oostende, Moeskroen, Eupen en Lokeren. Verplaatsingen naar Kortrijk en Club Brugge. 3 keer thuis winnen en 1 keer op Kortrijk zou toch wel kunnen. Op Club Brugge mag uiteraard ook.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Lokeren-STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
Brusselmans schreef:Saapverwekkende vertoning !!!
Kan ook zijn dat het aan de lijkstem lag van een ik-moet-hier-anderhalf-uur-tegen-mijn-goesting-zitten commentator !
:ill:
Om te zwijgen van de 10-keer "naar mening was dit een penaltie voor Lokeren" onzin..
Behalve de onterecht afgekeurde goal.. dat had hij net gemist op zijn schermke..
Typerend eigenlijk.
Heb net even HBVL opengedaan en ik las dit: "invaller Söder redde verdiend een puntje voor de Oost-Vlamingen".

Dan weet je toch genoeg zeker?
Op Waregem bestolen, thuis tegen Charleroi bestolen en nu hier op Lokeren (2 x keer bestolen).
En toch staan we nog in PO I zone....

Toch ongelooflijk raar dat, indien de scheidsrechter iet of wat "normaal" fluit we die ploeg naar huis spelen. Stof tot nadenken....

In ieder geval kan en mag je met deze ploeg niet degraderen. Indien iedereen nu eens eindelijk een maand fit blijft en de eventuele (Japanse) versterking in december arriveert gaan we nog mooie matchen krijgen, maar dan moet de ref de gehaktmolen zoals in Mechelen niet meer toelaten en korter erop zitten. Helaas is zoiets moeilijk wanneer ze zichzelf niet eens kunnen opladen voor een duel in het Waasland, of enig ander duel van lager allooi.
Geen stof tot nadenken.
Hij bekijkt een voetbalwedstrijd en wij een voetbalwedstrijd van onze club.
Ik erger mij aan zijn manier van commentaar geven, maar nog feller aan calimero's.

STVV heeft vanaf PO2 vorig seizoen op veel plaatsen lof gekregen voor hun spel e.d.
Het is nergens voor nodig om weer het spelletje STVV vs de rest te spelen
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Jones »

Hetgeen me verontrust buiten onze resem geblesseerden is onze kaartenlast. Kotysch nu zaterdag geschorst tegen Oostende voor tweemaal geel in Lokeren en heeft nog 4 gele kartons achter zijn naam dus eentje bij en nog eens brommen, Teixeira 4 gele kaarten, Boli 4 keer geel en Charisis 4 keer geel. Toch niet van de minsten...
Als we genoeg scoren draaien de arbiters automatisch bij maar daar knelt nu éénmaal het schoentje. Offensieve weelde en dubbele bezetting maar daar hebben we nog geen enkele match van kunnen genieten : van een fitte volledige kern die de concurrentie aanscherpt
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Lokeren-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Eigenlijk zou je de match van zaterdagavond moeten winnen.
Videoref?
Bij raadpleging videoref blojft de tijd gewoon doorlopen, ik vind bij raadpleging videoref dat de tijd dient gestopt.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Jebus4life »

Ik vind het toch een enorme blunder van de lijnrechter hoor.

Je ziet toch overduidelijk dat Botaka niet doorloopt, dat doe je enkel als je je bewust bent van het feit dat je moet opletten om niet buitenspel te lopen. Onbegrijpelijk dat een lijnrechter die op het hoogste niveau vlagt daar geen oog voor heeft (om dan inderdaad nog te zwijgen op het feit dat hij totaal niet in een positie staat om het correct in te schatten). Echt schandalig.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Tompie »

Anderzijds vind ik het toch ook niet zo aangenaam dat onze coach tevreden was met de manier waarop. Ik had toch ook eerder het Kotysch-gevoel: goed tot aan de 0-1 en daarna compleet gestopt met voetballen. Je kan wel wat terug inzakken van zodra je op voorsprong klimt, maar je moet toch regelmatig kunnen blijven tegen prikken. Zeker tegen de zwakke Lokerse defensie.

Als je dan ziet dat je na de 1-1 plots wel nog enkele kansen krijgt: Kitsiou en het onterecht afgekeurde doelpunt, dan vind ik het toch eerder 2 punten weggesmeten dan 1 punt gewonnen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Mikman »

Tompie schreef:Anderzijds vind ik het toch ook niet zo aangenaam dat onze coach tevreden was met de manier waarop. Ik had toch ook eerder het Kotysch-gevoel: goed tot aan de 0-1 en daarna compleet gestopt met voetballen. Je kan wel wat terug inzakken van zodra je op voorsprong klimt, maar je moet toch regelmatig kunnen blijven tegen prikken. Zeker tegen de zwakke Lokerse defensie.

Als je dan ziet dat je na de 1-1 plots wel nog enkele kansen krijgt: Kitsiou en het onterecht afgekeurde doelpunt, dan vind ik het toch eerder 2 punten weggesmeten dan 1 punt gewonnen.
Ik heb ook helemaal het gevoel van de weggesmeten punten ( niet alleen omwille van de lijnrechter maar ook en vooral omdat in de eerste helft de dominantie niet werd uitgedrukt in doelpunten ) maar ik begrijp wel wat De Roeck bedoelt. STVV speelde een uur lang heel overtuigd van de eigen kwaliteiten, terwijl een uitmatch vroeger vaak gelijk stond aan slappe duels, slechte passes, geen overtuiging enz.... Een uitmatch leek wel drie uur te duren. De mentaliteit en het geloof waarmee STVV nu op verplaatsing voetbalt is duidelijk anders. Natuurlijk werd het een stuk minder na de 0-1 en wel weer beter na de 1-1 maar hetzelfde gold min of meer voor Lokeren: tot aan de gelijkmaker was hun druk eerder steriel, het doelpunt kwam echt uit de lucht vallen. Als STVV alsnog had gewonnen had iedereen het over een volwassen wedstrijd gehad. Ik begrijp de frustratie van Kotysch en ik heb ook begrepen dat het niet de bedoeling was om zo diep in te zakken, maar als je 90 minuten goed wil voetballen is het al een begin als je dat een uur lang kan brengen. Het is ook onmogelijk om 90 minuten lang druk te houden op de verdediging. Dus ze moeten vooral slimmer worden in het uitspelen van de ruimtes die er kwamen na de 0-1. Frisse en fitte offensieve spelers zouden daarbij natuurlijk ook geholpen hebben.

Op Anderlecht stopte Pirard een strafschop op een cruciaal moment. Gaat die binnen, gaan we daar waarschijnlijk de boot in, nu haalden we daar een historische overwinning. Deed de lijnrechter zaterdag zijn job correct ( de fantastische pré-assist kwam trouwens van Charisi ) dan waren de reacties nu ook anders. Over Pirard gesproken: bij het Lokerse doelpunt ziet hij er toch niet goed uit. Als je daar naar de voorzet duikt, moet je hem wel hebben. Had hij gewoon meegelopen, was het waarschijnlijk niet eens tot een schot gekomen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Lokeren-STVV

Bericht door miel »

Ik stel mij stilaan vragen over onze spitsen ,
Normaal zou dat onze troef moeten zijn , maar de laatste weken zijn het verlies kaarten .
Guye daar kan ik nog inkomen , maar Boli en Vitokele ?
om de week een blessure , de match nadien een matige prestaties en terug geblesseerd , Als ze niet fit genoeg zijn en niet hard genoeg hebben kunnen trainen , moet je ze niet opstellen .
Botaka heeft het verre van slecht gedaan tegen Lokeren in de spits , 2 goals waarvan één onterecht afgekeurd en een mooie plaatsbal op de kruising , veel meer dan wat onze echte spitsen de laatste weken hebben gebracht .
Dat Pirard ons op het laatst overeind hield zal ik niet ontkennen , maar de tegen goal mag hij toch voor zijn rekening nemen
Net zoals tegen Charleroi gaf hij op een flankvoorzet in de kleine rechthoek niet thuis .
OK hij is nog jong en zal nog wel in de fout gaan , maar dat moet er toch stilaan uit , net zoals op hoge ballen waar hij volledig de mist ingaat .
We hebben een ploeg die ver kan geraken , maar dan moet het wel stoppen met punten weg te smijten , waarvan 3 in de laatste 2 matchen .
De ploeg heeft al veel gegeven , het wordt stilaan tijd dat onze spitsen opstaan zodat het voor de anderen ook wat gemakkelijker wordt , en dat we niet steeds tot in de 94 é minuut moeten knokken .
Indien onze spitsen niet 100% fit en fysiek in orde zijn is het tijd voor Abrahams .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Lokeren-STVV

Bericht door Since '54 »

Iemand als eens nagedacht hoe het komt dat onze voorspelers zo lang uit zijn? Het zijn steeds dezelfden. Vroeger speelden de spelers voor de winstpremie en waren amper gekwetst. Dat interesseert hen nu nog maar matig! Hoe zou het komen?
Plaats reactie