Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door lindoke »

Nu 5 uren later ben ik nog altijd PISSED!!!
Ik blijf erbij, die kerel weet verdorie heel goed wat hij doet! Dit was geen vergissing. Dit was absoluut onwil om het eerlijke en het juiste te doen! Die wou en zou Brugge aan de overwinning helpen! De man in het busje beweert volgens mij dat het GEEN strafschop is. Van Driessche discuteert dat het speeksel uit zijn bakkes vliegt! Zo gedetermineerd is hij om die strafschop te geven! En moest deze fase niet hebben plaats gevonden, dan was het gegarandeerd een andere geweest!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door truieneer »

STVV-fan schreef:
Ik ben benieuwd wat de Reviewcommissie gaat doen met Wesley....
Waarschijnlijk niets
Zeker niets, wedstrijden met VAR worden niet meer onderworpen aan de Reviewcommissie.

Greetz
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door enrique »

Alle, de scheidsrechtersbaas zegt dat het penalty is
Einde discussie
Iedereen zegt, geen penalty
Zij zeggen, penalty
Er zal nooit iets veranderen
Nico Curto maakt denkbeeldige fout 3m voor de backlijn
Jaren 90
Penalty zei Sandra
Dus, is er iets veranderd?
Nee, en binnen 20 jaar zal het nog zo zijn
Laatst gewijzigd door enrique op 29 okt 2017, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door tesneusdoek »

Wa een skoàn! :vomit:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Jones »

Ik begrijp jullie hier allemaal, jullie hebben een punt maar we verloren ook maar 3 ptn. Winnen tegen Eupen vind ik veel belangrijker. Brugge eindigt altijd voor ons.
De geblesseerden opvangen wordt een klus. Hopelijk is Vetokele terug tegen Eupen
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Brusselmans »

De bende van Bruhhe, met uitgroei tot in de top.
En een zoals altijd belachelijke Leko ... Niks verkeerd gezien zegt hem ... Vorig jaar zag hij beter, want toen hij ging over de rooie, en werd geschorst omdat hij de scheids te lijf wilde gaan !
Wa ne zeikzak !

Toch content omdat ik al jaren geen cent meer over heb voor een tribunebezoek eender waar !
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door STVV1924 »

VIDEOREFS: sponsor Videowagens Verhaeghe

Voetbalbond maffia. Nadat Vandriessche in de wedstrijd al rigoureus meerdere keren in de fout ging. Wesley minimaal twee keer geel, een kuitbeenbreuk veins je niet... ROOD, fout en geen hoekschop en geen 2-1 aan de rust. Brugge met 10 verder zou heel wat anders gegeven hebben. De penaltyfase tussen Vormer en Pirard was overduidelijk geen strafschop. Bovendien zoals analyst/ex-keeper Devliegher goed zegt hij gaat voor de bal en niet voor de man en Vormer zoekt de keeper op. Dus schwalbe en eerste geel. Nog steeds 1-1 na die fase en geen 3-1. Even later Vormer geeft zelf toe dat hij Kitsiou (rechtsback) raakt. Fout en geen tegenaanval en 4-1. Dat Leko dan nog zo groen is dat videoref geen invloed had op de eindstand. Uw rapportje was snel klaar in Europa. Gewogen en te licht bevonden zonder een arbitrage die bevoorrecht. Conclusie van Deroeck was juist: Proficiat aan Club met de drie punten maar als je dit alles optelt is dit toch wel zwaar in het voordeel van Brugge gefloten. Dat Verbist daar dan nog zo onnozel over doet in Sports Late Night. Ronduit schandalig. Verliezen is niet erg maar niet op zulke manier. Dan is het zuur. Hopelijk vallen de blessures van Charisis EN Kotysh mee. Rug recht, borst vooruit en alles geven tegen de Panda's. :stvv:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Jacques »

enrique schreef:Alle, de scheidsrechtersbaas zegt dat het penalty is
Einde discussie
Iedereen zegt, geen penalty
Zij zeggen, penalty
Er zal nooit iets veranderen
Nico Curto maakt denkbeeldige fout 3m voor de backlijn
Jaren 90
Penalty zei Sandra
Dus, is er iets veranderd?
Nee, en binnen 20 jaar zal het nog zo zijn
Ik herinner me deze wedstrijd nog goed. We hadden bijna een redelijke uitgangspositie voor de terugmatch in de beker, bijna...Dat was de laatste keer dat ik een voet zette op -toen nog- Olympia. Dat staat los van de uitslag, het gaat gewoon om het onrecht dat je daar telkens weer wordt aangedaan. Negen keer op tien dat je een voet in Brugge zet, word je genaaid door de arbiter. Respect voor zij die nog de moed kunnen opbrengen om naar daar te gaan, maar je kan die match beter gewoon boycotten en de tickets terugsturen.

To add insult to injury ook nog een fraai staaltje tv gisterenavond. De ref was "niet helemaal fout" dixit Verbist (en dus was het ok). Blijkbaar is er maar voor 90% langs zitten tegenwoordig al voldoende. Een beetje zoals Wesley: 9 keer op 10 meer man dan bal hebben en er toch mee wegkomen. Dat weten we dan ook weer voor de volgende keer. En inderdaad, Leko, wat "loelt" die daar effen uit zijn nek? Het waait zo hard in Bruhhe dat hij zijn kar ook al 180° gedraaid heeft. Het beste aan hem is de 500 000 euro die we er voor gekregen hebben. :roll:

Enfin, doorspoelen deze belachelijke zever. Hopelijk valt de schade nog enigszins mee en krijgen we tegen Eupen een normale match met een min of meer normale ref.
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door smol »

Bram Van Driessche en STVV is geen succes :)

Zulte Waregem - STVV ergens in augustus 2-0 ... enkele zeer discutabele penalty fases, steeds in het nadeel van STVV gefloten

STVV - Charleroi 0-1 ... slechts enkele weken geleden ... met op het einde een duidelijke strafschop op Asamoah ... wederom niet gefloten door Van Driessche

En amper enkele weken later krijgen we deze clown terug voorgeschoteld en dan nog in Brugge. Zijn er geen andere scheidsrechters meer vraag ik me dan af ?
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:
enrique schreef:Alle, de scheidsrechtersbaas zegt dat het penalty is
Einde discussie
Iedereen zegt, geen penalty
Zij zeggen, penalty
Er zal nooit iets veranderen
Nico Curto maakt denkbeeldige fout 3m voor de backlijn
Jaren 90
Penalty zei Sandra
Dus, is er iets veranderd?
Nee, en binnen 20 jaar zal het nog zo zijn
Ik herinner me deze wedstrijd nog goed. We hadden bijna een redelijke uitgangspositie voor de terugmatch in de beker, bijna...Dat was de laatste keer dat ik een voet zette op -toen nog- Olympia. Dat staat los van de uitslag, het gaat gewoon om het onrecht dat je daar telkens weer wordt aangedaan. Negen keer op tien dat je een voet in Brugge zet, word je genaaid door de arbiter. Respect voor zij die nog de moed kunnen opbrengen om naar daar te gaan, maar je kan die match beter gewoon boycotten en de tickets terugsturen.

To add insult to injury ook nog een fraai staaltje tv gisterenavond. De ref was "niet helemaal fout" dixit Verbist (en dus was het ok). Blijkbaar is er maar voor 90% langs zitten tegenwoordig al voldoende. Een beetje zoals Wesley: 9 keer op 10 meer man dan bal hebben en er toch mee wegkomen. Dat weten we dan ook weer voor de volgende keer. En inderdaad, Leko, wat "loelt" die daar effen uit zijn nek? Het waait zo hard in Bruhhe dat hij zijn kar ook al 180° gedraaid heeft. Het beste aan hem is de 500 000 euro die we er voor gekregen hebben. :roll:

Enfin, doorspoelen deze belachelijke zever. Hopelijk valt de schade nog enigszins mee en krijgen we tegen Eupen een normale match met een min of meer normale ref.
Dat optreden van Verbist met die heimelijke grijns was er voor mij ver over ! Precies dat ze ermee lachen en een attitude van 'goh, ge kunt ons toch niks doen' - ik kots van dergelijke mensen, dergelijk systeem. Ik denk dat Jonas ook op zijn tong moest bijten, want pas op als ge u daar te veel over uitlaat, dan zijt gegarandeerd in de volgende matchen extra gesjareld..
Hier idem ..ik zet al lang geen voet meer binnen op FCB..laatste keer (was toen ook nog Olympia) en werden de zondagmatchen om 15.00 u gespeeld moesten we tot ver na 15u wachten op een ticket (moeten nog bijgedrukt worden) - men had toen (augustus match) niet zoveel bezoekers van STVV verwacht...tijdens de rust farse met steward die me met ne plateau bier (plastiek beker) bestemd voor mijn maten op de tribune weigerde door te laten daar waar bij den toog niks van gezegd werd ...en dan dat publiek, verschrikkelijk hoe dat die bij het minste te keer gaan gelijk nen hoop wilden...nee voor mij mag heel Brugge in de Reien zakken... :vomit: :vomit:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door STimVV »

smol schreef:Bram Van Driessche en STVV is geen succes :)

Zulte Waregem - STVV ergens in augustus 2-0 ... enkele zeer discutabele penalty fases, steeds in het nadeel van STVV gefloten

STVV - Charleroi 0-1 ... slechts enkele weken geleden ... met op het einde een duidelijke strafschop op Asamoah ... wederom niet gefloten door Van Driessche

En amper enkele weken later krijgen we deze clown terug voorgeschoteld en dan nog in Brugge. Zijn er geen andere scheidsrechters meer vraag ik me dan af ?

Goed dat je er ons op wijst dat dit 3 keer met dezelfde ref was. Ik had dat nog niet door. Samen met de onterecht afgekeurde goal tegen Lokeren die ons 2 punten kost zijn dat inderdaad de 3 matchen waarin we allemaal het gevoel hebben gehad dat de scheidsrechter ons gekloot heeft.

Zulte Waregem - STVV:
Bij een 0-0 stand werd een penaltyfout op Gueye door hem niet gefloten. Hij was wél pietjeprecies om Dussaut daarna al snel 2 gele kaarten en dus rood te geven, en later floot hij wél een lichte strafschop voor Zulte. 2-0 verloren.

STVV - Charleroi:
In de laatste minuut weigert hij bij een 0-1 achterstand een penalty te fluiten voor een fout op Asamoah. 0-1 verloren.

Club Brugge - STVV:

Bij een 1-1 stand, geen rood voor Wesley die Kotysch een kuitbeenbreuk trapt.
Daarna fluit hij zelfs helemaal geen fout van Wesley en scoren ze de 2-1 omdat WIJ met een man minder staan ipv ZIJ.
De 3-1 is een onterechte penalty.
Bij de 4-1 weigert hij een (lichte) fout op Kitsiou te fluiten.

3 Matchen met Van Driessche, 3 keer verloren, en 3 keer het gevoel dat de cruciale beslissingen tegen ons vallen. Bij een andere club schreeuwen ze dan moord en brand en eisen ze dat die ref niet meer aan hen zou worden toegewezen. Bij ons kraait er geen haan naar. Veel te braaf hier...
Laatst gewijzigd door STimVV op 30 okt 2017, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door enerkey »

smol schreef:Bram Van Driessche en STVV is geen succes :)

Zulte Waregem - STVV ergens in augustus 2-0 ... enkele zeer discutabele penalty fases, steeds in het nadeel van STVV gefloten

STVV - Charleroi 0-1 ... slechts enkele weken geleden ... met op het einde een duidelijke strafschop op Asamoah ... wederom niet gefloten door Van Driessche

En amper enkele weken later krijgen we deze clown terug voorgeschoteld en dan nog in Brugge. Zijn er geen andere scheidsrechters meer vraag ik me dan af ?
Ik denk dat je als club een scheidsrechter kunt wraken. Zo hebben ze dit bvb ooit gedaan met Tim Pots. Ter herinnering(al lijkt mij straf dat iemand dit zou vergeten zijn): Pots stuurde de wedstrijd volledig zodat Anderlecht met 3 doelpunten verschil won, waarop ook nog eens toevallig veel geld was op ingezet. Wij degradeerden toen na die wedstrijd. Hierna floot Pots nooit nog een wedstrijd van ons.

Misschien tijd om dit ook met Bram Van Driessche te doen? Maar ik heb de indruk dat tegenwoordig RD zich tamelijk gedeisd houdt in heel dit soort debatten. Vroeger zou dit anders zijn.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Louis XIV »

enerkey schreef:
smol schreef:Bram Van Driessche en STVV is geen succes :)

Zulte Waregem - STVV ergens in augustus 2-0 ... enkele zeer discutabele penalty fases, steeds in het nadeel van STVV gefloten

STVV - Charleroi 0-1 ... slechts enkele weken geleden ... met op het einde een duidelijke strafschop op Asamoah ... wederom niet gefloten door Van Driessche

En amper enkele weken later krijgen we deze clown terug voorgeschoteld en dan nog in Brugge. Zijn er geen andere scheidsrechters meer vraag ik me dan af ?
Ik denk dat je als club een scheidsrechter kunt wraken. Zo hebben ze dit bvb ooit gedaan met Tim Pots. Ter herinnering(al lijkt mij straf dat iemand dit zou vergeten zijn): Pots stuurde de wedstrijd volledig zodat Anderlecht met 3 doelpunten verschil won, waarop ook nog eens toevallig veel geld was op ingezet. Wij degradeerden toen na die wedstrijd. Hierna floot Pots nooit nog een wedstrijd van ons.

Misschien tijd om dit ook met Bram Van Driessche te doen? Maar ik heb de indruk dat tegenwoordig RD zich tamelijk gedeisd houdt in heel dit soort debatten. Vroeger zou dit anders zijn.
Dat RD zich gedeisd houdt kunnen we alleen maar toejuichen met al de zotte praat dat die al verkocht heeft maar...kunnen we als supporters ons één van de volgende matchen niet laten opmerken door dit misplaast en partijdig ingrijpen van arbitrage -al dan niet ludiek- in de verf te zetten...zijn er ideeën ? ...nu ik effectief lees dat Sacha voor weken out zal zijn met kuitbeenblessure vind ik dat er iets MOET gebeuren ...kunnen we toch zo niet laten ...iemand ?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:
smol schreef:Bram Van Driessche en STVV is geen succes :)

Zulte Waregem - STVV ergens in augustus 2-0 ... enkele zeer discutabele penalty fases, steeds in het nadeel van STVV gefloten

STVV - Charleroi 0-1 ... slechts enkele weken geleden ... met op het einde een duidelijke strafschop op Asamoah ... wederom niet gefloten door Van Driessche

En amper enkele weken later krijgen we deze clown terug voorgeschoteld en dan nog in Brugge. Zijn er geen andere scheidsrechters meer vraag ik me dan af ?

Goed dat je er ons op wijst dat dit 3 keer met dezelfde ref was. Ik had dat nog niet door. Samen met de onterecht afgekeurde goal tegen Lokeren die ons 2 punten kost zijn dat inderdaad de 3 matchen waarin we allemaal het gevoel hebben gehad dat de scheidsrechter ons gekloot heeft.

Zulte Waregem - STVV:
Bij een 0-0 stand werd een penaltyfout op Gueye door hem niet gefloten. Hij was wél pietjeprecies om Dussaut daarna al snel 2 gele kaarten en dus rood te geven, en later floot hij wél een lichte strafschop voor Zulte. 2-0 verloren.

STVV - Charleroi:
In de laatste minuut weigert hij bij een 0-1 achterstand een penalty te fluiten voor een fout op Asamoah. 0-1 verloren.

Club Brugge - STVV:

Bij een 1-1 stand, geen rood voor Wesley die Kotysch een kuitbeenbreuk trapt.
Daarna fluit hij zelfs helemaal geen fout van Wesley en scoren ze de 2-1 omdat WIJ met een man minder staan ipv ZIJ.
De 3-1 is een onterechte penalty.
Bij de 4-1 weigert hij een (lichte) fout op Kitsiou te fluiten.

3 Matchen met Van Driessche, 3 keer verloren, en 3 keer het gevoel dat de cruciale beslissingen tegen ons vallen. Bij een andere club schreeuwen ze dan moord en brand en eisen ze dat die ref niet meer aan hen zou worden toegewezen. Bij ons kraait er geen haan naar. Veel te braaf hier...
Dit op twitter gemeld aan Gunter Schoofs en Kristof Liberloo van HBVL. Hopelijk maken ze er voldoende tam-tam rond.

De scheidsrechterlijke benadelingen op Brugge zijn schier eindeloos. Er was inderdaad die denkbeeldige strafschopfout op Spehar in de halve finale van de beker van België met Sandra ( die enige tijd later stopte omdat hij -volkomen terecht- van fixing beschuldigd werd ) , er waren de jaarlijkse frappatsen van Joeri Van De Velde die iedereen nog wel kent, en in de laatste 5 confrontaties alleen al waren er 4 (!) wedstrijden waarbij Brugge een scheidsrechterlijk duwtje in de rug kreeg. De laatste drie keer in Jan Breydel telkens een onterechte strafschop tegen. Er was ook nog de penaltyfase met Djene in de thuismatch vorig jaar. Leko, die gisteren plots niks gezien had, ging toen de scheidsrechter nog te lijf.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door STVV-fan »

Als STVV zijnde MOET je braaf zijn, want ze pakken u in de volgende matchen gewoon dubbel zo hard terug.
Zo herinner ik mij nog de uitlatingen van de Anderslechtste voorzitter na die omgekochte match, en Pots die tot op de dag van vandaag nog altijd blijft beweren dat die match niet gekocht was.

Ik sta voor de volle 200% achter een actie zoals de Zonnekoning voorstelt.

@Mikman: Misschien -in mindere mate-, die info ook eens doorspelen aan een Dimitri Charles of een Filip Kevers?

Ik had het eerst ook niet door, maar blijkt nu dat die onnozelaar ook nog ander matchen van ons gefloten heeft en juist diegene waarbij je het gevoel hebt droog in de kakker genaaid te zijn door de scheids?

PS: even een aanvulling, Charleroi had ook die match niet volledig mogen uitspelen wegens een zwengelende elleboog van Nurio als ik het mij niet vergis.

PPS: Als ik dan die onnozele k*t gisteren op Sports Late Night die bullshit hoor verkondigen, ben ik er nu nog heiliger van overtuigd dat ofwel het allemaal moedwillig werd gedaan, oftewel dat men ZO onbekwaam dat men al lang buiten moest liggen
Plaats reactie