Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:
Jack schreef:Bah bah bah, wat een calimero-gedrag.
Dat staat ons niet!!

http://m.hbvl.be/cnt/dmf20171031_031631 ... de-top-zes
Ik vind da nie zo'n calimero gedrag
Dat scheidsrechters niet te vertrouwen zijn, mag niet gezegd worden
Met sommigen zou ik toch maar oppassen ...
Prima initiatief ...kan niet genoeg gezegd worden
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Wie kan er beter of even goed een match aanvoelen dan een profvoetballer zelf ?! (ex profs)
hoeveel toptrainers hebben zelf nooit op niv gespeeld ? heel weinig
moet je dan alleen de theorie vanbuiten kennen en slagen voor de fysieke proeven om zover te geraken ...
waarom zitten hier dan zoveel apen tussen die nooit een bal van kortbij gezien hebben.
Een leidinggevend figuur krijgt zijn opleiding toch ook niet van het werkvolk ( met alle respect).

Elke week mogen we vaststellen dat er een hoopje pretentieuze strandjanetten op het veld ronddolen
die zelden of nooit weten vanwaar de wind komt. :fuckyou:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Louis XIV »

BREAKING NEWS : Zondag 29 Oktober 15u02 ... videoref wordt opgemerkt in buurt van Jan Breydel ...nu weten we het se, die kon niks gezien hebben :)

Afbeelding
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Mikman »

Open brief: goed dat men de zaken aanklaagt, maar ik onderschrijf niet dat men ons bewust viseert. Het is een FEIT dat kleine clubs benadeeld worden, maar ik denk niet dat een scheidsrechter het veld opstapt met de gedachte: ik ga die club bevoordelen en die club een kloot afdraaien. Het zit psychologisch anders in elkaar dan dat. Het heeft eerder met een bepaald soort onderbewustzijn te maken.

Ik ben en blijf grote voorstander van het video-refsysteem. Het nu weer afschaffen is terug gaan in de tijd. Je kan het niet maken dat iedereen in de tribunes binnen de halve minuut weet of een fase wel of niet verkeerd beoordeeld was en de scheidsrechter niet. Men mag het van mij zelfs nog uitbreiden naar buitenspel en laten doorspelen en pas na de fase de videoref raadplegen ( zoals bij Botaka in Lokeren ). Het is ook onnozel dat men geen beelden mag tonen binnen het stadion omdat dit het publiek zou kunnen beïnvloeden. Met de huidige technologie ( en tv's aan de togen onder de tribunes ) is dat een achterhaald argument.

Ik denk dat men ook heel duidelijk moet zeggen dat bij penaltyfases enkel van beslissing kan veranderd worden indien er ook DUIDELIJK BEWIJS is om de beslissing te veranderen, anders blijft men bij de initiële beslissing.

De coaches een paar challenges geven is op zich geen slecht idee, alleen moet die challenge dan wel gebeuren voordat het spel terug hernomen wordt. Sowieso vind ik dat het voetbal dringend moet evolueren naar effectieve speeltijd waarbij de tijd wordt stopgezet als de bal uit het spel is ( of toch minstens in het slotkwartier ) , dat zou dat irritante tijdrekken ook tegen gaan. Je zou het oneigenlijk gebruik van challenges ( waar bijvoorbeeld Joos voor vreest ) kunnen bestraffen door tijdstraffen te geven bij een onjuiste challenge ( extra tijd indien je op voorsprong staat, straftijd indien je achter staat, keuze aan de tegenstander bij gelijke stand ).
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

aaaijejaaai mijn 80€ zijn al op :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Smurf »

Als je ziet dat Club Brugge nu ook op Anderlecht al een beetje geholpen wordt...
Wat zou er in Brugge dan nog neutraal gefloten worden.
Ik ben er niet zo voor om de schuld bij scheidsrechters te leggen, maar bij Club Brugge wordt het me tegenwoordig toch al te gortig.
Plaats reactie